[Inschrijftopic] Spelleiding #263 en #264

DeletedUser74966

Guest
Ik moet zeggen dat ik meer interesse heb in het potje van Gijs. Het aantal rollen bij Jens is me gewoon even te veel :s
 

DeletedUser66944

Guest
netwerk potje is toch al tijdje geleden dus dat zou leuk zijn. Dan moet ik ook niet altijd alles lezen in het topic :oops:
 

DeletedUser8414

Guest
Ik moet zeggen dat ik meer interesse heb in het potje van Gijs. Het aantal rollen bij Jens is me gewoon even te veel :s
Instellingen wel gelezen? Bij Gijs kunnen het werkelijk alle rollen zijn terwijl het bij mij enkel uit de lijst met rollen komt die er staat. :p

netwerk potje is toch al tijdje geleden dus dat zou leuk zijn. Dan moet ik ook niet altijd alles lezen in het topic :oops:
Heb ik op zich ook zin in maar dat gaat dus niet als ik het nu ga leiden dan kan ik niet meedoen. :( Maar ik denk dat mijn rollen als overspelige cupido en slechte broeder moeilijker haalbaar zijn met netwerken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
976
Die overspelige cupido zit inhoudelijk niet goed denk ik.

Stel G/G is de echte relatie en de G/S is de schijnrelatie. Wint de overspelige cupido dan met de goedjes?
 

DeletedUser8414

Guest
Die overspelige cupido zit inhoudelijk niet goed denk ik.

Stel G/G is de echte relatie en de G/S is de schijnrelatie. Wint de overspelige cupido dan met de goedjes?
Ja. Al ga ik er ergens van uit dat je als cupido liever g/s dan g/g bent waardoor je dus sws g/s als echte relatie kiest. Maar als g/g echte relatie is en g/s een fake relatie dan wint het koppel inderdaad met de goedjes, dan weten ze inderdaad ook al een wolf die ze kunnen laten lynchen maar dat kunnen ze ook niet te opvallend doen of die wolf heeft door dat hij de fakerelatie is dus als hij eruit gaat kennen de wolven ook het echte koppel om te laten lunchen. Dus het kan mindfuck in beide richtingen worden. Al hoor ik graag suggesties wat er kan aangepast worden.
 
Reactiescore
167
:(

Ik was ook van plan een potje te maken waarbij je lynch in pm moest sturen maar zie dat gijs me voor is :p
 

DeletedUser77639

Guest
WvW #263: The Great Wall
(Door DemocratischeZwijmelaars)
65b2b6d486d2af27603dae4bd862178f.png


Dit verhaal speelt zich af ten tijde van de Song dynastie in het noordwesten van het welvarende Chinese Rijk. Het keizerrijk wordt al eeuwen lang geteisterd door vijanden van buitenaf. Barbaarse volkeren proberen het Chinese Rijk binnen te dringen, maar zij hadden tot nu toe nooit succes. Mede dankzij de bouw van de gigantische muur, die het gehele Chinese Imperium omringt, hebben de Chinezen voor hen weinig te vrezen.

Maar waar zij wel voor vrezen, zijn de Taotie. Volgens de legende verschijnen deze wezens, afkomstig uit de diepste hollen van de aarde, eens in de zestig jaar. Deze bloeddorstige monsters zijn erop uit de mensheid uit te roeien. En gezien het alweer zestig jaar geleden is, dat de vorige invasie plaatsgevonden heeft, die bijna tot het einde van het Chinese Imperium had geleid, bereiden ze zich opnieuw voor op het naderende kwaad...


Instellingen:

Aantal spelers: minimaal 20
Klaagmuur: Ja, maximaal één bericht per speler per nacht.
Eindtijd stemmen: 22:00 uur
Speciale Rollen naar: DemocratischeZwijmelaars (in een privébericht op het Forum)
Lunch naar: DemocratischeZwijmelaars(in een privébericht op het Forum)
Lynchstem naar: DemocratischeZwijmelaars IN EEN PRIVEBERICHT OP HET FORUM -> STEMMEN IN HET TOPIC TELLEN NIET MEE!
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar bij gelijkspel is de stem doorslaggevend.
BM stem naar: DemocratischeZwijmelaars IN EEN PRIVEBERICHT OP HET FORUM -> STEMMEN IN HET TOPIC TELLEN NIET MEE!.
Je mag niet op jezelf stemmen!
Verhaaltjes: Ja
Hints: Nee
Events: Nee
Netwerken/Claimen: Aan/Aan


Overige Informatie
  • De Spelleiding heeft altijd gelijk.
  • Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn.
  • Rollen kunnen er meermaals inzitten.
  • Screenshots van bijvoorbeeld PM's & skypegesprekken zijn verboden. Wanneer je ze toch plaatst, val je dood. Dit geldt tijdens netwerkpotjes ook voor screenshots, die op Skype naar elkaar gestuurd worden. Gekopieerde Skype-gesprekken (mits deze berichten niet afkomstig zijn van de spelleiding) zijn wel toegestaan, aangezien deze handmatig aangepast kunnen worden.
  • Wanneer een speler tot 2 keer toe niet stemt, zal hij doodvallen. Als er sprake is van een koppel, zal slechts de inactieve helft doodvallen. De andere speler van het koppel, die wel nog actief is, zal gewoon verder kunnen spelen. Ook wanneer een speler onvoldoende inzet toont, zal hij doodvallen/vervangen worden.
  • Zwarte Dood is mogelijk. Wanneer je denkt dat er sprake is van een Zwarte Dood (= er zijn geen slechtjes in het spel of er zijn juist alleen maar slechtjes in het spel), dan plaats je het volgende in het topic: ZWARTE DOOD (dikgedrukt). Heb je gelijk, dan win je in je in je eentje. (koppel wint samen) Geen gelijk? Dan val je helaas dood. (bij koppels valt het gehele koppel dood)
Extra!!:
  • Stemmen via PM’s. Uiteraard is het toegestaan om stemmen te plaatsen in het topic, deze stemmen tellen echter NIET mee! Bij de Lynchstemming wordt uiteraard wel bekend gemaakt op wie iedereen gestemd heeft.
  • Alle rollen die erin zitten, zijn onbekend. Dit houdt in dat alle rollen erin kunnen zitten. Ik zal echter wel DIT TOPIC updaten, zodat daar een uitgebreide lijst met rollen staat. Alleen de standaard versies van rollen worden gebruikt. Dit houdt in dat de cursief gedrukte varianten van de gebruikelijke versies van rollen er niet in zullen zitten. Er is in principe dus wel een lijst met mogelijke rollen, maar deze lijst zal zeer uitgebreid zijn..
netwerk potje laat maar komen, heb hier nog wel eens zin in :D
 

DeletedUser74005

Guest
Ga alleen het thema nog wel aanpassen, want vind het toch een kudt thema :p Er zijn bijna geen afbeeldingen van die film te vinden..
 
Bovenaan