[Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

Reactiescore
338
Hallo allemaal,

Leuk om te zien dat er hier weer wat activiteit is. Om het overzichtelijk te houden kan je je als spelleider hier inschrijven/melden om een volgend potje te leiden. Post graag je instellingen en eventueel je verhaal/thema etc. Mijn inschrijving zal spoedig volgen, ook al bedenk ik me nu, damn wat zou ik ook graag potje 300 doen?? o_O Nostalgie!

Het is wel belangrijk om de onderstaande post door te nemen. Zeker als je beginnend bent als spelleider, er wordt dan geadviseerd om een sterke medeleider of uiteraard medeleidster te zoeken! ;)

Link naar basisinformatie voor spelleiders

Liefdevolle groet,

Crazy - Ruben
 
Reactiescore
338
Heel lief van je @miketijger, maar ik denk dat ik deze even alleen leid. Ik heb namelijk al een thema en wil een 2.0 versie gaan doen van een potje dat ik eerder heb geleid.

Wat ik wel heel erg fijn zou vinden als er iemand is, of meerdere personen, die mij dagelijks kunnen helpen met het tellen van de stemmen. In dat geval kan ik bijvoorbeeld de deadline i.p.v. 22:00 om 22:30 zetten, als jullie dat goed vinden.
 
Reactiescore
2.386
22u is goed hoor (angel)
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik wil er ooit ook nog wel is eentje doen. Maar nu nog niet.
 
Reactiescore
1.015
Hey! Ben jij nou DZ, Gijs? Sorry volg het niet altijd haha! Ja ben eventjes terug door de ‘quarantaine-periode’. Hoe is het met je?

Nee, ik ben Gilles (BI). Je bent me vergeten na onze heroïsche potjes die we samen hebben geleid. (Pinkt een traantje weg)
 
Reactiescore
338
Nee, ik ben Gilles (BI). Je bent me vergeten na onze heroïsche potjes die we samen hebben geleid. (Pinkt een traantje weg)

Zeker niet, kan me herinneren dat ik jullie wel vaker door elkaar haalde! Hoe is het?? Wil wel weer samen leiden hoor :p! Moet nog wat dingetjes bedenken namelijk die wij als team prima kunnen oplossen :)!
 
Reactiescore
1.015
Zeker niet, kan me herinneren dat ik jullie wel vaker door elkaar haalde! Hoe is het?? Wil wel weer samen leiden hoor :p! Moet nog wat dingetjes bedenken namelijk die wij als team prima kunnen oplossen :)!

Jij was inderdaad altijd mijn favo leider om mee te leiden. Ik oefende wel altijd druk om je uit om op 22:00 of ten laatste 22:01 alles gepost te hebben inclusief verhaal, maar we vullen elkaar mooi aan. Jij bent wonderlijk in het uitwerken van een concept.

Met jou wil ik altijd leiden, je hoeft het me maar te vragen :).

En dat gaat wel nu, beter dan de laatste jaren. En met jou ondertussen?
 
Reactiescore
338
Jij was inderdaad altijd mijn favo leider om mee te leiden. Ik oefende wel altijd druk om je uit om op 22:00 of ten laatste 22:01 alles gepost te hebben inclusief verhaal, maar we vullen elkaar mooi aan. Jij bent wonderlijk in het uitwerken van een concept.

Met jou wil ik altijd leiden, je hoeft het me maar te vragen :).

En dat gaat wel nu, beter dan de laatste jaren. En met jou ondertussen?

Ik ga jou morgen even contacten! En heel erg bedankt voor je compliment. Andersom ook! Fijne avond!
 
Bovenaan