Spelers van de Week

DeletedUser52173

Guest
Qazzo zei:
De spelers van de week worden random gekozen

Dat staat in de eerste post, maar als jullie erover gaan overleggen is het niet meer random.
Sorry ik ben een mierenneuker.
 

DeletedUser

Guest
Dat staat in de eerste post, maar als jullie erover gaan overleggen is het niet meer random.
Sorry ik ben een mierenneuker.

Haha, nee kijk iedereen kiest een paar spelers, die leggen we bij elkaar en we kiezen we uit die spelers.
 

DeletedUser52173

Guest
Haha, nee kijk iedereen kiest een paar spelers, die leggen we bij elkaar en we kiezen we uit die spelers.

Ooh ok. Maar ik neem toch niet aan dat jullie de hele ranglijst nemen ?Dat zo bijna onmogelijk zijn!
 

DeletedUser

Guest
Ooh ok. Maar ik neem toch niet aan dat jullie de hele ranglijst nemen ?Dat zo bijna onmogelijk zijn!

Tuurlijk niet. Ik weet niet hoe de anderen het doen maar ik typ gewoon rangen in de ranglijst en kijk tussen de spelers.
 

DeletedUser47506

Guest
Kijk je ook per continent?

Anders mag je ook wel een bezoekje brengen aan C86:eek:
 

DeletedUser47506

Guest
Ik ben volgende week de eerste speler met een adelshoeve van het continent daar kunnen ze niet omheen.
 

DeletedUser38984

Guest
Nog even geduld, straks kun je hem vinden in het lijstje meest gefaalde speler ooit:rolleyes:

Ik ben bang, voor zo'n pro'e stam. :(
Ze hebben 600 punten en dan al lc. :eek: Ik doe het gwn in me broek als ik eral aan denk dat ze bij de 3k 200 lc hebben. :(
 

DeletedUser

Guest
In de ijzermijn delven de arbeiders het voor de oorlog/vrede zo belangrijke Ijzer.
Hoe hoger het level van de ijzermijn,hoe sneller het ijzer wordt geproduceerd.
= =

lol lol XDXD
 
Bovenaan