Spion in Maai?

Reactiescore
55
Roald moest toch een "massa" plannen??
Zie voorgaande post.
Hoezo dan geen massa nodig???
 
Reactiescore
766
Roald moest toch een "massa" plannen??
Zie voorgaande post.
Hoezo dan geen massa nodig???
Die had die toch afgeblazen omdat er een spion was??
Zie voorgaande post.
Hoezo nutteloos posten als je ook gewoon kan deffen ingame???
 

DeletedUser81351

Guest
Wel leuk dat je het probeert een goede, inhoudelijke post te maken, ik waardeer de moeite. Echter is begrijpend lezen van groot belang, iets waar ik @Theo Walcott. ook op kan wijzen. Bedankt dat je met 1 zin, mijn gehele post juist kracht bijzet, i.p.v. ontkracht, aangezien dat exact is wat ik bedoel. Bovendien spreek jij uit waarschijnlijkheden, ik vanuit feiten. Er is een VvdD van 1.2mil, op dit moment, maar er zijn welgeteld 3 accounts binnen Maai die een VvdD van hoger dan 1mil hebben, gezamenlijk bijna 4mil. Dit is een absoluut record op de wereld, de grootste massa die een stam geincasseerd heeft. En dan wil je zeggen dat Maai "nog niks mega's" heeft laten zien? Het zo goed als foutloos deffen van de grootste massa ooit op deze wereld telt ineens niet meer? Ze mogen best met een kwart/helft van de clears nog een keer langskomen bij ons, maar ze weten zelf ook dat dat een kansloze operatie is.



Ach, het is maar wat je onder een massa verstaat. Dat IDGAF een massa incasseert van Vitare staat buiten kijf, ik heb het hele woord Vitare niet eens gerept in mijn eerste post. De aanval van Collationem + MB's en ESFR + MB's is qua omvang een stuk kleiner dan de massa van AX en Vitare. Goed, we gaan zien hoeveel het er uiteindelijk zullen worden, maar het gaan meer dorpen zijn dan AX op Maai heeft gepakt. Dat Vitare en Maai een samenwerking hebben, betekent niet dat het meteen één en dezelfde massa is. Maar goed, daar mogen jij en Walcott t.o.v. in mening van verschillen, dat kan natuurlijk altijd. Ik vind de actie van Maai op IDGAF geen massa.



Ik zal het nog een keer herhalen: de schaal van de actie van IDGAF op Vitare was vele malen groter dan de actie van Maai op IDGAF, wat alleen al te zien is in de gigantische OD verschillen aan beide kanten. Ik snap dat het niet leuk is om te erkennen, maar Maai laat zich sterk zien, ondanks de spion binnen Maai. Bovendien werd er niet gezegd dat de actie van IDGAF een flopactie was, integendeel. Roald poogde echter jullie blijdschap wat te relativeren en mijn inziens deed hij dat meer dan terecht.



Ik waardeer dat je je mening komt onderbouwen op het AF, maar goed, als je mij iets dergelijks kwalijks neemt, moet je vervolgens niet exact hetzelfde doen :p

Gelukkig bedacht ChefStabVries zich op het allerlaatste moment..

Mwah, spelers van IDGAF staan ondertussen ook al wel bij die 4m zoals Theo al zei (geen idee wie dat überhaupt is, wel op zelfde lijn zo te zien). Daarnaast (los van Moneymaker dan) doet IDGAF het ook wel foutloos, met waarschijnlijk nog minder verliezen dan Maai. Dus nog steeds zie ik je punt niet echt.

Je tweede paragraph --> Ik zeg ook niet dat het een en dezelfde massa is, maar het heeft duidelijk wel veel voordelen. En al is het geen massa, zijn zeker wel genoeg clears en dan altijd nog van een overheid van een partij op de ander, dus dan snap ik die winst wel.

Ik zei niet dat jullie je niet sterk lieten zien, ik vondt je uitspraak over "Maai is de beste, zoals altijd" gewoon zinloos en niks waard. Natuurlijk laat Maai zich sterk zien, weinig dorpen verlies tijdens zo een massa is fantastisch.

Op Tranquillo:

Dit is toch wel heel laag ook weer...
 

Deleted User - 487776907

Guest
Laten we niet om de feiten heendraaien. Het is namelijk wel zo dat deze actie op IDGAF inderdaad gezamenlijk afgesproken is. Poh, zelfs ChefDiepvries zat bij ons in de skypechat mee te lullen over zijn aanval op Gendry de 14e en is tot vanochtend vrolijk in die chat blijven zitten, nadat ik hem eruit heb moeten gooien.

aw5mo3xmq9j.png

Verder wil ik er niet teveel woorden aan vuil maken, maar dit zijn de feiten.
 
Reactiescore
972
Mwah, spelers van IDGAF staan ondertussen ook al wel bij die 4m zoals Theo al zei (geen idee wie dat überhaupt is, wel op zelfde lijn zo te zien). Daarnaast (los van Moneymaker dan) doet IDGAF het ook wel foutloos, met waarschijnlijk nog minder verliezen dan Maai. Dus nog steeds zie ik je punt niet echt.

Je tweede paragraph --> Ik zeg ook niet dat het een en dezelfde massa is, maar het heeft duidelijk wel veel voordelen. En al is het geen massa, zijn zeker wel genoeg clears en dan altijd nog van een overheid van een partij op de ander, dus dan snap ik die winst wel.

Ik zei niet dat jullie je niet sterk lieten zien, ik vondt je uitspraak over "Maai is de beste, zoals altijd" gewoon zinloos en niks waard. Natuurlijk laat Maai zich sterk zien, weinig dorpen verlies tijdens zo een massa is fantastisch.

Op Tranquillo:

Dit is toch wel heel laag ook weer...

IDGAF doet het dus niet foutloos. Dat is hetzelfde als zeggen: als Wit-Rusland geen 2 tegendoelpunten had gehad, hadden ze gewonnen. Ja, zo doet iedereen het goed.

upload_2019-10-14_16-11-41.png

Bedankt voor de bevestiging verder!
 
Reactiescore
2.064
Wel leuk dat jullie een 3vs1 strijd tegen IDGAF proberen te maken, complimenten. Aan de andere kant, wisten we dit al, aangezien dit meerdere keren is uitgesproken.
@.MortuaMemoria je stamgenoot heeft dus al jou feiten ontkracht, aangezien er wel een massa is gekomen vanuit kamp Maai en Vitare. Ik beschouw jullie dus als 1, niet meer als Maai en Vitare. Jullie hebben de massa samen geplanned.
Ik kan in ieder geval bevestigen dat er geen aanval door chefdiepvries is doorgeluld naar ons.
 
Reactiescore
972
Wel leuk dat jullie een 3vs1 strijd tegen IDGAF proberen te maken, complimenten.
Ik kan in ieder geval bevestigen dat er geen aanval door chefdiepvries is doorgeluld naar ons.

ChefDiepvries heeft Tranquillo gewoon gigantisch gestabbed. Het zou je sieren eens zoiets te veroordelen, maar goed, met dat politiek correcte gelul van jou altijd zal je dat vast niet durven.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wel leuk dat jullie een 3vs1 strijd tegen IDGAF proberen te maken, complimenten. Aan de andere kant, wisten we dit al, aangezien dit meerdere keren is uitgesproken.
@.MortuaMemoria je stamgenoot heeft dus al jou feiten ontkracht, aangezien er wel een massa is gekomen vanuit kamp Maai en Vitare. Ik beschouw jullie dus als 1, niet meer als Maai en Vitare. Jullie hebben de massa samen geplanned.
Ik kan in ieder geval bevestigen dat er geen aanval door chefdiepvries is doorgeluld naar ons.

Nee hij is niet echt samen gepland, enkel datum afgesproken. Is maar hoe je het bekijkt inderdaad, dat ben ik met je eens hoor. Verder ging het er bij Chef om dat hij zijn aanvalspartner Tranquilo aanvalt vandaag in plaats van op Gendry mee te gaan :p
 
Reactiescore
26
Wel leuk dat jullie een 3vs1 strijd tegen IDGAF proberen te maken, complimenten. Aan de andere kant, wisten we dit al, aangezien dit meerdere keren is uitgesproken.
@.MortuaMemoria je stamgenoot heeft dus al jou feiten ontkracht, aangezien er wel een massa is gekomen vanuit kamp Maai en Vitare. Ik beschouw jullie dus als 1, niet meer als Maai en Vitare. Jullie hebben de massa samen geplanned.
Ik kan in ieder geval bevestigen dat er geen aanval door chefdiepvries is doorgeluld naar ons.

Kleine nuance: ik zou ondersteunen bij de aanval op Gendry. Aangezien het plan was dat ik elders volle bak zou gaan.
 
Reactiescore
972
Wel leuk dat jullie een 3vs1 strijd tegen IDGAF proberen te maken, complimenten. Aan de andere kant, wisten we dit al, aangezien dit meerdere keren is uitgesproken.
@.MortuaMemoria je stamgenoot heeft dus al jou feiten ontkracht, aangezien er wel een massa is gekomen vanuit kamp Maai en Vitare. Ik beschouw jullie dus als 1, niet meer als Maai en Vitare. Jullie hebben de massa samen geplanned.
Ik kan in ieder geval bevestigen dat er geen aanval door chefdiepvries is doorgeluld naar ons.

Lees jij wel? Ik zeg dus precies wat jij bedoelt, namelijk dat wij verschillen van mening in wanneer iets een gemeenschappelijke massa is en wanneer niet. Daarin mogen wij verschillen van mening. Single Malt ontkracht niks van wat ik zeg hoor :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.786
Nee hij is niet echt samen gepland, enkel datum afgesproken. Is maar hoe je het bekijkt inderdaad, dat ben ik met je eens hoor. Verder ging het er bij Chef om dat hij zijn aanvalspartner Tranquilo aanvalt vandaag in plaats van op Gendry mee te gaan :p

Kleine nuance daarop:
- Maai verleende Chefdiepvries een NAP
- Chefdiepvries vond het niet nodig om te zeggen dat hij niet op Gendry ging, maar besloot op het moment dat de troepen al hadden moeten lopen, toch maar op Tranquilo te springen.
 
Reactiescore
2.064
Nou sorry boys, ik wist niet dat er een regeling was tussen chefdiepvries en maai. Dus als ik het goed begrijp is chef alsnog op tranquillo gegaan?

Als er duidelijk iets is afgesproken en zoiets gebeurd hebben jullie wel gelijk. Maar ik wou niet persee naar deze discussie toegaan met mijn post net maar goed.

@edit, koester dit, ik geef niet graag mensen gelijk:cool::D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.786
Dat begrijp je wel goed ja. Maargoed, daar hebben we hier op het AF gisteren maar even geen probleem van gemaakt. Maar het is alles behalve een leuke actie en vooral voor Tranquilo nogal ingrijpend.
 

DeletedUser75418

Guest
IDGAF doet het dus niet foutloos. Dat is hetzelfde als zeggen: als Wit-Rusland geen 2 tegendoelpunten had gehad, hadden ze gewonnen. Ja, zo doet iedereen het goed.


Bedankt voor de bevestiging verder!

Bijkertje zegt duidelijk in zijn post dat hij monymaker niet meeneemt in zijn ODD vergelijking. Verder zeg je dat maai een massa afslaat en daarbij +-4 mln aan ODD haalt en dat er foutloos is gedeffed. Ik geef je gelijk dat het nog nooit zo hoog is geweest, maar als je dan kijkt naar de massa van vitare op idgaf, dan is er ook wel een ODD gehaald van zo'n 3 mln. Tuurlijk het is iets lager, maar kijk dan iets verder naar de resultaten. Maai is zo'n 15 dorpen kwijtgeraakt en idgaf is maar 1 dorp kwijt. Deffwerk lijkt bij idgaf dan wat beter te gaan of de off actie van vitare is minder efficiënt.
 
Reactiescore
146
Chef Diepvries valt niks te blaimen, was immers een vv'r (wisten jullie) die de zaken waarnam, en het niet eens was met wat er besproken was. Dat Tranquilo zijn zaakjes daar niet goed op orde had, heeft hij aan zichzelf te danken
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.786
Gast... Zo een toezegging van de hoofdspeler betekent tegenwoordig geen ene moer meer dus? Er is gewoon langdurig gesproken over een aanval op Gendry, last second afhaken (dit niet zeggen) en je aanvalspartner short range snachts aanvallen - hoe kun je dat netjes noemen? Nee, het is geen stab, dat hoor je niemand zeggen. Maar suggereren dat dit fair play is en Tranquilo een dombo is, houd op hoor. Wat lomp dit. Soort zoekt soort bij AX zeker, het criterium is een IQ van maximaal 70?

upload_2019-10-14_17-32-50.png
 

DeletedUser81490

Guest
Waarom zou ax - mocht er een spion zijn- dit willen laten uitlekken ?

Je hoefde in de skypechat maar te zeggen dat je def ging sturen naar een clear-kopper Don Pietro en binnen enkele minuten kreeg je zelf op ieder dorp een incomming. Natuurlijk zijn het fakes, maar het is spierballengedrag om te laten zien dat alles wat Maai in de skypechat bespreekt, binnen enkele minuten bij AX ligt en ze direct incommings lanceren om te showen.

AX had er dan toch meer baat bij gehad om die massa fatsoenlijk te blokken ? Als toch alles bekend is.
 
Reactiescore
1.167
Chef Diepvries valt niks te blaimen, was immers een vv'r (wisten jullie) die de zaken waarnam, en het niet eens was met wat er besproken was. Dat Tranquilo zijn zaakjes daar niet goed op orde had, heeft hij aan zichzelf te danken


Denk dat je zelf eerst maar even de feiten moet kennen voordat je met zo een post komt. De speler van Chef heeft in een skypechat alles besproken met de betreffende Maai kant. Hoe kan dit dat de eigen schuld van Tranquillo zijn!? Gewoon een stab door Diepvries.

E; Roald is mij voor.
 
Reactiescore
972
Bijkertje zegt duidelijk in zijn post dat hij monymaker niet meeneemt in zijn ODD vergelijking. Verder zeg je dat maai een massa afslaat en daarbij +-4 mln aan ODD haalt en dat er foutloos is gedeffed. Ik geef je gelijk dat het nog nooit zo hoog is geweest, maar als je dan kijkt naar de massa van vitare op idgaf, dan is er ook wel een ODD gehaald van zo'n 3 mln. Tuurlijk het is iets lager, maar kijk dan iets verder naar de resultaten. Maai is zo'n 15 dorpen kwijtgeraakt en idgaf is maar 1 dorp kwijt. Deffwerk lijkt bij idgaf dan wat beter te gaan of de off actie van vitare is minder efficiënt.

Hoe kun je nou een account mee gaan rekenen dat nota bene gestabbed is :p Die heb ik namelijk niet eens in de ODD meegenomen, dan zou het nog meer zijn namelijk. De verschillen zijn gewoon groot tussen de massa's, bijna 1/3de keer zo groot, als je dat niet ziet moet je iets aan je ogen laten doen lijkt me. Lekker selectief accounts meerekenen, zodat de cijfers in jullie voordeel uitvallen, zo werkt het natuurlijk niet.
 
Bovenaan