Speler van het jaar | 2015

Reactiescore
3.536
Hmm of je bent Jannes zelf die een account heeft aangemaakt waarin hij een vrouw kan spelen. Zo kan hij doen alsof hij werkelijk aan een vriendin raakt :eek:.

Slim gespeeld Jannes, maar niet slim genoeg.

Of jij stuurde een PM met de bedoeling je BG te stabben. Welke van de 2 verhalen klopt? :eek::eek::eek:

Lijkt me niet logisch, want iedereen in WAO is er wel over uit dat Jannes zich niet interesseert in vrouwen. Correct me if I'm wrong Jannes.

Wrong.
 

DeletedUser

Guest
Slechtste lijstje komt ook weer als laatst :eek: Laten we A.U.B. nog ff met een knaller eindigen.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik post niet om "stoer" te doen, lees al maanden dit forum van 42
12 ben ik allang niet meer gelukkig , moet er niet aan denken om alles weer opnieuw te moeten leren.
Dat ik mezelf een noob noem is omdat ik toch nog wat skils mis. (word aan gewerkt).
De opmerking naar jou toe mikeeeee was niet cynisch bedoeld, dus jammer dat het zo opgevat is.
Persoonlijk zou ik niet met jou in een stam willen zitten alleen al omdat je mensen afkraakt, jezelf graag ziet praten en mensen belachelijk maakt.
Maar dat is ieder zijn keuze.
Het zielige "ga maar lekker met je hondje kerst vieren en kom voorlopig niet op het AF" laat je mee zien dat je eigenlijk stik jaloers ben op mijn mooie, super lieve, schattige, slime "hondje". :D
maar goed zit al weer veel te lang hier voor vandaag ...... Gegroet

mvg dame calypso


PS mikeeee : misschien is jannes mijn vriendje of mijn broer of ....iets en hebben we een zelfde soort van schrijven
dat geeft jou en ook anderen niet het recht om het belachelijk te maken.
ik doe mijn best om het niet vervelend te lezen te maken maar ja dat lukt niet altijd.
net als dat het jou niet lukt om eens positief te zijn behalve over jezelf.

Ik probeerde er inderdaad iets positiefs uit te halen, maar bespaar je je de moeite volgende keer om weer een verhaal te typen wat nergens op slaat. Ik kan heel erg positief zijn tegenover mensen hoor! Ik heb altijd heel veel respect voor de mensen uit mijn stam en dit laat ik ze ook blijken! Mensen die vaak vergeten worden als Hangover, maar ook rim spelers uit me stam, die meedragen aan de successen. Ik las net je lijstje, ik heb nog nooit zo slecht lijstje gezien, verklaard ook wel je geloofwaardigheid.

Leuk dat je al maanden het forum leest, had het lekker bij lezen gelaten en wat geblatter in de praathoek, daar is hij voor gemaakt. Laat Propaganda nou maar over aan de mensen die wel normale zinnen kunnen vormen, is toch wat beter voor het niveau. Verder had ik het ook niet over jou opmerking, maar ik snap dat lezen nog wat moeite kent onder Vitae'ers, je bent niet de enige dus! Mensen afkraakt? Volgensmij heb ik in deze stam pas 1x iemand afgekraakt en daar me excuses voor aangeboden. Ik was niet de enige, maar wat ze had gedaan was gewoon zo verschrikkelijk dom. En wat is afkraken tegenwoordig, mag je mensen niet meer op hun fouten wijzen? Moet alles maar ja en amen zijn, daar wordt niemand beter van hoor. Volgensmij maak ik door het "afkraken" mensen alleen maar beter en daarvoor speel je toch ook een spelletje, om uiteindelijk bij de top te horen.

En nee, ik ben alles behalve jaloers op je hond. Geef iedereen op het AF alsjeblieft een mooi kerstcadeau en richt je op de P&P in de praathoek, iedereen weer blij.

Geniet van je dagen, bye.
 
Reactiescore
1.367
Mike en jassey helpen je wel mee in de praat hoek.
 

DeletedUser76198

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Deathstroke,rollen Casi op lekker tempo op
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? -
Wie was de beste aanvaller van 2015? Grommende tijgers,winst na winst. ook al blijken de tegenstanders achteraf zwak toch lukt het ze iedere keer
Wie was de beste verdediger van 2015? Dam
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Kale Poes :D
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? TUF Jannes is Jannes
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Vetrix
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Vetrix paar weken geleden nog Roald maar hij was duidelijk toe aan vakantie
Wie was de beste leider van 2015? -
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Joren en Jeroen, Triggerbullet en (ex?)Spartacus
Wie was dé flopspeler van 2015? TGL
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Als Jeroen(Spartacus) gestopt is zou ik WAO wel gunnen dat die terugkomt :D
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? TUF zullen toch ooit edels moeten gaan gebruiken denk ik

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Seau
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Op de Zomerdip na Vitae
Welke stam was aanvallend het beste? Seau
Welke stam was defensief het beste? Vitae
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Op deze wereld is er niet een geweldige BG geweest :D
Welke stam is dé flopstam van 2015? Die stam die nu al zovaak van naam en spelers is gewisseld dat als ik hier een naam schrijf hij wss alweer opgeheven is/verandert is
Welke stam was dé vijand van 2015? Op wereldgebied denk ik Vitae enige spannende oorlog die al gedaan is. Seau begint net
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Vitae, ik denk dat seau een beetje overal genaaid word en ze daardoor flink wat kansen gaan verliezen :eek:

Ben ik nog op tijd...
 

DeletedUser76198

Guest
Ik denk eerder dat ik in de menopauze zit :/ kan ooit terugkomen ,maar echt zeker is het niet
 

DeletedUser74452

Guest
Redelijk lijstje, al vind ik de flop van TGL in verhouding tot andere flops toch veel minder erg.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik vind het ook wel een goede lijst, alleen TGL slaat nergens op.
 
Reactiescore
111
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Dont Ask Me
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Niek
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Fexeris :cool:
Wie was de beste verdediger van 2015?
Rick, ADL
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Punkerke
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Hans, Nyade
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
-
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Phenomeal
Wie was de beste leider van 2015?
Hans, Nyade
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Mijn co Bert (HNA)
Wie was dé flopspeler van 2015?
Basienw
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Emiel, Nostalgic
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
TriggerBullet
Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Seau
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Omdat er geen underdog kopje is vul ik hier TG in, stelletje bazen :)

Welke stam was aanvallend het beste?
Vitae
Welke stam was defensief het beste?
|WAO|
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Seau
Welke stam is dé flopstam van 2015?
SWAT
Welke stam was dé vijand van 2015?
Vitae
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Seau
 
Reactiescore
768
De eerste Kerstdag is bijna voorbij, dus als cadeautje een lijstje van mij.
Velen zitten naar lijstjes te smachten, maar zitten ze ook op een lijstje van een oud Seau. speler te wachten :S?
Hopelijk was jullie Kerstdag bijzonder, lees maar als afsluiting van de avond mijn lijstje hieronder :).

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Ik vind dat hier 4 accounts zouden kunnen komen te staan. Voor mij waren dat: .EstaTeroAmi, .Deathstroke, Biervertier en Grommende Tijgers.

.EstaTeroAmi: Het aanvalskanon van Vitae en tevens leidersaccount. Ik vind dat Sven van Vitae een hele stabiele stam heeft gemaakt. Staat nummer 1 met ODA en de kwaliteiten van dit account zijn er.

.Deathstroke: Mijn tijd in Seau. heeft DS veel dorpen gepakt tijdens massa op WAO. Amen, The Ultimate Fighter en
Casimodo. Ik vind het netjes.

Biervertier: Ik vind persoonlijk zelf Biervertier de beste verdediger van 2015. Vandaar dat ik dit account hier plaats. Ik had gelezen over dagen lang boven de paar honderd incommings (tegenwoordig veel). Heeft niet alleen een massa van seau., maar ook van Stuff/Swat (dacht ik) tegengehouden.

Grommende Tijgers: Mike is/was wel de drive van seau. Hoewel Mike op het AF als een idioot overkomt is hij ingame echt een waardevolle teamspeler. Draait zoveel vv's en geeft zijn mening (beargumenteerd) over massa's, recruitments etc. Wel is Mike een slechte speler in ToS ;).

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Hmm dit vind ik moeilijk. Ik denk Niek, Jannes en Sven. Alle stammen hebben gerecruut en hebben goede massa's gedefd, uitgevoerd in allerlei varianten. Daardoor zijn er toch redelijk wat spelers gesneuveld :p. Ik laat me hierover niet teveel uit, want ik vind dit de meest persoonlijke visie. Iedereen bepaalt zelf wat die tactisch vindt.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
.EstaTeroAmi: ODA nummer 1 en .Deathstroke, vind ik de beste winsten op tegenstanders hebben gemaakt.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Vitae: Biervertier. Eigenlijk het enige account dat meerdere massa's heeft gekend volgens mij. In seau. heeft Il Burattinaio goed gedefd. Roald en Max zijn goede spelers.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Bassienw, ik kan nog steeds niet begrijpen dat dit account bestaat xD, simpelweg daarom. Verder Definition of Insanity, omdat ik de spelers op dit account niet kende. Het zijn allemaal ziek aardige personen en hebben mijn gevoel voor humor xD.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Mike van Grommende Tijgers. Mike is een stamspeler pursang. Ik heb eerder al uitgelegd waarom ;).

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Roald, Sven, Steven & Inge. Roald en Sven wegens het propaganda voeren. Wel vind ik dat beide posters laatste maanden (1/2) slechter P&P zijn gaan voeren. Ik aanschouw het nu meer als modder gooien. Dat geldt voor bijna iedereen btw :(. Steven en Inge vind ik fijne AF poster, omdat ik weet met welke intentie zij posten. Dit is misschien een gemene, want ze reageren niet vaak of soms offtopic (niet echt P&P). Toch vind ik deze twee personen het meest neutraal in hun reacties en dat vind ik een belangrijk aspect van een AF-poster.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Sven & Roald

Wie was de beste leider van 2015?
Niek en Sven. Dit zijn de enige twee die ik ken qua stijl van leidinggeven. Sven kan vrij dominant zijn, maar is wel duidelijk en rechtvaardig. Niek vind ik een leider die intelligent is. Niek vind ik echt een slimme jongen. Het nadeel daarvan kan wel zijn dat die een houding zou kunnen aannemen t.o.v. anderen dat hij het beter weet. (Zo kwam het eens op mij over, maar dat kan ook helemaal fout zijn, no offence haha).

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Dat moest wel Tom (A Noble Cause) zijn geweest. Door hem ben ik ook W42 gaan spelen. Ik zocht een wereld en zag Tom met een post op het AF voor een medespeler. Ik kende Tom van casual en ik vind hem echt een held. Lieve jongen die altijd aardig is tegen iedereen. Ik wilde hem graag helpen. Toen die wegging was mijn motivatie ook dik gekelderd.

Wie was dé flopspeler van 2015?
Die Gaetan van Anxiety Disorder. Een grote mond opzetten tegen seau. (PM met A Noble Cause) en gewoon weglopen/waardeloos deffen tegen ons. Haha dan ben je echt manmanman.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Tom. Tom is een baas (lekkerfristie).

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Ik denk persoonlijk dat .Deathstroke, Struggle en Don't Ask Me in 2016 ver gaan komen. Geen idee, maar gewoon een gevoel.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Vitae en seau. T.o.v. andere werelden hebben beide stammen redelijk wat kwaliteit. Voor mij ook redelijk wat namen qua AF-posters met status ;).

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Ik denk geen stam om eerlijk te zijn. Ik heb begrepen dat er in alle stammen miscommunicaties zijn geweest. Niet sturen tijdens massa's geen VV's om te sturen of te deffen. Geen dus :p.

Welke stam was aanvallend het beste?
Vitae op Rush., Seau. op Stuff, Vestri en WAO.

Welke stam was defensief het beste?
WAO tegen Seau (TUF heeft het redelijk gedaan met een groot front), Biervertier tegen de andere stammen. Il Burattinaio tegen Vitae.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Vitae toen Seau. & Vitae nog BG's waren :). Ik heb wat bekende in Vitae zitten. Dit komt vooral door W39 en W43 ^^.

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Stuff/Vestri en al die namen dat die stammen hebben gehad haha. The Night Pharmacy was een slechte leider eerste klas. Op het AF kwam die ook over als geen goede poster, dusja :p.

Welke stam was dé vijand van 2015?
De laatste maanden seau./Vitae. Wat een haat en nijd ineens naar elkaar toe :p. Verder Rush./Vitae het kata probleem. Was ook lekker vurig ^^. WAO/Seau. vooral Jannes werd hier benoemd door seau. xD.

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
WAO, Seau. & Vitae. Zijn de enige drie stammen die nog meetellen denk ik.

Dit was mijn lijst, ik hoop dat mijn poging word geprijsd.

De Paarse Kerstman :D.
 

DeletedUser74452

Guest
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Dat moest wel Tom (A Noble Cause) zijn geweest. Door hem ben ik ook W42 gaan spelen. Ik zocht een wereld en zag Tom met een post op het AF voor een medespeler. Ik kende Tom van casual en ik vind hem echt een held. Lieve jongen die altijd aardig is tegen iedereen. Ik wilde hem graag helpen. Toen die wegging was mijn motivatie ook dik gekelderd.

Je logde al niet meer toen Tom er nog wel was :(.
 

DeletedUser

Guest
SPELERS

Wie was de beste speler van 2015?
Deathstroke van Seau. en van Vitae was dit Srekamjiaar, erg veel bewondering wat hij allemaal doet in Vitae.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Jordi (CbC) en Sven (Phenomenal / .EstaTeroAmi) zijn beide erg tactisch spelende leiders en dit pakt voor Vitae altijd goed uit.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Deathstroke & Grommende Tijgers

Wie was de beste verdediger van 2015?
Dont Ask Me

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
-

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Alle spelers die het meest meedenken met de stam en het meest VV's draaien. Geen specifieke namen, zijn veel spelers in Vitae die dit doen.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Vetrix, leest altijd heerlijk weg.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Sven (Phenomenal / .EstaTeroAmi)

Wie was de beste leider van 2015?
Sven (Phenomenal / .EstaTeroAmi)

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
In het begin heeft Bart (Jean-Ferba) mij de motivatie gegeven om toch te starten terwijl ik hier eigenlijk geen tijd voor had. Nu ben ik toch wel weer redelijk verslaafd aan Vitae geraakt en pak ik ook bijna alle vrije tijd die ik heb in de stam. Andere spelers die mij motivatie geven zijn toch wel de spelers die ook op W37 (Story) hebben gespeeld. Toen al actief en nu nog steeds rete actief, netjes hoor.

Wie was dé flopspeler van 2015?
Kale Poes

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Jordi (CbC), Bjarne (Zaeres) en Jeremy (Vitalise) het oude Vayne team :D

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Jasey (Krepox), heeft altijd een grote mond, maar nog weinig van hem gezien. Zal vast dat hij veel vv's draait maar dat interesseert me niet zoveel. Laat het hem maar bewijzen tegenover Vayne. ;) Altijd maar zeuren over stacks, maar een echte pro-speler zou hier een andere oplossing voor vinden, dus ben benieuwd.

Stammen

Wat was dé topstam van 2015?
Seau. is het meest constant geweest dus die verdient deze plek.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Ik zie alleen hoe er samen gewerkt wordt binnen Vitae en hier ben ik zeer tevreden over en heb ik niks over aan te merken.

Welke stam was aanvallend het beste?
Zuid-westen van Seau.

Welke stam was defensief het beste?
Vitae

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
-

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Northern Pact

Welke stam was dé vijand van 2015?
Rush, 2016 zal dit Seau. worden want dat hoofdstuk is bijna afgesloten :D

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Seau.
 
Bovenaan