Speler van het jaar | 2015

DeletedUser73696

Guest
De stammen welke ik noem daar draag ik ook iets aan bij. Anders had ik pak hem beet DET of Amen ook wel genoemd nietwaar.:p

Ik heb wel degeijk gespeeld van 800.000 - 3 miljoen ongeveer. Alleen het account was zo saai dat ik inactief werd, was een rimaccountje zonder front. Toen kwam Floris en nog iemand, die front heb gemaakt en toen ben ik niet meer actief geworden.
 
Reactiescore
1.015
Ach wat zijn handtekeningen tegenwoordig waard Martijn? Hij noemt tenminste nog de accounts, dat zegt al meer dan louter stamnamen. In feiten mag ik Error ook in mijn lijstje zetten, heb maar liefst 4 dagen daar gespeeld :eek: Had iedereen maar zo een mooie tijdlijn als ik, dat geeft tenminste in één keer een goed overzicht. (A)

Die tijdlijn is/ziet er wel baas uit, ja. :cool:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Met jou een discussie aangaan is toch nutteloos. In elke post vertel je even hoe goed jij jezelf vind, wat je ziet als je in de spiegel kijkt en hoe trots je op je verleden bent. Ik denk dat eigenlijk niemand daar geïnterreseerd in is, misschien je ouders? Ik neem aan dat die het Algemeen Forum niet lezen, dus hoef je het ook niet te vertellen hier. Bespaart jou weer moeite en ons weer irritaties.

Hopelijk besef je nu hoe hypocriet je bent meneer "ik pak howlin wel even aan op de classic". Jij met je arrogante misselijkmakende posts zonder enige gegronde reden is het zieligste wat men hier ooit zal te zien krijgen. Ik vind het best dat je hier goed draait hoor, mooi voor je. Maar je kan niet meteen na nog niet eens 1 volle wereld goed presteren direct 1 van de (momenteel) beste spelers van .NL gaat uitdagen op de classic. (Howlin dus) Jouw ego is je volledig naar het hoofd gestegen en je voelt je veel te goed voor wat je eigenlijk voorstelt. Vergeet niet dat je op W39 5x(?) bent weggespeeld en op classics meerdere malen hebt gefaald terwijl je zegt iemand te ownen (Mij, Bjarne, Howlin,...)

Ik post al lang niet meer met pure arrogantie, nouja al lang, lang genoeg. Soms eens een postje maar dat is voornamelijk tegen spelers zoals jij die zich beter voelen dan ik ben. Ik ben trots op mijn verleden ja, omdat ik iets heb om trots op te zijn. Ik snap dat je ellendig lange lijst van gefaalde accounts niet iets is om trots op te zijn. Ik vind ook dat je het verleden best als weerspiegeling mag gebruiken, zoals Jasey doet, zoals CbC, Zaeres, Vitalise etc allemaal doen. Jij daarentegen hebt op .NL nog niks bewezen. Je hebt zoals Jannes zegt 3 onbemande accounts weggespeeld. Nou wauw, dat kon Gilles zelfs als die er maar was.

Stop met jezelf op te hemelen want er is maar 1 iemand wiens ego zo onterecht is en dat ben jij. Ik haal je even terug uit je rooskleurige zeepbel en ik haal je weer terug naar de realiteit waar JIJ niets voorstelt, en anderen wel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.539
Mike heeft defensief ook nog niets moeten doen op GT. Dat hij een mooi account heeft is ook enkel te danken doordat hij meelift met de kwantiteit van Seau. Hij heeft een mooi account in een makkelijke ligging opgebouwd en heeft aanvallend enkele aardige dingen gedaan. Daar stopt de prestatie echter en is het nog maar de vraag of hij het was of zijn medespelers dat laat ik in het midden :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Dat hij hier even goed presteert wil nog niet zeggen dat hij een topspeler is zoals die zichzelf afspiegelt. Hij voelt zich nu al van het niveau CbC, Vitalise etc. Dat maakt het nog zieliger om te zien.:eek:
 
Reactiescore
1.367
Ik heb wel degeijk gespeeld van 800.000 - 3 miljoen ongeveer. Alleen het account was zo saai dat ik inactief werd, was een rimaccountje zonder front. Toen kwam Floris en nog iemand, die front heb gemaakt en toen ben ik niet meer actief geworden.

Nou nee, je hebt nooit een ruk uitgevoerd, tot 9m heb je het pass gehad.
Vaak gevraagd of je wat deed en altijd ja knikken en nee doen. Maar ik vind het prima als je rise against in je handtekening hebt staan, kan ik je bij iedereen afraden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Jannes jij leeft ook puur door de kwantiteit van WAO pipo.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Denk dat WAO puur leeft door mij maar inzichten verschillen :eek:

Grapjas, ik denk dat je stamgenoten een mooiere toekomst tegemoet gaan als jij zou stoppen. Dit omdat de banden met Seau en Vitae weer neutraler zijn en alle mogelijkheden van dien :p
 
Reactiescore
1.367
Jannes zorgt gewoon voor wereld winst.
 
Reactiescore
1.367

Het feit dat je al zo'n reactie geeft zegt alweer voldoende. We weten allebei dat je simpelweg gaat kijken wat ik post. Anders had je het wel gelaten
 

DeletedUser73195

Guest
Denk dat WAO puur leeft door mij maar inzichten verschillen :eek:

Volgens mij verklaart hij enkel het duidelijke, dat jij zonder de def die jij overal en nergens weghaalt, ook al weggespeeld zou zijn.
Alle strijdkreten daargelaten, je hebt tot nu toe volgens mij maar 2 serieuze offensieven op je gehad. Dus we zullen zien wat de toekomst brengt hé.
 

DeletedUser69866

Guest
Volgens mij verklaart hij enkel het duidelijke, dat jij zonder de def die jij overal en nergens weghaalt, ook al weggespeeld zou zijn.
Alle strijdkreten daargelaten, je hebt tot nu toe volgens mij maar 2 serieuze offensieven op je gehad. Dus we zullen zien wat de toekomst brengt hé.

Ik denk dat de meeste acc's waar 6k inc's oplopen al weggespeeld zouden zijn mochten ze niet overal en nergens def te voorschijn toveren :p
 
Bovenaan