Speltopic tw editie

Reactiescore
1.014
Dan stond candiu dus gisteren op 2 stemmen, ik op 1 en hond op 1.
Dan lijkt het me zeer waarschijnlijk dat candiu met raafstemmen zichzelf gisteren heeft gered, aangezien kapoentej dus de goede raaf was en ik er even van uit ga dat er geen twee goede raven inzitten.
Gezien je verhaal feitelijk kan kloppen. Heb ik zo mn vraagtekens bij kapoentje. Goede raaf ok. Maar zou ze die echt ingezet hebben? Zonder deel te nemen aan het potje?

Ik denk dat iemand anders hier nog goede raaf is. En met een geluk joker eruit kreeg en gisteren voor hond ging.

En xena ging voor hond toch voor lynch?

Dash stemt op joker. En dash is niet iemand die als wolf een medewolf onder de bus gooit. En idd geen infectie mogelijk gezien t potje met 4 man nog loopt.

Dan blijf jij over CI.


Alhoewel. ALS kapoentje WEL verantwoordelijk is voor lynch joker. Zou xena alsnog slechte raaf kunnen zijn en hond extra stemmen gegeven hebben. Zodat het lijkt of ik gered word of mezelf red. Gezien ik idd op lynch stond zonder die raafstemmen.
 
Reactiescore
1.014
Geen reactie meer gekomen op mijn laatste post..

Ik hou het nu voor xena rood
Ik denk dat we daarmee de laatste wolf hebben te pakken. Twijfel is er wel nog rondom CI. Niet bij Dash.
 
Reactiescore
1.273
Geen reactie meer gekomen op mijn laatste post..

Ik hou het nu voor xena rood
Ik denk dat we daarmee de laatste wolf hebben te pakken. Twijfel is er wel nog rondom CI. Niet bij Dash.
Je bent dus heel de tijd aan het roepen dat Xena goedje is en nu stem je op haar... Waarom?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
weet het nog steeds niet zeker tussen xena of candiu maar dat is ook onmogelijk,

xena heeft het slim gespeeld door een beetje op de achtergrond te blijven als ze het wel is maar ik blijf ook op candiu
 
Reactiescore
1.014
Je bent dus heel de tijd aan het roepen dat Xena goedje is en nu stem je op haar... Waarom?
Zie mijn post, met dat het een optie/mogelijkheid is ^^
 
Reactiescore
48
Dat van slechte raaf had ik niet verwacht
Wist wel al dat ci wisselaar was en dash raaf
 
Reactiescore
48
En hoe deed ik het? voor een goedje was ik van de x toch flink actief .
 
Reactiescore
35
Man man ik dacht echt dat CL het was, maar serieus he, ik werd niet als goedje gezien terwijl ik echt met vragen kwam wat eigenlijk logisch was. XDD
 
Reactiescore
48
hoooo effe Jullie verdenkende mij zonder reden terwijl CL verdachter was. XD
Tja ik was begonnen als wisselaar en wist dat ci dus goed was en hij wist zo zeker dat dash goed was dus ik dacht blijf dicht daarbij ,en de rol die ik kreeg door de wissel kon ik dash bekijken
dus ik wist dat hij raaf was (dubbel checken dus)
 
Reactiescore
35
Tja ik was begonnen als wisselaar en wist dat ci dus goed was en hij wist zo zeker dat dash goed was dus ik dacht blijf dicht daarbij ,en de rol die ik kreeg door de wissel kon ik dash bekijken
dus ik wist dat hij raaf was (dubbel checken dus)
Ik wou de nacht van toen ik dood ging mijn kracht gebruiken maar was 1 minuut te laat. -_-
 
Bovenaan