Spion in Maai?

Reactiescore
146
Een mooie insteek om fair play te stimuleren, dat geloof ik dan ook graag. Welke meerwaarde zou het hebben van die originele pm wisseling en de afzender hebben? Dat valt wel te regelen, ingame.

Gewoon om te bekijken hoe dit alles nu zo ontstaan is, Chef z'n naam wordt hier (waarschijnlijk zonder zijn toestemming) gebruikt, dan vind ik het een meerwaarde hebben om ook van de ander z'n naam te weten. thats all.

Kijk, het verhaal begint namelijk niet bij het sturen van de clears etc. op tranq., het verhaal begint namelijk pas toen jullie(maai) misbruik van de situatie gingen maken, omdat jullie waarschijnlijk gehoord hadden dat er misschien onenigheid was tussen chef en Gendry

Maai heeft op een slinkse en onsportieve manier geprobeerd Chef voor hun karretje te spannen door niet om te zeggen; als je niet meedoet dan krijg je een massa op je dak, maar door te zeggen, als je meedoet, zullen we niet aanvallen en bieden we je een nap aan, maar mondje dicht tegen de rest.

Dat is het verhaal en niets anders.

Dat er dan ook nog eens leden bij jullie bijzitten, welke andere werelden erbij moet gaan halen, om mij in een slecht daglicht te gaan plaatsen over bans en solli's en weet ik wat er nog allemaal gaat komen, is in en in triest.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80615

Guest
@aceshigh

Betreffende je statement over .Chef:

Bedankt voor het proberen te helpen van chef maar ik zou je toch graag verzoeken om het verdedigen voorlopig te laten wachten tot je een officiële statement hebt van chef zelf. Een hoop niet-geïnformeerde uitspraken ter verdediging van de hiervoor genoemde werken alleen maar in het voordeel van maai en dergelijke.


@Roald97

Betreffende situatie .Chef:

Ik denk dat voorlopig althans het merendeel van het AF het voorlopig eens is met je statement dat .Chef niet op de meest 'nette' manier lijkt te hebben gehandeld. Al zou ik wel nog wat willen wachten tot we een deftige visie te hebben van de situatie betreffende dit. Had .Chef tegen nu al een statement moeten uitbrengen? Ja, maar dat geldt ook voor jou met je bewijzen dat wij een spy zouden gebruiken....

Ik ga me voorlopig weerhouden van het plaatsen van een officiële statement, maar van wat ik zelf had gezien lijkt de situatie meer als volgt te zijn:

- Er was inderdaad de idee om met o.a. maai op IDGAF te gaan.
- Er was inderdaad vanuit maai een voorstel tot NAP gestuurd naar .Chef
- .Chef was hier niet op ingegaan, dit voorstel was noch geaccepteerd, noch geweigerd. Mogelijks hopend dat het negeren van de vraag duidelijk genoeg was. -> reden: Maai had al duidelijk inactieve spelers, waaronder bijvoorbeeld een zekere tranquillo die meer dan een maand helemaal niets heeft gedaan. (zie tw stats als je me niet geloofd).
- Maai heeft dit misbruikt, zonder een officiële acceptatie van chef zelf te hebben gehad. Om 1 chef niet te laten meedoen met de massa, en 2 chef nu in een slecht daglicht te zetten op het AF. En mss kan je stellen dat hij toch niet had mogen meedoen met de massa, maar dan zou hij al zijn stamgenoten en bondgenoten die dit wel hadden gedaan erg teleurgesteld hebben.

Ook nog iets kleins over de spy:

Ik denk dat tenzij anders bewezen, Maai vrij duidelijk nu geen echte harde bewijzen heeft. Dit hebben ze denk ik nu wel zelf duidelijk genoeg gemaakt door 1 'Hearsay' te verzamelen en het verleden van de spelers van Ax te zoeken. (wat roald97 duidelijk lijkt te hebben aangegeven). En tuurlijk, het bewijzen van een spion is natuurlijk moeilijk, maar als je er een statement over uitbrengt van dat een stam een spion zou gebruiken dan hoop ik dat je dit niet zomaar doet en een substantiële hoeveelheid bewijs hebt. Ik had paar dagen geleden een voorbeeld gedaan waar ik zelf ook overtuigd was dat wij zelf mogelijks een 'spion' hadden met dat een tegenstander (gendry) duidelijk leek te weten: Hoeveel Treinen ik zou sturen (4 en nadien 6) en de verzendtijd had geraden van 1 van mijn eerste clears. Echter heb ik anders dan jij @Roald97. Hier nooit een statement op het AF van uitgebracht gezien ik, anders dan jij, goede bewijzen wil hebben voordat ik zo'n statement uitbreng.... Wat trouwens goed was want anders had ik mogelijks reputatieschade veroorzaakt naar iemand waar ik niet langer meer van denk dat die ooit een spion had gebruikt (toch niet naar ons toe). En dit inderdaad gewoon berustte op een paar goede gokken en de behoefte om wat te 'trollen'.

Ik hoop echt dat je wel wat meer gaat plaatsen dan wat ongefundeerde beschuldigingen, slechte verledens, hearsay en toevalligheden. Want als je dat niet doet heb je echt niets bewezen, buiten misschien dat het intern in Maai slecht gaat met dat jullie o.a. een redelijk aantal inactieve leden hebben die veel te lang in jullie stam hebben gezeten voor wat goed zou zijn geweest....

Tenslotte wil ik ook nog ff afsluiten met je statement dat onze verontwaardigde reacties al op zich een bewijs zou zijn dat al duidelijk genoeg was. Dit is namelijk niet zo: Ik denk dat dit een veel normalere reactie is dan: 'Oh hoe kom je daar nu toch bij ?? ' Je hebt 1 zelf aangegeven dat je dit denkt omdat er toevallig wat aanvallen werden verstuurd naar een lid die net wat os bleek te hebben verstuurd. En indien dat inderdaad Barnix was geweest is dat gewoon belachelijk als je weet hoelang die jongen moet lopen om zelfs bij jullie te geraken. Spreekt dan echt meer over jullie dan over ons IMO...

Maar goed ik hoop toch te zien wat voor jullie voldoende bewijs is om een stam te beschuldigen van gebruikt te maken van een spion. Hopelijk voor jou meer dan wat ik denk dat er zou worden geplaatst...
 

DeletedUser80615

Guest
zal ook nog maar ff ter ondersteuning een klein stukje van ons forum delen, weet je ineens hoe wij denken over jullie statement:
 

Bijlagen

  • Schermopname (152).png
    Schermopname (152).png
    101,9 KB · Weergaven: 33

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Kijk, het verhaal begint namelijk niet bij het sturen van de clears etc. op tranq., het verhaal begint namelijk pas toen jullie(maai) misbruik van de situatie gingen maken, omdat jullie waarschijnlijk gehoord hadden dat er misschien onenigheid was tussen chef en Gendry

Maai heeft op een slinkse en onsportieve manier geprobeerd Chef voor hun karretje te spannen door niet om te zeggen; als je niet meedoet dan krijg je een massa op je dak, maar door te zeggen, als je meedoet, zullen we niet aanvallen en bieden we je een nap aan, maar mondje dicht tegen de rest.

Vreemd dat je dit ineens aanhaalt. Allereerst was het idee om Chefdiepvries bij de massa te betrekken, niet een idee dat uit Maai kwam. Dus laat jullie (maai) maar mooi achterwege. Daarnaast heb ik nog nooit gehoord dat Chef en Gendry een onenigheid hadden, behalve dat Gendry natuurlijk samen met wat anderen de drie grote stammen heeft 'genaaid' met het ''slinks en onsportief'' verlaten en naar IDGAF te gaan. Dat is dan ook precies de reden waarom Chef überhaupt betrokken is. Is dat Slinks, is dat vies? Ik zie niet waarom. Zou het vies zijn als AX rimstammen achter Maai zou betrekken in een aanval; nee, dat vind ik niet. Je deelt dezelfde vijand en vijanden van je vijanden zijn je vrienden (al dan niet tijdelijk).

Die laatste zin, brengt jou echt enorm in het diskrediet! Allereerst heeft Maai nog nooit gesproken, gedacht of overwogen om een massa op Chefdiepvries te doen, dat zou ons ontzettend onhandig front geven. Ten tweede heeft Chef veel eerder toegezegd op Gendry te gaan en is die nap pas een dikke week daarna verleend. Lees die screen nog eens; daar staat iets over vanzelfsprekend etcetera. Ik weet heel goed hoe de vork in de steel zit en wat jij hier suggereert is echt totaal onzin. Kun jij ook maar één bewijs leveren voor die volstrekt ongefundeerde uitspraak? Je wist niet eens dat het Vitare, niet Maai, was die het meeste contact en het idee van Chefdiepvries betrekken hadden. Hoe kun je dan zo een uitspraak doen. Jammer.

- Er was inderdaad de idee om met o.a. maai op IDGAF te gaan.
- Er was inderdaad vanuit maai een voorstel tot NAP gestuurd naar .Chef Vanuit Maai is een eenzijdige nap verleend. Mogelijk heeft tranquilo zelf wel nap afspraken proberen te maken.
- .Chef was hier niet op ingegaan, dit voorstel was noch geaccepteerd, noch geweigerd. Mogelijks hopend dat het negeren van de vraag duidelijk genoeg was. En het reageren op deelname-mededelingen met de leiding van Vitare & Maai? Is zoiets duidelijk genoeg ja?
- Maai heeft dit misbruikt, zonder een officiële acceptatie van chef zelf te hebben gehad. Om 1 chef niet te laten meedoen met de massa, en 2 chef nu in een slecht daglicht te zetten op het AF. En mss kan je stellen dat hij toch niet had mogen meedoen met de massa, maar dan zou hij al zijn stamgenoten en bondgenoten die dit wel hadden gedaan erg teleurgesteld hebben. Heeft Maai het misbruikt door achteraf Chef te betichten van laag spel? Of Chef die moedwillig misbruik heeft gemaakt van een situatie waarin hij zijn rol meespeelde om moedwillig een aanvalspartner niet te voorzien van informatie en in de rug te steken op de dag dat het allemaal moest gebeuren? Verklaar ook eens de enorme activiteit op Chef op 14.10 terwijl per pm werd gelogen dat er geen activiteit was, één dag van te voren.

Ik waardeer het dat je in ieder geval bereid bent om constructief te discussiëren, maar ik deel je mening dat er nou echt een (grote) fout ligt bij Maai/Vitare hierin, niet. Het lijkt mij zeer normaal dat je bij geen interesse; er niet op in gaat. Of als je je interesse verliest, je in ieder geval laat weten: ''Jongens ik doe niet meer mee''. In plaats van dat je een dag voor aankomst op de vraag ''gaat het lukken'' zegt ''ik heb niet genoeg activiteit'' waarmee je de schijn dat je gewoon deelneemt op houd. Dat is geen fair play, hoe je het ook wend of keert.

Ik denk dat tenzij anders bewezen, Maai vrij duidelijk nu geen echte harde bewijzen heeft. Dit hebben ze denk ik nu wel zelf duidelijk genoeg gemaakt door 1 'Hearsay' te verzamelen en het verleden van de spelers van Ax te zoeken. (wat roald97 duidelijk lijkt te hebben aangegeven). En tuurlijk, het bewijzen van een spion is natuurlijk moeilijk, maar als je er een statement over uitbrengt van dat een stam een spion zou gebruiken dan hoop ik dat je dit niet zomaar doet en een substantiële hoeveelheid bewijs hebt. Ik had paar dagen geleden een voorbeeld gedaan waar ik zelf ook overtuigd was dat wij zelf mogelijks een 'spion' hadden met dat een tegenstander (gendry) duidelijk leek te weten: Hoeveel Treinen ik zou sturen (4 en nadien 6) en de verzendtijd had geraden van 1 van mijn eerste clears. Echter heb ik anders dan jij @Roald97. Hier nooit een statement op het AF van uitgebracht gezien ik, anders dan jij, goede bewijzen wil hebben voordat ik zo'n statement uitbreng.... Wat trouwens goed was want anders had ik mogelijks reputatieschade veroorzaakt naar iemand waar ik niet langer meer van denk dat die ooit een spion had gebruikt (toch niet naar ons toe). En dit inderdaad gewoon berustte op een paar goede gokken en de behoefte om wat te 'trollen'.

Ik snap je mening. Maar even, dit is nu de zesde stam die ik mag vertegenwoordigen als leider/oprichter, en dit is niet de eerste spion die we moeten afhandelen. Trollen zou ik nooit doen, in het allerslechtste geval zou ik zoiets schrijven om te provoceren, om een reactie waar ik informatie mee win uit te lokken. Maar ik zeg alvast; dat is niet het geval. Voor jou informatie, hebben we de afgelopen weken meerdere voorvallen gehad zoals jij beschrijft alleen liep het rondom de massa (logischerwijs) de spuigaten uit, waardoor echt wel zeker was dat ofwel iemand alles doorlult naar bepaalde vijand, ofwel er een infiltrant is.

Laat ik nog eens een misvatting uit de lucht halen; Ik heb nooit beweerd dat de spion geïnfiltreerd is door welke partij dan ook. In praktijk blijken het vaak spelers uit de eigen stam te zijn die hun heil elders zoeken. Daarnaast heb ik, voor zover ik weet, AX alleen beschuldigd van het gebruik maken van een spion en haar informatie. Of die informatie van een Maai-lid komt, van een moedwillig geplaatste spion of van een spion van XII, heb ik in het midden gelaten. De hoofdreden om überhaupt het spionnen verhaal aan te kondigen is om toch even te wijzen op fair play en vaak zorgt zo een aankondiging ervoor dat het gebruik van een (eventuele) spion sterk verminderd word omdat hij weet dat hij dan voorzichtiger moet zijn in de informatie voorziening. Persoonlijk neig ik er naar dat iemand in Maai consequent zijn mondje voorbij praat richting XII of AX en dat AX er meermaals gebruik van heeft gemaakt. Ik zou dan ook zeggen; help mij die spion te benoemen - dan zal het account uit Maai gezet worden.

Dat bewijs komt heus van spionage komt heus wel maar in weken als deze, waarin ik een permanente def-vv draai en zelf moet offen vanaf een ander account kost het nogal veel tijd om alle bewijzen van een paar weken bij elkaar te zoeken uit een chat van 50000 posts. Ik zie er nogal tegenop om zo ver te gaan graven voor iets wat binnen Maai al zo klaar is al een klontje. Je post komt wel een keer, maar ik zou ook graag even genieten van mijn weekje vrij.
 

DeletedUser81088

Guest
- Spion in Maai?

Geen idee, maar het lijkt me stug dat Roald van alles uit zijn duim zit te zuigen.
Ik wil best geloven dat iemand in Maai de boel voor de rest zit te verpesten. Gaat dus om een sneu & laf persoon die het voor de rest zit te verpesten.

- Heeft AX informatie doorgespeeld gekregen en/of gehandeld hierna?

Nee. We hebben niks gekregen en/of gehandeld hierna.

Was het handig dat Maai vanaf het begin van de massa bezig was met een heksenjacht? Jazeker, vond het zelf ook niet zozeer nodig dit te ontkrachten. En vooral ook niet een welles-nietes discussie op het AF aan te gaan. Als ik de AF post van iedereen zo lees is de lol er wel een beetje vanaf.

Maai heeft wel mijn begrip, snap dat het klote is als iemand intern informatie zit door te spelen. Nogmaals uit de bodem van mijn hart: ik kan verzekeren dat van de 5 AX leden die mee doen met de Maai-massa (Chefdiepvries, Oneshot, Spijker93, Barnix en Mudmen) geen informatie doorgespeeld hebben gekregen.

@Roald97 in de zoektocht naar de Maai spion hoop ik je hiermee te kunnen helpen. Denk dat in chatberichten het bewijs zien te vinden wel lastig gaat worden. Zijn wel efficiëntere methodes om te testen wie, wat, waar en welke informatie doorspeelt.
 

DeletedUser81357

Guest
Godsiedorie hee, jij mist echt een stukje verstand. Lees je eigen screen nou eens. Lees die woorden eens. De enige bewering die ik ooit heb gedaan; is dat Maai een nap verleende aan Chefdiepvries, zodat Chefdiepvries kon aanvallen op Gendry Baratheon; zoals belooft. Lees wat er staat: ''wij verleende jou een nap gedurende deze aanval''. Staat daar ''we hebben elkaar een nap verleend'' of ''jij verleende ons een nap''. Want nee, daar was geen sprake van. Ik lijk wel gek dat ik hier überhaupt nog lees en ga reageren zeg. De enige beweringen die ik OOIT gedaan heb over chefdiepvries:
1) Maai verleende een Nap aan Chefdiepvries voor de aanval op Gendry
2) Zwakke actie dat Chef ondanks toezegging om te gaan aanvallen op Gendry zich last second bedenkt en toch maar op Tranquilo gaat
3) Er is geen sprake van een stab of napbreuk, want het was een eenzijdige nap. Desalniettemin is het een vuile actie; ''moet men tegenwoordig elke afspraak in twijfel trekken of officieel vastleggen''.

Dit komt rechtstreeks uit de chat waar chefdiepvries ook in zat, waarin ik de napverlening aantoon, echter is er geen wederzijds nap gegeven (al is dit wel vrij vanzelfsprekend bij een gezamenlijke aanval lijkt mij).:

Uit diezelfde chat zijn hier nu al meerdere bewijzen getoond dat Chef zei; prima mee te gaan doen. Alsook dat hij een dag voor de aanval gewoon gepm'ed heeft met meerdere Maai en Vitare leden en deze allemaal in de waan liet dat hij gewoon op Gendry zou gaan.



Kijk is joh; nog een pm-wisseling die aantoont dat er één dag voor de actie nog concreet gesproken is over die gezamenlijke aanval. Alle namen even weggeblurd, omdat deze wisseling niet van mijn account komt.
sd4ucuosn6ba.png

Overigens best wel fijn dat die co speler toch wel zo actief kon zijn dat hij de hele nacht, ochtend, middag en avond alle tijd had om Tranquilo te pakken op zijn lege frontdorpen, in de waan dat ze samen een offensief gingen doen.

Ik begin echt een beetje mijn respect te verliezen voor de gene die sympathiseren met Chefdiepvries. Nee, het was geen stab omdat er geen tweezijdige nap was. Maar je afspraken, zeker zulke invloedrijke, niet nakomen waar je weken lang over spreekt, dat is gewoon laag. Zeker als je vervolgens je aanvalspartner in de rug steekt. Een statement: ''Het is inderdaad geen mooie actie'' en verder stoppen met ontkennen, lijkt mij uiterst normaal. Krijg bijna het gevoel dat ik (en theowalcott recentelijk) zo een beetje de enige zijn die een ongelijk kunnen toegeven.


____________________________________________

Goed, nu over de spy. Ik denk, ik zet er even een streep tussen, zodat jullie zien dat er echt geen verband is tussen vermeende spionage in Maai en de actie omtrent Chefdiepvries, volgens mij althans.

Wat betreft het bewijs voor die spy, we krijgen bijna elke dag meer informatie binnen, meer voorvallen. Ook informatie over bepaalde spelers die zich op vorige werelden nogal misdragen hebben en al eerder openlijk van spionnen gebruik hebben gemaakt. Maargoed; ik begin mij stevig af te vragen voor wie ik die post dan eigenlijk zou maken. Het gros van het AF lijkt niet eens capabel genoeg om een zeer normale, overduidelijke kwestie zoals Chefdiepvries fatsoenlijk te kunnen beoordelen. Wellicht spendeer ik mijn tijd beter ingame, met deffen, vv'en en dorpen van IDGAF pakken in plaats van een stel gasten die zich toch krampachtig vastklampen aan eenzijdige en zeer simpele meningen te overtuigen. Daar win ik eigenlijk helemaal niets mee. Normaal zou ik het nog doen ook, omdat ik het AF als een informatiebron voor de wereld zie, als een medium om fair play te stimuleren, maar het lijkt dat we dat honk allang voorbij zijn.

Mooi verhaal nog steeds geen bewijs voor dat ik een spion heb gebruikt voor mijn massa.
Mooi verhaal met dat je zegt dat er een eenzijdige nap was maar je zin klopt dus niet. '' We verleende jou een NAP gedurende deze aanval, echter val jij ons aan? laatste gedeelte van de zin overduidelijk duidend op het feit dat het niet volgens de afspraak was dat hij zou aanvallen. En je kreeg je zin want de vv'er geloofde je leugen en stopte met aanvallen.
Mooi verhaal met je screenshot maar ook hier was de massa allang bezig en geeft hij zelfs aan dat hij er niet is en de berichten (nogmaals) negeert. Hilarisch in mijn ogen dat je ook nog eens de naam weghaalt want ik vroeg om een gesprek met tranq. Deze beweerde dat ze nauw samenwerkten en hij chef enorm ging steunen in de massa. Logisch dat je iemand een berichtje stuurt als de massa al in volle gang is en jullie bang zijn voor een chef waar je al 2 week lang geen contact mee hebt gehad.

Weer een lange post en weer geen bewijs dat ik een spion heb gebruikt.
Ik heb al aangetoond van mijn kant dat het onmogelijk was dat ik een spion heb gebruikt voor mijn massa en verder hebben we van jou alleen nog maar een loze beschuldiging gekregen zonder een greintje bewijs.
Bied je excuses aan en hou op met leugens.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Mooi verhaal met dat je zegt dat er een eenzijdige nap was maar je zin klopt dus niet. '' We verleende jou een NAP gedurende deze aanval, echter val jij ons aan? laatste gedeelte van de zin overduidelijk duidend op het feit dat het niet volgens de afspraak was dat hij zou aanvallen. En je kreeg je zin want de vv'er geloofde je leugen en stopte met aanvallen.

Laten we zeggen dat het niet zo gebruikelijk is om de gene die jou een NAP verlenen tijdens een gezamenlijke aanval, aan te vallen. Hee maar zoals jij wel weet met mijn bericht naar Barnix, had ik anders wel geopend met ''Stabber, je breekt een nap, waarom doe je dat!!!?'' of niet dan? Is dat het geval? Nee.

Ik heb al aangetoond van mijn kant dat het onmogelijk was dat ik een spion heb gebruikt voor mijn massa.

Waar dan? Die bewijzen komen heus wel, ben de post al langzaam aan het voorbereiden in notities, driftkikker.
 

DeletedUser81357

Guest
Vreemd dat je dit ineens aanhaalt. Allereerst was het idee om Chefdiepvries bij de massa te betrekken, niet een idee dat uit Maai kwam. Dus laat jullie (maai) maar mooi achterwege. Daarnaast heb ik nog nooit gehoord dat Chef en Gendry een onenigheid hadden, behalve dat Gendry natuurlijk samen met wat anderen de drie grote stammen heeft 'genaaid' met het ''slinks en onsportief'' verlaten en naar IDGAF te gaan. Dat is dan ook precies de reden waarom Chef überhaupt betrokken is. Is dat Slinks, is dat vies? Ik zie niet waarom. Zou het vies zijn als AX rimstammen achter Maai zou betrekken in een aanval; nee, dat vind ik niet. Je deelt dezelfde vijand en vijanden van je vijanden zijn je vrienden (al dan niet tijdelijk).

Die laatste zin, brengt jou echt enorm in het diskrediet! Allereerst heeft Maai nog nooit gesproken, gedacht of overwogen om een massa op Chefdiepvries te doen, dat zou ons ontzettend onhandig front geven. Ten tweede heeft Chef veel eerder toegezegd op Gendry te gaan en is die nap pas een dikke week daarna verleend. Lees die screen nog eens; daar staat iets over vanzelfsprekend etcetera. Ik weet heel goed hoe de vork in de steel zit en wat jij hier suggereert is echt totaal onzin. Kun jij ook maar één bewijs leveren voor die volstrekt ongefundeerde uitspraak? Je wist niet eens dat het Vitare, niet Maai, was die het meeste contact en het idee van Chefdiepvries betrekken hadden. Hoe kun je dan zo een uitspraak doen. Jammer.





Ik snap je mening. Maar even, dit is nu de zesde stam die ik mag vertegenwoordigen als leider/oprichter, en dit is niet de eerste spion die we moeten afhandelen. Trollen zou ik nooit doen, in het allerslechtste geval zou ik zoiets schrijven om te provoceren, om een reactie waar ik informatie mee win uit te lokken. Maar ik zeg alvast; dat is niet het geval. Voor jou informatie, hebben we de afgelopen weken meerdere voorvallen gehad zoals jij beschrijft alleen liep het rondom de massa (logischerwijs) de spuigaten uit, waardoor echt wel zeker was dat ofwel iemand alles doorlult naar bepaalde vijand, ofwel er een infiltrant is.

Laat ik nog eens een misvatting uit de lucht halen; Ik heb nooit beweerd dat de spion geïnfiltreerd is door welke partij dan ook. In praktijk blijken het vaak spelers uit de eigen stam te zijn die hun heil elders zoeken. Daarnaast heb ik, voor zover ik weet, AX alleen beschuldigd van het gebruik maken van een spion en haar informatie. Of die informatie van een Maai-lid komt, van een moedwillig geplaatste spion of van een spion van XII, heb ik in het midden gelaten. De hoofdreden om überhaupt het spionnen verhaal aan te kondigen is om toch even te wijzen op fair play en vaak zorgt zo een aankondiging ervoor dat het gebruik van een (eventuele) spion sterk verminderd word omdat hij weet dat hij dan voorzichtiger moet zijn in de informatie voorziening. Persoonlijk neig ik er naar dat iemand in Maai consequent zijn mondje voorbij praat richting XII of AX en dat AX er meermaals gebruik van heeft gemaakt. Ik zou dan ook zeggen; help mij die spion te benoemen - dan zal het account uit Maai gezet worden.

Dat bewijs komt heus van spionage komt heus wel maar in weken als deze, waarin ik een permanente def-vv draai en zelf moet offen vanaf een ander account kost het nogal veel tijd om alle bewijzen van een paar weken bij elkaar te zoeken uit een chat van 50000 posts. Ik zie er nogal tegenop om zo ver te gaan graven voor iets wat binnen Maai al zo klaar is al een klontje. Je post komt wel een keer, maar ik zou ook graag even genieten van mijn weekje vrij.


Ik sluit me aan bij het bericht van mudmen.
@Roald97 jij wil je weekje vrij hebben? Gaat u gang, maar ga nooit meer zulke beschuldigingen een wereld in gooien zonder bewijs. En ga nooit meer zo respectloos tegen mij praten als je geen bewijs hebt. Ik ben klaar hiermee en mudmen heeft het kort maar krachtig genoemd. Je hebt geen bewijs omdat AX dit niet heeft gedaan. Je hebt mij persoonlijk beschuldigd terwijl ik dit meerdere malen heb ontkracht en onmogelijk is met mijn looptijden. Je hebt in mijn gezicht gespucht door mij zo vals te beschuldigen zonder ook maar een beetje bewijs en je prate op zo'n respectloze manier tegen mij terwijl ik altijd netjes tegen jou ben geweest. Bied je excuus aan.
 
Reactiescore
26
Deze beweerde dat ze nauw samenwerkten en hij chef enorm ging steunen in de massa.
Ook dit is nooit op deze manier door mij gezegd. Je leest niet goed en gaat niet in op weerleggingen t.o.v. jouw forum posts.
Je probeert zo hard mogelijk te schreeuwen, in de hoop dat deze weerleggingen geen aandacht krijgen.

Met jou is op geen enkele wijze een goede discussie te voeren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Ook dit is nooit op deze manier door mij gezegd. Je leest niet goed en gaat niet in op weerleggingen t.o.v. jou forum posts.
Je probeert zo hard mogelijk te schreeuwen, in de hoop dat deze weerleggingen geen aandacht krijgen.

Met jou is op geen enkele wijze een goede discussie te voeren.
Barnix is gewoon een kleine kleuter die stoer proberen te doen. Diegene die vaak het hardst blèren onschuldige te zijn zijn juist vaak de dader....
 

DeletedUser81357

Guest
Concreet: ChefStabVries zou aanvallen op Gendy en ik zou hem daarin ondersteunen.

Jij noemt het een stab, Ik zal dit niet gaan adresseren omdat je waarschijnlijk emotineel reageerde maar deze hele discussie over chef wordt gehouden omdat jij de dupe zou zijn geweest en hij enorm je vertrouwen heeft beschadigd. Je noemt het ondersteunen alsof jullie samen mooi hebben lopen plannen en hier naar toe hebben gewerkt tewijl er gewoon geen contact was xD Het is een totaal ander verhaal dan een spion en is bedoelt om iedereen van het spoor af te halen dat er geen bewijs is.

Ook slave hierboven zegt dat ik rustig moet wachten op een post met bewijs. Ik denk dat je toch eens moet gaan kijken naar wat hier correct is. Moeten wij rustig wachten tot er bewijs komt van een smerige beschuldiging of had roald moeten wachten met een smerige leugen de wereld in te gooien tot hij bewijs had? Denk maar even goed na en ik vertrouw dat je dit wel kan beantwoorden als je heeeeel goed nadenkt.

Meneer underground moet wat zeggen omdat niemand het wat kan schelen wat hij zegt ;) wie was je nog maar weer?
 

DeletedUser81357

Guest
Ben klaar hierzo :) geen bewijs, geen respect en het groepje maai zit elkaar alleen maar veren in de kont te steken over dat ze nooit fouten maken en dat hier netjes in gehandeld. Blijf vooral zo doorgaan zou ik zeggen. Maak nog 20 posts aan met beschuldigen zonder bewijs en zie hoe geloofwaardig je aan het worden bent. Kijk naar de post van mudmen en antwoord daar op. Een kort bericht wat duidelijk weergeeft wat er aan de hand is. Jullie steunen iemand die leugens de wereld in gooit en op een verschrikkelijke manier tegen mensen praat. Succes verder ;)
 
Reactiescore
1.148
Jij noemt het een stab, Ik zal dit niet gaan adresseren omdat je waarschijnlijk emotineel reageerde maar deze hele discussie over chef wordt gehouden omdat jij de dupe zou zijn geweest en hij enorm je vertrouwen heeft beschadigd. Je noemt het ondersteunen alsof jullie samen mooi hebben lopen plannen en hier naar toe hebben gewerkt tewijl er gewoon geen contact was xD

Je maakt het steeds mooier... Dus al die screens van PM uitwisselingen in game & skype chats zijn allemaal FAKE? Of hoe moet ik het nu zien... Je begint er een beetje een eigen verhaal van te maken, terwijl de keiharde feiten gewoon op tafel liggen. Snap oprecht niet hoe je daarom heen kan draaien.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Je hebt mij persoonlijk beschuldigd terwijl ik dit meerdere malen heb ontkracht en onmogelijk is met mijn looptijden.

Gap, leg eens even uit wat de lengte van looptijden in godsnaam te maken heeft met het gebruik maken van gevoelige informatie, aangereikt door iemand in Maai? Daarbij klaag je continu dat er geen bewijs is, wat valt er dan in godsnaam te 'ontkrachten'? Wil je voortaan je welbespraakte co-speler die wel rationeel kan nadenken laten posten op Barnix, jij vergooit het laatste (of enige) beetje reputatie wel op heel hard tempo.
 

DeletedUser81357

Guest
Gap, leg eens even uit wat de lengte van looptijden in godsnaam te maken heeft met het gebruik maken van gevoelige informatie, aangereikt door iemand in Maai? Daarbij klaag je continu dat er geen bewijs is, wat valt er dan in godsnaam te 'ontkrachten'? Wil je voortaan je welbespraakte co-speler die wel rationeel kan nadenken laten posten op Barnix, jij vergooit het laatste (of enige) beetje reputatie wel op heel hard tempo.

Mijn looptijden van clears zijn gemiddeld 50 uur ofzo. Je claimed dat ik lege dorpen aanval op informatie die 14 uur van te voren verteld zou zijn. '' os was gestuurd en gelijk kregen we aanvallen binnen'' volgens jou, plan ik een massa via een spion maar als de clears 30 uur voordat de informatie bekend word verzonden zijn lijkt mij dit niet mogelijk. De enige die hier zijn reputatie verliest ben jij :* Je gaat niet in op het verzoek om onze af accounts erop te zetten en je hebt nog steeds geen bewijs geplaatst. We wachten nog steeds op bewijs en ik zit te wachten hierop denk ik net als iedereen. Post alleen nog maar het bewijs en verder gewoon je mond houden want meer hebben we niet van je nodig.
 
Bovenaan