[Inschrijftopic] Spelleiding #270 en #271

Reactiescore
2.177
Duncan hij heeft nog steeds niet inschrijf topic geopend dus nee geen kans geven. Hij heeft 15 potjes meegedaan ofzo waarvan 2 actief, en dan denk je dat de dl altijd op tijd is?
 

DeletedUser74005

Guest
Zo vaak is die niet inactief geworden, maar hij leidt samen met @dutchboy66 ,onder toezicht dan..

En ik zie Dirk niet inactief worden als spelleider. Hij lijkt heel erg gemotiveerd.
 

DeletedUser72524

Guest
Extra, anders dan anders...

    • Event: er zal een event plaatsvinden deze ronde! Wat dit event inhoudt en wanneer het plaats zal vinden, wordt van tevoren niet bekend gemaakt. (maar is wel vooraf bepaald)
    • Semi-Netwerken: dit is een nieuw concept. Het zit als volgt in elkaar: neem aan dat er 20 spelers meedoen. De spelleiding verdeelt de spelers in twee groepen van 10 spelers. Op dag 1 mogen de spelers van groep 1 allemaal één spelersnaam doorgeven aan de spelleiding, waarmee zij willen netwerken tijdens dag 2. (dus 10x één spelersnaam totaal) De spelleiding maakt op dag 2 dan voor al deze spelers een groepsgesprek aan waar zij één op één kunnen overleggen. Aan het einde van de dag verwijdert de spelleiding het gesprek en wordt het contact verbroken. Op dag 2 mogen dan ook de spelers van groep 2 een speler insturen waarmee zij gedurende dag 3 mogen overleggen. De spelleiding zal dan op dag 3 ook voor hen een groepsgesprekken aanmaken. Tijdens dag 3 sturen de spelers van groep 1 wederom spelersnamen door waarmee zij op dag 4 willen overleggen et cetera, et cetera. Het komt er dus op neer dat spelers van groep 1 op even dagen met andere spelers mogen overleggen en de spelers van groep 2 op oneven dagen.
- Spelers van groep 1 mogen spelers van groep 2 uitkiezen om mee te overleggen en vise versa.
- Het is toegestaan om meerdere malen met dezelfde speler te overleggen.
- Het is alleen toegestaan voor de betrokken spelers om met elkaar te netwerken in het door de spelleiding aangemaakte gesprek!
- Let erop dat de spelleiding alle gesprekken aanmaakt! Ga dus niet uit jezelf met iemand het gesprek aan, wanneer de spelleiding nog geen gesprek aangemaakt heeft, want dan overtreed je als nog de regels!
- Wanneer meerdere spelers met dezelfde persoon willen overleggen, zal die persoon meerdere aparte groepsgesprekken krijgen. Er zal altijd één op één overlegd worden.

Prima, leuke rollen (@Castiel. ), krijgt de speler te horen van wie hij/zij een drankje heeft gekregen.
 

DeletedUser17472

Guest
Inschrijftopic is een flop geweest. Veel te kort en de start ook te snel op het vorige rondje. Zo ga je het spel kapot spelen. Mensen krijgen zo geen lucht. Jammer.
 

DeletedUser72524

Guest
Inschrijftopic is een flop geweest. Veel te kort en de start ook te snel op het vorige rondje. Zo ga je het spel kapot spelen. Mensen krijgen zo geen lucht. Jammer.

Vroeger was een inschrijftopic maximaal 24 uur open, nu 72 uur beetje onzin dit.
 

DeletedUser74966

Guest
Opzich vind ik een kort inschrijftopic geen slecht ding. Dan zie je dat de actieve spelers hier zich wel inschrijven (niks tegen jou nu fam want je bent er ook een ;) ) en de overige die hier niet zo veel kijken of er mee bezig zijn het missen :p
 

DeletedUser74966

Guest
Het was ook meer een principe. We missen nu al wel massa's stemmen ja...
 

DeletedUser17472

Guest
Doordat de regelmaat er nu niet was, heb ik het gemist. Daarnaast heb ik de afgelopen tijd me ook ingezet om juist het wvw meer onder de aandacht te brengen. Bij een korte inschrijfperiode is dat niet altijd mogelijk.
Nu had ik nog niet gekeken omdat ik de start van 270 nog niet verwacht had.
 

DeletedUser72524

Guest
Doordat de regelmaat er nu niet was, heb ik het gemist. Daarnaast heb ik de afgelopen tijd me ook ingezet om juist het wvw meer onder de aandacht te brengen. Bij een korte inschrijfperiode is dat niet altijd mogelijk.
Nu had ik nog niet gekeken omdat ik de start van 270 nog niet verwacht had.

We gaan hierna weer zorgen dat er regelmaat komt. Momenteel is het potje begonnen en kunnen wij er niks aan doen, op leren en veranderen na. Wat mij betreft is jouw punt duidelijk en houden we er nu over op, maar veranderen we het voor de volgende keer!
 

DeletedUser72524

Guest
Ik doe ook eens een gooi, hier is mijn teaser(in de stijl van Chrisje):

Weerwolven van Woerden

694


Woerden staat bekend als een mooie en gezellige plaats met ongeveer 50.000 inwoners. Deze gemeente werd tot voor kort bestuurd door de sociaal democraat Victor Molkenboer. De heer Molkenboer zet zich al sinds 24 Januari 2013 met hart en ziel in voor deze prachtige stad!

Sinds kort doen zich echter mysterieuze verdwijningen voor in deze tot voor kort vreedzame gemeente. Bij volle maan bleken er uit het niets inwoners verdwenen te zijn, Victor zette zich volop in om zijn burgers te beschermen en erachter te komen wie hier achter zat! Gisteren is deze held echter zelf het slachtoffer geworden van diezelfde verdwijningen, daarom zal er snel een nieuwe burgermeester moeten komen die komt uitzoeken wat hier gaande is.

Zij die achter deze verdwijningen zitten moeten snel opgespoord worden, het is aan jullie om een nieuwe burgermeester aan te wijzen en de schuldigen te vinden die de gezagsgetrouwe burgers van Woerden nu al een tijdje teisteren!


Code:
Aantal spelers: 20 ofzo
Klaagmuur: nee
Hints: nee
Jager: ja
Heks: ja
Dorpsoudste: ja
Beschermengel: ja
Ziener: nee
Beul: nee
Priester: nee
Slet: ja

Cupido: ja
Geliefden kennen elkaar: ja
Geliefden samen winnen: ja

Wolven: stuk of 4 a 5
Welp: nee
Infectiewolf: ja, altijd leuk
Sjamaan: ja
Ketter: nee

Eindtijd stemmen: 23:00
Speciale Rollen naar: mij en evntl medeleider
Weerwolven Moord naar: mij en evntl medeleider
Lynch: dikgedrukt in rood.

Burgemeester: ja
Extra rollen:

Netwerken/Claimen: nee
Extra instellingen: nee



Bovenstaande regels staan (nog) niet in steen gebeiteld, over details kan altijd gepraat worden en een niet claim potje leek me ook wel een keer leuk om te doen. Eventuele medeleider is ook welkom, wie wilt kan zich melden. Als ik gekozen wordt heb ik het liefst potje 270 ipv 271 want ik ga over ong 1.5 weken op vakantie.

Ik vind dit wel heel erg lullig overigens. Ik had hier de instellingen van jouw potje gelezen en zag hier geen ziener bij, vervolgens denk ik dat het niet nodig is om de instellingen opnieuw te lezen omdat ik het hier al had gedaan. Blijkt dat het veranderd is en dat ik dood val omdat ik ziener claimde, waar ik dacht dat er geen in zat.

Volgende keer veranderingen vermelden graag.
 
Bovenaan