[Stemtopic] Spelleiders Wvw #168 #169 #170

DeletedUser13565

Guest
I.p.v. af te geven op de skills van anderen, probeer er zelf dan de energie in te steken om hen gedurende de rondes beter te laten worden.

Ik heb in het verleden ook veel burgers om zeep geholpen en ben vaak onterecht beschuldigd. Hoort erbij..

Gewoon ietsje minder negatief Twan ;)

Dit. Die andere site heb ik ook geprobeerd maar ten eerste vergeet je 't en ten tweede ik weet dat ik het toen niet zo veel vond.

Tis niet voor niks dat al zoveel mensen het daar geprobeerd hebben, en hier terug gekomen zijn..

maar ik vind dat heftige hier wel leuk. :D
Al is Kahvi gewoon de ergste wat dat betreft, dus ja.

Ik had al eens een post gemaakt hoe het niveau hier weer omhoog kan. Is weer helemaal verdronken in dit discussietopic, maar het punt was dat je gewoon weer moet selecteren en het als een eer zien als je verkozen wordt. Dan gaan mensen ook hun best weer doen om goed te spelen. En actief.
 
Reactiescore
338
Kahvi & Blue jullie mogen niet weg gaan. Jullie zijn onder andere mijn WvW voorbeelden, en ik zou het echt jammer vinden als jullie er mee gingen stoppen. Jullie maken de potjes juist leuk, en daarom mogen en kunnen :D jullie niet weggaan.

Ik wil sowieso nog 1 potje leiden, waarin jullie dan mee kunnen doen, zonder jullie is het een stuk saaier!

Alle spelers die mee doen, als je je inschrijft wees dan alsjeblieft actief ... Want dit bederft het spel echt als je op het randje loopt mee te doen, zeker als je wolf bent. Ook moeten je post wat toevoegen, dat lijkt me toch duidelijk. We krijgen teveel na-apers van Anthraxxis, en dat begint mij te irriteren. Anthraxxis zelf, is gewoon grappig. Maar heb nabootsen is kansloos.

Ik geef hier enkele voorbeelden van spelers die gewoon echt goed zijn, en actief mee doen:
Quechua, TheManWhitItzBlueKnife, Amycipatie, Kahvi, Bappos, Marwoleath, Knoefkoe, Senne, PrOsieeb, Lytho ....

Er zijn er vast meer, maar deze spelers zijn in ieders geval mijn voorbeelden.

Wel moeten de nieuwe spelers ook niet onderschat worden. Er zijn uiteraard ook nieuwe spelers die hun best doen om actief deel te nemen op het forum, en ook echt de wolven proberen te zoeken. Dit gaat echter soms nog moeilijk omdat ze niet alle personen kennen die hier aan deelnemen. Hoop dat dit begrijpelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
338
Je vergeet mij?

Ik kan niet zeggen dat je echt super veel toevoegt. Je hebt het wel altijd over je wolfdar ... maar werkt die ook altijd?

Jij bent gewoon grappig, en daarom erger ik mij niet echt aan jou ... Verder heb ik je wel genoemd in het verhaaltje, dat niemand jouw kan nadoen, en dat niemand dat ook moet doen.

"Napoleon Boneparte"
"Ik ga mee".
"Je hebt gelijk, ik stem ook."
"Wie is wolf? Ik niet."
Zulke korte onzin dingen, daar kopen de anderen niks voor.
 

DeletedUser66220

Guest
Waarom staat knoefkoe daarbij? Ik zie m nooit wat goeds doen eigenlijk? :D
 

DeletedUser81928

Guest
en darnaast is het zo dat op die sites vaak 1keer per 3 dagen of zo een lycnh is dit hier is veel sneller en leuker vind ik zelf dus hier en daar spelen lijkt me gewoon mogelijk. Succes in elk geval aan alle spelleiders die het wel zijn geworden!
 

DeletedUser4045

Guest
Kahvi & Blue jullie mogen niet weg gaan. Jullie zijn onder andere mijn WvW voorbeelden, en ik zou het echt jammer vinden als jullie er mee gingen stoppen. Jullie maken de potjes juist leuk, en daarom mogen en kunnen :D jullie niet weggaan.

Ik wil sowieso nog 1 potje leiden, waarin jullie dan mee kunnen doen, zonder jullie is het een stuk saaier!

Alle spelers die mee doen, als je je inschrijft wees dan alsjeblieft actief ... Want dit bederft het spel echt als je op het randje loopt mee te doen, zeker als je wolf bent. Ook moeten je post wat toevoegen, dat lijkt me toch duidelijk. We krijgen teveel na-apers van Anthraxxis, en dat begint mij te irriteren. Anthraxxis zelf, is gewoon grappig. Maar heb nabootsen is kansloos.

Ik geef hier enkele voorbeelden van spelers die gewoon echt goed zijn, en actief mee doen:
Quechua, TheManWhitItzBlueKnife, Amycipatie, Kahvi, Bappos, Marwoleath, Knoefkoe, Senne, PrOsieeb ....

Er zijn er vast meer, maar deze spelers zijn in ieders geval mijn voorbeelden.

Wel moeten de nieuwe spelers ook niet onderschat worden. Er zijn uiteraard ook nieuwe spelers die hun best doen om actief deel te nemen op het forum, en ook echt de wolven proberen te zoeken. Dit gaat echter soms nog moeilijk omdat ze niet alle personen kennen die hier aan deelnemen. Hoop dat dit begrijpelijk is.

Huh.. Jij ging toch weg? Dan is het toch van ondergeschikt belang of andere mensen blijven..? Je blijft dus gewoon ;).

Je vergeet mij?

Ach Stefan,

De beste worden nooit gewaardeerd. Ik sta er ook niet bij. Daar leer je mee omgaan. Altijd als laatste worden gekozen bij gymles..
 
Reactiescore
338
Huh.. Jij ging toch weg? Dan is het toch van ondergeschikt belang of andere mensen blijven..? Je blijft dus gewoon ;).



Ach Stefan,

De beste worden nooit gewaardeerd. Ik sta er ook niet bij. Daar leer je mee omgaan. Altijd als laatste worden gekozen bij gymles..

Ik ging inderdaad weg, maar heb ook gezegd Noralie haar potje bij te wonen. Wel is het tijdelijk dat ik weg ga, en zal ik strijden voor stemmen na deze 3 potjes :D. Want ik zal nog een leiden ;).

Jij voegt ook veel toe hoor, zal je naam nog even melden :).
 

DeletedUser

Guest
Ik ga niet weg hoor, ik blijf hier ook zo af en toe mijn ronde's meepakken. Wvw is gewoon echt een soort van verslaving, mijn hyperfocus waar ik lekker in weg kan zinken. :) @Crazy
En ik heb me ingeschreven voor het spel van Marwo ;)
 

DeletedUser4045

Guest
Ik ging inderdaad weg, maar heb ook gezegd Noralie haar potje bij te wonen. Wel is het tijdelijk dat ik weg ga, en zal ik strijden voor stemmen na deze 3 potjes :D. Want ik zal nog een leiden ;).

Jij voegt ook veel toe hoor, zal je naam nog even melden :).

Niet alles te serieus nemen hoor :p.

Ik zag dat je mij had toegevoegd haha. :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Daar niemand nog een uitslag heeft gepost ben ik maar aan het tellen gegaan:

Marwoleath: 39
Moederkoek: 34
Prosieb en Evil Big: 17
Capricorno: 14
The Russian Bear: 9
Tompeter: 4
 
Bovenaan