[Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

Reactiescore
995
Men probeert geen eens meer protestpunten te halen :|
 
Reactiescore
534
Wil mezelf geen ervaren leider noemen, maar als iemand eens een mede-leider nodig heeft of gewoon wat hulp bij het opzetten van het potje; laat het gerust weten.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
MAAR GOED, WIE LEIDT VOLGENDE POTJE????
ik heb te weinig tijd deze week om te spelen, dus wil best nogmaals lijden, tenzij hier regelrechte tegenstanders voor zouden zijn?
 
Reactiescore
358
MAAR GOED, WIE LEIDT VOLGENDE POTJE????
ik heb te weinig tijd deze week om te spelen, dus wil best nogmaals lijden, tenzij hier regelrechte tegenstanders voor zouden zijn?

Heb ik geen probleem mee, tenzij er iemand echt per se wil leiden, dan zie ik liever niet dat er iemand 2x achter elkaar gaat.

Verder blijft mijn aanbod om een potje mee te lijden geldig, heb geen zin om zelf een te starten though.
 
Reactiescore
3.541
Begin al maar met inschrijvingen. Als je er vroeg uit gaat kan het allemaal niet snel genoeg gaan.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Heb net een nieuw topique geopend. Ikzelf ben geen voorstander van 2 lijders. Het is immers sowieso niet geweldig veel werk en de andere kan evengoed gewoon meespelen?
 

DeletedUser17472

Guest
ik heb het druk genoeg met pronostieken, maar wil er na de Vuelta nog wel eentje lijden

de mensen die keer op keer potjes meespelen, maar niet willen lijden (@Candiu @JokersBrain @famdecibel ) krijgen wat mij betreft geen leuke rollen meer
Je hebt leiders en volgers, en ik ben geen leider. Nooit geweest. Ik heb andere capaciteiten. Ieder zijn talent. Bovendien snap ik na al die jaren nog niet veel van het spel, dus dan zou het echt lijden worden van alle kanten. Sorry. Iedere rol is leuk, maar burger is het leukst.
 
Reactiescore
3.541
ik heb het druk genoeg met pronostieken, maar wil er na de Vuelta nog wel eentje lijden

de mensen die keer op keer potjes meespelen, maar niet willen lijden (@Candiu @JokersBrain @famdecibel ) krijgen wat mij betreft geen leuke rollen meer

Ik heb vorige potjes niet mee gedaan op deze die nu bezig is na dan.

Verder zag ik altijd mensen bij wijzen van spreken vechten om een potje te leiden. Heb niet de indruk er een te kort is daarin en of het dik tegen de zin is van spelers om te leiden.

Spelers vinden is meestal het probleem dus dat wij willen meespelen zou je beter aanmoedigen ipv verwijten dat wij geen potjes leiden.

Dat terzijde ben ik ook compleet ongeschikt om zo iets te leiden of in elkaar te steken desalniettemin ben ik best bereid co leider te zijn van een ervaren spelleider als het mensen zou storen ik nooit spelleiding ben.

Terzijde dat terzijde heb zowel ik als Candiu als ik het mij kan herinneren al meermaals aangeboden eens co leiding te zijn.

Snap deze aanval dan ook compleet niet. Zo vat ik het toch op.
 

Deleted User - 487963986

Guest
i like it Time!

doe maar gerust! ik wil nog wel is een keertje spelen met fijne instellingen. supply drops xD
 
Bovenaan