Speler van het jaar |2016

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Van welke speler verwacht je het meeste in 2017? Ik heb veel vertrouwen in het team dat nu op Azrahn zit, vooral nu Anne terug is, hebben al laten zien wat ze kunnen afgelopen dagen op Lin, maar ik verwacht nog veel meer van ze in 2017.

Vertrouwen in Anne hhahaa loool
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Best verdedigend team zegt die.. Die massa hebben aldo, pim&ik samen gedeft. Geen sprake van een team dus noob!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
  1. Wie was de beste speler van 2016? De beste speler van 2016 vond ik Savior of the North, dit team heeft laten zien dat ze van alle markten thuis zijn, aanvallend zijn het natuurlijk beesten, maar ook verdedigend laat het team mooie dingen zien via de vv's die ze draaien. Dan nemen ze ook nog leiderstaken op zich wat het voor mij compleet maakt.
  2. Welke speler gaf je de meeste motivatie? SOTN en in het speciaal Melvin. Dit geweldige buuraccount geeft mij toch altijd de motivatie om net iets hoger te staan, net iets meer te farmen, en net iets harder te groeien, wat wederzijds is denk ik. In het speciaal benoem ik Melvin, wanneer ik er even doorheen zit met mijn motivatie, wat Melvin dan meteen merkt, begint die privé hele toekomstplannen te vertellen wat me dan weer wat extra motivatie geeft. #CLS3LiterV6GeenStress
CLS3LiterV6GeenStressssssssss! Joost snapt hem, zim zimma!
Thanks lieverd <3
 
Reactiescore
30
  1. Wie was de beste speler van 2016? Tokugawa Ieyasu, geweldige buren zijn dit. Ze staan verdient top 2 ;). Draaien veel vv's en zijn er niet vies van om clears te gooien voor stamgenoten of def te sturen. Het enige was er misschien een beetje aan ontbreekt is deftige tegenstand. Maar dat zie ik ook niet meer gebeuren om eerlijk te zijn.
  2. Wie was de meest tactische speler/leider van 2016? Dick, hij heeft er op diplomatiek gebied alles aan gedaan om het fide zo moeilijk mogelijk te maken.
  3. Wie was de beste aanvaller van 2016? Tokugawa Ieyasu, ondanks de geringe tegenstand ga ik hier toch voor toku. Zelfs als de tegenstand beter zou zijn zouden ze er gewoon overheen walsen. Ook het feit dat ze vaak genoeg voor stamgenoten gooien telt mee natuurlijk. Verdiende #1 ODA.
  4. Wie was de beste verdediger van 2016? Holsappeltje, vooral Steven natuurlijk. Tuurlijk, hij heeft heel wat dorpen verloren. Maar Steven is altijd blijven doorzetten ondanks dat het lang niet altijd rooskleurig uitzag voor hem. Qua skills is hij misschien niet de beste, maar zijn doorzettingsvermogen compenseert dat ruimschoots.
  5. Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast? Dylan van Dijkhopper, toen hij werd aangenomen wist ik niet goed wat ik ervan moest verwachten. Maar buiten dat die binnen een week zijn account meteen een ban had bezorgd doet hij het gewoon heel goed. Hij zet zich goed in voor de stam en doet het ook goed tegen No1Rules.
  6. Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Slash n Bash, hier zit nu gewoon een top team op. Nemen veel vv's op zich en sturen veel def naar stamgenoten.
  7. Wie was je favoriete forumposter dit jaar? -
  8. Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016? -
  9. Wie was de beste leider van 2016? Moet zeggen de gehele leiding van Fide het goed heeft gedaan, al mogen ze wel iets minder inactief zijn naar mijn mening :p. Maar als ik er een moet uitkiezen ga ik toch voor Fabian. Geweldige co en zeker voordat die in Suriname zat was hij veruit de actiefste leider en ook een geweldige co natuurlijk <3.
  10. Welke speler gaf je de meeste motivatie? Tokugawa Ieyasu, laten we eerlijk zijn. We willen beiden gewoon eerste worden. En als je dan ziet dat ze boven je staan, dan krijg je spontaan zin om met de vlaggenbooster munten te gaan slaan. Dit geeft wel een leuke onderlinge strijd en los daarvan ook gewoon geweldige buren <3.
  11. Wie was dé flopspeler van 2016? DMW, die moet zich echt schamen. Menig intern geeft meer tegenstand dan deze man. Ook had ik verwacht dat Team Risico niet ging runnen voordat er ook maar een aanval was aangekomen, beetje teleurstellend. Maar ik vind het erger van DMW want die zit in met Ui. Die laat zijn stamgenoten die wel deffen gewoon in de steek en moet zich daarvoor schamen.
  12. Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Aldo, heb hem om eerlijk te zijn op deze wereld niet al te lang meegemaakt, maar ken hem als een geweldige buurman en stamleider op wereld 45. Een aanwinst voor elk account.
  13. Wat was het moment van 2016? Het vallen van RDR, dit zorgde ervoor dat Fide zich helemaal kon richten op Met Ui.
  14. Van welke speler verwacht je het meeste in 2017? Heisemmberg, dit account is van het zorgenkindje van Fide naar een van de meest actieve accounts gegaan. Ben ervan overtuigd dat ze heel wat spelers gaan wegspelen in 2017 :).
  15. Wie was de liefste co van 2017? Deze heb ik ingevoerd speciaal voor mijn lieve Inge <3. Het is een grote eer om met jou samen te spelen :$
 
Reactiescore
323
SPELERS

Wie was de beste speler van 2016?: Toku en Savior. iedereen die op hun pad kwam veegden ze weg. Op beide accs topteams met topmensen.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2016?: Dick van 4 farmers, ookal is met Ui een regelrechte flop, hij heeft het toch voor elkaar gekregen om de overige stammen tegen Fide te verenigen om nog enige kans te maken
Wie was de beste aanvaller van 2016? Toku/Savior. Zie beste speler
Wie was de beste verdediger van 2016?: The Age of Nobility: zowel het oude als het nieuwe team doen het verdedigend gewoon goed. Slaan massa's af met minimale verliezen.
Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?: Joost van Toku.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?: Savior of the North. Doen veel te veel vv's, strooien met clears voor stamgenoten.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? : Forum is niet heel veel soeps, maar ik kan altijd wel lachen om de posts van Pim, Joost.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016?: Vetrix
Wie was de beste leider van 2016?: Leiding Fide: Timo/Fabian/Michiel/David
Welke speler gaf je de meeste motivatie?: Savior. Dwingen ons om te blijven edelen, anders nemen ze gewoon onze lijn over :p
Wie was dé flopspeler van 2016?: DMW, tja :D
Wat was het moment van 2016?: Val van rdr
Van welke speler verwacht je het meeste in 2017? : Slash n Bash, topteam, hebben nu eindelijk hun jump gemaakt en groeien daar iedereen eruit. Gaan zeker in 2017 de top 5 in.


Stammen

Wat was dé topstam van 2016?: Fide
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?: Fide
Welke stam was aanvallend het beste?: Fide
Welke stam was defensief het beste?
Welke stam is dé flopstam van 2016?: Fide
Welke stam was dé vijand van 2016?: Met Ui
Van welke stam verwacht je het meeste in 2017?: Fide
 
Reactiescore
2.506
De laatste uren van het nieuwe jaar zijn op twee handen te tellen. Zouden spelers van Met UI nog snel wat lijsten maken? En wie komt er op de 2de plaats te staan van speler van het jaar? Het is akelig spannend:rolleyes:

De eerste plaats krijgt 150 pp's
De tweede plaats krijgt 100 pp's
De derde plaats krijgt 50 pp's
En Laurens krijgt de rest van de 463 pp's die ik nog heb staan. Reken zelf maar uit hoeveel dat is babe.

PS wss verwerk ik 2 januari pas de uitleg, ik ben die ene persoon die op 1 januari moet werken :(
 

DeletedUser43750

Guest
SPELERS

Wie was de beste speler van 2016?: Savior of the North; Doet veel voor de stam,, zijn zeer actief en draaien veel vv's(ook voor mij in mijn solo tijd). Zitten ook allemaal leuke spelers op die elkaar goed aanvullen. Maarja.. Melvin vult wel meer dingen. :rolleyes:

Wie was de meest tactische speler/leider van 2016?: Fabian van Savior; Regelt veel voor de stam en is bijna overal bij betrokken. Ook een van de weinige die als leider actief is. Zo actief als een hond. :D

Wie was de beste aanvaller van 2016? Hier zet ik Toku neer, naaien(samen met savior) iedereen in het noorden in de reet. Punt.

Wie was de beste verdediger van 2016?: The Age of Nobility: Dit moet voor jou geen verrassing zijn laurens,, je weet zelf allang dat je de beste verdediger bent toch? HOER. :cool:

Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?: Guust van No1Rules,, wist niet dat er nog mensen bestonden op de wereld die er gewoon helemaal niks van snappen. En dan toch zo'n grote bek blijven houden en het zelf niet door hebben. BRUHH!

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?:
Savior of the North. Gooien clears voor de stam en krijgen er gratis vv's voor terug. Wat wil je nog meer??

Wie was je favoriete forumposter dit jaar? : Het forum is kut.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016?: Geen commentaar.

Wie was de beste leider van 2016?: De hele leiding van Fide heeft het goed aangepakt. Geen idee wie er achter het creëren van deze phalanxen, maar credits naar hem. Alleen die holsappeltje ligt er niet echt lekker bij. Mijn tip: Dumpen die gasten.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?: Dylan; wat een flapdrol was dat zeg toen hij nog op Euphoria zat. Probeerde alles om maar iemand te kunnen naaien en probeerde dit dan goed te praten waar hij niet zo goed in is.:p Aan de andere kant,, als hij bij je in de stam zit werkt dit weer in je voordeel. Maar conclusie: Dylan = (actieve)NOOB.

Wie was dé flopspeler van 2016?: Euphoria,, naja eigenlijk heel Mono/Irid. Nu zou je zeggen dat is een stam, maar Mono kon je amper een stam noemen en die spelers zijn 1 voor 1 flopspelers. Want: Waar zijn ze gebleven?? :eek:

Wat was het moment van 2016?: Het oprichten van Met Ui waardoor de wereld toch nog interessant is geworden. Alhoewel,, als ze allemaal een marathon gaan rennen heeft het ook niet echt veel nut gehad.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2017?: Daniel,, een date dan vooral.


Stammen

Wat was dé topstam van 2016?: Fide, duidelijk.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?: RDR,, met zulke clusters toch een redelijk inbreng in de wereld gehad.

Welke stam was aanvallend het beste?: Fide, met dank aan het falen/runnen van Met Ui.

Welke stam was defensief het beste? Fide, heeft de meeste massa's gestopt.

Welke stam is dé flopstam van 2016?:
Mono/Irid., het aantal naamsveranderingen zegt wel genoeg,, een nieuwe naam maakt het nog geen nieuwe stam/spelers.

Welke stam was dé vijand van 2016?: Met Ui, met als die DU's moet er toch wel redelijk gedeffd kunnen worden??

Van welke stam verwacht je het meeste in 2017?: Fide, ondertussen nr.1 en gaan leuk door.
 

DeletedUser75778

Guest
Laten we knallend dit jaar afsluiten. Ik heb dan toch ook maar een lijstje gemaakt!

SPELERS

Wie was de beste speler van 2016?
Ik ga hier lekker cliché een keuze moeten maken tussen Tokugawa en Savior of the North. Laat ik eerst eens opnoemen waarom de keuze überhaupt tussen deze twee gemaakt moet worden:
  • Hebben beiden op rang één gestaan. Een prestatie die echt meer dan verdiend is;
  • Beiden zeer hoge ODA, getuigt van veelvuldig nuttig gebruik van hun kwantiteit
  • Zeer betrokken bij de stam als we het hebben over activiteit. Onmisbare leden van de harde kern en onderdeel van Fide vanaf het eerste uur;
  • Draaien erg veel vv's;
Er zijn ook verschillen op te merken. Zo is Savior of the North af en toe beland geraakt in een dipje qua groei. Dit kunnen we van Tokugawa niet zeggen. Echter is dit dan wel weer volledig ingehaald en heeft Savior voor het eerst zelfs op rang één gestaan.

Aan de andere kant biedt Savior of the North ook nog eens slagkracht op het AF. Melvin en Fabian willen wel eens goede en vooral leuke P&P produceren wanneer nodig. En zelf probeer ik ook altijd mijn zegje te doen wanneer daar behoefte aan is.

Ook is Savior belangrijk geweest voor de oprichting en het verdere verloop van de stam Fide. Dat mag niet vergeten worden. Toch denk ik dat het feit dat er op Savior leidersfiguren spelen er juist voor zorgt dat het inzetten voor de stam een soort verplichting is. Die druk heeft Tokugawa niet. Natuurlijk zijn ze onderdeel van een stam, maar alles wat ze gunnen aan de rest is niet vanwege een voorbeeldfunctie.

Zoals Michiel al aanhaalde, is dit de lastigste nominatie om toe te bedelen. Ik kan eigenlijk niet kiezen welke van deze twee accounts net iets beter is dan het andere. Omdat je eigen account nomineren geen punten oplevert, gun ik deze award aan het team van Toku. Gefeliciteerd Joost, Luuk en Mathias!

Wie was de meest tactische speler/leider van 2016?

Ik vind het grappig hoe veel mensen hier Dick noemen. Ik kan er niet omheen dat hij alle stammen met elkaar heeft verenigd. Maar wat is daar nu tactisch aan? Laat staan dat het getuigt van een goed leiderschap. Alle accounts in het westen waar simpelweg genoodzaakt om te verenigen tegen het alsmaar voortdenderende Fide. Een koud kunstje dus, waarvoor je natuurlijk alsnog wel enige credits verdient Dick. Maar meest tactisch?

Die vernoeming gaat toch echt naar het startende leidingsteam van Fide. Sinds de start van de wereld was het oosten van de wereld niets om rekening mee te houden. Snelle groeiers lagen er wel, zoals Pathos11 en Heisemmberg. Maar er was niemand die al de toppers in deze hoek - en dat waren er veel - zou verenigen tot een hechte groep. Totdat Inge eens met Timo in gesprek ging en ik ondertussen uit werd genodigd om op Savior te komen spelen. Deze gebeurtenissen hebben er voor gezorgd dat alle balletjes begonnen te rollen. Na een tijd alle accounts te hebben gefilterd zijn we gestart met bijna alle huidige spelers. Niemand had nog rekening gehouden met een kwalitatieve stam in het oosten. En we zijn van ver gekomen. Een typische rim-stam die zijn prioriteiten goed op een rijtje heeft:

https://i.imgsafe.org/7cdc2ae9ba.png

Het groeien van deze stam in de juiste richting rond en na de oprichting is het resultaat van een goed georganiseerde stam en een ervaring leiding. Dus bij deze een shout out naar Michiel en Timo. Samen mij hebben jullie iets prachtigs neergezet.

Wie was de beste aanvaller van 2016?

Dat is bij uitstek het account D.I.A., waar Frankie en eerder ook nog Benji hun waarde hebben laten zien. Een smalle phalanx-ligging heeft het voor hen niet altijd makkelijk gemaakt. Maar het feit alleen al dat Benji de massa op Down to Earth. heeft gepland en perfect heeft uitgevoerd getuigt van hun aanvallende precisie. Het overtreft accounts als Savior of the North zeker, die hebben veel van hun succes aan de kwantitatieve overmacht te danken.

Wie was de beste verdediger van 2016?
Holsappeltje is by far degene die het meeste te verduren heeft gekregen, maar geen moment op gaf. Dit is iets waar menig speler wat van kan leren. Toch heeft hij zich defensief niet altijd van zijn beste kant laten zien. Iemand die dat wel heeft gedaan is het account The Age of Nobility. Eerder waren Aldo en Ricardo hier een gouden duo en momenteel weert Laurens met zijn team elke massa deftig af. Dit overtreft alle andere accounts die met incommings moesten dealen deze wereld.

Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?
Dat is voor mij TasmanianDevil. Toevallig sprak ik JiahaoPingBang gisteren nog eventjes over zijn early days bij Fide. Deze jongen is zo ongelooflijk hard gegroeid qua kennis, inzicht en inzet. Hij kwam als solo speler op TasmanianDevil. Ik heb dit account destijds toegelaten vanwege de ligging en mijn volste vertrouwen in de inzet van Jiahao. Hij kwam hier met enkele dorpen, terwijl de rest al ver voor stond. Toch is hij inmiddels de top 20 binnen gedrongen en heeft hij al veel betekend voor onze stam.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Deze award vind ik ook heel lastig te geven. Ik heb zoveel mooie mensen mogen zien spelen afgelopen jaar. Spelers als Daniël, Inge, Fabian en Douwe. Zo vaak draaiden ze vv. Maar er missen nog mensen in het rijtje. Degene die mij het meest is opgevallen is Luuk van Tokugawa. Hoe hij zijn eigen account en die van anderen onder zijn hoede neemt af en toe, dat is prijzenswaardig. Nooit vies van een vv'tje en altijd een relaxte gast, brengt de perfecte sfeer met zich mee. Zulke mensen zijn onmisbaar voor een stam.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?

Aldo (Kragtwijk) en Michiel (vetrix) waren mijn favorieten. Omdat ik een keuze moet maken ga ik voor Aldo. Ik vind dat Michiel betere propaganda kan voeren, maar Aldo is lange tijd onafhankelijk geweest. Ik stond altijd aan de zijde van Michiel en wist vaak al wat hij kon gaan zeggen. Aldo was voor mij vaak verrassend en verfrissend. Credits naar jou!

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016?
Michiel staat al ruim eerste in de tussenstand, maar verdient dit dan ook. Hoe deze man propaganda kan voeren, geweldig. Hij raakt altijd de gevoelige snaar en weet in principe elke discussie te winnen op een AF als deze.

Wie was de beste leider van 2016?

Ikzelf val in ieder geval alvast af. Ik ben niet altijd even actief geweest. Timo en Michiel wel, zij zouden deze award verdienen, als Fabian niet ineens op onze deurmat had gestaan. Fide verkeerde tijdelijk in een dipje en hoe Fabian toen zijn schouders eronder heeft gezet, dat was geweldig om te zien. Niet alleen leiderszaken, maar ook accountgerichte zaken werden door hem gedaan. Vaak vv draaien en aanvallen regelen. En dat op het moment dat het hard nodig was. Je hebt (in ieder geval voor een tijd) ons overtroffen!

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Als medeoprichter en leider van Fide kan ik enkel zeggen dat alle spelers mij motivatie gaven. Om te zien hoe iets precies verloopt zoals je graag wil, dat geeft veel genoegdoening. Als ik specifiek namen moet gaan noemen, zijn dat toch Melvin en Inge. Inmiddels hebben Fabian en Daniël zich ook bij ons account gevoegd en geven zij net zo veel motivatie. Maar daarvoor waren we een trio en ik ben erg gesteld op de band die we hebben opgebouwd.

Wie was dé flopspeler van 2016?

Dead Man Walking zou een namechange moeten doen naar Dead Man Running. Hoe slecht deze spelers gepresteerd hebben is echt super grappig. Dit niveau gun ik Dick en Met Ui niet, hopelijk gaat de rest het vanaf nu beter doen. De wereld is dan nog lang niet gespeeld.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?

Douwe van Heisemmberg. In de start heeft hij letterlijk elk account aan een farmrecord geholpen ongeveer. Die man bleef maar gaan, een goede maat voor al zoveel werelden. Jouw terugkeer zou me goed doen. Ook baal ik er van dat ik Aldo niet in zijn volle glorie als stamspeler heb mogen meemaken. Op w45 was hij de geduchte leider van de tegenstander. Hier zou ik hem graag nog een extra keer meemaken aan mijn zijde!

Wat was het moment van 2016?
Ik vond de val van Mono en oprichting van Met Ui gecombineerd een prachtig voorval. Dit heeft veel impact op de wereld gehad en betekende direct de start van de eindstrijd. Ik sta nog altijd niet achter de manieren waarop alles is gedaan bij Met Ui, maar ze staan er wel gewoon. Als jullie nou even een namechange doen, zal ik dat ook als mooiste moment benoemen...

Van welke speler verwacht je het meeste in 2017?
Ik verwacht dat Heisemmberg een grote comeback gaat maken. Eens was het het beste farmende account op de hele wereld en zette het dikke records in de boeken. Nu er een nieuw team op zit gaan we hopelijk Heisemmberg terugvinden in de top 5 in het volgende jaar.


STAMMEN

Wat was dé topstam van 2016?
Fide steekt er met kop en schouders boven uit. Dit is de stam waar de edellijnen vanaf minuut één perfect zijn uitgevoerd. Dit is de stam waar bij elke gezamenlijke actie dorpen worden gepakt. Dit is de stam waar de toppers samenzweren.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

Ook ik benoem hier R.D.R. Deze Turken hebben het Fide lastig gemaakt tot voor kort, maar mensen schijn te vergeten wat ze met het veelbelovende Pingu hebben gedaan. Volgens mij was hier niet veel meer van over na een aantal superchille blitzjes. Ze zullen het nooit lezen, maar gefeliciteerd met jullie prestaties.

Welke stam was aanvallend het beste?

Fide again. We kunnen er niet omheen dat Met Ui over het algemeen faalt in hun aanvallen en dat Fide in principe gelijk staat aan dorpenwinst.

Welke stam was defensief het beste?

Enkele spelers van Fide hebben zich kunnen bewijzen als deffers. Verder zijn er niet veel mooie def acties geweest.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2016?

Bondgenoten? Wat zijn dat dan?

Welke stam is dé flopstam van 2016?

Kies maar. Firm of Mono. Wat is erger? Beiden enorm gefaald dankzij slechte besluiten en recruits.

Welke stam was dé vijand van 2016?

Met Ui is uiteindelijk de voornaamste tegenstander geworden.

Van welke stam verwacht je het meeste in 2017?

Ik ben zeer benieuwd wat BBCorn gaat doen als Met Ui eventueel valt. Wat gebeurt er dan met alle overblijfselen?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?
Dat is voor mij TasmanianDevil. Toevallig sprak ik JiahaoPingBang gisteren nog eventjes over zijn early days bij Fide. Deze jongen is zo ongelooflijk hard gegroeid qua kennis, inzicht en inzet. Hij kwam als solo speler op TasmanianDevil. Ik heb dit account destijds toegelaten vanwege de ligging en mijn volste vertrouwen in de inzet van Jiahao. Hij kwam hier met enkele dorpen, terwijl de rest al ver voor stond. Toch is hij inmiddels de top 20 binnen gedrongen en heeft hij al veel betekend voor onze stam.

Je wilde ze niet eens rekruteren man noob, ik heb die hele solli post van hun nog moeten schrijven om jullie leiders en de stam te overtuigen.
Tsssss noobie.
 
Reactiescore
3.457
SPELERS

-Wie was de beste speler van 2016?

Toku , heerlijke buurtjes die stilzwijgend doorbeuken. Knip met je vingers en ze staan klaar voor je zonder mopperen .Zelden zulke relaxte spelers meegemaakt,ik ben trots om zulke buren te hebben .

-Wie was de meest tactische speler/leider van 2016?

Ik weet dat het geen punten oplevert maar ik ga hier voor de mannen van mijn account Savior .
Melvin de gekke die impulsieve , die aanvalsplannen kan maken als geen ander <3
Fabian de verschrikkelijke , die dag en nacht blijft doorbeuken om zijn doel te bereiken, Daniël de steady factor waarop je altijd kan terugvallen !
Ben immens trots om met jullie te spelen .


-Wie was de beste aanvaller van 2016?

Mmm, ik kies er twee, Toku en de mannen van Dijk .
Luuk en Joost zijn mensen die altijd maar doen of het normaal is terwijl het zoveel inzet/input/motivatie nodig heeft om toch weer steeds rond de rang 1 te komen hangen .
Mannen het siert jullie enorm om zo'n prestatie neer te zetten zonder naast jullie schoenen te lopen ;-)


Dijk - Jente .. Ah ja iedereen weet dat ik een fan van je ben, als co op w45 je geweldige input meegemaakt en ik vind dat je veel meer credits hoor te krijgen .
Dylan onlangs aangeschoven bij je.
Na een verkeerde start met elkaar moet ik eerlijk toegeven dat je mij hebt doen verbazen ...geweldig om je enthousiasme terug te lezen als je weer eens een nachtje hebt doorgehaald , keep going !!!


-Wie was de beste verdediger van 2016?

Das Steven , ontzettend veel respect heb ik voor je !
Maandenlang gestreden om je account te behouden waar zie je dat tegenwoordig nog op Tribal?


Special shout out naar Laurens,je weet dat je geweldig bent en ik vind dat ook geen onterechte arrogantie dus .

-Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?

Das Maikel, petje af voor je strijdlust.

-Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Daniël , met trots kan ik vertellen dat je 1 van Savior bent :p
De rustige factor op ons account maar met zoveel toewijding ,respect daarvoor .
Pakt letterlijk elke vv aan zonder mopperen .
Fabian, je motivatie kan je als geen ander overbrengen!
Als we weer in de sleur zaten wist jij ons weer te motiveren op een manier die alleen jij kan overbrengen :) love you guys !


-Wie was je favoriete forumposter dit jaar?

Davido ,oh help het is weer iemand van Savior , uitleg is overbodig lijkt mij .

-Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016?

Michiel/Vetrix blijft toch mijn favoriet , zeer scherp.

-Wie was de beste leider van 2016?

David in zijn actieve tijd en Fabian .

-Welke speler gaf je de meeste motivatie?

Mellie, er zijn momenten geweest dat ik je wel kom schieten maar jij weet altijd een lach te toveren bij mij :)
Luisterend oor bij problemen en quality factor bij slap lullen in de teamchat .


-Wie was dé flopspeler van 2016?

Axel , zo'n haat hebben tegen de spelers van Savior waardoor jij je positie uit het oog verloor en dikke dikke fouten maakte , de grootste blunder van w49 ben jij :)

-Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?

Douwe en André'en Aldo <3

-Wat was het moment van 2016?

Michiel en Timo die mij vroegen om een stam te starten.
Na de restart van Savior in de rim nadat we gestabd waren , toch het vertrouwen hebben om iets moois op te bouwen , guys wie had dit durven denken :)


-Van welke speler verwacht je het meeste in 2017?


Slash en Heisem

Slash heeft nu een heerlijk team waar de activiteit en enthousiasme van af spat !
Heisem die de draad weer oppakt en het account weer die input geeft die het nodig heeft .


Stammen

-Wat was dé topstam van 2016?

Fide

-Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

Rdr, ook al edelde ze in elkaars cluster en pakte elk bb dorp, die gekke Turken konden wel aanvallen :p

-Welke stam was aanvallend het beste?

Fide

-Welke stam was defensief het beste?

Fide

-Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2016?
-
-Welke stam is dé flopstam van 2016?

Mono en Irid

-Welke stam was dé vijand van 2016?

Met Ui

-Van welke stam verwacht je het meeste in 2017?

Sorry ga toch voor Fide'.

-clown van de stam:

Mientje <3
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7072

Guest
Gezien de omstandigheden vind ik het nog best een goed en coherent stukje tekst :D
 
Bovenaan