Spelers van de Week

DeletedUser

Guest
Hun kwaliteiten zit niet alleen in farmen hoor...

De spelers die jij opnoemt zijn niet algemeen bekent, de spelers op the secret reunion bv, zijn daadwerkelijk topspelers van nl (ofjah, vito corleone toch), weten hoe ze hun tactieken moeten uitvoeren, hoe ze hun skills moeten gebruiken & hebben inzicht in hun bouwkunde. Ze farmen non-stop, & ook dat kan je ook doen als je maar een paar uurtjes aanwezig ingame kan zijn.

Ik ben ook niet aan die spelers, maar het is een feit dat uw argument op niets slaat.

+1

Ook ikzelf stuur nooit een clear uit met alle lc erbij, tenzij het vol zwaard staat.

Verder is het beetje meer bijlverlies gemakkelijk terug opbouwbaar met de aantal buiten je tijdens de uren je clear terugkomt terug in productie. Vollop gaan clearen in deze stadium is zinloos. Dit gaat echter meer wanneer je boven de 20-tal clears bezit, pas dan kan je echter enkele clears laten doodlopen om meerdere dorpen bij te gaan winnen. That's mine opinion.

Bedankt voor je nuttige informatie over hoe jij je clears verstuurd, had ik altijd al graag willen weten.

Ik heb het overigens niet over volop clearen, maar af en toe terugvallen naar 60% van je farminkomsten voorheen is helemaal niet erg. Gaf enkel aan dat je kan doorslaan in farmgedrag en daar zijn bovengenoemde heren - nogmaals naar mijn bescheiden mening - in doorgeslagen. Daarnaast heb ik nooit beweerd dat ze andere aspecten niet onder controle hebben, vroeg het me enkel af.

het is waarschijnlijk door die "kansloze" filosofie dat elke wereld die ik start bovenaan te vinden ben net als sommige anderen. ga eens na wie al meerdere werelden bovenaan te vinden was en dit zijn niet de degenen die hun acc. om zeep helpen door clear na clear dood te lopen en toevallig toch veelal dezelfde spelers.

In welk stuk van mijn post ontken ik dat de tactiek niet werkt? Het enige wat ik heb aangegeven is dat het een speelstijl is die ik volkomen kansloos vind.

---
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan