Spion in Maai?

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Zowel op het AF als in PM zat hij zoals gewoonlijk weer te liegen dat er een nap was.

Hieronder een screen van weer een directe leugen van de leider van maai: (Hierboven word aangegeven dat er dus idd geen nap was)

https://media.discordapp.net/attach...0337034526761/image0.jpg?width=901&height=676

Godsiedorie hee, jij mist echt een stukje verstand. Lees je eigen screen nou eens. Lees die woorden eens. De enige bewering die ik ooit heb gedaan; is dat Maai een nap verleende aan Chefdiepvries, zodat Chefdiepvries kon aanvallen op Gendry Baratheon; zoals belooft. Lees wat er staat: ''wij verleende jou een nap gedurende deze aanval''. Staat daar ''we hebben elkaar een nap verleend'' of ''jij verleende ons een nap''. Want nee, daar was geen sprake van. Ik lijk wel gek dat ik hier überhaupt nog lees en ga reageren zeg. De enige beweringen die ik OOIT gedaan heb over chefdiepvries:
1) Maai verleende een Nap aan Chefdiepvries voor de aanval op Gendry
2) Zwakke actie dat Chef ondanks toezegging om te gaan aanvallen op Gendry zich last second bedenkt en toch maar op Tranquilo gaat
3) Er is geen sprake van een stab of napbreuk, want het was een eenzijdige nap. Desalniettemin is het een vuile actie; ''moet men tegenwoordig elke afspraak in twijfel trekken of officieel vastleggen''.

Dit komt rechtstreeks uit de chat waar chefdiepvries ook in zat, waarin ik de napverlening aantoon, echter is er geen wederzijds nap gegeven (al is dit wel vrij vanzelfsprekend bij een gezamenlijke aanval lijkt mij).:
upload_2019-10-15_18-51-31.png

Uit diezelfde chat zijn hier nu al meerdere bewijzen getoond dat Chef zei; prima mee te gaan doen. Alsook dat hij een dag voor de aanval gewoon gepm'ed heeft met meerdere Maai en Vitare leden en deze allemaal in de waan liet dat hij gewoon op Gendry zou gaan.

Chef had alle recht om het zo te doen en zoals ik zei in mijn ogen rekende maai helemaal niet op hem en als dit wel zo was dan is dat lullig voor tranq maar als er meer dan 2 week lang geen contact is geweest voor de massa wil ik dat toch in twijfel trekken.

Kijk is joh; nog een pm-wisseling die aantoont dat er één dag voor de actie nog concreet gesproken is over die gezamenlijke aanval. Alle namen even weggeblurd, omdat deze wisseling niet van mijn account komt.
sd4ucuosn6ba.png

Overigens best wel fijn dat die co speler toch wel zo actief kon zijn dat hij de hele nacht, ochtend, middag en avond alle tijd had om Tranquilo te pakken op zijn lege frontdorpen, in de waan dat ze samen een offensief gingen doen.

Ik begin echt een beetje mijn respect te verliezen voor de gene die sympathiseren met Chefdiepvries. Nee, het was geen stab omdat er geen tweezijdige nap was. Maar je afspraken, zeker zulke invloedrijke, niet nakomen waar je weken lang over spreekt, dat is gewoon laag. Zeker als je vervolgens je aanvalspartner in de rug steekt. Een statement: ''Het is inderdaad geen mooie actie'' en verder stoppen met ontkennen, lijkt mij uiterst normaal. Krijg bijna het gevoel dat ik (en theowalcott recentelijk) zo een beetje de enige zijn die een ongelijk kunnen toegeven.


____________________________________________

Goed, nu over de spy. Ik denk, ik zet er even een streep tussen, zodat jullie zien dat er echt geen verband is tussen vermeende spionage in Maai en de actie omtrent Chefdiepvries, volgens mij althans.

Wat betreft het bewijs voor die spy, we krijgen bijna elke dag meer informatie binnen, meer voorvallen. Ook informatie over bepaalde spelers die zich op vorige werelden nogal misdragen hebben en al eerder openlijk van spionnen gebruik hebben gemaakt. Maargoed; ik begin mij stevig af te vragen voor wie ik die post dan eigenlijk zou maken. Het gros van het AF lijkt niet eens capabel genoeg om een zeer normale, overduidelijke kwestie zoals Chefdiepvries fatsoenlijk te kunnen beoordelen. Wellicht spendeer ik mijn tijd beter ingame, met deffen, vv'en en dorpen van IDGAF pakken in plaats van een stel gasten die zich toch krampachtig vastklampen aan eenzijdige en zeer simpele meningen te overtuigen. Daar win ik eigenlijk helemaal niets mee. Normaal zou ik het nog doen ook, omdat ik het AF als een informatiebron voor de wereld zie, als een medium om fair play te stimuleren, maar het lijkt dat we dat honk allang voorbij zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81281

Guest
Misschien voortaan toch maar meer focussen op je eigen stam, ipv andere stammen / spelers zwart maken.

Denk dat veel mensen je moddergooien zat zijn, anders waren de reacties vast wat milder geweest.
 

DeletedUser81490

Guest
Als je nou niet met een onderbouwing komt kom je wel te boek te staan als pathologisch leugenaar natuurlijk, als je er echt zo zeker van bent kan je beter je post schrijven al is het alleen voor jezelf. Je kan niet iets roepen zonder het te onderbouwen, aan de andere kant wacht er dan misschien wel een grootse toekomt voor je in Den Haag.
 
Reactiescore
1.149
Wie is die speler(afgeplakt) die er om zeurt om die vv te draaien?



sd4ucuosn6ba.png


Anyway, ik lees in een PM van Chef gericht aan Collationem dat we Chef niks kunnen verwijten, maar de desbetreffende vv'er wel. Hoe kunnen we dat Chef niks verwijten als hij die VV aan hem afstaat. Sowieso een vaag verhaal, de aanval stond al een tijdje vast en opeens moet er een vv'er de aanvallen gaan versturen.. :rolleyes2:

Tevens weet ik uit verschillende bronnen dat jij zelf een verleden hebt als spion. Je begint er verder ook wel een vaak over, is er een verband? Ik heb mijn theorie in ieder geval wel klaar liggen. ;)

E: Blijkbaar een foto uit een post van Roald, gemist. Daardoor eerste zin verwijderd.
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Wie is die speler(afgeplakt) die er om zeurt om die vv te draaien?

De afzender deed mee in de planning van de aanvallen op 14.10 op IDGAF, wat uit de context wel op te maken is. Chef zou één van die aanvallers zijn, vandaar dit contact. De afzender wenst niet deel te nemen op dit treurige AF, vandaar dat ik zijn account en handtekening achterwege laat.
 

DeletedUser81357

Guest
Ik begin echt een beetje mijn respect te verliezen voor de gene die sympathiseren met Chefdiepvries. Nee, het was geen stab omdat er geen tweezijdige nap was. Maar je afspraken, zeker zulke invloedrijke, niet nakomen waar je weken lang over spreekt, dat is gewoon laag. Zeker als je vervolgens je aanvalspartner in de rug steekt. Een statement: ''Het is inderdaad geen mooie actie'' en verder stoppen met ontkennen, lijkt mij uiterst normaal. Krijg bijna het gevoel dat ik (en theowalcott recentelijk) zo een beetje de enige zijn die een ongelijk kunnen toegeven.

____________________________________________

Goed, nu over de spy. Ik denk, ik zet er even een streep tussen, zodat jullie zien dat er echt geen verband is tussen vermeende spionage in Maai en de actie omtrent Chefdiepvries, volgens mij althans.

Wat betreft het bewijs voor die spy, we krijgen bijna elke dag meer informatie binnen, meer voorvallen. Ook informatie over bepaalde spelers die zich op vorige werelden nogal misdragen hebben en al eerder openlijk van spionnen gebruik hebben gemaakt. Maargoed; ik begin mij stevig af te vragen voor wie ik die post dan eigenlijk zou maken. Het gros van het AF lijkt niet eens capabel genoeg om een zeer normale, overduidelijke kwestie zoals Chefdiepvries fatsoenlijk te kunnen beoordelen. Wellicht spendeer ik mijn tijd beter ingame, met deffen, vv'en en dorpen van IDGAF pakken in plaats van een stel gasten die zich toch krampachtig vastklampen aan eenzijdige en zeer simpele meningen te overtuigen. Daar win ik eigenlijk helemaal niets mee. Normaal zou ik het nog doen ook, omdat ik het AF als een informatiebron voor de wereld zie, als een medium om fair play te stimuleren, maar het lijkt dat we dat honk allang voorbij zijn.

Dus conclusie van alles hierboven is dat er 2 verhalen verteld worden.
1. Dat er een spion is. Hier is nog niet dieper op ingegaan of enige vorm van bewijslast getoond. Ik, als co van het acc barnix, zou deze toch graag zien om hier enig oordeel over te kunnen geven aangezien bewijzen dat iets niet zo is lastiger (zelfs onmogelijk als ik goed opgelet heb bij mijn basiscursus over recht :p) is dan dat het wel zo is. Verder had ik gerust zelf met colla willen praten hierover in pm maar ik was gisteren niet thuis en de hoofdspeler van barnix heeft hier dan op gereageerd maar ik zou het anders aangepakt hebben. Ik heb vernomen dat we geblokkeerd zijn dus met hem in gesprek gaan hierover is voor mij dus onmogelijk.

2. Chefdiepvries die samen met een speler van maai een massa ging doen maar op het laatste moment afhaakt en beslist desbetreffende speler aan te vallen. Wat dit verhaal betreft, hebben we de pm wisselingen te zien gekregen. Hierin is nergens tevoorschijn gekomen dat er een NAP was tussen beide partijen. Om hier neutraal in te blijven, zeg ik er wel bij dat ik niet zeker weet dat we alles gelezen hebben want bij het doorsturen van een pm kan je mededelingen weglaten. Waar ik mij wel in kan vinden is dat als je met je buur een gezamenlijke aanval gaat doen, dat je verwacht dat die ook uitgevoerd gaat worden. Dan is er min of meer een NAP aangezien je clears richting hetzelfde target gaan en dan ga je geen stacks plaatsen. Ik snap dus zeker dat maai zich hier de pineut voelt. Hier heb ik te horen gekregen dat chefdiepvries zich stil hield (note: uit screen van Roald kan ik niet afleiden wanneer chef dat bevestigd heeft van aantal clears etc, punt blijft dat het sowieso niet netjes is). De groep verlaten, ging in zijn ogen dan weer moeilijk omdat hij niet of toch moeilijk kan zeggen dat hij niet meedoet omwille van een andere massa aangezien je dan de massa van AX verraad. Ook hier de kanttekening dat ik dit maar gehoord heb en niet kan bevestigen. Conclusie is, in mijn ogen in ieder geval, dat er geen NAP afgesproken was maar wel een gesprek over samen aanvallen maar dat dit niet is doorgegaan en ook niet afgeblazen is geweest. Netjes is het niet, een stab ook niet zoals Roald zegt maar maai mag zich hier zeker terecht rot over voelen.

Ik heb mijn eigen post nog eens gequoted hierboven om aan te tonen dat er ook wel degelijk netjes op je berichten gereageerd wordt. Weliswaar door een co die nu pas voor de 2e keer post. Om zeker aan te tonen wie ik ben, zal ik de post nu ook afsluiten met de letter "J" (beginletter van mijn voornaam).
Met mijn quote wil ik dus duidelijk maken dat ik ook al gezegd heb dat het zeker niet netjes te noemen valt en dat maai zich terecht kut mag voelen hierover. Het zijn dus niet enkel jij en theowalcott.
Verder ben ik nog wel steeds benieuwd naar het spionverhaal. Dit omdat ik altijd een neutrale blik bewaar en hier dus ook effectief naar zou kijken of ik mij moet distantiëren of niet. Mocht je dus de moed vinden of zin hebben om het hier toch met mij over te hebben, blokkeer barnix dan even ingame om een pm sturen om skype of discord uit te wisselen. Mededelingen op het AF acc van barnix lees ik namelijk niet. Ik hoop dat je even je tijd hiervoor zou willen nemen

J
 
Reactiescore
146
Geen probleem, ik vraag het wel aan chef, want ook ik wens fair play te stimuleren.

Voor wat betreft de aantijging van dialgaman over dat ik de spion zou zijn, moet ik hem teleurstellen.
Ik ben dat hier niet, en ook op andere wereld nooit geweest, wederom graag feiten en bewijzen svp, anders mondje dicht!
 
Reactiescore
1.149
Geen probleem, ik vraag het wel aan chef, want ook ik wens fair play te stimuleren.

Voor wat betreft de aantijging van dialgaman over dat ik de spion zou zijn, moet ik hem teleurstellen.
Ik ben dat hier niet, en ook op andere wereld nooit geweest, wederom graag feiten en bewijzen svp, anders mondje dicht!

Nou @Serenity kun jij jouw post eens herposten? Meneer wilt graag bewijs.

En, wat ik al eerder zei waar jij heel goed gebruik van maakt. Een spion blijft altijd lastig te bewijzen, zeker als je er geen direct bewijs maar alleen indirect bewijs voor heb. (Hiermee zeg ik niet dat wij geen bewijs hebben, dat staat er los van). Een spion kan zich dus mooi hierachter verschuilen. Daarmee zeg ik niet dat jij een spion bent, echter heb ik wel een theorie maar die hoef ik nog niet te delen.
 
Reactiescore
26
Ik weet niet wie die gozer is die op Barnix aant posten is (en dan bedoel ik niet J.), maar daar heb ik echt 0.0 respect voor.
Het verhaal hoe het op mij over is gekomen is duidelijk uiteengezet, zonder verdere emotie daarin te leggen.

Ik neem inderdaad het woord stab in de mond. Dit omdat ik er van overtuigd was dat Chef. te vertrouwen was. De eerder (bovenstaande) gesprekken tussen Chef en Maai geven aan dat er voldoende bewijs is om die overtuiging te onderbouwen.

Ondanks dat er geen NAP was tussen mij en Chef, heb ik er geen moment aan gedacht om Chef aan te vallen. Omdat we immers iets gezamenlijk gingen doen.

De argumentatie dat ik bij Chef ook nog een had moeten informeren of het allemaal wel doorging is voor mij bullshit.
Wanneer er in een normale wereld een afspraak wordt gepland, kun je er vanuit gaan dat die afspraak staat, en bij het niet doorgaan van die afspraak deze door de verhinderde persoon geannuleerd wordt.

Ik denk echter dat dit niet strookt met de 'TW-realiteit', aangezien het percentage mensen met boter op hun hoofd hier buiten proportioneel is.
 
Reactiescore
3.452
Hey Aceshigh,ken je mij nog?
Je stuurde je solli op w66 naar onze stam,na een aantal aangename gesprekjes en wederzijds goedkeuren over jullie groeirichting en edellijnen,plaatste jij direct de plannen en de edellijnen op jullie stamforum.
Gelukkig was er een stamgenoot van jou die ons inlichtte( aangezien hij zich niet wilde associëren met deze manier van “spelen” ) dat de solli helemaal niet serieus was.
Gelukkig maar want je had op deze manier een mooie bron geweest van lekken van info naar je eigen stam.
Leuk opgezet met je maatje van Dpschut;-)

Laat ik het maar niet hebben over al je bans op w66
( Opzettelijk op meerdere accounts inloggen via vpn, onjuist ingame gedragen)
Meen dat je 3/4 bans hebt gehad op w66?
 
Reactiescore
146
Nou @Serenity kun jij jouw post eens herposten? Meneer wilt graag bewijs.

En, wat ik al eerder zei waar jij heel goed gebruik van maakt. Een spion blijft altijd lastig te bewijzen, zeker als je er geen direct bewijs maar alleen indirect bewijs voor heb. (Hiermee zeg ik niet dat wij geen bewijs hebben, dat staat er los van). Een spion kan zich dus mooi hierachter verschuilen. Daarmee zeg ik niet dat jij een spion bent, echter heb ik wel een theorie maar die hoef ik nog niet te delen.

Ben in nou wel of ben ik nou geen spion?, ben eens een beetje duidelijk!, als ik een spion zou zijn.dan zou ik toch in maai moet spelen,of niet?, maar ik vind wel dat als jij zegt dat ik een spion zou zijn, dat je met concrete bewijzen en/of theorieën moet komen , anders kan ik net zo goed zeggen dat jij er een bent, die kans is vele malen groter, ik heb daar ook mijn theorie over namelijk ;-)
 
Reactiescore
146
Hey Aceshigh,ken je mij nog?
Je stuurde je solli op w66 naar onze stam,na een aantal aangename gesprekjes en wederzijds goedkeuren over jullie groeirichting en edellijnen,plaatste jij direct de plannen en de edellijnen op jullie stamforum.
Gelukkig was er een stamgenoot van jou die ons inlichtte( aangezien hij zich niet wilde associëren met deze manier van “spelen” ) dat de solli helemaal niet serieus was.
Gelukkig maar want je had op deze manier een mooie bron geweest van lekken van info naar je eigen stam.
Leuk opgezet met je maatje van Dpschut;-)

Laat ik het maar niet hebben over al je bans op w66
( Opzettelijk op meerdere accounts inloggen via vpn, onjuist ingame gedragen)
Meen dat je 3/4 bans hebt gehad op w66?



nope was ik niet!, je zit helemaal fout!

Ook het aantal bans kloppen niet, waren er 2
 
Reactiescore
1.149
Ben in nou wel of ben ik nou geen spion?, ben eens een beetje duidelijk!, als ik een spion zou zijn.dan zou ik toch in maai moet spelen,of niet?, maar ik vind wel dat als jij zegt dat ik een spion zou zijn, dat je met concrete bewijzen en/of theorieën moet komen , anders kan ik net zo goed zeggen dat jij er een bent, die kans is vele malen groter, ik heb daar ook mijn theorie over namelijk ;-)

Ik beweer toch nergens dat jij de spion bent? Ik geef enkel aan dat jij (of blijkbaar iemand met dezelfde naam , aceshigh) die op eerdere werelden werd beschuldigd.
Stukje begrijpend lezen. Zie hieronder.
Tevens weet ik uit verschillende bronnen dat jij zelf een verleden hebt als spion. Je begint er verder ook wel een vaak over, is er een verband? Ik heb mijn theorie in ieder geval wel klaar liggen. ;)

Verder zeg ik inderdaad dat jij je maar blijft verschuilen achter het 'bewijs dan' gedeelte. Hierdoor beschuldig ik je toch niet? Dat is wat jij er zelf van maakt.
 
Reactiescore
146
Ik beweer toch nergens dat jij de spion bent? Ik geef enkel aan dat jij (of blijkbaar iemand met dezelfde naam , aceshigh) die op eerdere werelden werd beschuldigd.

iemand met dezelfde naam kan niet hé op TW, Begrijpen lezen heeft dan meer toepassing op jou, dan op mij.

En ik verschuil me nergens achter, je zegt dat je een theorie hebt, en dat ik een spion zou zijn op andere werelden of iemand met dezelfde naam, zoek dat eerst dan ff uit gast, voordat je hier mij in een kwaad daglicht wil stellen!
 
Reactiescore
3.452
2B7AA995-2FD2-40D5-9039-F15C83B62372.png B2771D7C-1F82-4106-8283-9CE93E82131F.png
nope was ik niet!, je zit helemaal fout!

Dus we hebben te maken met Ruud ( Pyro)

Chemistry vandaag om 22:12 uur
Beste Relatie,

Wij zijn Chemistry.

Tribalwars is voor ons een uit de hand gelopen hobby.

hierbij onze sollicitatie;

Wat wij kunnen bieden is een Team!
24/7 support, we zijn tenslotte een Teamspeler.
Ervaring geen gebrek want we spelen al sinds het begin van het spel.

- Activiteit:

- we spelen als team op dit account en zijn 24/7 bereikbaar.

- Ervaring:

- NL2 - http://nl.twstats.com/nl2/index.php?page=player&id=207528

- Flock ( Co gefunctioneerd, Wereldwinst )

- NL11 - https://nl.twstats.com/nl11/index.php?page=player&id=895995

- Pyro ( Hoofdaccounthouder )

- NL19 - http://nl.twstats.com/nl19/index.php?page=player&id=207528

- Flock ( Co gefunctioneerd, Wereld winst )

- NL20 - http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=player&id=1824653

- Chemistry ( Hoofdaccounthouder )

- NL42 - http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&id=2211435

- Infected Mushroom ( Co gefunctioneerd )

- NL54 - http://nl.twstats.com/nl54/index.php?page=player&id=487885164

- Orbital Grid ( Hoofdaccounthouder )

Casual:

- NLP4 - https://nl.twstats.com/nlp4/index.php?page=player&id=895995

- Pyro ( Hoofdaccounthouder )

- NLP5 - https://nl.twstats.com/nlp5/index.php?page=player&id=895995

- Pyro ( Hoofdaccounthouder )


- Ligging:

- wij liggen in de rim dus denk dat we daar sterk staan en geheel mee kunnen groeien in het groeiplan van de stam ( we hebben genoeg ruimte ).

- Ons plan:

- Ons plan is concreet omdat wij willen C55 veiligstellen vooral in de rim.
Wij werken voor eenheid en samenhorigheid vanuit dat punt kunnen we echt iets bereiken als een team. klinkt allemaal cliché moet ik eerlijk zeggen; (Maar) alleen is ook maar alleen en je bereikt wel wat maar komt nooit zo ver als met een groep mensen die de zelfde visie hebben.
Daarom is onze gedachten gang; Think, Plan, Act

waar we voorgaan:

- Winst behalen in dit cluster en verder.
- Groeien tot NR 1. ( althans dit is altijd een droom voor iedere speler(s))
- Nieuwe mensen leren kennen ( we zijn nooit te oud om te leren )
- Mensen ondersteunen waar we kunnen.

Bij vragen en onduidelijkheden zien we graag een pm terug.

Met vriendelijke groet,

Ruud Team Chemistry
Dus jij wil beweren dat deze solli met uitgebreide linkjes ( accounts waar jij hebt gespeeld ) allemaal zomaar door iemand anders is opgezet?
Tot de laatste dag van de ban heb jij gespeeld op het account op w66, en jij wil beweren dat je er niets mee te maken hebt?
Zowel jij als je account op w66 staan bekend als enorme lage vieze spelers .
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Geen probleem, ik vraag het wel aan chef, want ook ik wens fair play te stimuleren.

Een mooie insteek om fair play te stimuleren, dat geloof ik dan ook graag. Welke meerwaarde zou het hebben van die originele pm wisseling en de afzender hebben? Dat valt wel te regelen, ingame.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.323
nope was ik niet!, je zit helemaal fout!

Ook het aantal bans kloppen niet, waren er 2

Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat het er minstens 3 zijn (1tje waar je 50% kreeg, 1 aanvalbare waar je dorpen verloor, en een laatste niet aanvalbare die na een week omgezet werd naar aanvalbaar en het einde van je account was) maar als ik me niet vergis waren het er zelfs 5 of 6, voor onder andere dubbelloggen, illegale scripts, proxy-gebruik en ingame taalgebruik (aldus toenmalige mod).
 
Reactiescore
146
en ik kan met 1000% zekerheid zeggen dat het er 2 waren, zeg dat maar tegen je modvriendje, welke je nu in diskrediet hebt gebracht omdat hij buiten z'n boekje is gegaan om jou zulke(foutieve) info te geven! , overigens denk ik dat je daarover keihard loopt te jokken, net als de rest van je verhaal
 
Bovenaan