[Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

Deleted User - 487971361

Guest
Ik kan wel. Heb morgen vrij dus kan wel wat in elkaar flansen. :redface:
 
Reactiescore
3.582
Ik kan wel. Heb morgen vrij dus kan wel wat in elkaar flansen. :redface:

Good, zie het topic in de loop van de dag wel verschijnen al. Begin er al aan anders? Maar kwil je niet opjagen. Alle rollen zijn goed voor mij op vos en witte wolf na.
 
Reactiescore
5
Haha inderdaad, Ik zou deze vakantie wel tijd willen vrijmaken om wvw te spelen, ofwel speed ofwel normaal. Ben alleen tussen 15en24jul op pad
 
Reactiescore
723
Vanavond vanaf 19u-20u speedpotje? Ik wil evt lijden/leiden.
Speedpotje als discussie via discord en lynchstemmen op het AF voor overzicht? Of via een ander kanaal stemmen?
ongeveer minstens 7-8 spelers?

Like als je meedoet?
 
Reactiescore
1.014
Wie doet volgend potje? Staat er al iemand op de planning?
 
Reactiescore
421
Zoek de proleten en drugskikkers

hoi vrienden

Het kan jullie niet ontgaan zijn. Het forum wordt overspoeld met proleten, maar de ene proleet is de andere niet. De ene is namelijk nog een grotere proleet dan de andere. Deze proleten willen graag alle pret verpesten voor de mindere proleten: de cruisers.
De cruisers moeten de proleten zien te ontmaskeren om zodoende het forum te zuiveren van proleten. Maar natuurlijk zijn er niet alleen proleten en cruisers op dit forum. Meer en meer overstroomd dit forum door de aanwezigheid van drugkikkers. Die moeten ook weg. Zo krijgen we, na deze WvW ronde, een elite ras op dit forum (de cruisers). Onze virtuele maatschappij is weer wat mooier gemaakt bedank me later maar

losjes gebaseerd op een ronde die ik eerder leidde en ikzelf wel vermakelijk vond dus beter leuk herhalen dan nu een minder concept bedenken.

Goed in mijn rondetje gelden wel enkele regels waaraan jullie je allemaal moeten houden.

Claimen: Aan. Op verzoek.
Netwerken: uit. Klikspanen zijn welkom.
Deadline: 22:00. Voor alles. Verhaaltjes komen zo snel mogelijk hierna.

In de ronde zijn enkele speciale proleten en de reguliere proleten hebben ook soms fijne krachten. Rollen zijn als volgt verdeeld:

Er zijn dus drie groepen. De goedjes zijn de cruisers. De proleten zijn slechtjes en dan heb je ook nog de drugskikkers, een andere groep slechtjes.

Goedjes

Nonkel jos

Journalist in hart en nieren en wil zodoende alleen maar waarheden inclusief bronvermelding op dit forum zien. Iedere nacht mag hij iemand die zijn posts niet voorziet van bronvermelding martelen totdat de proleet of drugskikker zijn rol vrijgeeft (ziener, met voorwaarde dat hij alleen personen mag zien die geen bronvermelding gebruiken volgens de APA-stijl)

simeco

eckte eckte cruiser en loopt al zolang mee dan niemand hem mag lunchen. Punt. (dorpsoudste, overleeft één lunch)

anthraxxis

is een love guru dus mag zichzelf na laten we zeggen één dag aan een ander koppelen. Mag zich niet aan Candiu koppelen.

Candiu

Kan eenmaal in de ronde iemands hart zodanig breken dat diegene sterft aan verdriet. Mag Antraxxis' hart niet nogmaals breken (beul)

Stalov

Stalov is een allemansvriend en kan dus iedere dag ervoor zorgen dat iemand de lunch overleeft.


Proleten

Yube

Yube tikte in de vorige ronde een heel boekwerk aan verhaaltjes. Yube kan met zijn boekwerken ook nog andere cruisers overhalen om proleet te worden. Als hij een drugskikker probeert over te halen wordt hij zelf drugskikker. Lekker beïnvloedbaar, die yube. Gebeurt allemaal op dag 3 trouwens, gaat niet ten koste van een lunch. Mocht de yube succesvol iemand overhalen om proleet te worden wordt diegene yubes onderdaan. yube mag zijn onderdaan éénmaal verplicht op iemand laten stemmen.

korp beer
korp beer heeft een beetje een dubieus verleden dus, maar heeft haar drugsverleden achter haar gelaten. Ze is dus geen flipper meer, maar slechts een proleet. de korp beer mag zichzelf niet verraden door alle 'ij'-klanken met een 'y' te tikken.

Dashba
Dash zit tegenwoordig gezellig met het vrouwtje en kind op de bank en heeft een 9-tot-5-kantoorbaan. Moet ik nog nader toelichten dat dashba onderdeel is van het proletariaat?

Flippers:

Blond

blond heeft vooral een alcoholverslaving, dus zijn voorstel zou zijn om eens 20 joints te roken of 20 pintjes te drinken en kijken wat beter voor je is. Dit is exact wat blond gaat doen op dag 3 samen met een ander. Degene die hij kiest krijgt een pm met de keuze: 20 joints of 20 pintjes. De uitkomst daarvan wordt te zijner tijd bepaald wat spannend!!!!!!

mohniels

Mohniels gaat alle gekke festivals af en duwt allerlei gekke pillen in zijn nek. Een dertien-in-een-dozijn-drugskikker

calamus incendium

is al zolang van de aardbodem verdwenen dus ik denk een bad trip?



Extra rollen

Speeder

Speeder is een buitenlander en buitenlanders zijn boe bah dus eigenlijk willen alle cruisers deze cruiser het liefste kwijt. Iedereen mag op dag 2 aangeven wie hij denkt dat de Speeder is. Degene die het goed geraden heeft wint, en mag Speeder aan hun gelederen toevoegen. Als niemand de Speeder raadt blijft de speeder helaas een cruiser. Als er verschillende mensen de Speeder goed raden ontstaat er een tie break en moeten de proleten, drugskikkers en cruisers om de speeder strijden. De identiteit van de speeder blijft dan nog steeds onbekend!!!

Rukurt

Rukurt is een baas. Wordt na dag 1 verkozen. Zijn stem telt dubbel bij gelijke stand (BM)


Speciale acties:

De doorverkoop: mohniels (de rol) moet drie keer zijn geheime substanties doorverkopen. Degene aan wie hij dit doorverkoopt kiest hij zelf. Degene die koopt neemt de geheime substantie direct in, en krijgt vervolgens twee uur om een rol van een speler te zien. Als mohniels sterft voordat hij drie keer verkocht heeft, wordt de rol van een drugskikker verklapt door mezelf.

#geenpeil: een speler mag éénmaal een petitie uitschrijven over het lot van een speler. Als die petitie 10 handtekeningen krijgt krijgen we een referendum. In dat referendum beslissen we over wat we met de speler doen. Lynchen of laten leven? Als het niet tot een referendum of lynch komt, mag er niet opnieuw een petitie gestart worden.

De snoek: Een speler die het één na meeste stemmen op zichzelf heeft op een willekeurig moment op de dag mag zichzelf en een andere speler uitnodigen om te gaan snoeken. Zij gaan vervolgens 8 uur lang in het bos snoeken, waar niemand ze kan vinden. Als zij dus op moment van de lynch niet terug zijn, kunnen zij niet gelyncht worden. Als ze terug komen kunnen ze door eenvoudige opdrachtjes snoeken verdienen. Die snoeken hebben een geheime kracht har har

Belangrijke instellingen, dichtimmering van rollen etc:
-De dorpsoudste overleeft zowel de lunch van drugskikkers als de proleten. Theoretisch gezien kan hij dus twee lunches overleven, maar niet twee lunches van proleten of twee van drugskikkers. Van elks één.
-De cupido koppelt zichzelf op dag 1. Doet hij dit niet, valt hij dood en krijgt een ander zijn rol
-Twee maal niet stemmen is in vrijwel alle gevallen doodvallen (actieve uitzondering mogelijk)
-De spelleider heeft het recht spelers die naar zijn mening te inactief zijn of te weinig toevoegen dood te laten vallen
-De proleten lunchen op oneven dagen (1,3 enz.). De drugskikkers lunchen op even dagen
 

Deleted User - 487970061

Guest
Iemand zin om een potje met mij te leiden? Graag een wat meer ervaren persoon.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Dat denk ik ook wel, ik zoek alleen een ervaren spelleider om mij te assisteren ;)
 
Bovenaan