[Inschrijftopic] Spelleiding Weerwolven van Wakkerdam: 257 & 258

DeletedUser74005

Guest
Inschrijftopic Spelleiding Weerwolven van Wakkerdam November: 257 & 258

Regels
• Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 2/3 potjes hebt geleid, tenzij er voor de deadline minder dan 2 inschrijvingen zijn en/of je een onervaren spelleider helpt.
• Inschrijven mag niet als je minder dan 6 potjes hebt meegespeeld.

Onervaren spelleiders (nog nooit een potje geleid) worden heel erg aangeraden om te leiden met een ervaren spelleider! Vaak wordt er niet alleen naar instellingen gekeken maar ook naar de geschiktheid van een spelleiding, dus dit werkt alleen maar in het voordeel van onervaren spelleiders.

Het volgende lijstje is handig om te gebruiken bij je inschrijving/het bedenken van de instellingen. Dan weet je zeker dat je aan alle punten denkt. Ook een verhaal eromheen is natuurlijk leuk, zo maak je meer kans gekozen te worden. Als de inschrijvingen zijn gesloten zal er gestemd worden, er wordt op de volgende manier gestemd:
Code:
3 STEMMEN GAAN NAAR
2 STEMMEN GAAN NAAR
1 STEM GAAT NAAR

De leiders met de meeste stemmen (de top 2) zullen gaan leiden.

Code:
[B]Aantal spelers:
Klaagmuur:
Hints:
Jager:
Heks:
Dorpsoudste:
Beschermengel:
Ziener:
Beul:
Priester:
Slet:[/B]

[B]Cupido:
Geliefden kennen elkaar:
Geliefden samen winnen:[/B]

[B]Wolven:
Welp:
Infectiewolf:
Sjamaan:
Ketter:[/B]

[B]Eindtijd stemmen:
Speciale Rollen naar:
Weerwolven Moord naar:
Lynch:[/B]

[B]Burgemeester:
Extra rollen:[/B]

[B]Netwerken/Claimen:
Extra instellingen:[/B]

Deadline: Donderdag 22 december
Inschrijvingen:
 

DeletedUser74005

Guest
Stel voor dat we 257 doorschuiven naar het nieuwe jaar. Misschien kan de deadline dan ook wel een weekje later, maar hangt even van het aantal inschrijvingen af.

Denk dat het wel leuk is om de vakantie te gebruiken om bijvoorbeeld speedpotjes en andere kortere rondes te organiseren. Misschien weer eens kijken of we een ronde voor nieuwe spelers kunnen organiseren, zodat we in het nieuwe jaar een frisse start kunnen maken met een grotere groep spelers.

Denk dat het beter is om zo nieuwe spelers wvw te leren, aangezien het dan niet heel erg is als er een paar inactief zijn. Dat potje dat Dutchboy ooit leidde, zorgde voor een aantal gemotiveerde nieuwe spelers, dus denk dat het zeker niet verkeerd is om nogmaals zo'n ronde te organiseren. waarbij nieuwe spelers actief wvw leren kennen.

Voor de rest misschien goed om even de afgelopen periode te evalueren en te kijken wat er beter kan? En misschien wat plannen maken voor het komende jaar? Kan geen kwaad lijkt me :)
 

DeletedUser76681

Guest
Jaaah :eek:

ik wil er wel weer eentje leiden voor volgend jaar! :D ik heb wel een conceptje moet het alleen nog uitwerken
 

DeletedUser74966

Guest
Ik speel voorlopig nog liever dan dat ik leid :s

Daarbij heb ik pas 3 potjes achter m'n naam staan dus mag ik officieel nog niet eens leiden ;)
 

DeletedUser64575

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan