Spion in Maai?

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Die incs boeien ons letterlijk geen reet en heeft helemaal geen belang in het verhaal of er een spy is of niet. Het gaat erom dat de timing van het versturen té toevallig was. Dit in combinatie met een aantal PM's waar mensen doorgeven het e.e.a. doorgekregen te hebben, te correcte opmerkingen over ons stammenforum en dergelijke voorvallen lijkt het mij niet meer dan logisch dat er hierdoor scheve ogen zijn ontstaan. Dit probeert volgens mij half Maai tevergeefs de afgelopen 2 dagen aan Barnix uit te leggen, maar nee. Zijn incs lopen 50 uur. NOU CHAPEAU!

Echt precies dit. Wat ik al honderd keer probeer te zeggen; die ''toevallige'' fake-waves precies na een stukje informatie voorziening is veel te toevallig en bevestigd het idee dat er een spion is. Maar die leipo van een Barnix denkt dit wel even te ontkrachten en komt met looptijden die ook maar betrekking zouden hebben. Barnix, verklaar dan eens waarom je niet alle accounts ongeveer tegelijk 5 scouts hebt gestuurd? Waarom zou je Tranquilo om tien over 2 snachts doen, precies op het moment dat Tranquilo wakker is en zegt dat hij zijn def ging sturen. Waarom zou je een uur of twaalf later bedenken dat je dit ook maar bij Colla doet, een minuut nadat zij dit zeggen in de chat. Enkele nemen je gewoon in de maling, zeggen in de chat dat ze hun def stuurde et voila binnen enkele minuten ook zij incommings - vele uren na Collationem. Welke half gare idioot doet op allerlei momenten, vele uren ertussen zo nu en dan één account faken. Soms drie achter elkaar, als de activiteit in de skypechat hoger is. Je kunt zelfs stellen dat het gewoon erg dom was om direct te anticiperen op verkregen informatie, maarja je zaait er wel paniek mee. Nu dat niet zoveel heeft kunnen uithalen, ben je er nu bij.

Bewijzen post zal rond vrijdag komen, ik ben even druk vandaag en morgen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Zie je me boeien? Ik post wat ik wil. Wie ben jij precies om mij zulke dingen op te leggen?

Zal het ook voor jou nog één keer, eens en voor altijd, in pinotaal uitleggen.

Pietje zegt in stamchat: ik heb OS gestuurd naar puk en sta helemaal leeg.
*2minuten later*
*+240 incs van Barnix*
Henk in Skypechat 5 minuten later: Ik heb ook OS gestuurd naar puk, en ook ik heb niet veel meer thuis.
*2 minuten later*
*+250 incs van Spijker*

Die incs boeien ons letterlijk geen reet en heeft helemaal geen belang in het verhaal of er een spy is of niet. Het gaat erom dat de timing van het versturen té toevallig was. Dit in combinatie met een aantal PM's waar mensen doorgeven het e.e.a. doorgekregen te hebben, te correcte opmerkingen over ons stammenforum en dergelijke voorvallen lijkt het mij niet meer dan logisch dat er hierdoor scheve ogen zijn ontstaan. Dit probeert volgens mij half Maai tevergeefs de afgelopen 2 dagen aan Barnix uit te leggen, maar nee. Zijn incs lopen 50 uur. NOU CHAPEAU!

We get it. omdat ik een scout ronde deed nadat iemand os stuurde heb ik een spion volgens jullie. Negeer dat ik 2000 verkenners heb gestuurd en negeer dat ik dit hierboven netjes heb uitgelegd. 2 opmerkingen

Als ik een spion had zou ik die niet gebruiken om massa 5 scouts te versturen
Als ik een spion had zou ik niet 2 min nadat iets gezegd was iets versturen want dat houdt in dat letterlijk alles nog gecanceld kan worden.

Naast het feit dat je compleet negeert dat ik 1700 andere scout aanvallen heb verstuurd slaat je argument nergens op.

Hoe hypocriet ik nu ook ben door tegen mijn eigen stelling in te gaan, ik zal het nogmaals vetgedrukt neerzetten. Hopende dat je het nu wél begrijpt. Misschien zelfs dat enige toelichting nog helpt, anders ben je een verloren zaak. Het zijn de toevalligheden bij elkaar opgestapeld die ons doen laten denken dat er meer speelt dan dat we in de gaten hebben. Jouw verkenner fakes? dont care. Jouw 1700 ander scouts? dont care. Ging erom dat je juist nèt die ene speler aanviel die meldde troepen weg te hebben gestuurd, om dit vervolgens nét bij de andere te doen toen hij het meldde. Het hielp daarnaast ook niet echt dat dit de eerste twee spelers waren waar je scouts naartoe stuurde. Zoals ik zei, die overige 1700 scouts, boeie ruurd.
Als je het mij vraagt pure toeval, ben ik met je eens. Maar de opstapeling van toevalligheden heeft ons argwaan gegeven.
 
Reactiescore
1.278
Zie je me boeien? Ik post wat ik wil. Wie ben jij precies om mij zulke dingen op te leggen?

Zal het ook voor jou nog één keer, eens en voor altijd, in pinotaal uitleggen.

Pietje zegt in stamchat: ik heb OS gestuurd naar puk en sta helemaal leeg.
*2minuten later*
*+240 incs van Barnix*
Henk in Skypechat 5 minuten later: Ik heb ook OS gestuurd naar puk, en ook ik heb niet veel meer thuis.
*2 minuten later*
*+250 incs van Spijker*

Die incs boeien ons letterlijk geen reet en heeft helemaal geen belang in het verhaal of er een spy is of niet. Het gaat erom dat de timing van het versturen té toevallig was. Dit in combinatie met een aantal PM's waar mensen doorgeven het e.e.a. doorgekregen te hebben, te correcte opmerkingen over ons stammenforum en dergelijke voorvallen lijkt het mij niet meer dan logisch dat er hierdoor scheve ogen zijn ontstaan. Dit probeert volgens mij half Maai tevergeefs de afgelopen 2 dagen aan Barnix uit te leggen, maar nee. Zijn incs lopen 50 uur. NOU CHAPEAU!

Iemand krijgt kritiek, snap dat je dat met je status niet gewend bent dus ik zal je je toon vergeven.

Allemaal leuk en aardig, maar kom met screens dan? Toon aan dat er ook daadwerkelijk die tijd tussen zeggen en versturen zat, laat die PM's zien, laat de opmerkingen zien en die stukken van jullie stamforum.

Ik geef je maar wat voorbeelden.

Het is nu niet natuurlijk dat maai het idee heeft dat er een spion is dat er ook daadwerkelijk een spion moet zijn. In sommige gevallen gaan mensen spoken zien op het moment dat ze iets denken, het woord toeval bestaat dan niet meer. Laat AF-lezers op basis van het bewijs zelf conclusies trekken in plaats dat jullie de AF-lezers deze conclusies opleggen. Maar hier ging het volgens mij ook al even geleden over, maar tot op heden is de bewijslast natuurlijk nog droevig.

Al zou ik posten dat er 100% zeker een spion van maai in AX zit, met een hoop feiten die gebeurt zouden zijn die niet te ontkrachten zijn, en zeg dat het bewijs wel later gaat volgen. Ja wat moet je dan doen als maai?

Zo gebeurt het niet op het AF en is het nooit gebeurt of althans door respectabele posters. Je verzameld bewijslast, post dit en hierop kan de AF lezer bepalen of dit overtuigend genoeg is. Heb een beetje het gevoel dat puur AF reputatie fungeert als de bewijslast hier...
 

DeletedUser81490

Guest
Ik ga geen uitspraken doen over of er wel of geen spion is, maar ik zou wel willen zeggen dat er een 75% kans is dat er inderdaad een spion is hier. Meneer Mudmen blijft stellen dat dit niet het geval is, maar het is voor hem onmogelijk om dit te stellen gezien hij niet kan zien wat andere accounts doen

Ik denk dus ook dat er een spion is, maar om dit hard te maken zul je sowieso moeten wachten op bewijzen. Vermoedens moeten juist geuit worden en ik kan het Roald dan ook niet kwalijk nemen dat hij deze post gemaakt heeft.

Hier zegt hij of zij dat hij er een kans van 75% is dat er een spion is. In het volgende citaat haalt hij het feit aan dat er geen bewijs is tot nu toe. Ook onderbouwd hij zijn stelling met een referentie naar wereld 43, wat irrelevant is omdat hij de spelers op deze wereld niet kent zoals hij zelf aangeeft.

Mijn vorige post lijkt mij dan ook zeer terecht.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Iemand krijgt kritiek, snap dat je dat met je status niet gewend bent dus ik zal je je toon vergeven.

IKR, vind mezelf ook wel een baasje ja.

Allemaal leuk en aardig, maar kom met screens dan? Toon aan dat er ook daadwerkelijk die tijd tussen zeggen en versturen zat, laat die PM's zien, laat de opmerkingen zien en die stukken van jullie stamforum.

Ik geef je maar wat voorbeelden.

Het is nu niet natuurlijk dat maai het idee heeft dat er een spion is dat er ook daadwerkelijk een spion moet zijn. In sommige gevallen gaan mensen spoken zien op het moment dat ze iets denken, het woord toeval bestaat dan niet meer. Laat AF-lezers op basis van het bewijs zelf conclusies trekken in plaats dat jullie de AF-lezers deze conclusies opleggen. Maar hier ging het volgens mij ook al even geleden over, maar tot op heden is de bewijslast natuurlijk nog droevig.

Al zou ik posten dat er 100% zeker een spion van maai in AX zit, met een hoop feiten die gebeurt zouden zijn die niet te ontkrachten zijn, en zeg dat het bewijs wel later gaat volgen. Ja wat moet je dan doen als maai?

Zeg ik ergens zeker te weten dat er een spion zit dan? Het enige wat ik hier probeer is, wellicht op een harde -maar wel werkende- manier, Barnix van het dwaalspoor te halen waar hij zicht momenteel op bevindt. Ik houd me verder niet bezig met de wellicht aanwezige spion, mijn standpunt daarover heb ik eerder in dit topic al gegeven en die is nog altijd ongewijzigd gebleven.

Zo gebeurt het niet op het AF en is het nooit gebeurt of althans door respectabele posters. Je verzameld bewijslast, post dit en hierop kan de AF lezer bepalen of dit overtuigend genoeg is. Heb een beetje het gevoel dat puur AF reputatie fungeert als de bewijslast hier...

Ik weet heel goed hoe het gaat, en ook ik wil je daarvoor verwijzen naar het W43 forum..

Verder wil ik het dit keer door de vingers zien. Je was vast en zeker nog aan t typen vooraleer Roald zijn post verscheen. Mocht je hem nog niet gelezen hebben, doe dat eens. En dan voornamelijk de laatste zin.
 

DeletedUser69389

Guest
Echt precies dit. Wat ik al honderd keer probeer te zeggen; die ''toevallige'' fake-waves precies na een stukje informatie voorziening is veel te toevallig en bevestigd het idee dat er een spion is. Maar die leipo van een Barnix denkt dit wel even te ontkrachten en komt met looptijden die ook maar betrekking zouden hebben. Barnix, verklaar dan eens waarom je niet alle accounts ongeveer tegelijk 5 scouts hebt gestuurd? Waarom zou je Tranquilo om tien over 2 snachts doen, precies op het moment dat Tranquilo wakker is en zegt dat hij zijn def ging sturen. Waarom zou je een uur of twaalf later bedenken dat je dit ook maar bij Colla doet, een minuut nadat zij dit zeggen in de chat. Enkele nemen je gewoon in de maling, zeggen in de chat dat ze hun def stuurde et voila binnen enkele minuten ook zij incommings - vele uren na Collationem. Welke half gare idioot doet op allerlei momenten, vele uren ertussen zo nu en dan één account faken. Soms drie achter elkaar, als de activiteit in de skypechat hoger is. Je kunt zelfs stellen dat het gewoon erg dom was om direct te anticiperen op verkregen informatie, maarja je zaait er wel paniek mee. Nu dat niet zoveel heeft kunnen uithalen, ben je er nu bij.

Bewijzen post zal rond vrijdag komen, ik ben even druk vandaag en morgen.
tenor.gif
 

Deleted User - 487776907

Guest
Kunnen we alsjeblieft wereld 43 erbuiten laten, dat is 25 werelden geleden, als we op deze voet doorgaan met de historie oprakelen zijn we op de 12e pagina ergens bij de Duitse inval.

@MyPride komt u maaarrrr

Nee je hebt gelijk. Ik refereerde enkel aan het feit dat ikzelf daar bewijslast heb verzameld en dusdanig weet hoe je zoiets moet doen. Zal het verder niet over 43 hebben, wereld heb ik toch al gewonnen.
 

DeletedUser81357

Guest
Echt precies dit. Wat ik al honderd keer probeer te zeggen; die ''toevallige'' fake-waves precies na een stukje informatie voorziening is veel te toevallig en bevestigd het idee dat er een spion is. Maar die leipo van een Barnix denkt dit wel even te ontkrachten en komt met looptijden die ook maar betrekking zouden hebben. Barnix, verklaar dan eens waarom je niet alle accounts ongeveer tegelijk 5 scouts hebt gestuurd? Waarom zou je Tranquilo om tien over 2 snachts doen, precies op het moment dat Tranquilo wakker is en zegt dat hij zijn def ging sturen. Waarom zou je een uur of twaalf later bedenken dat je dit ook maar bij Colla doet, een minuut nadat zij dit zeggen in de chat. Enkele nemen je gewoon in de maling, zeggen in de chat dat ze hun def stuurde et voila binnen enkele minuten ook zij incommings - vele uren na Collationem. Welke half gare idioot doet op allerlei momenten, vele uren ertussen zo nu en dan één account faken. Soms drie achter elkaar, als de activiteit in de skypechat hoger is. Je kunt zelfs stellen dat het gewoon erg dom was om direct te anticiperen op verkregen informatie, maarja je zaait er wel paniek mee. Nu dat niet zoveel heeft kunnen uithalen, ben je er nu bij.

Bewijzen post zal rond vrijdag komen, ik ben even druk vandaag en morgen.

Je bent alweer netjes aan het posten zie ik ''half gare idioot'' moet je co nu weer excuus voor je aanbieden of ben je man genoeg om dit zelf te doen?

Fijn dat je het zelf zegt want iemand ander zei het ook al. Ik zou 2 min nadat iets gestuurd was hebben aangevallen. Alles had gecanceld kunnen worden dus als ik op die informatie inspeelde. Dat zou wel heel slim zijn om daar dan mee te wachten tot de cancel tijd is afgelopen ofniet?

fakes met rammen worden snachts verstuurd omdat het de 14de moet aankomen.
Verkenners worden op verschillende momenten gestuurd omdat zoals hierboven is aangeven 2000 verkennings aanvallen de deur uit zijn gegaan en elke tegenstander andere looptijden heeft. Je zegt dat ik een spion gebruik omdat mijn verkenners en fakes op toevallige momenten aankomen. NOTE iedereen dat geen enkele clear een raar moment heeft maar alleen een paar van mijn duizenden fakes. Sorry maar als ik gebruik van een spion zou maken ga ik dit niet doen voor verkennersaanvallen van 5 verkenners. Denk nu eens even goed na wat je aan het claimen bent want het gaat echt nergens over.

Mijn clears waren allemaal netjes getimed om 8:05 aankomst en zoals ik in een eerdere post had laten zien was al een week voor aankomst een massa plan gemaakt (screenshot staat in een van mijn vorige posts).

Ondanks Roalds zijn geweldige post weer hierboven zal ik herhalen wat ik in mijn vorige post zei want jullie lezen hier overheen.

Het is niet leuk voor jullie dat jullie elkaar niet vertrouwen binnen maai en dat je een laf persoon in het midden hebt die informatie naar anderen doorspeelt. Als jullie willen sta ik er voor open om uit te gaan zoeken wie de boel voor jullie zit te verpesten. Maar dit geeft Roald niet het recht om mij zo respectloos en zo vals te beschuldigen.

Ik wil dit afsluiten want Roald kan niet toegeven dat er respectloos is gehandeld van zijn kant (co kan dit wel toegeven) en heeft beschuldigt met een heet hoofd zonder echt er over na te denken en ik ben de dupe van zijn gedrag en ben daarom veels te emotioneel betrokken hierbij waardoor de posts niet altijd even netjes zijn. Ja ik reageer misschien te fel en maak het soms persoonlijk maar dit was overduidelijk een reactie op de acties van Roald. Laten we nu maar gewoon wachten op het bewijs wat er aan komt en verder niet hierover gaan discussiëren.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat ik Barnix op negeren zet. Wat een cirkeljerker en wener zeg nondeju. Misplaatst gebruik maken van verkeerd geïnterpreteerde posts....
 
Reactiescore
470
Fijn dat je het zelf zegt want iemand ander zei het ook al. Ik zou 2 min nadat iets gestuurd was hebben aangevallen. Alles had gecanceld kunnen worden dus als ik op die informatie inspeelde. Dat zou wel heel slim zijn om daar dan mee te wachten tot de cancel tijd is afgelopen ofniet?

Wat voor oogkleppen heb je op als ik vragen mag? Jou aanvallen kwamen binnen enkele minuten nadat er os onderweg was naar accounts die daadwerkelijk de massa kregen, dit heeft dan misschien ervoor gezorgd dat er ondersteuning werd geannuleerd dus stop er alsjeblieft mee dit 100 keer te herhalen. De aanvallen binnen de cancel tijd versturen is dan ook vele malen nuttiger dan ze erna te versturen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
Fijn dat je het zelf zegt want iemand ander zei het ook al. Ik zou 2 min nadat iets gestuurd was hebben aangevallen. Alles had gecanceld kunnen worden dus als ik op die informatie inspeelde. Dat zou wel heel slim zijn om daar dan mee te wachten tot de cancel tijd is afgelopen ofniet?

je zou juist wel tijdens de cancel periode willen sturen :O.

ff puur hypothetische situatie: je hebt een massa op target X, hier lopen alle clears op. Je krijgt via een spion te horen dat speler Y os aan het sturen is naar target X. Meteen stuur je een lading fakes op speler Y, die hierdoor in paniek raakt en zijn OS weer annuleert. resultaat Target X krijgt geen OS. De fakes gaan sturen nadat speler Y niet meer kan cancellen heeft compleet onlogisch en totaal zinloos, de os kan niet meer teruggehaald worden dus target X krijgt zijn OS gewoon. De voornaamste reden om te faken is namelijk dat er verhuld wordt wat het echte target is en om te voorkomen dat het daadwerkelijke target volgestouwd staat met OS.
 

DeletedUser81357

Guest
je zou juist wel tijdens de cancel periode willen sturen :O.

ff puur hypothetische situatie: je hebt een massa op target X, hier lopen alle clears op. Je krijgt via een spion te horen dat speler Y os aan het sturen is naar target X. Meteen stuur je een lading fakes op speler Y, die hierdoor in paniek raakt en zijn OS weer annuleert. resultaat Target X krijgt geen OS. De fakes gaan sturen nadat speler Y niet meer kan cancellen heeft compleet onlogisch en totaal zinloos, de os kan niet meer teruggehaald worden dus target X krijgt zijn OS gewoon. De voornaamste reden om te faken is namelijk dat er verhuld wordt wat het echte target is en om te voorkomen dat het daadwerkelijke target volgestouwd staat met OS.

Het probleem met jou senario is dat het ging om een verkenners ronde. Mijn clears lopen 60 uur en omdat iemand verkennersaanvallen binnen krijgt 14 uur voor aankomst kan de persoon in kwestie niet meer het target worden. Mijn clears en fakes lopen al 20 uur lang naar het target. Dus als de persoon die de verkenners binnenkrijgt ziet van ow maar er lopen helemaal geen clears/fakes op mijn dorpen kan hij geen target meer worden.

Maar laten we het even vannuit een perspectief kijken waarin ik een spion zou hebben. Waarom heb ik niet mijn clears verstuurd nadat de os verzonden is na 10min? Mijn clears liepen al 60 uur maar als ik dus echt zo'n spion had die maai claimed die ik heb. Dan zorg ik toch ervoor dat zoveel mogelijk def verzonden wordt naar 1 target en op het moment dat het niet meer te cancelen is verzend ik mijn echte clears. Echter mijn clears zijn gewoon verzonden op 1 target die helemaal niet os heeft verstuurd en helemaal niet lege dorpen had staan en zelfs stacked dorpen had staan.

Stel jezelf de kritieke vraag, als Barnix een spion had zou hij deze daadwerkelijk gebruiken op zo'n manier?
Ik denk dat we kunnen stellen dat de antwoord op die vraag een overduidelijke nee is.

Mijn laatste paar posts heb ik mijn houding aangepast en geprobeerd met minder emotie te schijven. Ondanks dat Roald toch weer gaat beledigen heb ik hem een helpende hand aangeboden voor het zoeken naar deze eventuele spion. Het is een discussie die oneindig door zal gaan tot we bewijs krijgen en hierbij moeten we ook nog eens gaan kijken welke bewijsstukken echt zijn want het is niet de eerste keer dat er gesprekken in scene zijn gezet en gebruikt als bewijs materiaal. Het enige wat ik vraag is kijk nu even kritisch naar welke claims hier worden gemaakt op basis van een goed getimede scout ronde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Het probleem met jou senario is dat het ging om een verkenners ronde. Mijn clears lopen 60 uur en omdat iemand verkenners binnen krijgt 14 uur voor aankomst kan de persoon in kwestie niet meer het target worden. Mijn clears en fakes lopen al 20 uur lang naar het target. Dus als de persoon die de verkenners binnenkrijgt ziet van ow maar er lopen helemaal geen clears/fakes op mijn dorpen kan hij geen target meer worden.

Maar laten we het even vannuit een perspectief kijken waarin ik een spion zou hebben. Waarom heb ik niet mijn clears verstuurd nadat de os verzonden is na 10min? Mijn clears liepen al 60 uur maar als ik dus echt zo'n spion had die maai claimed die ik heb. Dan zorg ik toch ervoor dat zoveel mogelijk def verzonden wordt naar 1 target en op het moment dat het niet meer te cancelen is verzend ik mijn echte clears. Echter mijn clears zijn gewoon verzonden op 1 target die helemaal niet os heeft verstuurd en helemaal niet lege dorpen had staan en zelfs stacked dorpen had staan.

Stel jezelf de kritieke vraag, als Barnix een spion had zou hij deze daadwerkelijk gebruiken op zo'n manier?
Ik denk dat we kunnen stellen dat de antwoord op die vraag een overduidelijke nee is.

Mijn laatste paar posts heb ik mijn houding aangepast en geprobeerd met minder emotie te schijven. Ondanks dat Roald toch weer gaat beledigen heb ik hem een helpende hand aangeboden voor het zoeken naar deze eventuele spion. Het is een discussie die oneindig door zal gaan tot we bewijs krijgen en hierbij moeten we ook nog eens gaan kijken welke bewijsstukken echt zijn want het is niet de eerste keer dat er gesprekken in scene zijn gezet en gebruikt als bewijs materiaal. Het enige wat ik vraag is kijk nu even kritisch naar welke claims hier worden gemaakt op basis van een goed getimede scout ronde.
Kun je aub kappen met de cirkelredeneringen van jouw kant? Het begint tamelijk ambetant te worden namelijk. Betreffende je verhaal over aanvallen en os citeer ik Maarten even:

'' ff puur hypothetische situatie: je hebt een massa op target X, hier lopen alle clears op. Je krijgt via een spion te horen dat speler Y os aan het sturen is naar target X. Meteen stuur je een lading fakes op speler Y, die hierdoor in paniek raakt en zijn OS weer annuleert. resultaat Target X krijgt geen OS. De fakes gaan sturen nadat speler Y niet meer kan cancellen heeft compleet onlogisch en totaal zinloos, de os kan niet meer teruggehaald worden dus target X krijgt zijn OS gewoon. De voornaamste reden om te faken is namelijk dat er verhuld wordt wat het echte target is en om te voorkomen dat het daadwerkelijke target volgestouwd staat met OS. ''

De reden waarom je als je een spion hebt/zou hebben is om te voorkomen dat er deff wordt gezonden. Dus nee geen overduidelijke nee. Het is ook leuk om te zien dat je je eigen ook al aan het indekken bent op het vlak van bewijslast. Voel je de bui al hangen dat je verhaal geopenbaard wordt als gebakken lucht?
 
Reactiescore
853
@Felicitys, dus jij denkt nu dat er een spion is omdat dit er op wereld 43 er ook een spion was, zonder maar iets van bewijs te hebben gezien? Vind jij dit niet een beetje overtrokken?
Hier zegt hij of zij dat hij er een kans van 75% is dat er een spion is. In het volgende citaat haalt hij het feit aan dat er geen bewijs is tot nu toe. Ook onderbouwd hij zijn stelling met een referentie naar wereld 43, wat irrelevant is omdat hij de spelers op deze wereld niet kent zoals hij zelf aangeeft.

Mijn vorige post lijkt mij dan ook zeer terecht.
Zoals Martijn aanhaalde stel ik dat er een kans is gezien ik zelf heb meegemaakt hoe een degelijke situatie eruit ziet. Ik kijk dan simpelweg naar het topic en gezien de context en de statements die ik hier heb gezien heb ik op basis daarvan mijn stelling gemaakt. Ik denk dat het dan ook niet heel gek is dat ik een conclusie trek op basis van ervaringen uit het verleden.

Ik stel inderdaad dat er een grote kans is dat er een spion is. Ik geef echter aan dat het hebben van bewijs m.b.t. een spion lastig is en dat het vaak wel naar boven komt. In het begin is het echter altijd overduidelijk voor de ene partij. Ik ken enkele spelers van Maai en als die beweren dat er een spion is zal dat niet op basis van lucht zijn. Die weten maar al te goed wat wel en wat niet normaal is op TW gezien die toch al aardig wat werelden gespeeld hebben.

Mijn referentie naar W43 is echter wel degelijk relevant, ik haal namelijk niet de spelers van die wereld aan. Wat ik aanhaal is de ervaring van een spion in je stam hebben en hoe het proces tot het vinden van deze spion verloopt.

Kunnen we alsjeblieft wereld 43 erbuiten laten, dat is 25 werelden geleden, als we op deze voet doorgaan met de historie oprakelen zijn we op de 12e pagina ergens bij de Duitse inval.
Nauurlijk laten we het verleden niet rusten. Je hoort lessen te trekken uit gebeurtenissen uit het verleden. Dit gebeurt ook in het echte leven nog steeds https://www.nu.nl/buitenland/6004744/voormalige-bewaker-93-concentratiekamp-voor-duitse-rechter.html
 
Reactiescore
7.918

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Het is ook leuk om te zien dat je je eigen ook al aan het indekken bent op het vlak van bewijslast. Voel je de bui al hangen dat je verhaal geopenbaard wordt als gebakken lucht?

Dit zei ik ook al inderdaad, maar dat was volgens meneer een enorm verkeerde uitspraak.

fakes met rammen worden snachts verstuurd omdat het de 14de moet aankomen. Verkenners worden op verschillende momenten gestuurd omdat zoals hierboven is aangeven 2000 verkennings aanvallen de deur uit zijn gegaan en elke tegenstander andere looptijden heeft.

Wat een gelul man. Alleen vanaf Colla kan ik al aantonen dat je een klein honderdtal aan fakes dik 20 uur 'te laat' liet aankomen. Daarbij, waarom zou je op Tranquilo snachts moeten sturen, terwijl Tranquilo juist het dichtstbijzijnde doelwit is? Logischerwijs zou je eerst ieder ander account van Maai moet faken vooraleer je Tranquilo zou faken. Echter was Tranquilo de eerste en volgde de rest pas een uur of veertien later.

Je zegt dat ik een spion gebruik omdat mijn verkenners en fakes op toevallige momenten aankomen.

HET GAAT NIET OM DE AANKOMST OP ''TOEVALLIGE MOMENTEN'' MAAR OM HET STUURMOMENT.

Nogmaals Barnix, ik weet niet welk persoonlijk wrok jij jegens mij koestert maar ik help je alvast uit je droom: je zult mijn excuses nooit krijgen - tot de grote teleurstelling van mijn vriendin - geef ik alleen mijn excuses als IK vind dat ik iets verkeerd gedaan heb. Daarbij ben ik hier niet om vrienden te maken (hoe ik aan die forum personality kom is mij ook een raadsel).. Schrijf dat excuses waar je naar hunkert dus maar op je buik en stop met vragen daarvan. Je lijkt wel een jochie van veertien die op zijn pik is getrapt en net zolang gaat staan drammen tot hij een excuses heeft. Welkom op het algemeen forum, vroeger met de titel: ''Politiek en Propaganda''. Zoek de definities maar op en je zult snappen waarom het meer dan gebruikelijk is om anderen omtrent ingame zaken in slecht daglicht te zetten, danwel terecht danwel onterecht.

Ik vind het echt onvoorstelbaar dat jij na tientallen berichten en discussies gewoon geen hout lijkt te snappen van het hele onderwerp. Ga er verder ook geen waardeoordeel meer aan vastknopen. Je stond al op mijn banlist maar toen zag ik nog wel wat zinnige posts van die ene J. die namens Barnix postte en wilde ik het nog een kans geven. Daar heb ik spijt van, ik verdoe mijn tijd hier met jou.
 
Reactiescore
116
Roald, wil je gewoon een post maken met iets wat voor jou de doorslag geeft voor het weerlegbaar vermoeden van spionage. Want anders gaat die maar blijven razen en struikelen over een detail dat hij niet begrijpt.
 
Bovenaan