Spelversie 4.1

DeletedUser

Guest
Spelversie 4.1, serieus :p

Beste spelers,

Zoals jullie misschien inmiddels weten zijn de vroeger aangekondigde spelveranderingen een 1 April grap en zullen uiteraard niet geimplementeerd worden.

Open de spoiler onderaan als je dit gemist hebt en lees dit onderwerp als je wilt zien wie allemaal erin is getuind. Dus geen bereden edelmannen, kruisboogschutters, spookdorpen, extra regels, .. op Tribal Wars!

Toch staat er sinds gisteren een klein update op Tribal Wars, het echte spelupdate 4.1. Dit zijn de belangrijke veranderingen:

  • Nieuwe startpagina - je kan voor een beperkte tijd nog tussen het oude en het nieuwe design omschakelen. (Op die links klikken)

  • Verslagen tegenstanders ranglijsten bestaan nu ook per stammen gesorteerd.

  • De performance en de capaciteiten van de werelden zijn verbeterd en een paar fouten werden gerepareerd.

We hopen dat jullie konden lachen om de 1 April grap :)


Jullie tribalwars.nl team

Spelversie 4.1

Beste spelers,

Binnenkort zal een nieuw update voor Tribal Wars op alle werelden geinstalleerd worden. Met deze, versie 4.1, zal het spel enorm veranderen. We zullen hier de belangrijkste veranderingen van het spel even voorstellen.

Gelieve geen supportaanvragen te sturen of we iets hieraan willen veranderen. Als je je mening over dit onderwerp kwijt wil kan je die hier uiten.

Om het spel interessanter en uitgebreider te maken zullen nieuwe eenheden en gebouwen binnenkort op alle werelden gebouwd kunnen worden. De gedétailleerde veranderingen kan je hier onderaan nalezen:

  • Boogschutters, ridders en items op alle werelden
    unit_archer.png
    unit_marcher.png
    unit_knight.png


    De boogschutters en de bereden boogschutters zullen binnenkort ook op Wereld 1 en Wereld 5 gebouwd kunnen worden. Ook zal de ridder en het standbeeld op alle werelden beschikbaar zijn en ridderitems kunnen ook daar gevonden worden.

  • De Kruisboogschutter
    unit_crossbow.png


    De kruisboogschutter is een unit die een hoge snelheid en een redelijke opslag heeft. Hij is wel slecht tegen boogschutters en infanterie maar goed tegen cavalerie. Deze eenheid corrigeert het onevenwichtige gevechtssysteem van Tribal Wars.

  • Bereden edelman
    unit_horsenoble.png


    De bereden edelman is wel duurder als de normale edelman, maar veel sneller bij het aanvallen. Hiermee kunnen dorpen nog sneller worden overgenomen (
    speed.png
    22 minuten per veld). Helaas wordt de toestemming door deze edelman alleen tussen 15 en 25 punten verlaagd.

    screenshot2.jpg


  • Koninkrijk
    kingdom.png

    Als je meer dan 5 dorpen hebt zal je toekomstig een koninkrijk kunnen oprichten. Met het koninrijk kan je jezelf een titel geven en je krijgt een hogere rang in je stam. Helaas is het koninkrijk alleen beschikbaar voor spelers met een Premium Account.

  • Spookdorpen en Ruines
    village_ghost


    Een deel van de verlaten dorpen en de barbarendorpen zullen na een bepaalde tijd overgaan in Spookdorpen of in Ruïnes. In de Spookdorpen vechten de verdedigende eenheden met de dubbele kracht, maar hier kunnen wel veel grondstoffen als buit gevonden worden. In de Ruines kan je met een hogere kans items voor je ridder vinden.

    Je kan deze dorpen door een speciaal icoontje op de kaart herkennen.

  • Restricties voor grote spelers

    Als je meer dan 10 dorpen hebt zal je voor elk verder dorp 400 boerderijplaatsen minder bevolking ter beschikking hebben.

    Dus in plaats van maximaal 24 000 plaasten heb je in het 11de dorp alleen nog maar 23 600 plaatsen, in het 12de dorp 23 200, en zo voort, tot minimaal 12 000 bevolking.

  • Limiet aanvallen per dag

    Zoals op tribalwars.fr en tribalwars.it zal het hier binnenkort ook alleen toegestaan zijn om een speler 5 keer per dag aantevallen.

De nieuwe features zijn nog niet in de hulp pagina's geïntegreerd, maar we zullen ze daar binnenkort ook invoegen. Ondertussen kan je hiervoor in het Vragen-forum kijken voor de details. Als je je mening over dit onderwerp kwijt wil kan je die hier uiten.

We wensen jullie veel plezier met de veranderingen!


Jullie tribalwars.nl team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Enkele reacties van spelers..

ik ben voor de update^^

Yes! Kruisboogschutters! Prachtig!

Hmm... WEl PA lokkend zeg
En met die boerderij is met 1100 dorpen wel heel laag toch?
Ps wanneer word dit alles geinstalleerd?

vind hem veeeeel mooier

cwool alleen jammer van die 5 aanvallen

ik wil mijn geld terug er gebeurd niks

Ehh..... ok xD. Wanneer is je volgende caberet voorstelling?

Dit is gewoon te schandalig.
Jullie jagen alle grote en ervaren spelers weg.
Maak dan een wereld voor noobies waar je maximaal een bepaald aantal punten kan hebben, bijvoorbeeld 100k ofzo zodat die noobs kunnen oefenen!

Ik vind dit wel een nare streek! Ik schrik me kapot aan deze nieuwe spelversie! Het lijkt wel of ze zelfmoord plegen met zo'n beslissing...of zoals ik al eerder las hier dat het TW team hun beslissingen dronken maken!

Het is waarschijnlijk een 1 aprilgrap.
De afbeelding van het koningkrijk is onzuiver.
Dat komt omdat het uit één van mijn ideeën komt.
Toch de naam en de afbeelding.
Idee voor volgende versie 4.0 deel 1
Net als de ruines en spookdorpen
Spookdorpen en ruines

Deze ideeën zijn gewoon gehaald van de afgekeurde ideeën.
Bovendien staat het niet bij de belangrijke informatie en de afbeelding
naast het koningkrijk is nog één een bewijst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan