Speler van het jaar | 2015

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Maak zelf een lijstje voordat je commentaar levert pipo
 
Reactiescore
3.536
Maak zelf een lijstje voordat je commentaar levert pipo

IPV commentaar te leveren op iemand die commentaar geeft kan je beter een lijstje maken. Verder mag je prima meedelen waarom je niet eens bent op bepaalde punten dat maakt jouw post ook een slechte post.
 

DeletedUser69813

Guest
IPV commentaar te leveren op iemand die commentaar geeft kan je beter een lijstje maken. Verder mag je prima meedelen waarom je niet eens bent op bepaalde punten dat maakt jouw post ook een slechte post.

In plaats van commentaar te leveren op iemand die commentaar levert op jouw eigen commentaar, zou je beter zelf een lijstje maken.
 

DeletedUser75133

Guest
In plaats van commentaar te leveren op iemand die commentaar levert op jouw eigen commentaar, zou je beter zelf een lijstje maken.

Ik denk dat ik beter een lijstje kan maken, ipv dat ik commentaar lever op iemand die commentaar levert over iemamd die commentaar geleverd kreeg om t feit dat hij commentaar leverde..

Toch?
 
Reactiescore
7.918
IPV commentaar te leveren op iemand die commentaar geeft kan je beter een lijstje maken. Verder mag je prima meedelen waarom je niet eens bent op bepaalde punten dat maakt jouw post ook een slechte post.

Als je nou naar pagina 1 gaat, dan kun je daar zijn lijstje lezen. Dus terug in je mand.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ja, ik ben er altijd als de kippen bij. Zo ook toen ik doorkreeg dat er nog gluhwijn was van de kerstmarkt.. liep de kroeg uit en volgde me neus naar een keet met een ketel warme gluhwijn. Zo gaat dat Jannes. God ark ik heb echt zin om een rete lang onzinnig kut verhaal te schrijven. Wie weet kunnen jullie het lezen in het weekblad, als ik tijd vind het te verwezenlijken. ^^
 

DeletedUser73696

Guest
Jongens, trek je er niks van aan. Hij is net een weekje 18.
 

DeletedUser72071

Guest
Wietse was inderdaad al weken voor de aanvallen gestopt/inactief vanwege zijn studie.
 

DeletedUser68252

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Op overall vlak Srekamjiaar. Heeft op elk gebied goed tot uitermate goed gepresteerd.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Voor de tegenstanders die er waren toch Deathstroke, al zijn zijn aanvallen pittig eentonig en op dit moment zo voorspelbaar aan het worden.
Wie was de beste verdediger van 2015? Dont ask me steekt er met kop en schouders boven uit. Heeft zover ik me kan bedenken ook het langste voortdurend onder druk gelegen met een hoop gesloopte gebouwen.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Er zijn binnen Vitae verscheidene 'beste' stamspelers geweest. Meestal blinkt er wel een account of persoon uit in een bepaalde periode maar word dit over een langere tijd over het algemeen aardig gelijk getrokken. Iedereen draagt zijn steentje bij.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Jullie Beschermer, sinds het begin van de zomer niet meer aanwezig geweest helaas, maar wel een van mijn favoriete posters nog altijd. Iemand die puur voor het plezier postte en veel tijd stak in lijstjes zoals bijvoorbeeld de top 20 waarderingen.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Vetrix, altijd sterk opbouwende posts.
Wie was de beste leider van 2015? Cbc, wederom samen de basis gelegd voor een stam met een groot toekomstperspectief. Vanaf het begin af aan nagedacht over de toekomst en daar altijd rekening mee gehouden zonder het korte termijn buitenspel te laten. Ook nog eens de perfecte stam mamma trouwens!
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Jullie Beschermer, Vitalise, Zaeres en Cbc. Zonder hen was ik hier nooit gestart en was ik al gequit met tw.
Wie was dé flopspeler van 2015? Lastige keuze, vele mensen hebben wel geflopt het afgelopen jaar. Als ik echt mensen moet kiezen dan toch The Night Pharmacy en Kale Poes. Beide hadden hetzelfde idee voor ogen om er zo uiteindelijk zelf alleen maar beter van te worden.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Jullie Beschermer, toffe kerel waar ik uren lang gesprekken mee gehad heb. Nog altijd jammer dat hij nooit is terug gekomen na de zomer.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Il Burratinaio, tijdens de 1e massa van Vitae toch wel wat inschattingsfouten gemaakt maar ik vermoed dat dit het te kloppen account zal worden voor 2016 vanuit Vitae perspectief.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Vitae heeft laten zien om te kunnen gaan met pieken en dalen en plaats ik daarom boven Seau. Ben benieuwd hoe zij het zullen gaan doen in de dalen.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? De kleine stam die op een gegeven moment tussen Pathos, Ceno en .Esta lag. Hun spel niveau was niet bijster hoog maar zodra er ook maar iets moest gebeuren stond iedereen klaar voor elkaar en werd er ook goed samen gewerkt. Gezien de stam vrij klein was was dit het gene wat ze zolang overeind gehouden heeft. Stom dat ik nu niet op de naam kan komen. :(
Welke stam was aanvallend het beste? Overal gezien Vitae. Altijd op enorm veel gebieden moeten focussen en de aandacht vaak moeten verdelen. Al met al heeft dit over een lange periode goed uitgepakt.
Welke stam was defensief het beste? Vitae's cluster was erg toekomst gericht en had daardoor veel gaten erin. Hierdoor was er vaak weinig def beschikbaar waardoor men moest roeien met de riemen die er waren. Although we managed.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Rush & Cano dan maar? :D:p Zou hier geen antwoord op weten eerlijk gezegd.
Welke stam is dé flopstam van 2015? Vestri. Uitleg is niet echt nodig.
Welke stam was dé vijand van 2015? Voor Vitae was dit Rush. Al vanaf vroeg in de wereld in oorlog met elkaar. Een groot raakvlak op verscheidene fronten waarop altijd actief is aangevallen vanuit beide kanten.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Ik ben benieuwd wat Seau in haar mars zal hebben voor het nieuwe jaar en hoe de wereld zich verder zal ontwikkelen.
 

DeletedUser76275

Guest
SPELERS

Welke stam werkte volgens jou het beste samen? De kleine stam die op een gegeven moment tussen Pathos, Ceno en .Esta lag. Hun spel niveau was niet bijster hoog maar zodra er ook maar iets moest gebeuren stond iedereen klaar voor elkaar en werd er ook goed samen gewerkt. Gezien de stam vrij klein was was dit het gene wat ze zolang overeind gehouden heeft. Stom dat ik nu niet op de naam kan komen. :(

WWNF - We Will Not Forget.

Inderdaad geinig stammetje die goed samenwerkte. Op het moment dat mansonmx er mee stopte klapte de hele stam in elkaar helaas.

leuk lijstje Sven.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Iemand nog een lijstje?
 

DeletedUser68476

Guest
De meeste mensen zien me graag, dus dat valt mee. :rolleyes:

oogjes open en altijd goed lezen dan zie je ook dat vele mensen je niet mogen en je ronduit vervelend vinden op het AF ( zachtjes uitgedrukt )
en wie ben ik ....... nou gewoon een noob :p met een eigen mening :p

mvg. dame calypso
 

DeletedUser3435

Guest
oogjes open en altijd goed lezen dan zie je ook dat vele mensen je niet mogen en je ronduit vervelend vinden op het AF ( zachtjes uitgedrukt )
en wie ben ik ....... nou gewoon een noob :p met een eigen mening :p

mvg. dame calypso
Ja en iemand heel hypocriet die eerst een melige post in een ander topic plaatst over de feestdagen en hier dan komt zeuren.. Bovendien ook iemand met een extreem belachelijke handtekening en foto van haar hond op het AF. Zo, dat was mijn eigen mening. :rolleyes:
 
Bovenaan