Spion in Maai?

Reactiescore
146
Jij bent echt fantastisch goed geïnformeerd maat. Leg me dan eens uit waarom je zulke random edels uberhaupt totaal in de nachtbonus zou gooien. Daarbij liep colla helemaal niet op die dorpen en heeft colla nog nooit een dorp van da vinci gepakt - sterker wij hadden de vv het grootste deel van de tijd - wij liggen zelf zo een 30 uur daar vandaan met edels.

Herstel, Ik bedoelde de edels van act. en niet van Colla., zoals te zien is op de screen
 
Reactiescore
1.149
Een patroon bestaat uit een herhaling van eenvoudiger eenheden of ontstaat uit een herhaalde toepassing van dezelfde regels. (bron wikepidia)



Nogmaals: Een patroon bestaat uit een herhaling van eenvoudiger eenheden of ontstaat uit een herhaalde toepassing van dezelfde regels.

Oftewel, Als er meerdere zogenaamde "recaps" zouden zijn geweest, dan zou je van een patroon kunnen spreken, in dit geval was dit er maar 1, dus kun je niet van een patroon spreken, eerder van toevalligheden!

Zoals ik in mijn post zei, heb ik het niet enkel over die recap. Ook over andere vreemde zaken, welke in eerdere posts van onder andere Roald en Single Malt zijn beschreven. Je argument gaat dus niet op. Misschien even beter lezen voordat je wat neer kwakt.

Ikzelf was die vv'er en dus heb ik zeker wel weet van de situatie, kijk...... oorlog met jullie is en was er toch al, ik had dan ook weinig trek om ook nog eens een oorlog met IDGAF te gaan veroorzaken,(als die er achter zouden komen indien een XII'er de vv zou hebben) dus nogmaals Chef treft geen blaam, jullie zijn er gewoon ingestonken, van de ene kant naïef en van de andere kant paranoïde....gaat goed daar in jullie vriendenkring!

Dus je bevestigd hierbij dat jij gestabt hebt. Goed om te weten.
 
Reactiescore
146
Zoals ik in mijn post zei, heb ik het niet enkel over die recap. Ook over andere vreemde zaken, welke in eerdere posts van onder andere Roald en Single Malt zijn beschreven. Je argument gaat dus niet op. Misschien even beter lezen voordat je wat neer kwakt.
Neer kwakt? jij weet het verschil gewoon niet tussen een patroon en een toevalligheid!


Dus je bevestigd hierbij dat jij gestabt hebt. Goed om te weten.
Als jij dit graag een stab noemt, dan mag jij dat van mij! lolllll
Maak jezelf niet zo belachelijk aub.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487936070

Guest
Mooi bewijs. Ziet er allemaal betrouwbaar uit.

Ene bewijs is sterker dan de andere, met name bewijs 1 is voor mij erg overtuigend. Andere zaken zou wel algemene info kunnen zijn die uit een stam wordt gelekt (bv door stamchat van andere wereld?). Goed werk geleverd om deze bewijzen te verzamelen.
 

DeletedUser81281

Guest
Spreek je hier eigenlijk vanuit het account Chemistry of Aceshigh? Ben even nieuwsgierig. Verder wil ik best geloven dat het puur toeval is hoor.. Echter als er meerdere vage dingen gebeuren dan begin je uiteindelijk een patroon te zien. Wanneer je een patroon ziet is er geen sprake meer van 'toeval'.



Het is niet echt propaganda meer als je telkens hetzelfde blijft roepen he.





Het is inderdaad maar hoe je het wilt interpreteren. Alhoewel ik denk dat het vrij duidelijk is, maar goed. Dat is hoe ik het zie.



Je beschrijft het hier precies verkeerd, dat krijg je als je eigenlijk geen weet van de situatie hebt. Tranquilo & Chef zouden samen aanvallen. Hierdoor vond Maai het netjes om een tijdelijke NAP aan te bieden, omdat, ze samen iets doen. Niet in ruil voor. Dat Chef uiteindelijk besluit om tranquilo te stabben kunnen wij weinig aan doen. Heeft trouwens ook niks met de vv'er te maken. Is gewoon een slap argument.

Lastig stabben als er helemaal geen NAP / BG is..
 
Reactiescore
1.149
Neer kwakt? jij weet het verschil gewoon niet tussen een patroon en een toevalligheid!

Als jij dit graag een stab noemt, dan mag jij dat van mij! lolllll
Maak jezelf niet zo belachelijk aub.

Volgens mij ben jij tocht diegene die zich keihard belachelijk maakt. Het is wel duidelijk wat voor een speler jij bent, niet te vertrouwen.

Lastig stabben als er helemaal geen NAP / BG is..

Haha, dus tegenwoordig moet er een NAP of BG zijn om te stabben? Samen een aanval afspraken, deze aanval coordineren, toezeggingen doen en vervolgens die speler met de gemaakte afspraak aanvallen is geen stab? Als ik Aceshigh mag quoten 'Maak jezelf niet zo belachelijk aub.'
 

DeletedUser81281

Guest
Volgens mij ben jij tocht diegene die zich keihard belachelijk maakt. Het is wel duidelijk wat voor een speler jij bent, niet te vertrouwen.



Haha, dus tegenwoordig moet er een NAP of BG zijn om te stabben? Samen een aanval afspraken, deze aanval coordineren, toezeggingen doen en vervolgens die speler met de gemaakte afspraak aanvallen is geen stab? Als ik Aceshigh mag quoten 'Maak jezelf niet zo belachelijk aub.'

Coördineren ? Enkel een data afgesproken.
Geen enkel contact geweest met Tranq omtrent de massa.
Welke toezeggingen? NAP voorstel is afgewezen.
Ken je feiten voordat je begint te gooien.
 
Reactiescore
1.149
Gast... Zo een toezegging van de hoofdspeler betekent tegenwoordig geen ene moer meer dus? Er is gewoon langdurig gesproken over een aanval op Gendry, last second afhaken (dit niet zeggen) en je aanvalspartner short range snachts aanvallen - hoe kun je dat netjes noemen? Nee, het is geen stab, dat hoor je niemand zeggen. Maar suggereren dat dit fair play is en Tranquilo een dombo is, houd op hoor. Wat lomp dit. Soort zoekt soort bij AX zeker, het criterium is een IQ van maximaal 70?

Bekijk bijlage 15695
Godsiedorie hee, jij mist echt een stukje verstand. Lees je eigen screen nou eens. Lees die woorden eens. De enige bewering die ik ooit heb gedaan; is dat Maai een nap verleende aan Chefdiepvries, zodat Chefdiepvries kon aanvallen op Gendry Baratheon; zoals belooft. Lees wat er staat: ''wij verleende jou een nap gedurende deze aanval''. Staat daar ''we hebben elkaar een nap verleend'' of ''jij verleende ons een nap''. Want nee, daar was geen sprake van. Ik lijk wel gek dat ik hier überhaupt nog lees en ga reageren zeg. De enige beweringen die ik OOIT gedaan heb over chefdiepvries:
1) Maai verleende een Nap aan Chefdiepvries voor de aanval op Gendry
2) Zwakke actie dat Chef ondanks toezegging om te gaan aanvallen op Gendry zich last second bedenkt en toch maar op Tranquilo gaat
3) Er is geen sprake van een stab of napbreuk, want het was een eenzijdige nap. Desalniettemin is het een vuile actie; ''moet men tegenwoordig elke afspraak in twijfel trekken of officieel vastleggen''.

Dit komt rechtstreeks uit de chat waar chefdiepvries ook in zat, waarin ik de napverlening aantoon, echter is er geen wederzijds nap gegeven (al is dit wel vrij vanzelfsprekend bij een gezamenlijke aanval lijkt mij).:

Uit diezelfde chat zijn hier nu al meerdere bewijzen getoond dat Chef zei; prima mee te gaan doen. Alsook dat hij een dag voor de aanval gewoon gepm'ed heeft met meerdere Maai en Vitare leden en deze allemaal in de waan liet dat hij gewoon op Gendry zou gaan.



Kijk is joh; nog een pm-wisseling die aantoont dat er één dag voor de actie nog concreet gesproken is over die gezamenlijke aanval. Alle namen even weggeblurd, omdat deze wisseling niet van mijn account komt.
sd4ucuosn6ba.png

Overigens best wel fijn dat die co speler toch wel zo actief kon zijn dat hij de hele nacht, ochtend, middag en avond alle tijd had om Tranquilo te pakken op zijn lege frontdorpen, in de waan dat ze samen een offensief gingen doen.

Ik begin echt een beetje mijn respect te verliezen voor de gene die sympathiseren met Chefdiepvries. Nee, het was geen stab omdat er geen tweezijdige nap was. Maar je afspraken, zeker zulke invloedrijke, niet nakomen waar je weken lang over spreekt, dat is gewoon laag. Zeker als je vervolgens je aanvalspartner in de rug steekt. Een statement: ''Het is inderdaad geen mooie actie'' en verder stoppen met ontkennen, lijkt mij uiterst normaal. Krijg bijna het gevoel dat ik (en theowalcott recentelijk) zo een beetje de enige zijn die een ongelijk kunnen toegeven.


____________________________________________

Goed, nu over de spy. Ik denk, ik zet er even een streep tussen, zodat jullie zien dat er echt geen verband is tussen vermeende spionage in Maai en de actie omtrent Chefdiepvries, volgens mij althans.

Wat betreft het bewijs voor die spy, we krijgen bijna elke dag meer informatie binnen, meer voorvallen. Ook informatie over bepaalde spelers die zich op vorige werelden nogal misdragen hebben en al eerder openlijk van spionnen gebruik hebben gemaakt. Maargoed; ik begin mij stevig af te vragen voor wie ik die post dan eigenlijk zou maken. Het gros van het AF lijkt niet eens capabel genoeg om een zeer normale, overduidelijke kwestie zoals Chefdiepvries fatsoenlijk te kunnen beoordelen. Wellicht spendeer ik mijn tijd beter ingame, met deffen, vv'en en dorpen van IDGAF pakken in plaats van een stel gasten die zich toch krampachtig vastklampen aan eenzijdige en zeer simpele meningen te overtuigen. Daar win ik eigenlijk helemaal niets mee. Normaal zou ik het nog doen ook, omdat ik het AF als een informatiebron voor de wereld zie, als een medium om fair play te stimuleren, maar het lijkt dat we dat honk allang voorbij zijn.
Coördineren ? Enkel een data afgesproken.
Geen enkel contact geweest met Tranq omtrent de massa.
Welke toezeggingen? NAP voorstel is afgewezen.
Ken je feiten voordat je begint te gooien.


Ik raad je aan om bovenstaande quotes nog even door te lezen. Misschien draai je dan bij. Duidelijker kan het gewoon niet.
 
Reactiescore
146
@dialgaman ....Mag jij dit wel allemaal roepen van @Roald97 ?

Het account Collationem loopt hierdoor toch wel een flinke knauw op wat jij hier allemaal loopt te brabbelen zonder concrete feiten en bewijzen.


Ik heb m'n bewijs geleverd!, nu jij nog
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik ben blij dat je de situatie zo beschrijft als bij de ah. Het verschil is alleen dat de camera's niet vergeten op te nemen maar het beeldmateriaal is door de ah verwijderd. De ah belt de politie om de verdachte aan te klagen. Maar als de politie er is hebben ze al het materiaal verwijderd. En ja je opmerking snap ik van we gaan niet alles opnemen wat we doen. Dat begrijp ik maar als jullie ons beschuldigen van dat soort dingen neem ik aan dat je niet het bewijsmateriaal gaat verwijderen?

Mierenneuker.. laten we dan zeggen dat de camera's het op dat moment niet deden, snap je dan enigszins de vergelijking of moet je nog altijd zo gruwelijks naïef overkomen?
Over je laatste zin hier, je spreekt jezelf zo hard tegen. Nee we hebben niet overal bewijs van, logisch. Als ik nu zeg dat Maai bij jullie een spion heeft zitten (puur hypothetisch)Of als jullie nu ineens random het idee krijgen dat er een spion bij jullie zit, heb je dan bewijs van twee weken terug van dat ene voorval? precies, nee.

Massa kan ik niet los laten want daar komen al jullie beschuldigingen vandaan. Ik krijg een persoonlijk berichtje dat ik een spion heb nadat ik de scoutaanvallen verstuur. De directe beschuldiging die ik kreeg was dat ik gebruik maakte van een spion tijdens een massa. Kan het berichtje van colla opnieuw posten als het nodig is.

Jullie kunnen allemaal deffen en jullie hebben allemaal ervaring en zien dus direct dat het scoutaanvallen zijn. Tenzij je nu gaat beweren dat jullie niets taggen tijdens een massa. Het feit dat je nu aangeeft dat je niet eens wist dat het om scoutaanvallen ging tot nadat dit op het af is aangegeven lijkt mij heeeeeeel onwaarschijnlijk en misschien hebben je stamgenoten je dan niet goed ingelicht maar dat is de aanval waar ze op duiden met 3min na verzendtijd.

Het berichtje van Colla hoef je niet te posten hoor, ik speel er zelf en weet exact wat er gezegd wordt. In mijn ogen een terecht berichtje op dat moment. Voor de laatste maal. Het gaat niet om de massa zelf, het ging om de aanvallen die werden verstuurd nadat iemand in de skypechat zei OS te hebben verstuurd en leeg te staan. Misschien wordt alles voor jou eens helder als je die twee dingen los van elkaar gaat zien.
En ja, je aanvallen boeide me niet. Ze zijn ook binnen 3 minuten allemaal op negeren gezet. Wellicht dat je daarom met 5sc op sommige dorpen doorkwam.

Ik snap dat je niet een bericht tevoorschijn kan toveren van '' kijk hier zegt hij dat hij de spion is'' maar daar vraag ik niet om. We vragen hier allemaal om bewijzen dat ax een spion heeft in maai. En tot nu toe is dat alleen nog maar toevallige scoutaanvallen en een bericht van one shot waarin hij aangeeft dat er wel of niet def zou staan. (Ik negeer nu dat hij in mijn ogen wel een geldige reden heeft en neem aan dat het goed bewijs is) Naast het feit dat beide dingen wel heel ver gezocht zijn voor de beschuldiging van een spion kunnen jullie de 'toevallige' timingen niet eens onderbouwen met screenshots. Je vraagt aan mij om de massa er niet bij te betrekken terwijl ik een directe beschuldiging heb gekregen van het gebruik van een spion tijdens deze massa.

Ik reageer enkel op het vetgedrukte, de rest verwijs ik je naar boven. Ik val al te vaak in herhaling bij jou. Geef me eens een paar voorbeelden dan wat voor jullie hard bewijs is? En dan laten we een bericht waarin de spy zegt spion te zijn, of een AX lid die zegt een spy te hebben buiten beschouwen, want je zegt zelf ook dat je begrijpt dat Maai dat niet tevoorschijn kan toveren. Ik ben oprecht benieuwd wat voor jullie dan overblijft als hard bewijs.

In mijn ogen is de beschuldiging die Roald in emotie onze kant op gooide de reden dat jullie nu een statement moeten verdedigen die eigenlijk gebaseerd is op niets. Ik ben er met gestrekt been in gegaan vanwege de manier waarin hij tegen mij prate maar dit wil ik er niet bij betrekken. De beschuldiging heeft geen geldig bewijs en ik neem aan dat jullie toch zelf ook wel inzien dat het eigenlijk belachelijk bewijs is voor zo'n beschuldiging.

Heel tof en cool dat je er met gestrekt been in gaat, maar als het spel zich op de andere helft afspeelt kan je doen en laten wat je wilt, maar veel invloed oefen je niet uit.

Verder is dit de laatste keer dat ik in deze discussie ga deelnemen. Je begrijpt het niet en blijkt het niet te willen begrijpen. Geen probleem, maar dan ga ik er geen moeite meer in steken je iets anders wijs te maken dan je zelf gelooft. We hebben momenteel mensen in AX die ons verschaffen met informatie omtrent deze discussie. Mensen die het wél begrijpen en mensen die ook twijfels hebben in jullie eigen verdomde stam.

Tot slot zou ik graag een geliefde quote willen posten, een quote van Mark Twain welke mij in menig AF discussie al heeft bijgestaan. "Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
1571899364145.png


1571899409231.png

1571899450889.png

1571899465450.png
1571899797733.png

1571899670725.png

Alle screens staan chronologisch. In september bereiken we dus overeenkomst over de aanval en datum op 14 oktober. Pas op 9 oktober, 10 dagen nadat is afgesproken hoe en wat, een eenzijdige napverlening vanuit kamp Maai. Leg mij eens even uit hoe dit op een 'dealtje' lijkt @aceshigh. Tien dagen na de afspraak een ''beloning'' (die net zo gunstig voor Maai was) geven, dat is toch boter na de vis? Als jij ook maar één ding kan vinden dat lijkt op een deal, waarbij Maai/Vitare dus echt iets aanbieden aan Chef - be my guest. Dat is niet gebeurd namelijk.

Leg mij aan de hand van de laatste screen eens even uit hoe Maai naief was? Aangezien chef een dag van te voren nog ''on board'' lijkt te zijn? (laatste screen)

De communicatie tussen Tranquilo en Chef boeit me geen ene hol. De discussie over Chef's actie is ook allang gesloten, namelijk dat het gewoon een vuile actie was maar niet persé het breken van een nap. Of je er de naam stab aan wilt geven, is misschien nog persoonsgebonden. Het is echter wel het volledig breken van een gemaakte afspraak (en dan doel ik niet op de nap, die eenzijdig was).
 
Reactiescore
853
@Felicitys heb op ik niks op aan te merken,(leest prettig en ziet dingen wel goed) maar ik vermoed wel dat beide "neutrale" lezers anti Ax zijn en een tikkeltjes Pro Maai.
En zulke vermoedens (of in ieder geval het uiten van deze), zullen er juist voor zorgen dat lezer anti-Ax worden. Vind het jammer dat mijn objectiviteit gelijk in twijfel wordt getrokken simpelweg omdat mijn statement jou blijkbaar niet helemaal zint.

Zoals ik reeds aangaf zal je de aankomende weken geen spion gaan vinden, dit proces duurt enorm lang gezien je in principe iedereen moet uitsluiten tot je de juiste persoon gevonden hebt.
 
Reactiescore
146
Zie je wel dat jij geen neutrale lezer bent!, dus dat je de dingen goed leest en uitlegt neem ik terug nu!
 
Bovenaan