[Stemtopic] Spelleiding WvW #194, 195 en 196

Deleted User - 2265087

Guest
3 punten voor Ice Scream, gaat eigenlijk nooit wat fout in zijn potjes, en ik wil wel een keer anoniem spelen.
2 punten voor Cgrain, prima spelleider, en gewoon een lekker simpel potje.
1 punt voor Angelino, lekker enthousisast:)

Zit te twijfelen tussen Angelino en ILT, toch voor Angelino gekozen.
 

DeletedUser63648

Guest
3 punten voor Ice
2 punten voor I like trains
1 punt voor Angelino
 

DeletedUser

Guest
De 3 met de meeste stemmen worden gebruikt voor #194, #195 en #196? Eerste keer dat ik zo'n stemming meemaak, was blijkbaar de laatste maanden niet echt het geval. :p

3punten voor I like trains, leuke voorbereiding al en ik lijk me wel aangetrokken te voelen tot dat potje, heb er zin in! :)
2punten voor Cgrain
1punt voor Ice sCream, leuk idee van dat anonieme, maar in mijn geval niet echt interessant omdat ik het toch nooit paar dagen volhoud om niet herkend te worden via mijn posts. Vandaar maar één punt, maar ik snap wel dat andere spelers dit wel interessant vinden en terecht.
 
Reactiescore
358
De 3 met de meeste stemmen worden gebruikt voor #194, #195 en #196? Eerste keer dat ik zo'n stemming meemaak, was blijkbaar de laatste maanden niet echt het geval. :p

3punten voor I like trains, leuke voorbereiding al en ik lijk me wel aangetrokken te voelen tot dat potje, heb er zin in! :)
2punten voor Cgrain
1punt voor Ice sCream, leuk idee van dat anonieme, maar in mijn geval niet echt interessant omdat ik het toch nooit paar dagen volhoud om niet herkend te worden via mijn posts. Vandaar maar één punt, maar ik snap wel dat andere spelers dit wel interessant vinden en terecht.

De 3 winnaars zullen inderdaad leiden, echter niet per sé in die volgorde. Daar moeten de leiders een overeenkomst in vinden.

3 Punten: AngelinoLoveYa
2 Punten: Ice sCream
1 Punt: Cgrain
 

Deleted User - 2265087

Guest
De 3 met de meeste stemmen worden gebruikt voor #194, #195 en #196? Eerste keer dat ik zo'n stemming meemaak, was blijkbaar de laatste maanden niet echt het geval. :p

3punten voor I like trains, leuke voorbereiding al en ik lijk me wel aangetrokken te voelen tot dat potje, heb er zin in! :)
2punten voor Cgrain
1punt voor Ice sCream, leuk idee van dat anonieme, maar in mijn geval niet echt interessant omdat ik het toch nooit paar dagen volhoud om niet herkend te worden via mijn posts. Vandaar maar één punt, maar ik snap wel dat andere spelers dit wel interessant vinden en terecht.

Het is inderdaad een tijd geleden dat dat voor het laatste was. Toen kon je niet in je eentje leiden als je nog geen naam had.. Dan moest je wel met een medeleider, anders werd je gewoon niet gekozen.

Dat was de laatste tijd wel anders. Ik heb zelfs een keertje geleid gewoon omdat er niemand anders was om te leiden en ik toevallig tijd had... :) :rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
Het is inderdaad een tijd geleden dat dat voor het laatste was. Toen kon je niet in je eentje leiden als je nog geen naam had.. Dan moest je wel met een medeleider, anders werd je gewoon niet gekozen.

Dat was de laatste tijd wel anders. Ik heb zelfs een keertje geleid gewoon omdat er niemand anders was om te leiden en ik toevallig tijd had... :) :rolleyes::p

Exact.
Nu, ik meld me aan omdat, ondanks de examenperiode gauw aanbreekt, ik super veel dagen thuis ben. (morgen nog een ganse dag, dinsdag enkel de namiddag, rest van de week thuis, daarna 5 examendagen waar ik of voormiddag of namiddag op school moet zijn verspreid over 2 weken.) Moet dan wel leren, maar ik ben dicht bij de laptop, kan 's morgens lekker uitslapen en dus 's avonds extra lang opblijven. Ideaal dus als je een potje wilt/moet leiden.

Na de kerstvakantie heb ik dan weer stage, dus dan is het minder ideaal, omdat ik dan beetje moet leven naargelang mijn shiften. Dus als ik eentje wil/mag leiden, moet het één van de komende weken zijn, daarna gaat het voor een tijdje niet meer lukken.
 

DeletedUser

Guest
Stand zover:

Ice sCream 19punten
Cgrain 12punten
I like trains 10punten
Angelino 7punten
 

DeletedUser73803

Guest
3 Punten: Angelino, leukste instellingen, al heb ik ook graag een potje anoniem, gaan hier mijn 3 punten heen ;)
2 Punten: Ice sCream
1 Punt: Cgrain
 

DeletedUser24056

Guest
Ik denk dat we leiden in deze tijden zoveel mogelijk moeten aanmoedigen dus iedereen zou van mij mogen leiden.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, maar wel met iemand erbij die het al iets vaker heeft gedaan.

Ik denk dat we alle 4 (Ice, Cgrain, ILT en ik) ondertussen wel al voldoende ervaring hebben, niet?
Ok, ik ben geen topspeler als goedje (ik help altijd de wolfjes winnen :D) en in mijn eerste leiding maakte ik een grote fout door me te laten meeslepen in een getroll, maar ik denk dat ik al voldoende fouten gemaakt heb om nu wel te weten wat ik wel en niet mag en moet doen.

Daarnaast zijn de potjes ook niet dermate groot dat ze een co vereisen. 20 spelers ongeveer is best haalbaar alleen, zeker als je met vrij veel standaardinstellingen tewerk gaat.
 
Bovenaan