DeletedUser
Guest
Spelversie 4.1, serieus
Beste spelers,
Zoals jullie misschien inmiddels weten zijn de vroeger aangekondigde spelveranderingen een 1 April grap en zullen uiteraard niet geimplementeerd worden.
Open de spoiler onderaan als je dit gemist hebt en lees dit onderwerp als je wilt zien wie allemaal erin is getuind. Dus geen bereden edelmannen, kruisboogschutters, spookdorpen, extra regels, .. op Tribal Wars!
Toch staat er sinds gisteren een klein update op Tribal Wars, het echte spelupdate 4.1. Dit zijn de belangrijke veranderingen:
- Nieuwe startpagina - je kan voor een beperkte tijd nog tussen het oude en het nieuwe design omschakelen. (Op die links klikken)
- Verslagen tegenstanders ranglijsten bestaan nu ook per stammen gesorteerd.
- De performance en de capaciteiten van de werelden zijn verbeterd en een paar fouten werden gerepareerd.
We hopen dat jullie konden lachen om de 1 April grap
Jullie tribalwars.nl team
Spelversie 4.1
Beste spelers,
Binnenkort zal een nieuw update voor Tribal Wars op alle werelden geinstalleerd worden. Met deze, versie 4.1, zal het spel enorm veranderen. We zullen hier de belangrijkste veranderingen van het spel even voorstellen.
Gelieve geen supportaanvragen te sturen of we iets hieraan willen veranderen. Als je je mening over dit onderwerp kwijt wil kan je die hier uiten.
Om het spel interessanter en uitgebreider te maken zullen nieuwe eenheden en gebouwen binnenkort op alle werelden gebouwd kunnen worden. De gedétailleerde veranderingen kan je hier onderaan nalezen:
- Boogschutters, ridders en items op alle werelden
De boogschutters en de bereden boogschutters zullen binnenkort ook op Wereld 1 en Wereld 5 gebouwd kunnen worden. Ook zal de ridder en het standbeeld op alle werelden beschikbaar zijn en ridderitems kunnen ook daar gevonden worden.
- De Kruisboogschutter
De kruisboogschutter is een unit die een hoge snelheid en een redelijke opslag heeft. Hij is wel slecht tegen boogschutters en infanterie maar goed tegen cavalerie. Deze eenheid corrigeert het onevenwichtige gevechtssysteem van Tribal Wars.
- Bereden edelman
De bereden edelman is wel duurder als de normale edelman, maar veel sneller bij het aanvallen. Hiermee kunnen dorpen nog sneller worden overgenomen (
- Koninkrijk
Als je meer dan 5 dorpen hebt zal je toekomstig een koninkrijk kunnen oprichten. Met het koninrijk kan je jezelf een titel geven en je krijgt een hogere rang in je stam. Helaas is het koninkrijk alleen beschikbaar voor spelers met een Premium Account.
- Spookdorpen en Ruines
Een deel van de verlaten dorpen en de barbarendorpen zullen na een bepaalde tijd overgaan in Spookdorpen of in Ruïnes. In de Spookdorpen vechten de verdedigende eenheden met de dubbele kracht, maar hier kunnen wel veel grondstoffen als buit gevonden worden. In de Ruines kan je met een hogere kans items voor je ridder vinden.
Je kan deze dorpen door een speciaal icoontje op de kaart herkennen.
- Restricties voor grote spelers
Als je meer dan 10 dorpen hebt zal je voor elk verder dorp 400 boerderijplaatsen minder bevolking ter beschikking hebben.
Dus in plaats van maximaal 24 000 plaasten heb je in het 11de dorp alleen nog maar 23 600 plaatsen, in het 12de dorp 23 200, en zo voort, tot minimaal 12 000 bevolking.
- Limiet aanvallen per dag
Zoals op tribalwars.fr en tribalwars.it zal het hier binnenkort ook alleen toegestaan zijn om een speler 5 keer per dag aantevallen.
De nieuwe features zijn nog niet in de hulp pagina's geïntegreerd, maar we zullen ze daar binnenkort ook invoegen. Ondertussen kan je hiervoor in het Vragen-forum kijken voor de details. Als je je mening over dit onderwerp kwijt wil kan je die hier uiten.
We wensen jullie veel plezier met de veranderingen!
Jullie tribalwars.nl team
Laatst bewerkt door een moderator: