Spijtbetoog Archer Maximus

DeletedUser10732

Guest
Beste mede TW spelers,

Bij deze wil ik de lucht klaren van het account Archer Maximus.

Er word gezegd dat er een stab begaan is. Ik zou graag deze situatie toelichten;

Autostoel is afspraken ontrent rekruteren van een speler & os bieden naar mij niet nagekomen, vervolgens toen ik uit de stam stapte en gezamelijk ordo oprichten was hij verontwaardigd dat hij niet mee kon komen en was hier redelijk prikkelbaar over.

Ik heb mijzelf toen van mijn slechte kant laten zien en heb puur op emotie gehandeld en autostoel 7 uur nadat ik in ordo zat geëdelt. Dit is absoluut geen correct gedrag, en wil hier nu mijn oprechte excusses voor aanbieden. Ik zag namelijk niet het verschil tussen een politieke streek en een stab waardoor ik me van mijn slechte kant heb gedragen. Deze fout zal ik niet nog eens begaan.

Hiernaast heb ik gebruik gemaakt van een lage spion, dit heb ik niet stopgezet/aangegeven maar gebruik van gemaakt zover als ik dat voor mezelf goed vondt. Achteraf had ik het nooit zover moeten laten komen en er gelijk een eind aan moeten breien.

Na deze acties en het zien dat ik mensen heb gekwetst neem ik me voor om in de toekomst nooit meer zoiets te laten gebeuren en mijn spel zo te laten beinvloeden.

Ik bergrijp dat sommigen dit niet zomaar vergeten maar hoop dat dit onderwerp nu vredig begraven kan worden.

Met spijtende groetjes,

Melvin - Archer Maximus
 
Reactiescore
3.457
Het bewijs werdt al betwist op de wereld skypechat. Waar jij volgens mij ook in zit.

In die chat is bewijs geleverd die niet kon worden weerlegt. Daarbij weest degene die Archer beschuldigde van stab praktijken betrapt op meerdere leugens. Lijkt me dan een uitgesproken zaak.

Bewijs is dus wel weerlegt bij deze :p
Je probeert dus de nieuwe recruit koste wat het kost te beschermen zelfs met uitspraken die niet waar zijn,beetje twijfel nu bij jouw geloofwaardigheid.
 
Reactiescore
1.367
Beter laat dan nooit i guess
 

DeletedUser77704

Guest
Bewijs is dus wel weerlegt bij deze :p
Je probeert dus de nieuwe recruit koste wat het kost te beschermen zelfs met uitspraken die niet waar zijn,beetje twijfel nu bij jouw geloofwaardigheid.

Mijn post ging komen, hetgeen wat ik nu zeg heb ik ook gezegd op wereldchat maar nog niet hier.

Ik heb Archer onterecht verdedigd, de info die ik had ontvangen was onvolledig en achteraf niet bewezen en ik heb geen goed onderzoek gepleegd naar de feiten, ik kan daarvoor de omstandigheden de schuld geven maar dat is bullshit.

Nadat dit duidelijk was heb ik op wereldchat mijn fout ook toegegeven, en is er in de stam besloten we er moest gebeuren. Dit was namelijk een beslissing van meerdere personen toen. Nadat Archer alles vuile was had opgehangen is beoordeelt dat wij niet veel beter zouden zijn door hem nu te kicken en aan zijn lot over te laten dus werdt dit een tussenoplossing.

Dit is mijn verklaring hier omtrent en het was een fout
 
Reactiescore
767
Mijn Ego heeft wel geholpen :oops:
 
Reactiescore
533
Beste mede TW spelers,

Bij deze wil ik de lucht klaren van het account Archer Maximus.

Er word gezegd dat er een stab begaan is. Ik zou graag deze situatie toelichten;

Autostoel is afspraken ontrent rekruteren van een speler & os bieden naar mij niet nagekomen, vervolgens toen ik uit de stam stapte en gezamelijk ordo oprichten was hij verontwaardigd dat hij niet mee kon komen en was hier redelijk prikkelbaar over.

Ik heb mijzelf toen van mijn slechte kant laten zien en heb puur op emotie gehandeld en autostoel 7 uur nadat ik in ordo zat geëdelt. Dit is absoluut geen correct gedrag, en wil hier nu mijn oprechte excusses voor aanbieden. Ik zag namelijk niet het verschil tussen een politieke streek en een stab waardoor ik me van mijn slechte kant heb gedragen. Deze fout zal ik niet nog eens begaan.

Hiernaast heb ik gebruik gemaakt van een lage spion, dit heb ik niet stopgezet/aangegeven maar gebruik van gemaakt zover als ik dat voor mezelf goed vondt. Achteraf had ik het nooit zover moeten laten komen en er gelijk een eind aan moeten breien.

Na deze acties en het zien dat ik mensen heb gekwetst neem ik me voor om in de toekomst nooit meer zoiets te laten gebeuren en mijn spel zo te laten beinvloeden.

Ik bergrijp dat sommigen dit niet zomaar vergeten maar hoop dat dit onderwerp nu vredig begraven kan worden.

Met spijtende groetjes,

Melvin - Archer Maximus
To be honest is een stab in deze allemaal zwaar overroepen en wordt gewoon gebruikt als excuus voor de dramaqueens op TW om af te geven op een persoon.

Waauw je leaved een stam en je krijgt incs, Tribal WARS. Zeker in de begin-fase wanneer je nog niet bezig bent met spelers os-en en dergelijke is de impact ervan quasi nihil.
En spionage gebeurt overal. Als jij info weet dan ben je hypocriet om deze niet te gebruiken.

Achja zolang men maar wat kan lopen klagen ;)
 
Reactiescore
767
To be honest is een stab in deze allemaal zwaar overroepen en wordt gewoon gebruikt als excuus voor de dramaqueens op TW om af te geven op een persoon.

Waauw je leaved een stam en je krijgt incs, Tribal WARS. Zeker in de begin-fase wanneer je nog niet bezig bent met spelers os-en en dergelijke is de impact ervan quasi nihil.
En spionage gebeurt overal. Als jij info weet dan ben je hypocriet om deze niet te gebruiken.

Achja zolang men maar wat kan lopen klagen ;)

benieuwd hoe je zou reageren als het bij jou gebeurt
 
Reactiescore
533
benieuwd hoe je zou reageren als het bij jou gebeurt
In de begin-fase ben ik redelijk op mezelf dus geen probleem.
En spionage heb ik ondertussen zelf al tientallen keren meegemaakt.

Men is tegenwoordig al heel snel met iemand stabber te noemen. Maar dit valt gewoonweg reuze goed mee, hooguit wat lullig. Ik baseer me natuurlijk enkel op deze info he, maar ik vermoed dat dit wel correct is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
420
Dat het niet netjes is dat klopt maar om nu te spreken over een stab van een hoog niveau is belachelijk. Ik vind dat het een beetje de lucht in wordt geblazen voor niets. De ene spreekt van een super harde stab en de andere speelt de onschuld zelve. Ik denk dat als we hier gewoon zand over gooien en Archer in de gaten blijven houden dat het dan wel voldoende is. Ik heb geen enkele band bij één van de betrokkene partijen maar puur op dit is dat mijn mening.
 
Reactiescore
331
Het is misschien geen stab van de hoogste graad (zie hiervoor naar Louisiane), maar het is zeker wel lullig,evenals de manier waarop er door alle kanten mee omgegaan is..
 

DeletedUser74650

Guest
Wat mij part is het voor nu 'okee' moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je je 'spijtbetoog' start met weer het verhaal omtrent autostoel. Voor de rest prima dat je je excuus gemaakt hebt.
 
Reactiescore
420
Dat er daarvoor een apart topic moet worden aangemaakt is natuurlijk ook een beetje overdreven. Ik vind het erger dat er steeds ontkent werd dat er enige vorm van stabben was terwijl er nu opeens op wordt terug gekomen. Fenix weet duidelijk niet wat ze willen en doen zo een charmeoffensief nadat ze rake klappen kregen op GF :)
 
Reactiescore
331
Intrige intensifies...
 

DeletedUser78672

Guest
To be honest is een stab in deze allemaal zwaar overroepen en wordt gewoon gebruikt als excuus voor de dramaqueens op TW om af te geven op een persoon.

Waauw je leaved een stam en je krijgt incs, Tribal WARS. Zeker in de begin-fase wanneer je nog niet bezig bent met spelers os-en en dergelijke is de impact ervan quasi nihil.
En spionage gebeurt overal. Als jij info weet dan ben je hypocriet om deze niet te gebruiken.

Achja zolang men maar wat kan lopen klagen ;)

Wanneer je er in de beginfase 7000 puntjes middels een stab bij kan pakken heeft dat natuurlijk wel impact.
Beetje zinloze reactie die je geeft hier.

Mvg
 
Reactiescore
1.367
Wanneer je er in de beginfase 7000 puntjes middels een stab bij kan pakken heeft dat natuurlijk wel impact.
Beetje zinloze reactie die je geeft hier.

Mvg

True, maar zo is het spel helaas altijd geweest, daarom vertrouw ik early game ook niemand. De eerste weken kun je het wel alleen af :)
 
Reactiescore
533
Wanneer je er in de beginfase 7000 puntjes middels een stab bij kan pakken heeft dat natuurlijk wel impact.
Beetje zinloze reactie die je geeft hier.

Mvg
Ik denk dat je je verwart met wat een zinloze reactie is... Ik praat enkel over de zogezegde stab en dat ik het fel overdreven vind. Wat bij mijn weten gewoon nog een objectieve reactie is?
Terwijl jij hier wat punten-aantal komt bijsleuren??

De troepen waren niet door een vv weggezonden ofzo he. Ging over een gewone aanval kort na de leave, de tegenstander kon gerust C-snipen en dan gewoon direct zijn off killen met een counter. Maar soms is het gemakkelijker te zeggen dat het een stab is heb ik het gevoel....

Echt mooi is het niet, maar echt zo erg toch ook niet. Beetje een storm in een glas water dit.
 

DeletedUser78672

Guest
Kom puntenaantal meesleuren omdat wij precies weten hoe het zit,en de feiten kennen,dat is objectief.
 
Reactiescore
533
Kom puntenaantal meesleuren omdat wij precies weten hoe het zit,en de feiten kennen,dat is objectief.
Als er andere zaken zijn hoor ik het graag.
Puntenaantal vind ik redelijk zinloze info omdat het niet bijdraagt tot of het nu een echte stab is of niet.

Tuurlijk heeft hij er voordeel uit gehaald. Heb je altijd toch?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan