[Inschrijftopic] Spelleiding #270 en #271

DeletedUser74005

Guest
@dirk-janusIV @dutchboy66

Wie gaat de volgende ronde leiden? Yankee wil nog even niet leiden en Castiel en ik kunnen ook de volgende ronde nog niet. Lijkt me een beetje onnodig om hier een stemtopic voor te maken, dus zeg het maar ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik trek me idd even terug. Aangezien het feit wat er allemaal gaande is, ga ik ook niet leiden. Binnenkort weer xtje, als t allemaal wat beter gaat. Veel succes ( doe dus ook niet mee met potjes atm)
 

DeletedUser74005

Guest
@dirk-janusIV kun jij volgende ronde leiden? @dutchboy66 kan de volgende ronde ook niet leiden, maar kan je wel ondersteunen. Hij zal je helpen wanneer je vragen hebt e.d. en zal je ook helpen met de rolverdeling.

Als je wilt, kun je dan nu al een inschrijftopic openen en ergens volgende week van start gaan.
 

DeletedUser77103

Guest
@dirk-janusIV kun jij volgende ronde leiden? @dutchboy66 kan de volgende ronde ook niet leiden, maar kan je wel ondersteunen. Hij zal je helpen wanneer je vragen hebt e.d. en zal je ook helpen met de rolverdeling.

Als je wilt, kun je dan nu al een inschrijftopic openen en ergens volgende week van start gaan.
Gaat dat nou wel goed gaan..? Hij is ook niet actief als speler de laatste tijd
 

DeletedUser23144

Guest
Iemand die continu inactief dood neervalt verdient het niet om een potje te leiden

Aan de andere kant is er geen alternatief
 

DeletedUser74005

Guest
Iemand die continu inactief dood neervalt verdient het niet om een potje te leiden

Aan de andere kant is er geen alternatief

Hij is ook vaak genoeg actief geweest. Het is puur dat ie nu 2x inactief is geweest vgm.
 
Bovenaan