[Inschrijftopic] Spelleiding #259 en #260

Reactiescore
2.181
Aantal spelers: aantal inschrijvingen
Klaagmuur: Ja
Hints: Nee
Jager: Ja als bijrol
Heks: Ja, enkel doodsheks
Dorpsoudste: Ja
Beschermengel: Ja
Ziener: Nee
Beul: Ja
Priester: Nee
Slet: Ja

Cupido: Ja als bijrol
Geliefden kennen elkaar: ja
Geliefden samen winnen: ja

Wolven: Ja
Welp: Ja
Infectiewolf: Ja, dag 3 samen met lunch
Sjamaan: Nee
Ketter: Nee

Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: .Timeforplanb en Monobear
Weerwolven Moord naar: .Timeforplanb en Monobear
Lynch: Rood en dikgedrukt in topic

Burgemeester: Blauw en dikgedrukt in topic
Extra rollen:

Orakel
  • Het orakel kan elke avond iemand laten zien.
  • Het orakel geeft aan wie hij wilt zien en wie deze rol mag weten. Hij geeft dus 2 namen door: één iemand die gezien wordt en één iemand die de rol van deze speler krijgt.
  • Het orakel mag niet zichzelf kiezen.
  • Het orakel mag niet 1 persoon 2 nachten achter elkaar kieze


Wapensmid
  • De wapensmid geeft om de 2 nachten iemand een wapen mee.
  • Dit wapen kunnen deze spelers gebruiken om iemand mee te nemen bij hun dood.
  • De wapensmid mag niet zichzelf kiezen.
Netwerken/Claimen: Nee/Ja
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66129

Guest
Orakel en wapensmid misschien even toelichten.

Hoewel het zijn hoe dan ook kut instellingen..
 

DeletedUser72524

Guest
Nou sorry, maar jullie lijken mij twee ongemotiveerde spelleiders en daardoor lijkt het me beter om anderen te kiezen. Jullie stellen eerst het posten van instellingen uit, achteraf blijkt dat het flut instellingen zijn. Totaal geen moeite ingestoken, rollen zijn nauwelijks over nagedacht en er zijn zelfs geen beschrijvingen van twee aparte rollen. Als je 2 minuten werk al uitstelt dan lijkt het me dat we iedere avond kunnen wachten op uitslag.
 
Reactiescore
2.181
Nou sorry, maar jullie lijken mij twee ongemotiveerde spelleiders en daardoor lijkt het me beter om anderen te kiezen. Jullie stellen eerst het posten van instellingen uit, achteraf blijkt dat het flut instellingen zijn. Totaal geen moeite ingestoken, rollen zijn nauwelijks over nagedacht en er zijn zelfs geen beschrijvingen van twee aparte rollen. Als je 2 minuten werk al uitstelt dan lijkt het me dat we iedere avond kunnen wachten op uitslag.

Fuck off, bij welk potje heb je zolang moeten wachten op dl? Dus omdat ik moet werken ben ik ongemotiveerd etc?
 

DeletedUser77639

Guest
Nou sorry, maar jullie lijken mij twee ongemotiveerde spelleiders en daardoor lijkt het me beter om anderen te kiezen. Jullie stellen eerst het posten van instellingen uit, achteraf blijkt dat het flut instellingen zijn. Totaal geen moeite ingestoken, rollen zijn nauwelijks over nagedacht en er zijn zelfs geen beschrijvingen van twee aparte rollen. Als je 2 minuten werk al uitstelt dan lijkt het me dat we iedere avond kunnen wachten op uitslag.
Wat is dit nou weer voor bullshit, waarom denk je plots dat we niet gemotiveerd zijn? omdat we er geen 20 speciaaltjes insteken? Waarom moeten we trouwens instelling hier posten als dit niet eens het topic daarvoor is... Als je echt zo graag die beschrijving hebt kunnen we die wel geven hoor alleen op dit moment niet want zit op school. Je zal sws elke avond op je uitslag moeten wachten toch zeker tot aan de deadline lijkt me... En dan komt de uitslag er zo snel mogelijk op (15mins later max, als het goed is). Maar ik denk dat dat niet zo erg is toch? Of wil je die uitslag ook echt gelijk na de DL. Kan ik ook voor zorgen hoor.
 

DeletedUser8414

Guest
In plaats van te discussiëren kan je beter gewoon een inschrijftopic maken, het is al woensdag. :p
 
Reactiescore
976
Ik schrijf me ook in ik ben super gemotiveerd

Westkip's Sletjes
Weerwolven van Wakkerdam #261

Burgers:
Eén of meerdere
Wolven: Eén of meerdere
Westkip's sletjes: Eén of meerdere

Eindtijd stemmen: 22:00
Lynch naar: Westkip
Wilde sletjesnacht bij: Westkip

Netwerken/Claimen: Nee/Ja
 

DeletedUser72524

Guest
Zou wel beter zijn, maar ik schrijf me tenminste niet in als ik weet dat ik laks ben.
 
Bovenaan