Spion in Maai?

Reactiescore
146
Leg mij eens even uit hoe dit op een 'dealtje' lijkt @aceshigh. Tien dagen na de afspraak een ''beloning'' (die net zo gunstig voor Maai was) geven, dat is toch boter na de vis? Als jij ook maar één ding kan vinden dat lijkt op een deal, waarbij Maai/Vitare dus echt iets aanbieden aan Chef - be my guest. Dat is niet gebeurd namelijk.

Die deal is inderdaad later door jullie aangeboden, zodat jullie hoopte dat die aanval zeker door zou gaan, ik zie dat als een lokkertje, jammer dat jullie dat zelf niet zo zien.

Geef het nu eens toe dat het gewoon een smerige streek is om Chef, IDGAF aan te laten vallen, en zodoende een oorlog te laten ontketenen tussen AX en IDGAF waarvan jullie konden profiteren, maar jullie schuiven alles op Chef nu, en verdraaien continu alles, echt laag bij de grond dit.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487776907

Guest
Ja want we hebben die actie op IDGAF echt door z'n strot geduwd :p

Collationem 19.09.19 08:49
Joo jij daar!

Doe eens even niet zo snel internen joh, nu moet ik ook weer een intern aftroggelen om t allemaal bij te houden :p

Nee joke, hoe ist daar?

Bona

.ChefDiepvries 19.09.19 09:33
Haha, kunnen we ook niks aan doen..
Ze willen zo graag bij ons erbij

Gaat lekker hier, gemotiveerd om backstabbers te pakken :)

Collationem 19.09.19 09:36
Netjes. Netjes.

Als de tijd daar is, wordt het wellicht tijd om samen een gelijktijdig plan uit te voeren. We zijn hier nog even bezig met onze clusterversterking maar zodra dat gevorderd is willen we toch echt langzaam op IDGAF.

Hoe mooi zou het zijn als we dit tegelijkertijd zouden kunnen bewerkstelligen :D

Bona

.ChefDiepvries 19.09.19 09:40
Helemaal mee eens!
Wij staan open voor dergelijke samenwerkingen !

Mvg
Romeo

Collationem 19.09.19 09:41
Top om te horen. Mocht de tijd rijp zijn zal ik je zeker op de hoogte stellen en nogmaals contact met je opnemen. Wellicht dat we dan iets via Discord/Skype kunnen overleggen wat voor iedereen het beste uitkomt ;)

Bona

.ChefDiepvries 19.09.19 10:21
Lijkt me een strak plan, zowel skype als Discord zou voor ons mogelijk zijn. ;)
Op dit moment loopt er nog wel een NAP ivm de leave uit AX. Maar zodra deze voorbij is kunnen wij beginnen.

Thijs

Collationem 19.09.19 10:22
Uiteraard. Volgens mij is hier de NAP gisteren afgelopen ofzo. Krijg al intel over een mogelijk massa op Collationem op korte termijn. Heb er bijzonder veel zin in allemaal :D

Bona

.ChefDiepvries 19.09.19 10:46
Beetje actie in deze wereld kan geen kwaad. ;)
Heeft al veel te lang geduurd.

Thijs
 
Reactiescore
146
Juist! Heulen heet dat, ik zal het even uitleggen voor de "neutrale onpartijdige" lezers hier.

Heulen
1) Collaboreren 2) Gemene zaak maken 3) Samenspannen 4) Samenwerken met de vijand 5) Samenzweren
 
Reactiescore
853
Nouja Aces heeft gelijk, collaboreren is het inderdaad wel. Maar als Chef daarmee akkoord gaat is dat een deal die door twee kanten geaccepteerd is. Je posts slaan dan ook echt nergens op, wellicht eens wat duidelijker je standpunten uiten en wellicht iets van logica in je posts stoppen.
 
Reactiescore
146
De logica en mijn standpunt is, dat ik gewoon andere stammen en spelers wil waarschuwen voor Maai.

Hopelijk begrijp je het nu wel dan!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
2.062
Kunnen we niet gewoon stoppen met al dit gezeik en weer gaan spelen, aan beide kanten overigens. Deze discussie levert toch niks meer op, we blijven wijzen op dit moment!
 

DeletedUser81351

Guest
Ja want we hebben die actie op IDGAF echt door z'n strot geduwd :p

Bona zegt: Uiteraard. Volgens mij is hier de NAP gisteren afgelopen ofzo. Krijg al intel over een mogelijk massa op Collationem op korte termijn. Heb er bijzonder veel zin in allemaal.

Maai heeft ook spionnen?! :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
146
Zie je, dat bedoel ik nu!!



8310f09554d7d588a13cb678782eb169.png

79208363e710202d9e352cf0832ce82f.png
 

Deleted User - 487776907

Guest
Bona zegt: Uiteraard. Volgens mij is hier de NAP gisteren afgelopen ofzo. Krijg al intel over een mogelijk massa op Collationem op korte termijn. Heb er bijzonder veel zin in allemaal.

Maai heeft ook spionnen?! :O

:eek: Ik kan deze antwoord niet bevragen
 

DeletedUser81357

Guest
Mierenneuker.. laten we dan zeggen dat de camera's het op dat moment niet deden, snap je dan enigszins de vergelijking of moet je nog altijd zo gruwelijks naïef overkomen?
Over je laatste zin hier, je spreekt jezelf zo hard tegen. Nee we hebben niet overal bewijs van, logisch. Als ik nu zeg dat Maai bij jullie een spion heeft zitten (puur hypothetisch)Of als jullie nu ineens random het idee krijgen dat er een spion bij jullie zit, heb je dan bewijs van twee weken terug van dat ene voorval? precies, nee.



Het berichtje van Colla hoef je niet te posten hoor, ik speel er zelf en weet exact wat er gezegd wordt. In mijn ogen een terecht berichtje op dat moment. Voor de laatste maal. Het gaat niet om de massa zelf, het ging om de aanvallen die werden verstuurd nadat iemand in de skypechat zei OS te hebben verstuurd en leeg te staan. Misschien wordt alles voor jou eens helder als je die twee dingen los van elkaar gaat zien.
En ja, je aanvallen boeide me niet. Ze zijn ook binnen 3 minuten allemaal op negeren gezet. Wellicht dat je daarom met 5sc op sommige dorpen doorkwam.



Ik reageer enkel op het vetgedrukte, de rest verwijs ik je naar boven. Ik val al te vaak in herhaling bij jou. Geef me eens een paar voorbeelden dan wat voor jullie hard bewijs is? En dan laten we een bericht waarin de spy zegt spion te zijn, of een AX lid die zegt een spy te hebben buiten beschouwen, want je zegt zelf ook dat je begrijpt dat Maai dat niet tevoorschijn kan toveren. Ik ben oprecht benieuwd wat voor jullie dan overblijft als hard bewijs.



Heel tof en cool dat je er met gestrekt been in gaat, maar als het spel zich op de andere helft afspeelt kan je doen en laten wat je wilt, maar veel invloed oefen je niet uit.

Verder is dit de laatste keer dat ik in deze discussie ga deelnemen. Je begrijpt het niet en blijkt het niet te willen begrijpen. Geen probleem, maar dan ga ik er geen moeite meer in steken je iets anders wijs te maken dan je zelf gelooft. We hebben momenteel mensen in AX die ons verschaffen met informatie omtrent deze discussie. Mensen die het wél begrijpen en mensen die ook twijfels hebben in jullie eigen verdomde stam.

Tot slot zou ik graag een geliefde quote willen posten, een quote van Mark Twain welke mij in menig AF discussie al heeft bijgestaan. "Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"


Jeetje wat ben jij zielig. Andere mensen dom noemen omdat je zelf niet een argument kan winnen.
Jij bent het eens met die manier van praten en dat verbaast me totaal niets haha. Wat ik van iedereen hoor en ook keer op keer zelf moet ervaren is dat er geen respect is naar anderen en dat sportieve concurrentie gewoon niet aanwezig is. Steun je leider in dat soort dingen vooral! Als jij denkt dat je zo tegen mensen kunt praten dan moet je dit vooral blijven doen en kijken hoe mensen je gaan behandelen. Gelukkig is niet iedereen in maai zo beperkt als jou ;)

Goedzo niet meer discusseren want er komt geen zinnig woord uit. Je komt met een dom metafoor waar iedereen direct door heen prikt maar goed als we hem daadwerkelijk op de sitatie aanpassen zijn we '' mierenneukers''. Sorry prinses malt maar je leuke metafoor zet je alleen maar in slecht daglicht omdat als we hem op de situtatie aanpassen het alleen maar duidelijke wordt hoe dom de beschuldigingen zijn.

Je vraagt om voorbeelden wat dacht je van:
Screenshots van binnenkomende aanvallen en de verzonden os. (dit is de enige directe link die jullie hebben met ax en een spion) en het enige wat er gegeven wordt is 3 screenshots van een maai speler die zegt ow het komt 3 min binnen nadat het verstuurd is). LAAT DAN ZIEN DAT AX OVERAL WAAR OS VANDAAN VERSTUURD WORD ER DIRECT AANVALLEN NAAR TOE WORDEN GESTUURD. LAAT ZIEN DAT HET ZO VAAK VOOR KOMT DAT HET GEEN TOEVAL IS. LAAT DAT ZIEN. NIET EEN ONDERLING GESPREK MET MAAI SPELERS.
Screenshots van edels van maai en van XII

Ik moet nu voor jou bedenken wat voor bewijs je moet geven voor iets wat jou baasje claimed. Begrijp je wel hoe ontzettend scheef de situatie is? Jullie beschuldigen ons van iets. Hebben letterlijk 0 bewijs en noemt ons vervolgens dom omdat we niet eens zijn met je domme metaforen die nergens op slaan. Probeer eens niet een schaap te zijn en zelf eens te kijken naar de beschuldiging. Er is NOG STEEDS en ik herhaal NOG STEEDS geen bewijs gegeven dat AX een spion heeft en is alleen maar gebaseerd op dat we een massa uitvoerden en de timing op sommige dorpen gelukkig was. En het lachwekkende van allemaal is dat zelfs dat kleine beetje '' bewijs'' wat jullie hebben niet eens onderbouwd kan worden met screenshots.

Jullie hebben commentaar op een paar aanvallen terwijl er duizenden zijn verstuurd die niet goede timing hadden. Ook dit laat je heel makkelijk weer achterwege en wordt gegeneerd. Je zegt steeds dat ik de situatie niet goed begrijp maar jij bent een soort van ezel die alleen maar 1 ding kan zeggen. : MAAI IS GEWELDIG EN ROALD KAN HET NIET FOUT HEBBEN, MAAKT NIET UIT DAT WE GEEN BEWIJS HEBBEN WE KUNNEN IEDEREEN VAN ALLES BESCHULDIGEN EN HET BEWIJS KOMT ER VANZELF WEL EN ALS JULLIE HET DAAR NIET MEE EENS ZIJN ZIJN JULLIE DOM.

Ik herhaal en probeer het nu eens niet te negeren. Ik kreeg een zielig berichtje van roald direct nadat ik een verkenningsronde had gedaan. Hierin beschuldigde hij mij en ax voor het gebruik van een spion. Jij begrijpt de situatie niet want dat is de enige reden dat roald deze hele statement zit te verdedigen. Hij heeft in emotie mij op een belachelijke manier aangesproken en moet dit nu verdedigen. Je baasje heeft een fout gemaakt en ipv deze toe te geven is hij '' dubble down'' gegaan op de leugen in de hoop dat er toch wat zou blijven steken. Je bent naïef als je denkt dat het niet zo is en ik snap dat je nooit tegen je baasje in zou durven gaan. Maar dear lord ga zelf eens nadenken ipv je baasje bevredigen.

Als over 2 maand blijkt dat ax geen spion had wat dan? Ga je dan zeggen dat Roald het wel goed had maar wij het niet goed begrepen? Ga je dan zeggen dat we dom zijn en dat jullie al het recht hebben om zulke leugens de wereld in te gooien? Ga je dan zeggen dat het heel normaal is om tegen iemand te zeggen dat hij geen plek heeft op de wereld als je iemand vals beschuldigd? Ja wat ga je dan zeggen? Ik weet wel wat je gaat zeggen: MAAI IS GEWELDIG EN ROALD KAN HET NIET FOUT HEBBEN, MAAKT NIET UIT DAT WE GEEN BEWIJS HEBBEN WE KUNNEN IEDEREEN VAN ALLES BESCHULDIGEN EN HET BEWIJS KOMT ER VANZELF WEL EN ALS JULLIE HET DAAR NIET MEE EENS ZIJN ZIJN JULLIE DOM.
 
Reactiescore
967
Jeetje wat ben jij zielig. Andere mensen dom noemen omdat je zelf niet een argument kan winnen.
Jij bent het eens met die manier van praten en dat verbaast me totaal niets haha. Wat ik van iedereen hoor en ook keer op keer zelf moet ervaren is dat er geen respect is naar anderen en dat sportieve concurrentie gewoon niet aanwezig is. Steun je leider in dat soort dingen vooral! Als jij denkt dat je zo tegen mensen kunt praten dan moet je dit vooral blijven doen en kijken hoe mensen je gaan behandelen. Gelukkig is niet iedereen in maai zo beperkt als jou ;)

Goedzo niet meer discusseren want er komt geen zinnig woord uit. Je komt met een dom metafoor waar iedereen direct door heen prikt maar goed als we hem daadwerkelijk op de sitatie aanpassen zijn we '' mierenneukers''. Sorry prinses malt maar je leuke metafoor zet je alleen maar in slecht daglicht omdat als we hem op de situtatie aanpassen het alleen maar duidelijke wordt hoe dom de beschuldigingen zijn.

Je vraagt om voorbeelden wat dacht je van:
Screenshots van binnenkomende aanvallen en de verzonden os. (dit is de enige directe link die jullie hebben met ax en een spion) en het enige wat er gegeven wordt is 3 screenshots van een maai speler die zegt ow het komt 3 min binnen nadat het verstuurd is). LAAT DAN ZIEN DAT AX OVERAL WAAR OS VANDAAN VERSTUURD WORD ER DIRECT AANVALLEN NAAR TOE WORDEN GESTUURD. LAAT ZIEN DAT HET ZO VAAK VOOR KOMT DAT HET GEEN TOEVAL IS. LAAT DAT ZIEN. NIET EEN ONDERLING GESPREK MET MAAI SPELERS.
Screenshots van edels van maai en van XII

Ik moet nu voor jou bedenken wat voor bewijs je moet geven voor iets wat jou baasje claimed. Begrijp je wel hoe ontzettend scheef de situatie is? Jullie beschuldigen ons van iets. Hebben letterlijk 0 bewijs en noemt ons vervolgens dom omdat we niet eens zijn met je domme metaforen die nergens op slaan. Probeer eens niet een schaap te zijn en zelf eens te kijken naar de beschuldiging. Er is NOG STEEDS en ik herhaal NOG STEEDS geen bewijs gegeven dat AX een spion heeft en is alleen maar gebaseerd op dat we een massa uitvoerden en de timing op sommige dorpen gelukkig was. En het lachwekkende van allemaal is dat zelfs dat kleine beetje '' bewijs'' wat jullie hebben niet eens onderbouwd kan worden met screenshots.

Jullie hebben commentaar op een paar aanvallen terwijl er duizenden zijn verstuurd die niet goede timing hadden. Ook dit laat je heel makkelijk weer achterwege en wordt gegeneerd. Je zegt steeds dat ik de situatie niet goed begrijp maar jij bent een soort van ezel die alleen maar 1 ding kan zeggen. : MAAI IS GEWELDIG EN ROALD KAN HET NIET FOUT HEBBEN, MAAKT NIET UIT DAT WE GEEN BEWIJS HEBBEN WE KUNNEN IEDEREEN VAN ALLES BESCHULDIGEN EN HET BEWIJS KOMT ER VANZELF WEL EN ALS JULLIE HET DAAR NIET MEE EENS ZIJN ZIJN JULLIE DOM.

Ik herhaal en probeer het nu eens niet te negeren. Ik kreeg een zielig berichtje van roald direct nadat ik een verkenningsronde had gedaan. Hierin beschuldigde hij mij en ax voor het gebruik van een spion. Jij begrijpt de situatie niet want dat is de enige reden dat roald deze hele statement zit te verdedigen. Hij heeft in emotie mij op een belachelijke manier aangesproken en moet dit nu verdedigen. Je baasje heeft een fout gemaakt en ipv deze toe te geven is hij '' dubble down'' gegaan op de leugen in de hoop dat er toch wat zou blijven steken. Je bent naïef als je denkt dat het niet zo is en ik snap dat je nooit tegen je baasje in zou durven gaan. Maar dear lord ga zelf eens nadenken ipv je baasje bevredigen.

Als over 2 maand blijkt dat ax geen spion had wat dan? Ga je dan zeggen dat Roald het wel goed had maar wij het niet goed begrepen? Ga je dan zeggen dat we dom zijn en dat jullie al het recht hebben om zulke leugens de wereld in te gooien? Ga je dan zeggen dat het heel normaal is om tegen iemand te zeggen dat hij geen plek heeft op de wereld als je iemand vals beschuldigd? Ja wat ga je dan zeggen? Ik weet wel wat je gaat zeggen: MAAI IS GEWELDIG EN ROALD KAN HET NIET FOUT HEBBEN, MAAKT NIET UIT DAT WE GEEN BEWIJS HEBBEN WE KUNNEN IEDEREEN VAN ALLES BESCHULDIGEN EN HET BEWIJS KOMT ER VANZELF WEL EN ALS JULLIE HET DAAR NIET MEE EENS ZIJN ZIJN JULLIE DOM.

Heb dit forum al een meer dan een week niet gelezen, maar heb het gevoel dat ik dit bericht al minstens drie keer eerder langs heb zien komen lol
 

DeletedUser81357

Guest
Ongelofelijk. Hoevaak moet ik zeggen dat AX niet persé een spion heeft. Hoevaak moet ik zeggen dat ik denk dat het lek een Maai-persoon is. Hoevaak moet ik zeggen dat ik AX er alleen van verdenk dat ze graag gebruik maken van een spion. Waarom ben jij niet in staat om te interpreteren dat de leads richting XII en in het verlengde AX wijzen? Leer verdorie eens begrijpend lezen, dat krijg je al in groep vier van de basisschool.



Jij bent echt fantastisch goed geïnformeerd maat. Leg me dan eens uit waarom je zulke random edels uberhaupt totaal in de nachtbonus zou gooien. Daarbij liep colla helemaal niet op die dorpen en heeft colla nog nooit een dorp van da vinci gepakt - sterker wij hadden de vv het grootste deel van de tijd - wij liggen zelf zo een 30 uur daar vandaan met edels.



Heb je überhaupt enig idee van wat er met Chef is besproken? Het lijkt er namelijk totaal niet op. Chef had allang gezegd mee te gaan op Gendry, pas een dag of acht later is er even kort gezegd vanuit Maai dat er een NAP werd verleend. Ik snap echt totaal niet waar jij dat zogenaamde 'dealtje' vandaan haalt. (wat dialgaman ook al zegt)Daarbij was het niet Maai die Chef wilde betrekken in de aanval op Gendry, maar Vitare. Echt waar, je hebt geen flauw benul waar je over spreekt, je kwakt maar gewoon wat neer. Pannenkoek.

Het meest schrijnende is nog dat jullie gewoon te incapabel zijn om het totaal plaatje te zien. Jullie kwakken hier allemaal maar 'ontkrachtingen' van één bewijsstuk neer en negeren al het andere. Jullie voelen allemaal een beschuldiging, terwijl de eindconclusie het bestaan van een spion is en helemaal niet dat jullie die spion neer gezet zouden hebben of iets in die trend. Waarom jullie je zo aangevallen voelen is mij een raadsel. Maargoed; ik laat jullie hier maar lekker posten, binnen jullie eigen partij zijn er genoeg die ook geloven in een spion en het rondgaan van vreemd verkregen informatie, beamen.

Mooi de rest weer weten te negeren zie ik al, wat een ''verrassing ''.
 
Reactiescore
1.149
Iets met een tunnelvisie.
 
Bovenaan