Spot Battle 2011

DeletedUser

Guest
Aangezien ik helemaal klaar ben voor een battle, ga ik dit vernieuwende idee lanceren. Iedereen mag zich inschrijven en we gaan dit in de stijl van 'Komen eten' doen. Alle deelnemers mogen hier hun werken posten en elke maand wordt er een overzicht gemaakt per speler. Elke deelnemer geeft dan op het einde van de maand zijn mede-deelnemers punten en we zien dan wie het beste is. Dit is puur voor de fun en aan de eerste plek is ook geen prijs verbonden. Ik zal dit topic dan om de zoveel tijd updaten en zo maak ik er een duidelijk overzicht van. De enigste regel is wel dat je de BB-codes van de foto's naar mijn account doorstuurt zodat ik er op het einde een mooi overzicht van kan maken en dat je spoilers gebruikt om het topic overzichtelijk te houden.

Deelnemers:

Thunderius
Imperium Augustus
kikkerbizz
Obliterator
Oxidator
Dimimo
Gompio
Denberre
Rsteg
Ragnaroq
Revrun
Mookske
Chelsea

1) Thunderius over het medelijden met ZERO
kaartrusland.png

2) Imperium Augustus over de nieuwe recruits van ~FFC~
zn0glu.jpg

3) Imperium Augustus. Stone tempel Giantess en Paaseiland
23mwks3.jpg

4) Thunderius over het recruteringsbeleid op W11.
hashtag.gif

5) Imperium Augustus over de recruits van Cons.in
sw9651.jpg

6) Obliterator over de leiding in Vision
visiondictatuur.png

7) Oxidator over de affaire Stone tempel Giants
25sv486.jpg

8) Dimimo over het toekomstperspectief van ZERO
2hnymfl.jpg

9) Gompio zijn interpretatie van Franky Hudders
spotprent1.jpg

10)Denberre over het ledenaatal van ZERO
pinguins6.jpg

11) Rsteg zijn visie over ZERO en co
256g592.gif

12) OmegaSun zijn reactie op Racnaroq
zeroidiots.jpg

13) Ragnaroqover omega sun
1294222086-910.gif

14) Ragnaroq en de mogelijke fusie van ZERO met Sinner
1294222387-830.jpg

15) Ragnaroq en het recruteringsbeleid van ZERO
1294224405-80.jpg

[verwijderd, ongepaste inhoud]


18) Revrun over het fenomeem vv-slet
oxiv.png

19) Mookske over het stam statuut van ID
http://forum.tribalwars.nl/attachmen...1&d=1294407718

21) Mookske over het 3 tegen 55 principe :)
22) Imperium zijn visie over een blik werpen...
fk009j.jpg

23) Imperium over de kwestie Annick/NAP
backstabbing.png

24) Chelsea over de vv slet van Vision
20j095c.jpg



showthread.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Ik neem aan dat het om kracht van de spotprent gaat en niet om de schoonheid? ^^
 

DeletedUser51324

Guest
Leuk..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aangezien ik helemaal klaar ben voor een battle, ga ik dit vernieuwende idee lanceren. Iedereen mag zich inschrijven en we gaan dit in de stijl van 'Komen eten' doen. Alle deelnemers mogen hier hun werken posten en elke maand wordt er een overzicht gemaakt per speler. Elke deelnemer geeft dan op het einde van de maand zijn mede-deelnemers punten en we zien dan wie het beste is. Dit is puur voor de fun en aan de eerste plek is ook geen prijs verbonden. Ik zal dit topic dan om de zoveel tijd updaten en zo maak ik er een duidelijk overzicht van. De enigste regel is wel dat je de BB-codes van de foto's naar mijn account doorstuurt zodat ik er op het einde een mooi overzicht van kan maken.

Deelnemers:

Thunderius
Imperium Augustus


1) Thunderius over het medelijden met ZERO
kaartrusland.png

2) Imperium Augustus over de nieuwe recruits van ~FFC~
zn0glu.jpg



Knap gevonden ! ;)
 

DeletedUser

Guest
Het gaat eigenlijk over een samenloop van omstandigheden, de kracht zoals jij het zegt, hoe actueel is het, is het grappig of kwetst het enzovoort.

Maar het is inderdaad dus geen Miss verkiezing waarbij men tot het detail treedt, al kan dit natuurlijk ook meespelen bij de beoordeling, maar dan moet het al echt prachtwerk zijn.

Probeer ook spoilers te gebruiken, dit om het topic een beetje ordelijk te houden en dergelijke.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1) Imperium, stuur je me even de BB-codes met de titel die je erbij wilt door ; )

2) Zal je meteen inschrijven kikker, ben benieuwd wat dat gaat geven : )
 

DeletedUser

Guest
Dit is een parodie op de uitspraak van Gompio waarin hij het ledenaantal en vooral de manier waarop men leden werft op deze wereld aanklaagt.



hashtag.gif
 

DeletedUser34283

Guest
Tsjaa, waar of niet, ik heb er toch voor moeten nadenken, dan is ie het waard ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik kan met trots melden dat er de afgelopen 48 uur bijna 20 spotprentjes zijn gemaakt!!! Dit wil zeggen dat er gemiddeld om de 2.5 uur een spotcomic werd gepost. We hebben nu voorlopig 10 deelnemers en elk van hun zit in de top. Ik ben dan ook zeer tevreden en hoop dat er nog veel prenten mogen komen. Je hebt nog 25 dagen ; )

Met Vriendelijke Groet

Thunderia
 
Bovenaan