Spelers van de Week

DeletedUser

Guest
Eigenlijk een beetje raar hoe die speler gekozen wordt, mij lijkt het logische dat die persoon het gewoon goed dee op een van deze manieren;ODA,ODD,ODT,punten of overnamens... anders krijg je gewoon een naam op je die nergens op slaat.. is dus niet bepaald een prestatie dat je speler van de week bent nu..
 

DeletedUser52173

Guest
Eigenlijk een beetje raar hoe die speler gekozen wordt, mij lijkt het logische dat die persoon het gewoon goed dee op een van deze manieren;ODA,ODD,ODT,punten of overnamens... anders krijg je gewoon een naam op je die nergens op slaat.. is dus niet bepaald een prestatie dat je speler van de week bent nu..

Dat is ook niet de bedoeling.
 

DeletedUser

Guest
Dit wordt dus eigenlijk maar heel subjectief gekozen lijkt me :)
 

DeletedUser

Guest
dus er worden enkele spelers gekozen en daar wordt iets over geschreven?
 

DeletedUser

Guest
Van de ene kant is het leuk voor de iets ''mindere'' spelers onder ons die niet echt aan de top staan maar er toch in verschijnen dat het zo gekozen wordt, van de andere kant vraag ik me inderdaad af of het niet beter door iets bepaald kan worden waardoor het eigenlijk inderdaad een prestatie is als je erin staat.
 
Reactiescore
372
Verdomme, waarom draait alles toch tegenwoordig om presteren. Nee gun die spelers dat toch eens een keer, het is niet dat ze minder goed in een spel (its just a fucking game!!!) zijn dat ze minder waard zijn.
 

DeletedUser

Guest
Verdomme, waarom draait alles toch tegenwoordig om presteren. Nee gun die spelers dat toch eens een keer, het is niet dat ze minder goed in een spel (its just a fucking game!!!) zijn dat ze minder waard zijn.

Natuurlijk gun ik ze dat joh, maakt me ook helemaal niks uit hoor. Ik wilde alleen helpen, en reageerde op de post van Freedom Fighter.
 

DeletedUser

Guest
:p, Je wordt gekozen en daarna verkloot je je timing, ik bedoelde meer dat dat niet heel erg matcht :)
 
Bovenaan