Spookdorpen

DeletedUser42482

Guest
Wie heeft er nog meer last van? En wie heeft er een oplossing voor?
 

DeletedUser48993

Guest
Ik heb er last van ;) al 1 dorp kwijt.

En weet niet waar die gebleven is :S
 
Reactiescore
25
Wat is er precies aan de hand?
 

DeletedUser42482

Guest
Dit is niet goed! We verliezen dus dorpen aan een tegenstander die niet bestaat. TaDa hebben jullie hier ook last van? Of ONLY?
 

DeletedUser42482

Guest
Ramoth, we verliezen dorpen maar niemand weet waar het naar toe gaat :S In onze stam noemen ze het spookdorpen, kan ik hier wat tegen doen?
 
Reactiescore
25
Ramoth, we verliezen dorpen maar niemand weet waar het naar toe gaat :S In onze stam noemen ze het spookdorpen, kan ik hier wat tegen doen?

Worden niet barbaar ofzo? De coordinaten verdwijnen gewoon? Of...?

En wie hebben hier allemaal last van?
 

DeletedUser42482

Guest
Alles verdwijnt idd, een aantal stamgenoten van mij hebben hier last van, hierdoor hebben we een discussie in de stam :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
25
Ik zou iig even zo snel mogelijk een support ticket openen. Geef ook even aan welke stamgenoten er last van hebben.

Hoeveel mensen hebben hier verder last van? Hoeveel dorpen gaat het om?
 

DeletedUser42482

Guest
Tot nu toe 2 spelers, ook de toestemmingen kloppen niet meer, heb al een een support geopend. Het zijn nu als het goed is 3 dorpen die opeens verdwenen zijn.
 
Reactiescore
25
Wat bedoel je met toestemmingen die niet kloppen?
 

DeletedUser42482

Guest
Dat edels aankomen en dat de toestemmingen schommelen, wat gewoon niet klopt!
 
Reactiescore
25
Je verhaal wordt steeds vager.
Kun je aub nu eens duidelijker en volledig uitleggen wat er gebeurt? Wat er allemaal misloopt. Hoe/wat/waar/wanneer/etc
 

DeletedUser38246

Guest
Eindelijk leven...:p Maar volgensmij heeft er bij ons niemand last van...
 

DeletedUser42482

Guest
Ik heb een support geopend zal ik het hier kopieren, of moet ik het daarbij houden?
 

DeletedUser

Guest
Naar wat ik gehoord heb, is het een nieuwe toevoeging, die zal ingevoerd worden op TW, voor de oudere werelden...zodat ze sneller ten einde lopen.:D
En dat word dan nu zeker eerst uitgetest op W7?
 
Bovenaan