Speler van het jaar |2016

Reactiescore
3.452
Wat een irritant ventje ben jij,kssst ga weg hier !
 

DeletedUser61134

Guest
Inge, als ik je naam typ verbeterd mijn mobiel het naar vinger. Mijn mobiel vindt het dus tijd worden dat we eens afspreken.

Ik snap dat Sander een complicatie is voor onze relatie, maar je hoeft hem niet te blokkeren. Gewoon duidelijkmaken dat je hem niet hoeft is genoeg. X je Bec-up

On-topic: Nog even een kleine toevoeging voor TMS; Deluxemassa op TMS hadden de directe buren een aanvalsniveau ver onder niveau. Verloren al edels op simpele LC snipes of kleine stacks. Tekort aan timekunsten en preclears.
Conclusie:
Zelfs Tymon en co zouden met zo'n waardeloze stam niks kunnen doen tegen Fide.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Inge, als ik je naam typ verbeterd mijn mobiel het naar vinger. Mijn mobiel vindt het dus tijd worden dat we eens afspreken.

Ik snap dat Sander een complicatie is voor onze relatie, maar je hoeft hem niet te blokkeren. Gewoon duidelijkmaken dat je hem niet hoeft is genoeg. X je Bec-up

On-topic: Nog even een kleine toevoeging voor TMS; Deluxemassa op TMS hadden de directe buren een aanvalsniveau ver onder niveau. Verloren al edels op simpele LC snipes of kleine stacks. Tekort aan timekunsten en preclears.
Conclusie:
Zelfs Tymon en co zouden met zo'n waardeloze stam niks kunnen doen tegen Fide.

Als ik je naam typ krijg ik Trump te zien, misschien tijd om een muur te bouwen tussen jou en het AF?
 

DeletedUser58964

Guest
Mooi dat ik alsnog 2e ben geworden met aanvaller :p

Kun je nagaan, als ik geen luie flikker was geweest en daadwerkelijk had gefarmd :0
 
Reactiescore
2.478
Lucas sinds wanneer ben jij zo'n aandachtsslet en verlaag je je tot het niveau van Dirk en Rebecca. Ga is heel snel weer een leven zoeken en laat dit dode forum dood zijn in plaats van het onder te spammen.
 

DeletedUser61134

Guest
Lucas sinds wanneer ben jij zo'n aandachtsslet en verhoog je je tot het niveau van Dirk en Rebecca. Ga is snel verder met je mooie leven door dit dode forum levend te spammen.

Heb je zin even verbeterd.
Geen dank <3
 

DeletedUser7072

Guest
Je moet al die spam zien als een soort chemokuur. We bestrijden de kanker(inactiviteit) maar er zijn wat bijwerkingen ja. Zelfde geldt voor het vrije forum, wat dankzij de controversiële inbreng van bovenstaande persoon wat levendiger geworden is.
 
Bovenaan