Spelers van de Week

DeletedUser

Guest
Prachtig argumenten van een klassieke boer. Farmen tot je erbij neervalt, wat moet TW spannend voor jullie wezen :rolleyes:

Clears doodlopen doe ik in een latere fase van de wereld wel, dan vind ik het ook niet erg om er vele te verliezen maar nú is dat een ander verhaal, en je snapt vast ook wel waarom.

Gebrek aan targets is overigens bullshit, liggen zat leuke 50K+ ers in je omgeving, gewoon 2/3 dagen op die gasten knallen en dan kan je zo die 11 edels van je gebruiken ;)

Maak je maar geen zorgen hoor, die edels geraken heus wel op.
 

DeletedUser

Guest
Prachtig argumenten van een klassieke boer. Farmen tot je erbij neervalt, wat moet TW spannend voor jullie wezen :rolleyes:

Gebrek aan targets is overigens bullshit, liggen zat leuke 50K+ ers in je omgeving, gewoon 2/3 dagen op die gasten knallen en dan kan je zo die 11 edels van je gebruiken ;)

ja en dan loop je achterstand op doordat je ten eerste teveel vegen hebt lopen
ten tweede teveel troepen zult verliezen.
ten derde dat je niet genoeg kan farmen.

top5 top10 spelen houdt nu eenmaal in dat je erg selectief moet zijn en niet al teveel risico,s kan nemen simpel zat. anders loop je een achterstand op die niet leuk meer is. misschien is dat wel het verschil tussen gemiddelde spelers en topspelers dat ze dat inzicht wel hebben:)

Is meer een kwestie van gaan met die farmbanaan en lol halen uit wie heeft er het meeste gefarmed als dat het op een ander vlak spannend is idd.

oda geilen doen we later wel en grotere spelers echt slopen dat is niet voor nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Uhuh. Ik ben overtuigd. :rolleyes: Jullie spelen het spel om zoveel mogelijk niet op achterstand te komen, kansloze filosofie imho. Kijk ik snap dat sparen altijd onderdeel is van het spel, maar het wordt echt tot in het extreme getrokken door een aantal spelers, dat moet je niet willen.

Gewoon lekker knallen, helemaal nu de wereld nog vol zit met turds zal dat prachtige resultaten opleveren. Spelers als UTS / Impersonator / abrikoos / sombero / etc. liggen me wat dat betreft veel beter, zullen ongetwijfeld ver achter liggen op jullie qua farmen, maar daar breekt de pleuris tenminste niet direct uit als er een paar uurtjes niet gefarmd kan worden ;)

Als je je als speler genoodzaakt voelt om je te onderscheiden in het farmen, dan vraag ik me af hoe het met je andere kwaliteiten zit...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Uhuh. Ik ben overtuigd. :rolleyes: Jullie spelen het spel om zoveel mogelijk niet op achterstand te komen, kansloze filosofie imho. Kijk ik snap dat sparen altijd onderdeel is van het spel, maar het wordt echt tot in het extreme getrokken door een aantal spelers, dat moet je niet willen.

Gewoon lekker knallen, helemaal nu de wereld nog vol zit met turds zal dat prachtige resultaten opleveren. Spelers als UTS / Impersonator / abrikoos / sombero / etc. liggen me wat dat betreft veel beter, zullen ongetwijfeld ver achter liggen op jullie qua farmen, maar daar breekt de pleuris tenminste niet direct uit als er een paar uurtjes niet gefarmd kan worden ;)

Als je je als speler genoodzaakt voelt om je te onderscheiden in het farmen, dan vraag ik me af hoe het met je andere kwaliteiten zit...

Hun kwaliteiten zit niet alleen in farmen hoor...

De spelers die jij opnoemt zijn niet algemeen bekent, de spelers op the secret reunion bv, zijn daadwerkelijk topspelers van nl (ofjah, vito corleone toch), weten hoe ze hun tactieken moeten uitvoeren, hoe ze hun skills moeten gebruiken & hebben inzicht in hun bouwkunde. Ze farmen non-stop, & ook dat kan je ook doen als je maar een paar uurtjes aanwezig ingame kan zijn.

Ik ben ook niet aan die spelers, maar het is een feit dat uw argument op niets slaat.
 

DeletedUser

Guest
Uhuh. Ik ben overtuigd. :rolleyes: Jullie spelen het spel om zoveel mogelijk niet op achterstand te komen, kansloze filosofie imho. Kijk ik snap dat sparen altijd onderdeel is van het spel, maar het wordt echt tot in het extreme getrokken door een aantal spelers, dat moet je niet willen.

Gewoon lekker knallen, helemaal nu de wereld nog vol zit met turds zal dat prachtige resultaten opleveren. Spelers als UTS / Impersonator / abrikoos / sombero / etc. liggen me wat dat betreft veel beter, zullen ongetwijfeld ver achter liggen op jullie qua farmen, maar daar breekt de pleuris tenminste niet direct uit als er een paar uurtjes niet gefarmd kan worden ;)

Als je je als speler genoodzaakt voelt om je te onderscheiden in het farmen, dan vraag ik me af hoe het met je andere kwaliteiten zit...

het is waarschijnlijk door die "kansloze" filosofie dat elke wereld die ik start bovenaan te vinden ben net als sommige anderen. ga eens na wie al meerdere werelden bovenaan te vinden was en dit zijn niet de degenen die hun acc. om zeep helpen door clear na clear dood te lopen en toevallig toch veelal dezelfde spelers.
 

DeletedUser44415

Guest
het is waarschijnlijk door die "kansloze" filosofie dat elke wereld die ik start bovenaan te vinden ben net als sommige anderen. ga eens na wie al meerdere werelden bovenaan te vinden was en dit zijn niet de degenen die hun acc. om zeep helpen door clear na clear dood te lopen en toevallig toch veelal dezelfde spelers.

+1

Ook ikzelf stuur nooit een clear uit met alle lc erbij, tenzij het vol zwaard staat.

Verder is het beetje meer bijlverlies gemakkelijk terug opbouwbaar met de aantal buiten je tijdens de uren je clear terugkomt terug in productie. Vollop gaan clearen in deze stadium is zinloos. Dit gaat echter meer wanneer je boven de 20-tal clears bezit, pas dan kan je echter enkele clears laten doodlopen om meerdere dorpen bij te gaan winnen. That's mine opinion.
 

DeletedUser

Guest
Uhuh. Ik ben overtuigd. :rolleyes: Jullie spelen het spel om zoveel mogelijk niet op achterstand te komen, kansloze filosofie imho. Kijk ik snap dat sparen altijd onderdeel is van het spel, maar het wordt echt tot in het extreme getrokken door een aantal spelers, dat moet je niet willen.

Gewoon lekker knallen, helemaal nu de wereld nog vol zit met turds zal dat prachtige resultaten opleveren. Spelers als UTS / Impersonator / abrikoos / sombero / etc. liggen me wat dat betreft veel beter, zullen ongetwijfeld ver achter liggen op jullie qua farmen, maar daar breekt de pleuris tenminste niet direct uit als er een paar uurtjes niet gefarmd kan worden ;)

Als je je als speler genoodzaakt voelt om je te onderscheiden in het farmen, dan vraag ik me af hoe het met je andere kwaliteiten zit...

Aan de domheid van deze post te lezen heeft of Stealer of Fail of The retarded one een nieuw forum acci gemaakt.
 

DeletedUser47551

Guest
je moet nadenken, om 14u zat ik gewoon in mn kleuterklasje hoor :)
 
Bovenaan