Spion in Maai?

DeletedUser81357

Guest
Dit zei ik ook al inderdaad, maar dat was volgens meneer een enorm verkeerde uitspraak.



Wat een gelul man. Alleen vanaf Colla kan ik al aantonen dat je een klein honderdtal aan fakes dik 20 uur 'te laat' liet aankomen. Daarbij, waarom zou je op Tranquilo snachts moeten sturen, terwijl Tranquilo juist het dichtstbijzijnde doelwit is? Logischerwijs zou je eerst ieder ander account van Maai moet faken vooraleer je Tranquilo zou faken. Echter was Tranquilo de eerste en volgde de rest pas een uur of veertien later.



HET GAAT NIET OM DE AANKOMST OP ''TOEVALLIGE MOMENTEN'' MAAR OM HET STUURMOMENT.

Nogmaals Barnix, ik weet niet welk persoonlijk wrok jij jegens mij koestert maar ik help je alvast uit je droom: je zult mijn excuses nooit krijgen - tot de grote teleurstelling van mijn vriendin - geef ik alleen mijn excuses als IK vind dat ik iets verkeerd gedaan heb. Daarbij ben ik hier niet om vrienden te maken (hoe ik aan die forum personality kom is mij ook een raadsel).. Schrijf dat excuses waar je naar hunkert dus maar op je buik en stop met vragen daarvan. Je lijkt wel een jochie van veertien die op zijn pik is getrapt en net zolang gaat staan drammen tot hij een excuses heeft. Welkom op het algemeen forum, vroeger met de titel: ''Politiek en Propaganda''. Zoek de definities maar op en je zult snappen waarom het meer dan gebruikelijk is om anderen omtrent ingame zaken in slecht daglicht te zetten, danwel terecht danwel onterecht.

Ik vind het echt onvoorstelbaar dat jij na tientallen berichten en discussies gewoon geen hout lijkt te snappen van het hele onderwerp. Ga er verder ook geen waardeoordeel meer aan vastknopen. Je stond al op mijn banlist maar toen zag ik nog wel wat zinnige posts van die ene J. die namens Barnix postte en wilde ik het nog een kans geven. Daar heb ik spijt van, ik verdoe mijn tijd hier met jou.

Je hebt het er moeilijk mee dat is duidelijk en hoe je een zinnige post kan lezen terwijl je op de banlijst staat is een raadsel die alleen Roald kan beantwoorden maar opnieuw ben je niet netjes in je bericht en opnieuw zal ik rustig op je antwoorden :)

Ik denk dat je toch goed moet gaan nadenken als je co's zelfs inzien dat je berichtje niet kon en dat ze namens colla excuus aanbieden maar jij niet in kan zien dat je hier niet correct bezig bent. Op dit moment mag je van mij blijven schreeuwen en ik verwacht ook geen excuus van jou want dat past bij een sterke persoonlijkheid. Namelijk het toegeven van een fout is veel lastiger dan blijven liegen. Je geeft in je post ook aan dat je dit in je relatie toepast en ik wens je daar succes mee gewoon door blijven liegen ook al heb je het fout is altijd goed voor een relatie :) Je eigen co's geven aan dat het niet correct was maar alsnog kan je niet inzien dat je fout zit. Doe een beetje zelfreflectie en luister naar je co's.

Het persoonlijke wrok wat ik tegen jou koest is 10 talle keren eerder vernoemd en hoeft niet nog eens gedaan te worden. Je co's hebben wel het inzicht om te zien dat het niet kon en hebben hier netjes iets over gezegd. Neem een voorbeeld aan ze zou ik zeggen. Je bent een leider van maai en het wordt eens tijd dat je je zo gaat gedragen.

Inhoudelijk kunnen we er nog een keer op in gaan maar je haalt 1 element uit het hele verhaal die net gesteld is. Ik begrijp dat je het hebt over het moment van verzenden? Anders zou ik toch ook niet opbrengen dat de os gecancelt kan worden? Probeer ondanks het rood voor je ogen en alle leugens die je moet proberen op te houden de post toch netjes te lezen.

Nogmaals om het goed af te sluiten, Ik vind het jammer voor maai dat jullie een spion hebben maar hier heeft ax niets mee te maken. Er zijn manieren om makkelijk erachter te komen wie info doorspeelt en als je wilt willen we hier wel bij helpen met opsporen. Ondanks je beledigingen en onprettige manier van communicatie ben ik nog bereid maai te helpen met het zoeken naar de spion want zoiets wens je niemand toe.
 

DeletedUser69389

Guest
Je hebt het er moeilijk mee dat is duidelijk en hoe je een zinnige post kan lezen terwijl je op de banlijst staat is een raadsel die alleen Roald kan beantwoorden maar opnieuw ben je niet netjes in je bericht en opnieuw zal ik rustig op je antwoorden :)

Ik denk dat je toch goed moet gaan nadenken als je co's zelfs inzien dat je berichtje niet kon en dat ze namens colla excuus aanbieden maar jij niet in kan zien dat je hier niet correct bezig bent. Op dit moment mag je van mij blijven schreeuwen en ik verwacht ook geen excuus van jou want dat past bij een sterke persoonlijkheid. Namelijk het toegeven van een fout is veel lastiger dan blijven liegen. Je geeft in je post ook aan dat je dit in je relatie toepast en ik wens je daar succes mee gewoon door blijven liegen ook al heb je het fout is altijd goed voor een relatie :) Je eigen co's geven aan dat het niet correct was maar alsnog kan je niet inzien dat je fout zit. Doe een beetje zelfreflectie en luister naar je co's.

Het persoonlijke wrok wat ik tegen jou koest is 10 talle keren eerder vernoemd en hoeft niet nog eens gedaan te worden. Je co's hebben wel het inzicht om te zien dat het niet kon en hebben hier netjes iets over gezegd. Neem een voorbeeld aan ze zou ik zeggen. Je bent een leider van maai en het wordt eens tijd dat je je zo gaat gedragen.

Inhoudelijk kunnen we er nog een keer op in gaan maar je haalt 1 element uit het hele verhaal die net gesteld is. Ik begrijp dat je het hebt over het moment van verzenden? Anders zou ik toch ook niet opbrengen dat de os gecancelt kan worden? Probeer ondanks het rood voor je ogen en alle leugens die je moet proberen op te houden de post toch netjes te lezen.

Nogmaals om het goed af te sluiten, Ik vind het jammer voor maai dat jullie een spion hebben maar hier heeft ax niets mee te maken. Er zijn manieren om makkelijk erachter te komen wie info doorspeelt en als je wilt willen we hier wel bij helpen met opsporen. Ondanks je beledigingen en onprettige manier van communicatie ben ik nog bereid maai te helpen met het zoeken naar de spion want zoiets wens je niemand toe.
Vanavond 9 uur is AF bijles. martijn.henkdeheld op skype. Discord kan ook. Stuur maar persoonlijk berichtje. Want je haalt alweer argumenten aan die al ontkracht zijn. Zoals bijvoorbeeld je argument dat medespelers van Colla Roald ook niet steunden in zijn uitlatingen. Heb je ook totaal verkeerd geinterpreteerd. Dit is ook al meermaals gemeld. Ook je andere punten waar je niet ingaat op wat andere zeggen is schrijnend. Maar het meest zielige is je heilige maagd vertoning.
 
Reactiescore
116
Vanavond 9 uur is AF bijles. martijn.henkdeheld op skype. Discord kan ook. Stuur maar persoonlijk berichtje. Want je haalt alweer argumenten aan die al ontkracht zijn. Zoals bijvoorbeeld je argument dat medespelers van Colla Roald ook niet steunden in zijn uitlatingen. Heb je ook totaal verkeerd geinterpreteerd. Dit is ook al meermaals gemeld. Ook je andere punten waar je niet ingaat op wat andere zeggen is schrijnend. Maar het meest zielige is je heilige maagd vertoning.

Mag ik me ook inschrijven?
 

DeletedUser79332

Guest
Nog een klein uurtje. Dan eindelijk les. Ben benieuwd of het klaslokaal vol komt te zitten..
 

DeletedUser80615

Guest
Jep ben benieuwd, kijk ook al uit naar Pokémons te vangen in de pauze :D

Trouwens als iemand @underground tacticz. Kan verwittigen dat ie ons discordlinkje moet geven... Graag ¡!


---
Klas is al gestart en weet nog steeds niet waar ik moet zijn :oops:... #feelsbadman

En ja klopt, dubbelpost... Moet echt dringend worden geholpen :(
Edit: thnx forum mods :) jullie zijn helden haha
Edit2: NVM zie dat ie me blijkbaar hartstikke negeert... Lekker dat :(

Screenshot_20191017-210712.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487936070

Guest
Vanavond 9 uur is AF bijles. martijn.henkdeheld op skype. Discord kan ook. Stuur maar persoonlijk berichtje. Want je haalt alweer argumenten aan die al ontkracht zijn. Zoals bijvoorbeeld je argument dat medespelers van Colla Roald ook niet steunden in zijn uitlatingen. Heb je ook totaal verkeerd geinterpreteerd. Dit is ook al meermaals gemeld. Ook je andere punten waar je niet ingaat op wat andere zeggen is schrijnend. Maar het meest zielige is je heilige maagd vertoning.

ik heb het gemist!! Wanneer staat de 2e sessie op de planning?

Kan niet wachten op de bewijzen van Roald. Erg vermakelijk die discussies hier.
 
Reactiescore
1.149
Nogmaals om het goed af te sluiten, Ik vind het jammer voor maai dat jullie een spion hebben

Meer bewijs is niet nodig lijkt mij. Bedankt voor het toegeven! Fijne avond verder.


:biggrin:
 
Reactiescore
106
Hey Aceshigh,ken je mij nog?
Je stuurde je solli op w66 naar onze stam,na een aantal aangename gesprekjes en wederzijds goedkeuren over jullie groeirichting en edellijnen,plaatste jij direct de plannen en de edellijnen op jullie stamforum.
Gelukkig was er een stamgenoot van jou die ons inlichtte( aangezien hij zich niet wilde associëren met deze manier van “spelen” ) dat de solli helemaal niet serieus was.
Gelukkig maar want je had op deze manier een mooie bron geweest van lekken van info naar je eigen stam.
Leuk opgezet met je maatje van Dpschut;-)

Laat ik het maar niet hebben over al je bans op w66
( Opzettelijk op meerdere accounts inloggen via vpn, onjuist ingame gedragen)
Meen dat je 3/4 bans hebt gehad op w66?

als je huiswerk goed hebt gedaan, dan heeft Ruud hier niks mee te maken.
Jullie spraken loven woorden die je niet waar kon maken, RED was nooit akkoord gegaan met jullie voorstel! ( als ons account zou komen )
Stamgenoot? ( Ufo speler TranqouloporFavor is niet echt een stamgenoot te benoemen die de info door stuurde naar jullie )
( MOD die corrupt te werk gaat spreken we zeker niet meer over... )



Bekijk bijlage 15715 Bekijk bijlage 15714

Dus we hebben te maken met Ruud ( Pyro)

Chemistry vandaag om 22:12 uur
Beste Relatie,

Wij zijn Chemistry.

Tribalwars is voor ons een uit de hand gelopen hobby.

hierbij onze sollicitatie;

Wat wij kunnen bieden is een Team!
24/7 support, we zijn tenslotte een Teamspeler.
Ervaring geen gebrek want we spelen al sinds het begin van het spel.

- Activiteit:

- we spelen als team op dit account en zijn 24/7 bereikbaar.

- Ervaring:

- NL2 - http://nl.twstats.com/nl2/index.php?page=player&id=207528

- Flock ( Co gefunctioneerd, Wereldwinst )

- NL11 - https://nl.twstats.com/nl11/index.php?page=player&id=895995

- Pyro ( Hoofdaccounthouder )

- NL19 - http://nl.twstats.com/nl19/index.php?page=player&id=207528

- Flock ( Co gefunctioneerd, Wereld winst )

- NL20 - http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=player&id=1824653

- Chemistry ( Hoofdaccounthouder )

- NL42 - http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&id=2211435

- Infected Mushroom ( Co gefunctioneerd )

- NL54 - http://nl.twstats.com/nl54/index.php?page=player&id=487885164

- Orbital Grid ( Hoofdaccounthouder )

Casual:

- NLP4 - https://nl.twstats.com/nlp4/index.php?page=player&id=895995

- Pyro ( Hoofdaccounthouder )

- NLP5 - https://nl.twstats.com/nlp5/index.php?page=player&id=895995

- Pyro ( Hoofdaccounthouder )


- Ligging:

- wij liggen in de rim dus denk dat we daar sterk staan en geheel mee kunnen groeien in het groeiplan van de stam ( we hebben genoeg ruimte ).

- Ons plan:

- Ons plan is concreet omdat wij willen C55 veiligstellen vooral in de rim.
Wij werken voor eenheid en samenhorigheid vanuit dat punt kunnen we echt iets bereiken als een team. klinkt allemaal cliché moet ik eerlijk zeggen; (Maar) alleen is ook maar alleen en je bereikt wel wat maar komt nooit zo ver als met een groep mensen die de zelfde visie hebben.
Daarom is onze gedachten gang; Think, Plan, Act

waar we voorgaan:

- Winst behalen in dit cluster en verder.
- Groeien tot NR 1. ( althans dit is altijd een droom voor iedere speler(s))
- Nieuwe mensen leren kennen ( we zijn nooit te oud om te leren )
- Mensen ondersteunen waar we kunnen.

Bij vragen en onduidelijkheden zien we graag een pm terug.

Met vriendelijke groet,

Ruud Team Chemistry
Dus jij wil beweren dat deze solli met uitgebreide linkjes ( accounts waar jij hebt gespeeld ) allemaal zomaar door iemand anders is opgezet?
Tot de laatste dag van de ban heb jij gespeeld op het account op w66, en jij wil beweren dat je er niets mee te maken hebt?
Zowel jij als je account op w66 staan bekend als enorme lage vieze spelers .

Sollicitatie verkeerd bewerken is ook kunst.
originele sollicitatie had een 2de speler erbij! ( maar de zaak beflessen dat kunnen jullie als geen ander merk ik )
Kijk eerst naar jezelf voordat je iemand gaat beschuldigen van spionage of iets dergelijks.

Graag de info door spelen zoals het is,

Contact: was met Jason via skype.
Heel oGP wist van dit gesprek af, nu had ik natuurlijk zelf contact gelegd met UFO om te kijken of het waar was dat mensen wilde leaven voor jullie stammetje.
dit is eigenlijk wat er gebeurd is en dat het verhaal groter wordt gemaakt en iemand vals beschuldigd word vind ik dan weer diep triest. ( Ruud is gewoon Speler op account, doet niet de communicatie want dat deed ik dus je moet mij de schuld geven van alles en niet Ruud )

en jij weet goed dat het zo is alleen je kan niks over mij vinden op het forum dus dan blame je ACESHIGH maar gewoon....

Alles is natuurlijk in WIJ vorm getypt en eronder staat 1 naam slecht bewerkt al zeg ik het zelf.
zie hier onder de originele sollicitatie!

Chemistry vandaag om 22:12 uur
Beste Relatie,

Wij zijn Chemistry.

Tribalwars is voor ons een uit de hand gelopen hobby.

hierbij onze sollicitatie;

Wat wij kunnen bieden is een Team!
24/7 support, we zijn tenslotte een Teamspeler.
Ervaring geen gebrek want we spelen al sinds het begin van het spel.

- Activiteit:

- we spelen als team op dit account en zijn 24/7 bereikbaar.

- Ervaring:

- NL2 - http://nl.twstats.com/nl2/index.php?page=player&id=207528

- Flock ( Co gefunctioneerd, Wereldwinst )

- NL11 - https://nl.twstats.com/nl11/index.php?page=player&id=895995

- Pyro ( Hoofdaccounthouder )

- NL19 - http://nl.twstats.com/nl19/index.php?page=player&id=207528

- Flock ( Co gefunctioneerd, Wereld winst )

- NL20 - http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=player&id=1824653

- Chemistry ( Hoofdaccounthouder )

- NL42 - http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&id=2211435

- Infected Mushroom ( Co gefunctioneerd )

- NL54 - http://nl.twstats.com/nl54/index.php?page=player&id=487885164

- Orbital Grid ( Hoofdaccounthouder )

Casual:

- NLP4 - https://nl.twstats.com/nlp4/index.php?page=player&id=895995

- Pyro ( Hoofdaccounthouder )

- NLP5 - https://nl.twstats.com/nlp5/index.php?page=player&id=895995

- Pyro ( Hoofdaccounthouder )


- Ligging:

- wij liggen in de rim dus denk dat we daar sterk staan en geheel mee kunnen groeien in het groeiplan van de stam ( we hebben genoeg ruimte ).

- Ons plan:

- Ons plan is concreet omdat wij willen C55 veiligstellen vooral in de rim.
Wij werken voor eenheid en samenhorigheid vanuit dat punt kunnen we echt iets bereiken als een team. klinkt allemaal cliché moet ik eerlijk zeggen; (Maar) alleen is ook maar alleen en je bereikt wel wat maar komt nooit zo ver als met een groep mensen die de zelfde visie hebben.
Daarom is onze gedachten gang; Think, Plan, Act

waar we voorgaan:

- Winst behalen in dit cluster en verder.
- Groeien tot NR 1. ( althans dit is altijd een droom voor iedere speler(s))
- Nieuwe mensen leren kennen ( we zijn nooit te oud om te leren )
- Mensen ondersteunen waar we kunnen.

Bij vragen en onduidelijkheden zien we graag een pm terug.

Met vriendelijke groet,

Marcel
&
Ruud

Team Chemistry

Greatings,

Marcel
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Bij deze het onderzoek naar een eventuele spion binnen Maai.

Al een tijd lang hebben we binnen Maai vermoedens dat er iemand belangrijke informatie doorspeelt naar derden. Spelers die deze informatie helemaal niet horen te hebben. Het begon allemaal bij een gewone nachtelijke intern op .Da Vinci.

Bewijsstuk 1: Verdacht rare time achter interntrein van AoD
rnt5ds2h.png


Een erg aparte time van Chemistry. Act pakte expres in de nacht dit dorp op niet al te lange looptijd van .davinci. Toch wist Chemistry dit dorp welliswaar binnen 76 seconden na de laatste edel van ACt over te nemen. Geen trein, het waren gericht twee edels wetende dat de TS laag zou staan. Dit is met het eigen oog gezien.

Dit was het moment dat we in Maai behoorlijk argwaan krijgen bij de acties van XII. Vanaf dit moment bestond het woordje toeval voor ons niet meer en begonnen we op dingen te letten waar je normaliter niet zo snel op let.

Enige tijd gaat er overheen zonder al te gekke dingen, op een paar redelijk te verklaren dingen na welke waarschijnlijk niets ermee te maken hebben. Tot het moment dat we weeral een rare PM voorbij zien komen.

Bewijsstuk 2: Oneshot weet van defvoorziening don pietro
lag8kobfl.png


Dit is ook uiterst vreemd. Context; Pietro had een deflijstje op het forum gezet, hier kwam nauwelijks reactie op omdat er niet zoveel def beschikbaar was. Pietro blufte totaal door te zeggen dat ze def kregen, maar Oneshot wist op de een of andere manier dat dit niet het geval was. Zegt zelfs dat hij het een en ander door heeft gekregen. Maar van wie dan? Wie zou in godsnaam zeggen dat een stamgenoot geen def heeft gekregen van de stam en dus zwak zou staan?


Bewijsstuk 3: Elke keer dat iemand in de skype iets zegt; anticipeert AX

zna82uwpbtjt.png


Halverwege de nacht; rond een uur of twee stuurt Tranquilo zijn verdediging naar RSAM. Vrijwel niemand uit de stam krijgt fakes van AX, op de massa doelwitten na. Tranquilo krijgt binnen enkele minuten een shitload aan langlopende, ongetimde fakes.

Halverwege de dag sturen Eat sleep farm repeat, Collationem, Noordter en Knuppelvechter ook def. Zij sturen niet tegelijk, maar al gauw een uurtje ertussen. Vrijwel direct na het sturen beginnen daar de tellers op te lopen omdat AX, Mudmen, Barnix en Spijker beginnen met fakes gooien. Goede timing kun je wel zeggen; bij elke speler net als bij Tranquilo direct na het gooien van incommings.

Dit is een voorval dat meerdere keren heeft plaatsgevonden.

Wat overigens ook al toevallig is (maar ik niet wijt aan een lek) is dat de aanval van AX op Maai precies op 14 oktober plaats heeft gevonden. Op diezelfde dag stond er ook een massa van Maai op XII geplant, welke al twee weken vast stond. Niemand buiten Maai was hiervan op de hoogte normaal gezien. Echter begon AX haar massa eerder met lopen, waardoor de Maai massa op XII werd uitgesteld. Wat toch best wel fijn voor AX en haar bg XII is geweest. Laten we hopen dat het een toevalstreffer was.

Ook na de massa zet Bonaya een valletje:

s7lul6.png


g171aepv.png



Bewijsstuk 6: Waarom weet Dpschut precies hoe de skypechat van Maai in elkaar steekt?
3n1mqs7a56.png


Een kleine toelichting: we zaten met exact 44 leden in de eerste stamchat op Skype. Bonaya vond dat het tijd was voor een nieuwe skypechat, zeker in tijden van een mogelijke spion hadden we geen noodzaak aan ongenodigde gasten. Er werd een nieuwe chat opgericht met, zoals dpshut blijkbaar ook wist, 2 per account.

Conclusie.

We zijn er zeker van dat er iemand informatie heeft zitten lekken vanuit Maai alsook dat verschillende tegenstanders daar doodleuk gebruik van hebben gemaakt. Een AX'er die per pm zelfs zegt dat hij het een en ander doorkreeg en een XII'er die exact weet hoeveel spelers er in een stamchat zitten en hoe het met de bemanning zit. Als je geen intel, geen spion, zou hebben - waarom zou je dan zulke (kloppende) beweringen (kunnen) maken?

Het zaakje stinkt al een hele tijd voor ons. Echter verwachten we dat dit nog niet de onderkant van de ijsberg is. Wellicht zijn we nu wel te oplettend, maar we verwachten misschien nog wel een lek te hebben. Echter heeft Maai een aantal, weliswaar radicale, maatregelen genomen. We voeren een ander systeem voor informatievoorziening waardoor men alleen de informatie krijgt, die het account zelf nodig heeft. Ja dit zorgt voor lagere sociale cohesie, maar wellicht ook tot een verkleining van de kans tot lekken.

Aan de tegenpartijen wil ik vooral het volgende melden: Maak geen gebruik van verkregen (gevoelige) informatie. Het lekken van informatie is laag, maar het gebruik maken daarvan eveneens. Ik meen dan ook serieus dat ik in het verleden zo een lek bij een vijandige stam, openbaarde bij de leiding van die andere stam. Maai staat voor fair play en heeft niet voor niets interne afspraken over bijvoorbeeld clusterfucken en katapulteren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
344
lol, dit is inderdaad naar voren gekomen omdat leden van maai mensen naar zich toe proberen te trekken, en daarbij zelf teveel informatie weg geven.
Als je aangeeft wil je als co bij ons spelen, we zijn van 44 leden naar 11 actieve gegaan.
 

DeletedUser79340

Guest
A
lol, dit is inderdaad naar voren gekomen omdat leden van maai mensen naar zich toe proberen te trekken, en daarbij zelf teveel informatie weg geven.
Als je aangeeft wil je als co bij ons spelen, we zijn van 44 leden naar 11 actieve gegaan.
Achja nu beschuldigen ze mij ervan zonder bewijs beetje jammer terwijl ik niet eens speelde en wist wat er in de stam speelde

Maai gaat vanzelf merken dat als er een spion zit dat die nu gewoon door zal gaan want ik ben het namelijk niet

Sta liever voor faireplay maarja ik kan er niks aan doen als stam maai mij bestempeld als spion

Nogmaals daar gaan ze vanzelf achter komen


Ik ben op w68 gestopt overal officeel dus al wordt ik nog eens beschuldigt ergens van is het gewoon feitelijk niet meer mogelijk omdat ik gestopt ben en alle chats uit gezet ben


Met vriendelijke groet

Niels
 

DeletedUser79340

Guest
Ik zal trouwens vanmiddag of vanavond even screens posten dat er mensen naar me toe komen omdat ik me moet verantwoorden voor spion praktijken


En de maai leiding me zelf zegt dat ze geen hard bewijs hebben Dus wel bij leden naar buiten brengen dat ik een spion ben maar geen bewijs hebben

Met vriendelijke groet.

Niels
 

DeletedUser81490

Guest
Goedemorgen,,

De bewijslast is nogal mager, ik denk dat maai wegens een bepaalde paranoïde veel toevalligheden direct aan ziet voor bewijs voor spionage.
Ik zie dat ik zelf ook in het stuk voorkom in bewijsstuk 2. De situatie ligt echter heel anders en heeft niks met spionage te maken. Op zich kan ik nog wel begrijpen dat de pm verkeerd opgevat kan worden maar ik zal proberen uit te leggen waarom er geen sprake is van spionage.

Ik zal een korte uitleg geven hier op het forum, voor eventuele pm's of vragen kan je mij berichten in game.

Op 2 oktober 2019 besloot Don Pietro Savastano (verder als Don) van maai om Money Soldaat van XII aan te vallen, Don zag natuurlijk de bui al hangen dat ik hier bericht van had gehad en ik Money Soldaat zou ondersteunen in de defensieve vorm. Don besloot om even via de pm te peilen hoe het contact met mijn buurman was, perfect normaal tot nu toe.

One Shot.op 02.10. om 14:28 uur
Gesprek staat op 78 maar dat is al wel een gesprek dat al lang loopt, wat dan?

Don Pietro Savastanoop 02.10. om 14:27 uur
Heb je goed contact met moneysoldaat?

De vraag van Don was natuurlijk niet geheel onterecht omdat er in de voorgaande weken wel OS van AX richting XII was vertrokken. Don was natuurlijk er niet van op de hoogte dat de aanvallen Money Soldaat zeer ongelegen kwamen en ik maar de VV heb genomen tot het einde van de middag / begin van de avond om het een en ander te kunnen deffen en een beetje de boel in de gaten te houden. Ik kon natuurlijk niet in de pm zeggen dat ik de vv had van Money Soldaat, dan was de kans groot dat er hier groot gebruik van was gemaakt. Ik heb de schijn dan ook een beetje opgehouden en niet al te veel verteld.

Hier een stukje uit de pm, zoals iedereen het kan lezen gaat het er op zich vriendelijk aan toe.

One Shot. 03.10.19 14:42
Heb je je front al gestacked staan dan? Niet onbeslagen ten ijs komen hè.

Don Pietro Savastano 03.10.19 15:16
Je zult wel zien straks he, ben benieuwd hoe defensief jij speelt. Maar de kratbier komt wel!

One Shot. 03.10.19 15:20
Full deff, anders kan ik niet genoeg os versturen natuurlijk. Doe eens een gok? Op dat krat bier kom ik terug haha.

Don Pietro Savastano 03.10.19 15:21
70/30 deff/off

One Shot. 03.10.19 15:26
Hahaha je zit er behoorlijk naast, jij zit op 57 off 43 deff?

Don Pietro Savastano 03.10.19 17:57
full off uiteraard

One Shot. 03.10.19 18:59
Ik heb deze sws al als def dorp staan 512|439 ;)

Don Pietro Savastano 03.10.19 19:03
ach ik speel altijd full off, heb het account uiteraard snel omgegooid toen ik erop kwam.

One Shot. 03.10.19 19:05
Ja zegge, nee dutte. Zag hier ook al wel 14k 14k def in staan dacht ik .

506|430

Don Pietro Savastano 03.10.19 19:07
mijn stamgenoten stacken me graag.

One Shot. 03.10.19 19:09
Dat is aardig van ze, maar volgens mij weten we allebei dat dat niet geheel waar is.

Don Pietro Savastano 03.10.19 19:11
ik zie toch echt flink wat os lopen hoor, hoe zal jij dit kunnen weten?

One Shot. 03.10.19 19:12
Ja als je eigen os stuurt komt die ook in dat vakje te staan hè, gratis tip van de dag.

One Shot. 03.10.19 19:12
Kreeg het e.e.a door

Het punt waar het blijkbaar mis is gegaan is de reactie ''volgens mij weten wij allebei dat dit niet geheel waar is'', deze reactie was op de bewering dat Don full off speelde, ik wist immers dat dit niet zo was omdat ik de vv had gedraaid bij Money Soldaat. Dit was geen reactie op de opmerking '' mijn stamgenoten stacken mij graag''.

Met vriendelijke groet Danny | One Shot.
 

DeletedUser81088

Guest
Morgen,

Bij het lezen van deze post denk ik toch telkens aan deze zin: "Throwing shit against the wall and seeing what sticks".

Zoals ik al eerder zei: Vanuit AX is geen gebruik gemaakt van een spion. Ik kan mijn hand in het vuur steken voor de accounts: Chef/Oneshot/Barnix/Spijker/Mudmen.

Verder ben ik ondertussen al wel de tienduizend incommings overschreden. Vooral in de eerste uren van de massa heb ik even goed mijn best gedaan met het versturen van fakes. Ben de hele ochtend ermee bezig geweest om naar verscheidene Maai targets te sturen & voor Barnix geldt hetzelfde. Spijker in wat mindere mate, maar heeft ook zeker deftig meegedaan. De fairplay boys van Maai doen toch al maanden de VV's van onze targets? Dus dit is niks nieuws voor ze. Is geen apart gedrag van ons.

Ik vind de "fair play" regel toch wel iets breder dan je aan katapult/clusterfuck afspraken houden. Ook met dit soort ongein haal je het plezier toch wel weg. Maarja.. dat probeer je natuurlijk gewoon te bereiken. Je gaat het weer goed praten door te zeggen: "weet je wel hoe dit forum vroeger heette?". Prima dat je aan propaganda doet; hoop alleen dat de lezers van deze post dat zich ook realiseren.

Blijf vooral zoeken naar je lek in Maai, maar hou ons er lekker buiten. Volgens mij heb je ondertussen alle stammen in de wereld wel een keer afgebrand op het AF..
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
lol, dit is inderdaad naar voren gekomen omdat leden van maai mensen naar zich toe proberen te trekken, en daarbij zelf teveel informatie weg geven.
Als je aangeeft wil je als co bij ons spelen, we zijn van 44 leden naar 11 actieve gegaan.

Indien dit klopt, is het voor jou ernstig makkelijk om nu gelijk een screentje te tonen waar en welke Maaier die bewering dan maakt, toch? Ik zie het screentje graag tegemoet. Ik wil je prima geloven, zodra je dat even met een screentje aan toont. Unblurred graag, desnoods naar colla/mij privé als je dat prefereert.

Het punt waar het blijkbaar mis is gegaan is de reactie ''volgens mij weten wij allebei dat dit niet geheel waar is'', deze reactie was op de bewering dat Don full off speelde, ik wist immers dat dit niet zo was omdat ik de vv had gedraaid bij Money Soldaat. Dit was geen reactie op de opmerking '' mijn stamgenoten stacken mij graag''.

Zoals ingame al besproken, wijst je toevoeging van een klein stukje context eerder op een misvatting / ongelukkige volgorde van berichten en het gebrek aan duidelijk kunnen linken welk antwoord op welke vraag gegeven is.

Zoals ik al eerder zei: Vanuit AX is geen gebruik gemaakt van een spion. Ik kan mijn hand in het vuur steken voor de accounts: Chef/Oneshot/Barnix/Spijker/Mudmen.

Verder ben ik ondertussen al wel de tienduizend incommings overschreden. Vooral in de eerste uren van de massa heb ik even goed mijn best gedaan met het versturen van fakes. Ben de hele ochtend ermee bezig geweest om naar verscheidene Maai targets te sturen & voor Barnix geldt hetzelfde. Spijker in wat mindere mate, maar heeft ook zeker deftig meegedaan. De fairplay boys van Maai doen toch al maanden de VV's van onze targets? Dus dit is niks nieuws voor ze. Is geen apart gedrag van ons.

Fantastisch dat je de 10000 incommings overschreden hebt, ik de miljoen wel als ik al die kansloze tw jaren mag tellen - voegt dat iets toe hier? Nee. Je wimpelt het 'enorme toeval' van vreemde stuurtijden die precies volgen op informatievoorziening binnen Maai chats / ingame gewoonweg af. Barnix kwam met een domme verklaring dat hij wel op de 14e moest aankomen. Maar waarom hij dan op het kortlopende target Tranquilo snachts stuurde en pas een uur of 12 later op verderaf gelegen spelers (waar hij gewoon ook de 15e / 16e aankwam) daar heb ik nog geen verklaring voor. Waarom zou een account überhaupt volledig random midden in de nacht bedenken om één voor het oog totaal irrelevant doelwit te faken, tenzij je weet dat het account enkele minuten geleden zijn frontdef heeft zitten sturen naar een ander account. Ook tussen de stuurtijden van spijker/mudmen vielen vreemde gaten van uren, maar het gat tussen een bericht in de skype ''mijn def loopt'' en de reeks inkomende aanvallen is wel steeds enkele minuten. Een dagje na de massa zegt Bonaya voor de gein dat RSAM rustig is, 3 incs, bluft hij. Binnen enkele minuten druppelen er weer een zooi fakes binnen.

Ik deel je mening dat je wel eens een toevalstreffer kunt hebben, die kans is er altijd. Maar vanaf drie verschillende accounts, zonder reden, op rare tijden, met rare intervallen, precies enkele minuten na een skype/ingame def-gerelateerd stuk communicatie - is geen toeval meer.

Enkele jaren terug was het gebruik van timebots populair en vonden er grote banwaves plaats. Aan de hand van bepaalde keuzes en intervallen wist ik toen ook succesvol het gebruik van een time bot onderscheiden van een toevalstreffer. Op wereld 19 en 38 waren er ook spionnen actief in mijn stammen, ook daar gebeurde soortgelijken dingen al er nu aan de hand zijn. Wat vaak blijkt met spionnen is precies wat er nu gebeurd: de spion zelf vinden is lastig, je blijft natuurlijk hartstikke anoniem op TW. Ik zou in principe zelf de gene kunnen zijn die alle informatie heeft gelekt, niemand zou daar hard bewijs voor kunnen vinden, het is puur vertrouwen en motieven waarmee je spelers kunt uitsluiten. Vaak zie je dus ook dat duidelijk is dat er een spion is (wat voor Maai duidelijk is en voor het AF ook d.m.v. de post) maar dat er nog geen dader is gevonden en het hele AF het bestaan ervan doet ontkennen, sommige bewust, anderen zijn gewoon kritisch / sceptisch. In de praktijk zie je dan dat er enkele weken / maanden later uiteindelijk een spion duidelijk gaat worden, als de motieven / posities van spelers veranderen. Dat zal in dit geval op den duur ook gebeuren, ofwel heeft het lek zich toch bedacht / is gestopt / reeds verwijderd uit Maai.

Overigens hebben we niet alle gevonden bewijzen op het AF gepubliceerd, sommige bronnen vergen nog wat meer onderzoek of zijn minder concreet /minder betrouwbaar.

De fairplay boys van Maai doen toch al maanden de VV's van onze targets? Dus dit is niks nieuws voor ze. Is geen apart gedrag van ons.

Poehpoeh, refereer je nu naar InS? Voor jou duidelijkheid; op het moment dat Maai en AX, op het verzoek van AX, in gesprek raakte over mogelijkheden (waar een tijdelijke nap uit kwam) hebben we InS direct on hold gezet qua vv-diensten. Naderhand is dit nooit hervat. Er is dus ook absoluut geen sprake van vv'en op jullie targets. Wat je nu doet is simpelweg verwijtjes teruggooien, jammer genoeg foutieven. Je reden om ineens een tegenaanval te openen is mij niet zo duidelijk.

Ik vind de "fair play" regel toch wel iets breder dan je aan katapult/clusterfuck afspraken houden. Ook met dit soort ongein haal je het plezier toch wel weg.

Tjonge wat een zure reactie zeg. Dus met het proberen van een lek in Maai te dichten en de zoektocht naar een spion, neem ik het plezier bij anderen weg? Het moet niet gekker worden. Als je überhaupt denkt dat wij zo een fiasco voor onze lol zouden stichten dan ben je niet goed in je bol. Weet je hoe ontzettend veel gezeik en tijd dit ons kost? Als je in de illusie bent dat ik voor mijn plezier zulke posts maak, dan heb je het mis.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
344
Ik vind het niet nodig om te bewijzen dat ik deze informatie verkregen heb terwijl ik gewoon duidelijk aangeef hoe ik bij deze informatie kom. Mocht er inhoudelijk bewijs naar voren komen over het feit dat wij een spion zouden hebben binnen maai. Wat al een langere tijd gesuggereerd word. Zal deze noodzaak meer wet geven dan wat je nu probeert te verwijten. Ik ga dus geen bewijzen tonen printscreens vragen van mensen hun whatsapp om mijn gelijk te krijgen.


Geloof me, of doe het niet

Ben wel gewoon benieuwd wanneer jullie eens met harde feiten gaan komen.
 
Bovenaan