Spot Battle 2011

DeletedUser

Guest
Leuk gevonden. Alleen is dit beeld vertekend. Dit geld namelijk alleen voor de laatste paar weken;)

Klopt helemaal zoepie
Daarom staat er ook,gaat lekker
En dat grotendeels dankzij jou

Nogmaals mijn dank

Tev, co van Smooth
 

DeletedUser50540

Guest
Kon het niet laten om ook mee te doen!


ffcnh.jpg

Mooie prent.

~FFC~ maakt gehakt van TPO.. maar volgens mij was dat al duidelijk :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mooie prent.

~FFC~ maakt gehakt van TPO.. maar volgens mij was dat al duidelijk :rolleyes:

Jij bent dus duidelijk niet op de hoogte. Dit is van de laatste maand. Als je overall kijkt staan we toch nog steeds voor. En dan maken ze gehakt van ons?
 

DeletedUser

Guest
Oke dan
Laatste 3 maanden speciaal voor jou!

Side 1:
Tribes: ~FFC~
Side 2:
Tribes: TPO

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 5,749
Kant 2: 4,063
Verschil: 1,686

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 519
Kant 2: 230
Verschil: 289

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 55,205,802
Kant 2: 37,965,176
Verschil: 17,240,626

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,753,064
Kant 2: 2,094,802
Verschil: 2,658,262

chart
 

DeletedUser50540

Guest
Jij bent dus duidelijk niet op de hoogte. Dit is van de laatste maand. Als je overall kijkt staan we toch nog steeds voor. En dan maken ze gehakt van ons?

vooral van jou.. kijk eens naar de stats voor je überhaupt je mond open doet.
je ziet toch duidelijk dat FFC voor staat. of je nu de laatste maand erbij pakt of de laatste 3 maanden...

laten we het al helemaal niet over jou hebben...

image.php


Lijstje met verloren dorpen aan ~FFC~
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
vooral van jou.. kijk eens naar de stats voor je überhaupt je mond open doet.
je ziet toch duidelijk dat FFC voor staat. of je nu de laatste maand erbij pakt of de laatste 3 maanden...

laten we het al helemaal niet over jou hebben...

image.php


Lijstje met verloren dorpen aan ~FFC~

Toch altijd grappig dat ~FFC~ alleen de stats met ons telt. Terwijl szz en FRIET ook meegeteld moeten worden in de stats. Dat ik dorpjes verloren heb weet ik. Dat maakt me vrij weinig uit. Maar ga niet lopen stoefen dat jullie ons in de pan hakken. We staan nog steeds voor in de stats.

Side 1:
Tribes: TPO, SzZ
Side 2:
Tribes: ~FFC~, FRIET

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,472
Kant 2: 1,378
Verschil: 94

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13,532,213
Kant 2: 12,897,318
Verschil: 634,895

chart

Als ik goed kijk zie ik namelijk nog steeds een voorsprong voor onze zijde. Ongeacht hoe de stats van de afgelopen 3 maanden eruit zien.

Wat die verloren dorpjes betreft. Het werd tijd dat ~FFC~ dat cluster eens goed aanpakte. Ik heb daar nog een halfjaar gelegen als een doorn in jullie oog. Lijkt me toch enigsinds presentabel als ik daar al eens een massa van jullie heb afgeslagen zonder verlies.




Echter laten we dit topic gebruiken waar het voor bedoeld is. Dus terug naar de spotprenten i.p.v het gezever om de stats. Nogmaals aan tev. Leuk gevonden;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toch altijd grappig dat ~FFC~ alleen de stats met ons telt. Terwijl szz en FRIET ook meegeteld moeten worden in de stats. Dat ik dorpjes verloren heb weet ik. Dat maakt me vrij weinig uit. Maar ga niet lopen stoefen dat jullie ons in de pan hakken. We staan nog steeds voor in de stats.

Side 1:
Tribes: TPO, SzZ
Side 2:
Tribes: ~FFC~, FRIET

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,472
Kant 2: 1,378
Verschil: 94

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13,532,213
Kant 2: 12,897,318
Verschil: 634,895

chart

Als ik goed kijk zie ik namelijk nog steeds een voorsprong voor onze zijde. Ongeacht hoe de stats van de afgelopen 3 maanden eruit zien.

Wat die verloren dorpjes betreft. Het werd tijd dat ~FFC~ dat cluster eens goed aanpakte. Ik heb daar nog een halfjaar gelegen als een doorn in jullie oog. Lijkt me toch enigsinds presentabel als ik daar al eens een massa van jullie heb afgeslagen zonder verlies.




Echter laten we dit topic gebruiken waar het voor bedoeld is. Dus terug naar de spotprenten i.p.v het gezever om de stats. Nogmaals aan tev. Leuk gevonden;)


ik zag geen weerstand :p
 

DeletedUser30462

Guest
Kon het niet laten om ook mee te doen!


ffcnh.jpg

Leuk gevonden Tev. Zelfs de keuze van stats die je laat zien vind ik er goed bij passen.

Verder denk ik dat het tennis spelletje over stats niet interessant is. Wij zeggen stats van stammen + sateliet stammen, jullie zeggen stats van alleen hoofdstammen. Ik denk dat beide plaatjes een vertekent beeld geven.

Tijd zal het leren.

Intussen internen wij wel rustig verder :)

D%2526W+Visje+bemiddeld+II.png

Sorry beetje verlaat, maar ben niet zo aanwezig.

groetjes,
Draakje

p.s. Tev, alles goed hier hoor ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Worden er hier nog prijzen uitgedeeldt thun?

Doe mijn best, maar zoals jullie misschien hebben gemerkt. Ben ik al enkele weken inactief op het forum. Vind er de tijd gewoon niet meer voor.


Maar ik heb een ideetje, moet het alleen nog uitwerken.
 

DeletedUser

Guest
1) Nummer 18: Fantastisch gevonden:p en quirit zijn cartoons zijn altijd goed getekend:p
2) Nummer 1: Ook zeer goed gevonden:p hehe
3) Nummer 14: Super goed gevonden ook, alleen jammer dat je de commentaar zo moeilijk kon lezen
 

DeletedUser39302

Guest
Deze moet nog wel even verwerkt worden hoor, mocht je er tijd voor vinden thun :D

qp1ldf.gif
 

DeletedUser

Guest
vooral van jou.. kijk eens naar de stats voor je überhaupt je mond open doet.
je ziet toch duidelijk dat FFC voor staat. of je nu de laatste maand erbij pakt of de laatste 3 maanden...

laten we het al helemaal niet over jou hebben...

image.php


Lijstje met verloren dorpen aan ~FFC~

Een mens ziet nou eenmaal wat hij of zij wilt zien, of het nou positief is of negatief.
Wat je dan weer niet wilt zien, is dat bij ons het via de achterdeur twee keer zo snel weer binnenkomt.

Net zoals jouw, alleen het mooie gepolijst.

http://nl.twstats.com/nl11/index.php?page=player&mode=conquers&id=792874&pn=-1&type=lose&enemy=-1&enemyt=-1&min=&max=
http://nl.twstats.com/nl11/index.php?page=player&mode=conquers&id=903869&pn=-1&type=lose&enemy=-1&enemyt=-1&min=&max=
 

DeletedUser

Guest
De afgelopen 22 dagen en 2 uur is het toch in het voordeel van FFC
382 - 86 in het voordeel van FFC ;)
 
Bovenaan