Spelversie 4.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Spelversie 4.1

Beste spelers,

Binnenkort zal een nieuw update voor Tribal Wars op alle werelden geinstalleerd worden. Met deze, versie 4.1, zal het spel enorm veranderen. Lees de aankondiging en discuteer hier!

Groetjes, klovadis
Leiding tribalwars.nl
 

DeletedUser2826

Guest
Drastische veranderingen;
Wilt niet perse zeggen dat ze slecht zijn. ;)

Verandering = vooruitgang.
 

DeletedUser

Guest
# Restricties voor grote spelers

Als je meer dan 10 dorpen hebt zal je voor elk verder dorp 400 boerderijplaatsen minder bevolking ter beschikking hebben.

Dus in plaats van maximaal 24 000 plaasten heb je in het 11de dorp alleen nog maar 23 600 plaatsen, in het 12de dorp 23 200, en zo voort, tot minimaal 12 000 bevolking.

# Limiet aanvallen per dag

Zoals op tribalwars.fr en tribalwars.it zal het hier binnenkort ook alleen toegestaan zijn om een speler 5 keer per dag aantevallen

----
dit vind ik schandalig :O
 

DeletedUser2929

Guest
Restricties voor grote spelers

Als je meer dan 10 dorpen hebt zal je voor elk verder dorp 400 boerderijplaatsen minder bevolking ter beschikking hebben.

Dus in plaats van maximaal 24 000 plaasten heb je in het 11de dorp alleen nog maar 23 600 plaatsen, in het 12de dorp 23 200, en zo voort, tot minimaal 12 000 bevolking.

# Limiet aanvallen per dag

Zoals op tribalwars.fr en tribalwars.it zal het hier binnenkort ook alleen toegestaan zijn om een speler 5 keer per dag aantevallen

Hoe wil je dan een edeltreintje sturen:(
Nee, wat een verschrikking.

Hoe kan ik nou een fatsoenlijke clear maken als ik maar 11000 ruimte heb

Waarom????


Trouwens nog een kleine vraag kost die bereden edelman ook meer goudmunten???
 

DeletedUser

Guest
Hmm... WEl PA lokkend zeg

En met die boerderij is met 1100 dorpen wel heel laag toch?

Ps wanneer word dit alles geinstalleerd?
 

DeletedUser

Guest
Schandalig allemaal, laat het lekker toch normaal mensen. Annvallen per dag, Denk je dat Demaro dit bijv leuk vind!? Boederijtroepen minder, niet normaal ook. Denk nu zeker om te stoppen met TW! :(
 

DeletedUser

Guest
# Restricties voor grote spelers

Als je meer dan 10 dorpen hebt zal je voor elk verder dorp 400 boerderijplaatsen minder bevolking ter beschikking hebben.

Dus in plaats van maximaal 24 000 plaasten heb je in het 11de dorp alleen nog maar 23 600 plaatsen, in het 12de dorp 23 200, en zo voort, tot minimaal 12 000 bevolking.

dit betekent dus dat als ik 100 dorpen heb , dat ik vanaf het 39ste dorp, 61 dorpen heb met maar 12000 bevolking???
 

DeletedUser

Guest
What the ...? Dit veroorzaakt een verandering van het speelgevoel in TW, ik vind de veranderingen onverantwoord en ik ben er resoluut tegen. Ik speel dit net voor de speelervaring die je nergens anders krijgt en jullie gaan het opnieuw veranderen. De vorige spelversie vond ik ook vervelend, maar kan ik nog mee leven. Maar deze versie veranderd gewoon teveel. Als dit op alle werelden wordt in gevoerd en ik verlies op een wereld een account zal ik geen moeite doen een nieuwe te starten. Tenzij er een classic wereld komt...
 

DeletedUser

Guest
ik vindt 5x ene speler aanvallen saai dna kun je niet eens normaal edelen -_-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan