!SPOED! Plaatjes voor tw website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Beste desigeners

5 PA PER 'MAAND'

Voor beeldende vorming moeten wij websites maken. Nu heb ik voor mijn website nog plaatjes nodig voor de verjaardagskalender. Op de website zet ik in die klaender de geboortjedata van alle klasgenoten
Als de site online is plaats ik de link

Maar nu heb ik nog plaatjes nodig voor deze website, van nog 8 maanden, en het is spoed, omdat ik het morgen moet inleveren.
(grootte: 720-480)

Het is niet veel werk, het is de bedoeling dat je kijkt naar de maand naar feestdagen ofzo, en daar dan bij een groot plaatje kleine plaatjes in knipt, verder hoeft er niets te gebeuren.

Een voorbeeld:

img1503811546.jpeg

Dit is bijvoorbeeld december., een achtergrond met er een kerstboom, cadaetjes en een haan erop geplakt

Ik zoek nog voor de maanden:


Mei
Juni
Juli
Augustus
September
Oktober
November

Er hoeft geen naam of effects op het plaatje

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Google.. ?

is makkelijkste voor je lijkt me toch? Als jij ze aanlevert wil ik ze wel naar de goeie breedte en lengte maken.
 

DeletedUser32020

Guest
Je mag hier andere mensen niet betalen om jouw huiswerk te doen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
:$

Ik krijg het nooit alleen snel genoeg af :S
 

DeletedUser40402

Guest
Ik ga morgenavond eens kijken of ik iets kan maken.
 

DeletedUser56707

Guest
Beste desigeners


Maar nu heb ik nog plaatjes nodig voor deze website, van nog 8 maanden, en het is spoed, omdat ik het morgen moet inleveren.
(grootte: 720-480)

Het is niet veel werk, het is de bedoeling dat je kijkt naar de maand naar feestdagen ofzo, en daar dan bij een groot plaatje kleine plaatjes in knipt, verder hoeft er niets te gebeuren.


Alvast bedankt.


@Glenn : Is wat te laat :p
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan