Godsiedorie hee, jij mist echt een stukje verstand. Lees je eigen screen nou eens. Lees die woorden eens. De enige bewering die ik ooit heb gedaan; is dat Maai een nap verleende aan Chefdiepvries, zodat Chefdiepvries kon aanvallen op Gendry Baratheon; zoals belooft. Lees wat er staat: ''wij verleende jou een nap gedurende deze aanval''. Staat daar ''we hebben elkaar een nap verleend'' of ''jij verleende ons een nap''. Want nee, daar was geen sprake van. Ik lijk wel gek dat ik hier überhaupt nog lees en ga reageren zeg. De enige beweringen die ik OOIT gedaan heb over chefdiepvries:
1) Maai verleende een Nap aan Chefdiepvries voor de aanval op Gendry
2) Zwakke actie dat Chef ondanks toezegging om te gaan aanvallen op Gendry zich last second bedenkt en toch maar op Tranquilo gaat
3) Er is geen sprake van een stab of napbreuk, want het was een eenzijdige nap. Desalniettemin is het een vuile actie; ''moet men tegenwoordig elke afspraak in twijfel trekken of officieel vastleggen''.
Dit komt rechtstreeks uit de chat waar chefdiepvries ook in zat, waarin ik de napverlening aantoon, echter is er geen wederzijds nap gegeven (al is dit wel vrij vanzelfsprekend bij een gezamenlijke aanval lijkt mij).:
Uit diezelfde chat zijn hier nu al meerdere bewijzen getoond dat Chef zei; prima mee te gaan doen. Alsook dat hij een dag voor de aanval gewoon gepm'ed heeft met meerdere Maai en Vitare leden en deze allemaal in de waan liet dat hij gewoon op Gendry zou gaan.
Kijk is joh; nog een pm-wisseling die aantoont dat er één dag voor de actie nog concreet gesproken is over die gezamenlijke aanval. Alle namen even weggeblurd, omdat deze wisseling niet van mijn account komt.
Overigens best wel fijn dat die co speler toch wel zo actief kon zijn dat hij de hele nacht, ochtend, middag en avond alle tijd had om Tranquilo te pakken op zijn lege frontdorpen, in de waan dat ze samen een offensief gingen doen.
Ik begin echt een beetje mijn respect te verliezen voor de gene die sympathiseren met Chefdiepvries. Nee, het was geen stab omdat er geen tweezijdige nap was. Maar je afspraken, zeker zulke invloedrijke, niet nakomen waar je weken lang over spreekt, dat is gewoon laag. Zeker als je vervolgens je aanvalspartner in de rug steekt. Een statement: ''Het is inderdaad geen mooie actie'' en verder stoppen met ontkennen, lijkt mij uiterst normaal. Krijg bijna het gevoel dat ik (en theowalcott recentelijk) zo een beetje de enige zijn die een ongelijk kunnen toegeven.
Goed, nu over de spy. Ik denk, ik zet er even een streep tussen, zodat jullie zien dat er echt geen verband is tussen vermeende spionage in Maai en de actie omtrent Chefdiepvries, volgens mij althans.
Wat betreft het bewijs voor die spy, we krijgen bijna elke dag meer informatie binnen, meer voorvallen. Ook informatie over bepaalde spelers die zich op vorige werelden nogal misdragen hebben en al eerder openlijk van spionnen gebruik hebben gemaakt. Maargoed; ik begin mij stevig af te vragen voor wie ik die post dan eigenlijk zou maken. Het gros van het AF lijkt niet eens capabel genoeg om een zeer normale, overduidelijke kwestie zoals Chefdiepvries fatsoenlijk te kunnen beoordelen. Wellicht spendeer ik mijn tijd beter ingame, met deffen, vv'en en dorpen van IDGAF pakken in plaats van een stel gasten die zich toch krampachtig vastklampen aan eenzijdige en zeer simpele meningen te overtuigen. Daar win ik eigenlijk helemaal niets mee. Normaal zou ik het nog doen ook, omdat ik het AF als een informatiebron voor de wereld zie, als een medium om fair play te stimuleren, maar het lijkt dat we dat honk allang voorbij zijn.