Spelers van de Week

DeletedUser

Guest
maar je hebt toch gratis dorpjes om over te nemen? :D

10zn31v.gif
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik vind dat je het zeker goed doet hoor. Maar als je weet dat ik 11 edels klaar heb staan en 11 gratis dorpen zou kunnen krijgen zou er zeker een groot verschil tussen ons zijn :). Maar al met al, doe je het nogmaals zeker nice hoor, vooral omdat je het in je eentje doet, ik zou er allang mee gekapt zijn.

Hierzo :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt ZOU kunnen krijgen. Niet dat wij ze krijgt.

Ik zou ook alle dorpjes vanaf nu gratis kunnen krijgen..

Kans is echter klein dat het gebeurt, maar het kan wel.

Kortom, of de interpretatie die jij eraan geeft zorgt ervoor dat de post nergens op slaat..of psychopaatje heeft gelijk. Beiden niet erg gunstig voor Patriot. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zou ook alle dorpjes vanaf nu gratis kunnen krijgen..

Kans is echter klein dat het gebeurt, maar het kan wel.

Kortom, of de interpretatie die jij eraan geeft zorgt ervoor dat de post nergens op slaat..of psychopaatje heeft gelijk. Beiden niet erg gunstig voor Patriot. :p

In zijn post zegt hij toch duidelijk dat ALS hij ze ZOU krijgen (door een intern)?
 

DeletedUser

Guest
Maar als je weet dat ik 11 edels klaar heb staan en 11 gratis dorpen zou kunnen krijgen zou er zeker een groot verschil tussen ons zijn

Mss minder tw'en en wat vaker naar Nederlands gaan ;)

"Als" slaat heel ergens anders op in deze zin nl.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mss minder tw'en en wat vaker naar Nederlands gaan ;)

"Als" slaat heel ergens anders op in deze zin nl.

Euhm, ik weet niet wie hier degene is die vaker naar Nederlands moet gaan maar is een gewone zin hoor, misschien interpreteer jij hem verkeerd ofzo? Wat Patriot wilt zeggen is dat als wij 11 interndorpen zouden hebben klaarliggen om geëdeld te worden, wij boven hem zouden staan (hij gebruikt 11 dorpen omdat er 11 edels klaarstaan).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dan mag ie dat wel beter formuleren..Slaat ook nergens op verder trouwens, als het niet zo is..begin er dan niet over. Tot dan staat knakworst boven ze, en terecht.

Maar goed jullie zitten bij 'm in de stam dus zullen wel weten of hij die interns al dan niet heeft ^^
 

DeletedUser

Guest
Dan mag ie dat wel beter formuleren..Slaat ook nergens op verder trouwens, als het niet zo is..begin er dan niet over. Tot dan staat knakworst boven ze, en terecht.

Maar goed jullie zitten bij 'm in de stam dus zullen wel weten of hij die interns al dan niet heeft ^^

Wat is daar fout aan geformuleerd? Misschien wat minder tw spelen en wat meer naar Nederlands gaan. :p

Ik speel btw zelf met Patriot op een account, en we hebben geen interns gehad.
 

DeletedUser

Guest
Wat is daar fout aan geformuleerd? Misschien wat minder tw spelen en wat meer naar Nederlands gaan. :p

Ik speel btw zelf met Patriot op een account, en we hebben geen interns gehad.

Nou omdat hij begint met een feit (ik ga er maar vanuit dat het waar is).."als je weet dat wij 11 edels hebben.." dan maak ik eruit op dat wat daarop volgt bij dat verhaaltje hoort en dus ook als een feit gezien moet worden. Zeker op de wijze waarop hij het formuleert.

En nou bravo hoor, geen interns.. Dat maakt jullie alleen niet beter, of laat ik het zo zeggen..ik vind knakworst verdiend eerste staan. :)
 

DeletedUser

Guest
Nou omdat hij begint met een feit (ik ga er maar vanuit dat het waar is).."als je weet dat wij 11 edels hebben.." dan maak ik eruit op dat wat daarop volgt bij dat verhaaltje hoort en dus ook als een feit gezien moet worden. Zeker op de wijze waarop hij het formuleert.

En nou bravo hoor, geen interns.. Dat maakt jullie alleen niet beter, of laat ik het zo zeggen..ik vind knakworst verdiend eerste staan. :)

Dat heet begrijpend lezen.

Daarbij, hebben wij ergens verteld dat wij eerste hadden moeten staan? Nee. Enige wat Patriot zei was dat wij met interns boven hem hadden gestaan (geen idee of dat klopt, ligt natuurlijk aan de grootheid interns etc.)
 

DeletedUser

Guest
Nee maar dat zeg ik toch ook niet, ik zeg alleen dat ik vind dat hij verdiend eerste staat.

Zal me aan mn reet roesten waar jullie staan/willen staan :p
 

DeletedUser

Guest
Dan mag ie dat wel beter formuleren..Slaat ook nergens op verder trouwens, als het niet zo is..begin er dan niet over. Tot dan staat knakworst boven ze, en terecht.

Maar goed jullie zitten bij 'm in de stam dus zullen wel weten of hij die interns al dan niet heeft ^^

Mja, beetje vreemde zin idd. Maar met een beetje inzicht snap je die zin wel en snap je ook wat ik bedoel, en daarbij is het geen les Nederlands hier.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, gebrek aan targets vooral. Moraal begint nu echt een rol te spelen. ODA doet mij in deze fase nog nauwelijks iets, het draait er nu gewoon om om zo weinig mogelijk verliezen te maken.

Prachtig argumenten van een klassieke boer. Farmen tot je erbij neervalt, wat moet TW spannend voor jullie wezen :rolleyes:

Gebrek aan targets is overigens bullshit, liggen zat leuke 50K+ ers in je omgeving, gewoon 2/3 dagen op die gasten knallen en dan kan je zo die 11 edels van je gebruiken ;)
 

DeletedUser

Guest
Gebrek aan targets is overigens bullshit, liggen zat leuke 50K+ ers in je omgeving, gewoon 2/3 dagen op die gasten knallen en dan kan je zo die 11 edels van je gebruiken ;)

kunnen ze alleen lopen vermits je door je clears bent ;)
 
Bovenaan