Spion in Maai?

Reactiescore
983
Zover ik, deze situatie begrijp.
Massa AX —> Maai
Maai verliest dorpen aan AX & gaat direct modder gooien op het AF.
Neem je verlies, en bereid je voor op het volgende gevecht.

Je begrijpt de situatie ontiegelijk slecht zo te zien. Kan je nu alvast vertellen, dat komt niet eens in de buurt van de huidige situatie.
 

DeletedUser81281

Guest
Je begrijpt de situatie ontiegelijk slecht zo te zien. Kan je nu alvast vertellen, dat komt niet eens in de buurt van de huidige situatie.[/QUOTE

Ah want er zijn geen verliezen?..
Of bedoel je dat jullie eindelijk eens bewijs gaan leveren?
Het blijft een feit, dat Maai dorpen heeft verloren.
Tevens heeft Maai veel def verloren, daar kan je nou eenmaal niet omheen.
 
Reactiescore
2.506
Kan je mij dan misschien uitleggen waarom dit dan alsnog door de wereld word gestuurd ?
https://gyazo.com/92dc72d890e5e611bd06683cf015dfec


En is er ook een manier om te achterhalen welke forum mod het wereld bericht heeft verstuurd?

Je vraag is al beantwoord door verschillende mensen. Bij elk nieuwe interessante discussie/topic, zorgen we dat deze PM rondgestuurd wordt. Dit zorgt voor meer activiteit, dit is al het beleid sinds het concept 'het nieuwe forum' op W58 ;)

Een forum mod (fm) kan trouwens geen PM-rondsturen (IGM) enkel eentje aanvragen bij de community manager, alleen hij kan IGM sturen. Ik heb op dit forum, buiten speler zijnde, geen invloed of rechten op dit forum. Uit je laatste reactie haal ik namelijk dat je mij aanvalt? Terwijl deze aanval geen ondergrond heeft. Op deze wereld ben ik speler dus mag ik een voorkeur hebben voor stam/verhaal ;)

Op deze wereld is Jo Han de fm dus hij is de enige die op dit forum rechten heeft en neutraal moet zijn. Hij zal dus ook de persoon zijn die de IGM heeft aangevraagd ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik snap dat zo'n post tijd kost ... daarom zorg je ervoor dat je die post hebt liggen alvorens je overgaat op beschuldigingen op het AF lijkt mij. Nu kunnen we het hier alleen hebben over het feit dat er 100% zeker een spion is terwijl het volgens mij over de bewijslast zou moeten gaan. Of deze bewijslast 100% dekkend is bijvoorbeeld.

Nu is het puur een beschuldiging die de AF-lezer op wordt gelegd door een colonne van 'vriendjes' naar voren te laten komen. Normaal kan ik wel genieten van de onderbouwde posts van Roald, maar dit is naar mijn inziens een wat zwakke vertoning.

Ik ga weer even kort reageren. Je moet je even realiseren dat ik hier niet om een topic heb gevraagd, alleen de uitspraak even kort deed omdat het actief speelt. Daarbij heb ik mijn handen dit weekend vol gehad aan het staande houden van een gedeeltelijk instabiele stam, ondertussen vv's draaien, een massa plannen en contact met talloze spelers. Normaal gezien heeft Maai een leidingsteam en een boel taakdragers, echter hebben deze nagenoeg allemaal de kantjes er vanaf gelopen de afgelopen week. Dan ligt er voor mij ineens een shitload aan werk. Uberhaupt, tijdelijk solo alle stamzaken regelen, een massa plannen, zelf dagelijks incommings deffen, een massa uitvoeren en ondertussen accounts vv'en met 500-900 incs. Ja, dan heb ik wel even wat meer te doen dan hier een AF post maken. Tuurlijk heb ik fijne co spelers en zijn er betrokken maai-spelers, we herpakken het intern heus wel.

Als ik jullie was (en dan doel ik niet op jou kingsdorp) zou ik allemaal eens wat dimmen met te snelle conclusies. Laten we stellen dat dit forum account doorgaans echt niet van de onzinnige nutteloze posts is. Neem maar gewoon aan dat als ik een bewering maak, die bewering niet uit de lucht komt vallen. Daarbij heb ik al toegezegd dat er volop bewijzen zijn en dat deze nog komen. Dat het voor jullie schrijnend is dat die bewijzen er niet zijn, kan ik mij voorstellen. Maar bekijk alleen de reactie vanuit AX al, die gaan er met gestrekt been in, terwijl een onschuldige partij toch gewoon had gezegd: ''waar baseer je dat op''. Stukje psychologie, ik twijfel niet.
 
Reactiescore
301
Ik denk inderdaad dat best iedereen even rustag met een caprisun ergens gaat chillen tot Roald met zijn post komt die hij bedoeld. Door nu steeds naar elkaar te roepen bereik je toch niets en geeft enkel frustraties voor beide zijden.
 

DeletedUser81281

Guest
Ik ga weer even kort reageren. Je moet je even realiseren dat ik hier niet om een topic heb gevraagd, alleen de uitspraak even kort deed omdat het actief speelt. Daarbij heb ik mijn handen dit weekend vol gehad aan het staande houden van een gedeeltelijk instabiele stam, ondertussen vv's draaien, een massa plannen en contact met talloze spelers. Normaal gezien heeft Maai een leidingsteam en een boel taakdragers, echter hebben deze nagenoeg allemaal de kantjes er vanaf gelopen de afgelopen week. Dan ligt er voor mij ineens een shitload aan werk. Uberhaupt, tijdelijk solo alle stamzaken regelen, een massa plannen, zelf dagelijks incommings deffen, een massa uitvoeren en ondertussen accounts vv'en met 500-900 incs. Ja, dan heb ik wel even wat meer te doen dan hier een AF post maken. Tuurlijk heb ik fijne co spelers en zijn er betrokken maai-spelers, we herpakken het intern heus wel.

Als ik jullie was (en dan doel ik niet op jou kingsdorp) zou ik allemaal eens wat dimmen met te snelle conclusies. Laten we stellen dat dit forum account doorgaans echt niet van de onzinnige nutteloze posts is. Neem maar gewoon aan dat als ik een bewering maak, die bewering niet uit de lucht komt vallen. Daarbij heb ik al toegezegd dat er volop bewijzen zijn en dat deze nog komen. Dat het voor jullie schrijnend is dat die bewijzen er niet zijn, kan ik mij voorstellen. Maar bekijk alleen de reactie vanuit AX al, die gaan er met gestrekt been in, terwijl een onschuldige partij toch gewoon had gezegd: ''waar baseer je dat op''. Stukje psychologie, ik twijfel niet.

Probeer dan de volgende keer pas iets te posten, als je daadwerkelijk bewijs hebt.
Ipv discussie opstarten zonder daadwerkelijk goeie argumenten / bewijs.
Voorlopig blijft het een gebakken lucht verhaal.
 
Reactiescore
972
Ah want er zijn geen verliezen?..
Of bedoel je dat jullie eindelijk eens bewijs gaan leveren?
Het blijft een feit, dat Maai dorpen heeft verloren.
Tevens heeft Maai veel def verloren, daar kan je nou eenmaal niet omheen.

Jullie hebben met 600+ clears niet eens 10 dorpen kunnen pakken. Wil je hier serieus mee komen pronken op het AF? Dan zal ik je vast vertellen: dat is eerder een debacle dan een prestatie, oftewel, iets om je voor te schamen i.p.v. mee te pronken. Maai laat gewoon zien dat ze zelfs in een crisissituatie vanwege de spion een erg sterke stam zijn met kwalitatief (voor W68) bovengemiddelde spelers. Bovendien pakt Maai tussen neus en lippen door vandaag 10/20+ dorpen van IDGAF (en heeft daar niet eens een massa voor nodig). Maai is alwéér de winnaar van de week, net als alle weken hiervoor.
 
Reactiescore
967
Probeer dan de volgende keer pas iets te posten, als je daadwerkelijk bewijs hebt.
Ipv discussie opstarten zonder daadwerkelijk goeie argumenten / bewijs.
Voorlopig blijft het een gebakken lucht verhaal.

Deze forum post is niet door hemzelf tot eigen topic post gemaakt he, dat realiseer je je wel?
 
Reactiescore
2.506
Ah want er zijn geen verliezen?..
Of bedoel je dat jullie eindelijk eens bewijs gaan leveren?
Het blijft een feit, dat Maai dorpen heeft verloren.
Tevens heeft Maai veel def verloren, daar kan je nou eenmaal niet omheen.

Het moment dat het verslaan van verslagen troepen als een succesfactor wordt gerekend bij een massa :D Ik kan je verzekeren dat jullie meer troepen verloren hebben dan Maai, in de massa op hen. Aan de defensieve zijde is er nu eenmaal minder verlies dan de offensieve zijde bij een massa. Zo dit het spel in elkaar, je hebt meer offensieve troepen (pop) nodig om dezelfde defensieve troepen te slopen. Als we dat als succesfactor meerekenen tijdens een massa heeft Maai op dat punt dus dik gewonnen ;)
 
Reactiescore
301
Jullie hebben met 600+ clears niet eens 10 dorpen kunnen pakken. Wil je hier serieus mee komen pronken op het AF? Dan zal ik je vast vertellen: dat is eerder een debacle dan een prestatie, oftewel, iets om je voor te schamen i.p.v. mee te pronken. Maai laat gewoon zien dat ze zelfs in een crisissituatie vanwege de spion een erg sterke stam zijn met kwalitatief (voor W68) bovengemiddelde spelers. Bovendien pakt Maai tussen neus en lippen door vandaag 10/20+ dorpen van IDGAF (en heeft daar niet eens een massa voor nodig). Maai is alwéér de winnaar van de week, net als alle weken hiervoor.

10/20+ dorpen?
 
Reactiescore
2.064
Jullie hebben met 600+ clears niet eens 10 dorpen kunnen pakken. Wil je hier serieus mee komen pronken op het AF? Dan zal ik je vast vertellen: dat is eerder een debacle dan een prestatie, oftewel, iets om je voor te schamen i.p.v. mee te pronken. Maai laat gewoon zien dat ze zelfs in een crisissituatie vanwege de spion een erg sterke stam zijn met kwalitatief (voor W68) bovengemiddelde spelers. Bovendien pakt Maai tussen neus en lippen door vandaag 10/20+ dorpen van IDGAF (en heeft daar niet eens een massa voor nodig). Maai is alwéér de winnaar van de week, net als alle weken hiervoor.


10/20 dorpen van IDGAF gepakt? Waar haal je dit vandaan? Misschien nog maar eens de statistieken bekijken, op dit moment zijn er nog niet eens 10 dorpen gepakt. Misschien dat jullie naar de 10 gaan of meer, maar nog niet te snel conclusies.
Geen massa nodig? Wel toevallig dat jullie BG-stammetje Vitare, op dit moment een massa gooit op IDGAF. Dus dit is ook onzin. Wij hebben ook ongeveer 600 clears van vitare gehad vandaag.
 
Reactiescore
972
10/20 dorpen van IDGAF gepakt? Waar haal je dit vandaan? Misschien nog maar eens de statistieken bekijken, op dit moment zijn er nog niet eens 10 dorpen gepakt. Misschien dat jullie naar de 10 gaan of meer, maar nog niet te snel conclusies.
Geen massa nodig? Wel toevallig dat jullie BG-stammetje Vitare, op dit moment een massa gooit op IDGAF. Dus dit is ook onzin. Wij hebben ook ongeveer 600 clears van vitare gehad vandaag.

Waar heb ik Vitare genoemd dan? Het gaat toch over Maai? Verder ontkracht je niks van wat ik zeg, dus wat wil je nou eigenlijk zeggen :p Er gaan nog wel meer dan 10 dorpen gepakt worden, geen zorgen.
 

DeletedUser81351

Guest
Jullie hebben met 600+ clears niet eens 10 dorpen kunnen pakken. Wil je hier serieus mee komen pronken op het AF? Dan zal ik je vast vertellen: dat is eerder een debacle dan een prestatie, oftewel, iets om je voor te schamen i.p.v. mee te pronken. Maai laat gewoon zien dat ze zelfs in een crisissituatie vanwege de spion een erg sterke stam zijn met kwalitatief (voor W68) bovengemiddelde spelers. Bovendien pakt Maai tussen neus en lippen door vandaag 10/20+ dorpen van IDGAF (en heeft daar niet eens een massa voor nodig). Maai is alwéér de winnaar van de week, net als alle weken hiervoor.

Poeh, ik wist niet dat er mensen hoger in hun bol zaten dan iemand zoals Roald, maar jij strekt je benen er toch wel erg ver bovenuit. Of ik vindt dat Maai een flopstam is of zeg dat ze niks kunnen, is hier niet het geval (voordat je weer terugkomt met een eigenzinnige post waar ik een tegenspeler ben die Maai niks vind). Maar hoe jij hier reageert over Maai is wel erg flop. Is de actie van AX een top prestatie, met zoveel clears niet meer als 8 dorpen weten te pakken, waarschijnlijk niet. Daarnaast is het pas wave 1 (of 1 en 2) en hebben ze vast en zeker nog genoeg over, en je hebt het er ook niet over of Maai veel kwijt is qua def of zelfs off.

Daarnaast spring je meteen heel erg vooruit op je eigenzinnige gedachten over Maai. "Oh Maai is de beste stam." Uiteraard roepen jullie dit al maanden, terwijl je altijd nog niks mega's hebt laten zien en verder alle zaken die jullie ondergaan wegspelen alsof het niets is (maar laat staan een ander het doet, dan oh nee, vies spel).

"Bovendien pakt Maai tussen neus en lippen door vandaag 10/20+ dorpen van IDGAF (en heeft daar niet eens een massa voor nodig)." Ook wel heel erg groot uitgedrukt, en 'bovendien' geroepen voordat het gebeurt is. Zo te zien is het op het moment 7 dorpen, en je bs over "geen massa voor nodig" is ook onzin. Ga jij mij vertellen dat Maai, dat samen in de oorlog zit met Vitare tegen IDGAF, zo spontaan opeens 2 a 3 van hun spelers laten lopen 12 uur van te voren op 1 a 2 IDGAF spelers, heel toevallig op hetzelfde moment dat de rest van de stam 2k+ incomings krijgt (waar zeker 500 clears) van Vitare? Daarnaast zijn het 2 a 3 spelers van Maai die genoeg incomings sturen, dus om het geen massa te noemen is ook wel echt net te doen misschien. (Daarnaast hebben jullie ook nog Vitare leden die fakes/wat clears sturen op overige zuid IDGAF leden, dus is niet door "neus en lippen."

Als laatste werdt er bij de massa van IDGAF op Vitare ook al geroepen dat het een flop actie was. Ook al afgedankt als een noob actie. Maar als jullie mede-oorlog stam een flopactie uithaalt dan hoor je jezelf natuurlijk niet. Uiteraard is het ook niet zo heel flop als je kijkt naar wat voor opmerking jij al maakt over hoeveel winst Maai gaat boeken op IDGAF. Daarnaast ook nog is dat met het noemen van een flop actie deels kwam doordat "meerder spelers op een 'MB' van Vitare liepen, zonder weinig winst." (waren uiteraard 25+ dorpen) Ik zie hier niet veel verschil? Twee (minstens) spelers van bij elkaar 5m punten op een speler van 900K. En dan ga jij hier (net zoals waar je AX op de vingers voor tikt) lopen roepen over AF hoe goed het is?

Nog even een extraatje om terug te komen op "hoog in je bol zitten." Kom ik terug op je "Maai is alwéér de winnaar van de week, net als alle weken hiervoor." Eerlijk gezegd is dit echt de meest waardeloze comment die ik hier in al die weken op het AF zie verschijnen. Dat je zo iets roept kan je nog niet eens eigenzinnig noemen of 'positief nadenken over je stam'. Dit is gewoon een waardeloze, onbegrijpelijk, en onderbouwende uitspraak van niks.
 
Reactiescore
2.064
Waar heb ik Vitare genoemd dan? Het gaat toch over Maai? Verder ontkracht je niks van wat ik zeg, dus wat wil je nou eigenlijk zeggen :p Er gaan nog wel meer dan 10 dorpen gepakt worden, geen zorgen.

Aangezien Vitare en Maai een bg hebben, mag ik ze toch wel samen noemen:rolleyes2: Aanvallen zijn ook op dezelfde dag
 
Reactiescore
972
Poeh, ik wist niet dat er mensen hoger in hun bol zaten dan iemand zoals Roald, maar jij strekt je benen er toch wel erg ver bovenuit. Of ik vindt dat Maai een flopstam is of zeg dat ze niks kunnen, is hier niet het geval (voordat je weer terugkomt met een eigenzinnige post waar ik een tegenspeler ben die Maai niks vind). Maar hoe jij hier reageert over Maai is wel erg flop. Is de actie van AX een top prestatie, met zoveel clears niet meer als 8 dorpen weten te pakken, waarschijnlijk niet. Daarnaast is het pas wave 1 (of 1 en 2) en hebben ze vast en zeker nog genoeg over, en je hebt het er ook niet over of Maai veel kwijt is qua def of zelfs off.

Daarnaast spring je meteen heel erg vooruit op je eigenzinnige gedachten over Maai. "Oh Maai is de beste stam." Uiteraard roepen jullie dit al maanden, terwijl je altijd nog niks mega's hebt laten zien en verder alle zaken die jullie ondergaan wegspelen alsof het niets is (maar laat staan een ander het doet, dan oh nee, vies spel).

Wel leuk dat je het probeert een goede, inhoudelijke post te maken, ik waardeer de moeite. Echter is begrijpend lezen van groot belang, iets waar ik @Theo Walcott. ook op kan wijzen. Bedankt dat je met 1 zin, mijn gehele post juist kracht bijzet, i.p.v. ontkracht, aangezien dat exact is wat ik bedoel. Bovendien spreek jij uit waarschijnlijkheden, ik vanuit feiten. Er is een VvdD van 1.2mil, op dit moment, maar er zijn welgeteld 3 accounts binnen Maai die een VvdD van hoger dan 1mil hebben, gezamenlijk bijna 4mil. Dit is een absoluut record op de wereld, de grootste massa die een stam geincasseerd heeft. En dan wil je zeggen dat Maai "nog niks mega's" heeft laten zien? Het zo goed als foutloos deffen van de grootste massa ooit op deze wereld telt ineens niet meer? Ze mogen best met een kwart/helft van de clears nog een keer langskomen bij ons, maar ze weten zelf ook dat dat een kansloze operatie is.

"Bovendien pakt Maai tussen neus en lippen door vandaag 10/20+ dorpen van IDGAF (en heeft daar niet eens een massa voor nodig)." Ook wel heel erg groot uitgedrukt, en 'bovendien' geroepen voordat het gebeurt is. Zo te zien is het op het moment 7 dorpen, en je bs over "geen massa voor nodig" is ook onzin. Ga jij mij vertellen dat Maai, dat samen in de oorlog zit met Vitare tegen IDGAF, zo spontaan opeens 2 a 3 van hun spelers laten lopen 12 uur van te voren op 1 a 2 IDGAF spelers, heel toevallig op hetzelfde moment dat de rest van de stam 2k+ incomings krijgt (waar zeker 500 clears) van Vitare? Daarnaast zijn het 2 a 3 spelers van Maai die genoeg incomings sturen, dus om het geen massa te noemen is ook wel echt net te doen misschien. (Daarnaast hebben jullie ook nog Vitare leden die fakes/wat clears sturen op overige zuid IDGAF leden, dus is niet door "neus en lippen."

Ach, het is maar wat je onder een massa verstaat. Dat IDGAF een massa incasseert van Vitare staat buiten kijf, ik heb het hele woord Vitare niet eens gerept in mijn eerste post. De aanval van Collationem + MB's en ESFR + MB's is qua omvang een stuk kleiner dan de massa van AX en Vitare. Goed, we gaan zien hoeveel het er uiteindelijk zullen worden, maar het gaan meer dorpen zijn dan AX op Maai heeft gepakt. Dat Vitare en Maai een samenwerking hebben, betekent niet dat het meteen één en dezelfde massa is. Maar goed, daar mogen jij en Walcott t.o.v. in mening van verschillen, dat kan natuurlijk altijd. Ik vind de actie van Maai op IDGAF geen massa.

Als laatste werdt er bij de massa van IDGAF op Vitare ook al geroepen dat het een flop actie was. Ook al afgedankt als een noob actie. Maar als jullie mede-oorlog stam een flopactie uithaalt dan hoor je jezelf natuurlijk niet. Uiteraard is het ook niet zo heel flop als je kijkt naar wat voor opmerking jij al maakt over hoeveel winst Maai gaat boeken op IDGAF. Daarnaast ook nog is dat met het noemen van een flop actie deels kwam doordat "meerder spelers op een 'MB' van Vitare liepen, zonder weinig winst." (waren uiteraard 25+ dorpen) Ik zie hier niet veel verschil? Twee (minstens) spelers van bij elkaar 5m punten op een speler van 900K. En dan ga jij hier (net zoals waar je AX op de vingers voor tikt) lopen roepen over AF hoe goed het is?

Ik zal het nog een keer herhalen: de schaal van de actie van IDGAF op Vitare was vele malen groter dan de actie van Maai op IDGAF, wat alleen al te zien is in de gigantische OD verschillen aan beide kanten. Ik snap dat het niet leuk is om te erkennen, maar Maai laat zich sterk zien, ondanks de spion binnen Maai. Bovendien werd er niet gezegd dat de actie van IDGAF een flopactie was, integendeel. Roald poogde echter jullie blijdschap wat te relativeren en mijn inziens deed hij dat meer dan terecht.

Nog even een extraatje om terug te komen op "hoog in je bol zitten." Kom ik terug op je "Maai is alwéér de winnaar van de week, net als alle weken hiervoor." Eerlijk gezegd is dit echt de meest waardeloze comment die ik hier in al die weken op het AF zie verschijnen. Dat je zo iets roept kan je nog niet eens eigenzinnig noemen of 'positief nadenken over je stam'. Dit is gewoon een waardeloze, onbegrijpelijk, en onderbouwende uitspraak van niks.

Ik waardeer dat je je mening komt onderbouwen op het AF, maar goed, als je mij iets dergelijks kwalijks neemt, moet je vervolgens niet exact hetzelfde doen :p
 
Reactiescore
2.064
Wat zit je nou raar te doen? Ja, het gaat over maai, maar vitare en maai hebben een bg. Jullie vallen tevens dezelfde dag aan.

Ik kan niet meteen concluderen dat dit is afgesproken, maar dat denk en verwacht ik wel. Dan is het toch niet alleen maai die idgaf even aanvalt en makkelijk dorpjes pakt? Als vitare, jullie BG, ons niet had aangevallen hadden jullie zeker minder dorpjes gepakt van ons.
Wolfpack heeft bijna 1m verslagen en ik heb ook meer dan 1m verslagen.
Dan heeft shelby nog een half miljoen.

Kap aub met dat spy verhaal je maakt me misselijk. Ik wil eerst bewijzen zien ipv aannames. Ik ga pas weer op het spy verhaal reageren, als er bewijs is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
26
Wat zit je nou raar te doen? Ja, het gaat over maai, maar vitare en maai hebben een bg. Jullie vallen tevens dezelfde dag aan.

Ik kan niet meteen concluderen dat dit is afgesproken, maar dat denk en verwacht ik wel. Dan is het toch niet alleen maai die idgaf even aanvalt en makkelijk dorpjes pakt? Als vitare, jullie BG, ons niet had aangevallen hadden jullie zeker minder dorpjes gepakt van ons.

Gelukkig bedacht ChefStabVries zich op het allerlaatste moment..
 
Bovenaan