Speler van het jaar | 2015

Reactiescore
1.367
Lol, jij mag ook een keer meespelen met de "grote jongens".

Het feit dat Vetrix je al even uit dromenland haalt zegt eigenlijk al genoeg over hoe belachelijk je jezelf nu maakt.

Grote jongens? Wie dan? Niemand die op dit moment op W42 speelt mag je benoemen als grote jongen op een enkeling na.
Vetrix kan prima wat zeggen, daarom is mijn uitspraak nog altijd niet foutief.

Trouwens, het is best grappig hoe gefrustreerd seau is, overal op happen steeds met beledigingen strooien. Volgens mij zijn er interne strubbelingen bij seau, anders zou je niet als kip zonder kop in een makkelijk troll trappen. Maar wat wil je als je toekomstige BG al valt voordat ze effectief bestaan:eek:
 
Reactiescore
7.918
Misschien is het maar beter dat je bij Vitae zit en niet bij ons. Denk toch dat we hier een fikse kogel hebben ontweken.
 

DeletedUser73696

Guest
Nee klopt, tegen mij zou jij ook afgaan als een gieter tbh. Iemand die bij elke massa dat hij op zich krijgt runt en opeens "tentamens" heeft kan niet winnen van betere spelers nee.

Overigens reageerde ik hiervoor al op je dat ik niet meer op pathos speelde halvegare, voor je dat ook op me gaat steken. :D

En wat grappig is, inhoudelijk ga je er niet op in want het is de waarheid. Wat voor een zielig ventje ben jij wel niet :D :D

Met jou een discussie aangaan is toch nutteloos. In elke post vertel je even hoe goed jij jezelf vind, wat je ziet als je in de spiegel kijkt en hoe trots je op je verleden bent. Ik denk dat eigenlijk niemand daar geïnterreseerd in is, misschien je ouders? Ik neem aan dat die het Algemeen Forum niet lezen, dus hoef je het ook niet te vertellen hier. Bespaart jou weer moeite en ons weer irritaties.
 
Reactiescore
1.367
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Dankje, ik ben altijd voor eerlijk spel en daarom zal seau me dus ook nooit willen hebben. Je moet minimaal 1 wereld gestabbed hebben als ik me goed ingelezen heb.
 

DeletedUser74452

Guest
Dankje, ik ben altijd voor eerlijk spel en daarom zal seau me dus ook nooit willen hebben. Je moet minimaal 1 wereld gestabbed hebben als ik me goed ingelezen heb.

Het begint eigenlijk gewoon al bij een mentale leeftijd boven 5 jaar hebben, maar daar val jij helaas al af.
 

DeletedUser69813

Guest
Grote jongens? Wie dan? Niemand die op dit moment op W42 speelt mag je benoemen als grote jongen op een enkeling na.
Vetrix kan prima wat zeggen, daarom is mijn uitspraak nog altijd niet foutief.

Trouwens, het is best grappig hoe gefrustreerd seau is, overal op happen steeds met beledigingen strooien. Volgens mij zijn er interne strubbelingen bij seau, anders zou je niet als kip zonder kop in een makkelijk troll trappen. Maar wat wil je als je toekomstige BG al valt voordat ze effectief bestaan:eek:

Jij voelt je dus wel beter dan je eigen stamgenoten, das leuk. nee blijf jij maar bij vitae, kun je daar de sfeer verpesten.

Dankje, ik ben altijd voor eerlijk spel en daarom zal seau me dus ook nooit willen hebben. Je moet minimaal 1 wereld gestabbed hebben als ik me goed ingelezen heb.
nou vertel mij maar eens op welke wereld ik gestabt heb dan
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zou ik ook vinden in jou plaats.

Het is op een visite adres geweest waar ik dus normaal gesproken niet log, x aantal dagen later weer maar toen met aces en totaal niet bij stil gestaan. Op mijn thuis adres gewoon netjes gewacht zoals het hoorde, dus 1 enkele misstap is er geweest die nog geen minuut geduurd heeft. Ff gauw wat doen... Fouten maken is menselijk, ook domme fouten. Als jij dit niet kan relativeren is dit ook erg dom van jou, iedereen loopt wel eens tegen een openstaande deur aan en denkt op dat moment "hoe kun je zo dom zijn" omdat je op dat moment niet goed opgelet hebt, dit is dom maar menselijk.



Dit gezegd te hebben kun je wel stellen dat dit 1 van de domste uitspraken is die iemand kan doen. Al dan ook is het vanaf buitenaf te lezen vrij beledigend maar ik neem het je dan ook niet kwalijk. Dom is het dat zal ik ook zeker niet ontkennen.

Gewoon tering dom niks meer niks minder:D:D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Het blijft een stab

En voel je je opvliegers weer? Moet je je weer even luchten? Waarom zou ik nu al niet de winnende partij weten?
Ik ben simpelweg superieur aan jou en heb zoveel ervaring dat ik je al precies kan vertellen wat er gebeurt, als je dat niet wilt geloven is jou probleem en een teken van afgunst.

Man man ik vind je inderdaad ook wel een beetje een lachertje. Toen vitae je nog niet had gerekruteerd was je lekker stil. Nu ben je helemaal vol van je zelf omdat het plan na al die maanden tot uitvoering is gebracht, chapeau kiddo. En mij op digitale opvliegers betrappen, dat is nog nooit gebeurd. Laat ik zeggen dat ik nooit echt emotioneel raak door zo een dom spelletje. Nouja, toen ik met mijn brakke kop 4 dorpen cadeau gaf aan Jawatiser, wel. Ik moest er keihard om lachen, vooral omdat de buren er boos over waren en ik vond het goud.

We'll see.
 

DeletedUser69389

Guest
Danny deed ook al zo op 37 destijds. Halfjaar a jaar voordat de wereld gespeeld was en het nog alle kanten opkon. Maar toch vind ik dit soort posts ietwat overmoedig en te arrogant. Zonder ben je veel leuker Danny.:(
 

DeletedUser73696

Guest
Danny deed ook al zo op 37 destijds. Halfjaar a jaar voordat de wereld gespeeld was en het nog alle kanten opkon. Maar toch vind ik dit soort posts ietwat overmoedig en te arrogant. Zonder ben je veel leuker Danny.:(

Daar was Menta, wel de winnaar al ver van tevoren gezien. Er was 1 stam beter dan Mental, alleen die kon het qua kwantiteit niet aan. Dat was de stam van Laurens volgensmij.
 
Reactiescore
1.015
Welke strekking dan? Het begin als Solo of later met Divine en |AI| (of |IA|) toestanden.
 
Reactiescore
1.015
Jup, ken niet alle namen daar maar de accounts gingen tenonder door inactiviteit. (Khaleesi, Heracles...)
 

DeletedUser69389

Guest
Daar was Menta, wel de winnaar al ver van tevoren gezien. Er was 1 stam beter dan Mental, alleen die kon het qua kwantiteit niet aan. Dat was de stam van Laurens volgensmij.

Ja, want jij bent de w37 deskundige hier.:rolleyes::eek: Het is al erg genoeg dat je Rise Against in je sig hebt staan terwijl je er geen drol op hebt uitgevreten, woorden van Mental zelf.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Ach wat zijn handtekeningen tegenwoordig waard Martijn? Hij noemt tenminste nog de accounts, dat zegt al meer dan louter stamnamen. In feiten mag ik Error ook in mijn lijstje zetten, heb maar liefst 4 dagen daar gespeeld :eek: Had iedereen maar zo een mooie tijdlijn als ik, dat geeft tenminste in één keer een goed overzicht. (A)
 

DeletedUser69389

Guest
Daar was Menta, wel de winnaar al ver van tevoren gezien. Er was 1 stam beter dan Mental, alleen die kon het qua kwantiteit niet aan. Dat was de stam van Laurens volgensmij.

Ach wat zijn handtekeningen tegenwoordig waard Martijn? Hij noemt tenminste nog de accounts, dat zegt al meer dan louter stamnamen. In feiten mag ik Error ook in mijn lijstje zetten, heb maar liefst 4 dagen daar gespeeld :eek: Had iedereen maar zo een mooie tijdlijn als ik, dat geeft tenminste in één keer een goed overzicht. (A)

De stammen welke ik noem daar draag ik ook iets aan bij. Anders had ik pak hem beet DET of Amen ook wel genoemd nietwaar.:p
 
Bovenaan