Spelersniveau - Ridderwim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
216
Om de kleintje dingetjes blijven zeuren. Mijn tegenstanders kata’en mijn hoofddorp ook zoals mijn adelshoeve. Mijn buurman breekt ook zijn dorp af. Deal with it... is gewoon een functie in het spel.
Ik vraag een mening, ik zeur niet. Maakt mij wat uit :p Is maar een dorpje, Intussen als hij toch wilt afbreken, laat ik wat MB's helpen door Kata's te sturen :)
Zo lief ben ik wel :D
 
Reactiescore
216
Als je dit legend vind drink je gewoon azijn voor fun neem ik aan. En ja ook wij hebben er last van :'), Ik kan altijd veel respect opbrengen voor mensen die gewoon uitplayed hun tegenstander gg's kunnen wensen.
Precies ja! ik stuur soms zelf een bericht dat ik het een fijne battle vond! :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Outplayed, kom nou. Die gast wordt gecancrushed, niks outplayed.

Heb het zelf ook gedaan na pp verzamelen. Ga niet een gratis dorp afgeven, althans niet zomaar.
En je ziet het ook vaak aan het einde van werelden dat mensen gaan afbreken. Achja, zo is het leven
Als je er uit gestart word ben je toch net zo goed outplayed? En al is het door pp kan je alsnog je buurt verzamelen, een csnipeje gooien of een backtime proberen. Allemaal veel eervoller dan je dorp lekker afbreken.
 
Reactiescore
1.089
Als je er uit gestart word ben je toch net zo goed outplayed? En al is het door pp kan je alsnog je buurt verzamelen, een csnipeje gooien of een backtime proberen. Allemaal veel eervoller dan je dorp lekker afbreken.

Idk wat die man aan het doen is, en goed kan hem alleen van w12 en w24 herrineren, maar voor iemand die dit spel al 15 jaar speelt ofzo en hij neemt 2 dorpjes van 200 punten over in 1 maand tijd. Vind dat niet heel actief/serieus overkomen.

Jij noemt dat outplayed, prima, ik vind dat wel erg zwart wit gedacht. Die man logt wss 1 of 2x per dag om 3 gebouwen aan te klikken. Topic starter zal er denk ik toch meer moeite in hebben gestopt

Maar om nou aan een nietszeggende speler, die amper boven de 6k punten heeft gehaald die wereld, nu belachelijk te maken op het AF voor het afbreken van zijn dorpjes. Tja, dat vind ik net zo kansloos.
 
Reactiescore
157
Als je er uit gestart word ben je toch net zo goed outplayed? En al is het door pp kan je alsnog je buurt verzamelen, een csnipeje gooien of een backtime proberen. Allemaal veel eervoller dan je dorp lekker afbreken.
Ben het hier deels met je eens. Je hebt op voorhand al verloren al de aanvallende speler z'n 10 dorpen meer bezit dan de verdediger in het begin van een wereld.

Afbreken is in mijn ogen een wanhoopspoging om nog te kunnen blijven bestaan.
 
Reactiescore
489
Haha, is toch ook een optie in het spel?

Als dat jouw instelling was bij het begin van dit topic, snap ik niet dat je dit topic überhaupt opent? Ik vind een dorp zelf afbreken een pak minder erg dan dat je nu een kleinere speler kapot kata'd met hulp van je MB'tjes. Ik snap de logica niet meer :p
 
Reactiescore
157
Als dat jouw instelling was bij het begin van dit topic, snap ik niet dat je dit topic überhaupt opent? Ik vind een dorp zelf afbreken een pak minder erg dan dat je nu een kleinere speler kapot kata'd met hulp van je MB'tjes. Ik snap de logica niet meer :p

Hulp bij het afbreken misschien?
 
Reactiescore
3.541
De vraag is, wat is meer spelbederf, dorpje afbreken door pp of dorpjes opbouwen door pp? Je kan hem een slechte verliezer noemen, maar kan je uberhaupt verliezen als je nooit een reële kans hebt gemaakt om te kunnen winnen. En is iemand een winnaar als je nooit de kans hebt gehad te verliezen. Stof tot nadenken.
 
Reactiescore
195
Ik vraag een mening, ik zeur niet. Maakt mij wat uit :p Is maar een dorpje, Intussen als hij toch wilt afbreken, laat ik wat MB's helpen door Kata's te sturen :)
Zo lief ben ik wel :D
In een ander topic zitten huilen omdat iemand een marktplaats 1 level sloopt en nu zelf cata’s willen laten gooien om een heel dorp plat te gooien.

Hypocriete noob, wat een bullshit topic een 6k speler proberen zwart te maken omdat die een pp abuser (jij) te slim af is:biggrin:
 
Reactiescore
216
In een ander topic zitten huilen omdat iemand een marktplaats 1 level sloopt en nu zelf cata’s willen laten gooien om een heel dorp plat te gooien.

Hypocriete noob, wat een bullshit topic een 6k speler proberen zwart te maken omdat die een pp abuser (jij) te slim af is:biggrin:
Ik voel een BAN komen... :)
 
Reactiescore
216
Als dat jouw instelling was bij het begin van dit topic, snap ik niet dat je dit topic überhaupt opent? Ik vind een dorp zelf afbreken een pak minder erg dan dat je nu een kleinere speler kapot kata'd met hulp van je MB'tjes. Ik snap de logica niet meer :p
Ik ga dit dus niet doen, maar je hebt hier maar duidelijk 2 meningen, de ene zegt dat het zielig is en de andere 'het hoort bij het spel'.
Dan krijg je van die grote mond gastjes zoals To Noob For This Planet die nog eens lopen kutten ook :')
 
Reactiescore
216
@bappos Voor dat dit 'Weeral' uit de hand gaat lopen, hier mag een slotje op, wel raar dat de sfeer direct helemaal verkeerde kant opgaat telkens dat 'To Hot For This Planet' zich komt moeien? Misschien eens aanpakken? :)
 
Reactiescore
1.449
Lijkt mij een goed plan, alhoewel ik het aanmaken van topics wel steun dus hopelijk betekent het sluiten niet dat jullie er mee stoppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan