Spelers uitnodigen

Reactiescore
0
Beste spelers,

Ik ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen met het uitnodigen van spelers/vrienden. Voor mijn gevoel kwamen die vroeger redelijk in de buurt te liggen. Met de start van wereld 100 zijn een aantal vrienden en ik uitgenodigd door één andere vriend. We liggen allemaal vrij ver van elkaar vandaan. Dat is natuurlijk erg jammer. Kan ik daar überhaupt iets aan doen of is het gewoon vette pech? Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn

Reactiescore
0
Twee spelers zijn in de middle of nowhere beland, totaal niet in de buurt. Wat betreft anderen:
- 8 tegels, waarvan 3 schuin
- 9 tegels waarvan 4 schuin
- 10 tegels.

Is dat normaal?

Reactiescore
94
Dat hele uitnodig systeem moet ook op de schop.
Uitnodigingen die niet aan komen en dan kan je niet nog een uitnodiging sturen.
De manier van accepteren klopt ook niet. Wanneer je gewoon de link gebruikt kom je als nog aan de hele andere kant van de wereld.
Ik snap niet dat wanneer je zelf een wereld start je ipv bijv. windrichting zou kiezen, je een scherm krijgt met iedereen die je uit genodigd heeft en dat je zelf kan kiezen bij wie je wilt komen te liggen of niet. Dan ben je ook niet afhankelijk van een link die niet werkt of een invite proces die ruk is.

Dan ook nog eens een support hebben die niet allemaal het zelfde antwoord geeft. Die dan gaan adviseren je account te verwijderen (wat 5 dagen duurt) of opnieuw te beginnen in de hoop dat je dichterbij gaat komen te liggen. Mocht je dit probleem zelf ervaren. Ze kunnen je gewoon een verplaats item geven die het zelfde werkt als een uitnodiging.

Excuus voor de negatieve toon maar het werkt vaak slecht en het is toch allemaal niet zo heel moeilijk.
Verder is als het wel werkt 10 velden een prima range.

Bovenaan