Roald97
Master Commander & Forum Personality 2019
- Reactiescore
- 2.815
Is deze speler van 600k een MB-accie te noemen dan? Zelf twijfel ik hier namelijk een beetje over? De betreffende speler speelt vooral voor zichzelf, en niet in dienst van ajacied.
Wel leuk hoe jullie IDGAF naar beneden proberen te halen, en de actie te vergelijken met XII. Wij hebben dikke records verbroken, Kwa ODA in een dag. Het record van the godfather kwa ODD in 1 dag is ook flink overtroffen. Misschien hebben wij deze actie wel veel groter aangepakt dan dat jullie op XII doen. Deze actie laat naar mijn mening juist zien dat jullie niet goed jullie best doen op XII. Ik denk dat jullie het gewoon te klein aanpakken. Misschien eerst eens zelf door XII heen breken, ipv accounts van 1 miljoen neerhalen die vervolgens bijna helemaal door XII zelf worden geinternd. Voorlopig hebben jullie namelijk amper terreinwinst geboekt.
Ik kan je garanderen dat alle records op Godfather morgen, waarschijnlijk in het veelvoud, verbroken zullen worden. Daarbij kun je fysieke scores alleen vergelijken als ze echt dicht op elkaar plaats vonden. Maai groeide in één maand (2 actie-rondes gezien de opbouw van clears) van veertien naar eenentwintig miljoen, een stijging van zeven miljoen (en dus 350 clears). Daarnaast neem je ook niet mee dat de fysieke scores echt niet zoveel zeggen. Nogmaals; een account kan prima 500 clears krijgen bij een massa, maar als hij er maar 25 kan blocken en de rest dodged, vallen de scores laag uit. Als een account 200 clears krijgt en er 150 kan blocken, vallen de fysieke scores veel hoger uit. Kun je dan stellen dat de massa waarbij meer clears geblokkeerd zijn groter in omvang was? Nee.
En tja amper terreinwinst, ik had het niet zozeer over de actie op XII. Maai heeft de afgelopen maand een zeer groot stuk rim veilig gesteld, dat lijkt mij ook effectieve terreinwinst.
En dan nu eens kijken wat AX op Maai gaat verwezenlijken
Eens met je eerste stuk. Wat betreft dit tweede; je zult het mogelijk niet weten dus ik schrijf het maar alvast. AX maakt actief gebruik van een spion in Maai. Onze massaplannen, data en doelwitten liggen bij de vijand. Zodra een account def stuurde naar een stamgenoot, kreeg dit account binnen twee minuten incommings. Bevelen delen werd dus afgekeken door een spion en doorgespeeld naar AX zodat zij incommings konden gooien. Ik hoor jullie denken; dat klinkt als toeval. Nouja niet om 02u snachts en vervolgens binnen enkele minuten na het sturen van je def, honderden untimed incommings te krijgen van een of andere verafgelegen AX speler. Daarnaast heeft dit voorval zich vandaag nog eens vier keer voor gedaan. Je hoefde in de skypechat maar te zeggen dat je def ging sturen naar een clear-kopper Don Pietro en binnen enkele minuten kreeg je zelf op ieder dorp een incomming. Natuurlijk zijn het fakes, maar het is spierballengedrag om te laten zien dat alles wat Maai in de skypechat bespreekt, binnen enkele minuten bij AX ligt en ze direct incommings lanceren om te showen. Als we morgen een vv nodig hebben, zal AX weten wie wanneer waar zit te vv'en, inactieve uurtjes zullen doorgespeeld worden/zijn. Zelfs de prestacked lijsten en off/def verhoudingen zijn waarschijnlijk doorgespeeld. De eigen geplande massa die meer clears zou bevatten dan de massa's van welke andere stam ook maar had kunnen bevatten, is maar geannuleerd omdat de tegenpartij het allang wist. Niemand deelt meer bevelen en de skypechat is maar ontbonden, nu is het zoeken naar zo een triest mannetje dat alles doorspeelt.
Morgen gaat een interessante dag worden, maar de manier waarop is uiterst, uiterst triest. Openlijk gebruik maken van spies om het spelplezier van anderen te verzieken. Petje af AX.
Voor bewijs post zie:
Spion in Maai?
Dit zei ik ook al inderdaad, maar dat was volgens meneer een enorm verkeerde uitspraak. Wat een gelul man. Alleen vanaf Colla kan ik al aantonen dat je een klein honderdtal aan fakes dik 20 uur 'te laat' liet aankomen. Daarbij, waarom zou je op Tranquilo snachts moeten sturen, terwijl...
forum.tribalwars.nl
Laatst bewerkt: