Speler van het jaar | 2015

DeletedUser51467

Guest
Het idee van Perfect Hatred zou ik hier ook toepassen. Met zijn toestemming is dit een kleine twist op de gewone golden awards doordat dit meestal een momentopname is. Nu de wereld echter al 315 dagen open is en december de lijstjesmaand is, kan men hier nu eindelijk de beste van elk spelaspect nomineren. Daarnaast is er ook een puntentelling toegevoegd die ik waarschijnlijk begin januari zal posten.

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Wie was de beste verdediger van 2015?
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Wie was de beste leider van 2015?
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Wie was dé flopspeler van 2015?
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Welke stam was aanvallend het beste?
Welke stam was defensief het beste?
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Welke stam was dé vijand van 2015?
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?


PHP:
[SIZE=3][B]SPELERS[/B][/SIZE]
[B]Wie was de beste speler van 2015?[/B]
[B]Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?[/B]
[B]Wie was de beste aanvaller van 2015?[/B]
[B]Wie was de beste verdediger van 2015?[/B]
[B]Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?[/B]
[B]Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?[/B]
[B]Wie was je favoriete forumposter dit jaar?[/B]
[B]Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?[/B]
[B]Wie was de beste leider van 2015?[/B]
[B]Welke speler gaf je de meeste motivatie?[/B]
[B]Wie was dé flopspeler van 2015?[/B]
[B]Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?[/B]
[B]Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?[/B]

[SIZE=3][B]Stammen[/B][/SIZE]
[B]Wat was dé topstam van 2015?[/B]
[B]Welke stam werkte volgens jou het beste samen?[/B]
[B]Welke stam was aanvallend het beste?[/B]
[B]Welke stam was defensief het beste?[/B]
[B]Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?[/B]
[B]Welke stam is dé flopstam van 2015?[/B]
[B]Welke stam was dé vijand van 2015?[/B]
[B]Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? [/B]

Daarnaast zou ik een puntentelling bijhouden voor spelers. Let op, als je wil dat iemand opgenomen wordt in de score, zorg er dan voor dat je ook zijn accountnaam erbij vermeldt, indien je denkt dat ik deze niet weet.

- Je mag jezelf vermelden in de awards, maar dan tel ik je niet mee voor de puntentelling.
- Je mag meerdere personen vermelden in de awards, maar alleen de eerste tel ik mee voor de puntentelling.

Beste stamspeler - 3 punten
Beste speler - 3 punten
Beste verdediger - 2 punten
Beste leider - 2 punten
Beste P&P'er - 2 punten
Beste aanvaller - 1 punt
Meest tactische speler/leider - 1 punt
Favoriete forumposter - 1 punt


Mijn lijstje:
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Dont ask me, hoe ze die vele kata's en aanvallen zo mooi hebben overleefd met een moeilijk front zonder kleerscheuren getuigt van doorzettingsvermogen en spelerskwaliteiten.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Definition of Insanity, de overstap naar Seau. vind ik één van de beste tactische keuzes op deze wereld.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Grommende Tijgers, mooie resultaten behaald tegen toch niet de minste tegenstander en naar wat ik heb gehoord waren de aanvallen goed opgezet.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Dont ask me, zoals al eerder vermeld bij beste speler.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Toch Nicky (.EstaTeroAmi) denk ik, een redelijke nieuwe speler, maar heeft zich toch al ingame bewezen en is ook een extreem belangrijke stamspeler.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Na lang wikken en wegen, omdat het moeilijk was om hier 1 speler te kiezen, kies ik toch voor Max (Savior of the North). Die heeft ook tijdens de zware zomerperiode veel werk voor zijn rekening genomen.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Vitalise, nog altijd één van mijn favoriete forumposters, jammer dat hij niet meer zo actief post.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Phenomenal in de start, de laatste tijd misschien Roald hoewel die ook aan het verzwakken is. Toch nipt Phenomenal doordat die al vanaf het begin P&P voert.

Wie was de beste leider van 2015?
Sven (.EstaTeroAmi), een stam zoals Vitae oprichten (weliswaar niet alleen) en het als leider al zo lang volhouden om de groep bijeen te houden, de zware zomerperiode te overleven, ... Objectief bekeken met voorsprong de beste leider van W42 volgens mij, of je nu houdt van zijn leidersstijl of niet.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Robin, toen we samen op Digital Love. speelden. Hij is de reden geweest dat ik nog zo lang heb blijven spelen op Digital Love.

Wie was dé flopspeler van 2015?
Amen misschien, hoewel ze toch niet meer zo actief waren blijkbaar, had ik veel meer verwacht van hen. Jammer dat ze zelf er dan ook niet voor hebben gezorgd dat het account goed bemand is, want dat is toch wel hun verantwoordelijkheid vind ik.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Een actieve Rawberry zou wel een aanwinst zijn voor de wereld.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Struggle, een speler die al vanaf het begin een moeilijk front had en nu mooi op dat elan doorgaat en toch al mooie winsten heeft geboekt tegen Seau.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Vitae, zonder twijfel objectief gezien dé stam van W42. Bijna vanaf de start aanwezig in de top van de stammenranglijst. Zowel ingame als op het AF genieten ze toch van enige aanzien die al maanden aanhoudt. Ik zeg niet dat ze de beste stam zijn, maar wel dé topstam die 2015 heeft gekleurd.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Seau. Hoewel de samenwerking ook optimaal is binnen Vitae, is het groepsgevoel bij Seau. nog net iets groter denk ik.

Welke stam was aanvallend het beste?
Seau. De statistieken tegen WAO zijn moeilijk te weerleggen en hun meeste massa's zijn ook meteen geslaagd.

Welke stam was defensief het beste?
Vitae. Heeft al vanaf het begin van de wereld veel tegenstand gehad en toch staat het nog steeds in de top van het klassement. Ook individueel waren een paar heel sterke verdedigers aanwezig bij Vitae.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
-

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Vestri, Stuff en co-soorten. Toch opvallend hoe snel al die stammen vielen en dat er van stamgevoel amper sprake was.

Welke stam was dé vijand van 2015?
Rush., voor Vitae was dit alleszins de vijand van 2015, voor 2016 zal dit Seau. worden.

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Vitae. Hebben het voordeel dat ze nog veel meer gemakkelijke groeiruimte hebben dan Seau. wat ook opvalt dat de groei van Vitae nu veel beter is. Daarnaast heb ik veel vertrouwen in het grootste deel van de frontspelers van Vitae.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68570

Guest
Leuk initiatief/idee :).

Zou je alleen wel even bij de spelersnamen bij kunnen zetten welk account ze bespelen? Want dit is voor mij niet altijd duidelijk ik heb namelijk geen idee op welk account Max speelt...
 

DeletedUser51467

Guest
Leuk initiatief/idee :).

Zou je alleen wel even bij de spelersnamen bij kunnen zetten welk account ze bespelen? Want dit is voor mij niet altijd duidelijk ik heb namelijk geen idee op welk account Max speelt...

Heb het aangepast, goede opmerking.
 

DeletedUser69813

Guest
Hoezo hebben wij minder makkelijke groeiruimte? wij hebben een stam van 74 mill die we nog op gaan edelen! piece of cake!

(joke natuurlijk)
 

DeletedUser65748

Guest
Mijn lijstje:
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Na lang wikken en wegen, omdat het moeilijk was om hier 1 speler te kiezen, kies ik toch voor Max (Savior of the North). Die heeft ook tijdens de zware zomerperiode veel werk voor zijn rekening genomen.

Bedankt Michiel, deze had ik niet verwacht :)

Dus door jullie is Max op m'n acc op w40 gequit? :(

Nee, door motivatie problemen :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Leuk! Ook met een puntensysteem eraan gekoppeld! :)
Wel moet ik vermelden dat ik alleen kan oordelen over het afgelopen half jaar.

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Vervelende vraagstelling, er zijn namelijk voldoende uitstekende spelers welke nog geen prestaties neer hebben kunnen zetten door ligging of diplomatie. Wil er dus even bij vermelden dat de speler die ik nomineer, niet de beste speler is, maar de speler die het het best heeft gedaan in 2015. Ik neig naar Skeramjiaar. Rolt al heel lang vijanden op met zijn grote front. Ook heeft skeramjiaar geen geweldig farmcluster, maar staat hij wel op rang 2. Dat indiceert wel dat hij efficient om is gegaan met zijn troepen en edels, immers staat hij ook rang 2 ODA.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Het is ze niet gegund, maar de leiding van Vitae.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Grommende tijgers, komt overal op den duur wel door heen. Hoge activiteit, uitzonderlijk doorzettingsvermogen en initiatiefrijk. Zo zou ik team grommende tijgers beschrijven.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Ik ben bang dat ik hier eigenlijk niemand echt kan vernoemen, clears massaal blocken, recappen e.d. is geen kunst. Jolien heeft niet echt top verdedigd, maar is wel één van de enige die met de riemen die ze hebben het hebben moeten flikken (voor de bemoeiienis van Vitae).

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Benji, die jongen kan, als hij gemotiveerd is een goede bijdrage leveren aan zijn account en team. Op een vorige wereld kwam Benji op een account spelen, men zei dat hij een goede speler was, maar ik heb er niets van mogen zien om hij en zijn team al vrij snel verdwenen waren.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Steven van DOI, deze gekke man haalt nachtjes door om aanvallen te doen en te stoppen voor zijn stamgenoten, ongeacht zijn drukke leven is zijn activiteit stabiel en is daarmee een speler waar je op kunt bouwen. Verder zal Jannes ook wel een stamfanaat zijn. Ook wil ik Michael, Mnim, even noemen. Michael speelt pas enkele weken, en niet echt op een account met ranking waar hij normaal op speelt, toch weet hij zich in no-time enorm te motiveren en is hij er niet vies van om allerlei taakjes in stambelang te gaan doen, als hij zo doorgaat staat hij volgend jaar geheid bovenaan. Verder is Aldo een baasje natuurlijk.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Ik vind Vetrix, Progidii, Vitalise en Mcawesome toffe posters. GK, Boxem en Phenomenal hebben door hun functie ingame net even andere belangen, waardoor de posts moeilijker te doortasten zijn, en ze net een ander belang hebben. Verder vind ik het ook wel komisch hoe sommige posters op bepaalde manieren toch veel woede opwekken, en Flonaldo onze Gif fanaat.. ook daar heb ik om leren lachen.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Hier moet ik een smeerlap nomineren die niet roald97 heet, moeilijke. Ik nomineer mijn grote vriend Essential Fluences of iets, Pepijn iig. Immers is posts lezen en posten met één oog dicht ook een irritant kunstje.

Wie was de beste leider van 2015?
Ik nomineer niemand, mogelijke namen functioneren te kort. Verder mis ik natuurlijk 6 maanden speeltijd, waar ik niet over kan oordelen.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Maks, Il burattinaio, mijn co speler is de gene die mij de eerste weken heeft gemotiveerd. Als hij dat niet gedaan had, was ik allang gestopt. Ik heb altijd moeite om gemotiveerd te raken voor accounts welke ik niet zelf ben gestart. Momenteel heb ik veel schik met Tim (ATL), Steven (DOI), Jasey (FU) en Jens (Il burattinaio)

Wie was dé flopspeler van 2015?
Voormalig nummer 2, The Night Pharmacy. Verder Casimodo ook, zat een prima speler op. Ik denk dat de meeste anderen Amen zullen nomineren, maar dat is mij ontgaan.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Tom van A Noble Cause natuurlijk :(

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Van Jasey (FU), hij is de laatste tijd zo gedreven, gemotiveerd en actief dat ik hem tot veel in staat acht. Als hij het kan vasthouden, samen met zijn splinternieuwe co spelers, dan zal ik er een hele goede aan hebben als buurman. Ook verwacht ik nog veel van Vayne, omdat je toch zou zeggen dat 4 spelers op één account toch wel tot wat in staat zijn, zoniet dan komen ze volgend jaar als flopspeler. Van DAM, GT, Il burat, Ichronic, DOI en Hangover gaan we gegarandeerd nog veel zien.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Twijfelachtig, het is maar net hoe je er naar kijkt. Seau is altijd stabiel geweest, vitae heeft een zomerdip gehad maar kwam er wel sterker uit dan voorheen. Ik kies in deze voor de stabiliteit van Seau, een dipje kan fataal zijn.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Vitae niet, Seau ook niet. Ik geloof niet in grote stammen die extreem goed samenwerken, des te groter de stam, des te meer spelers. Des te meer spelers, des te meer mensen er tevreden gesteld moeten worden. Juist kleine stammen als WAO zou perfect samen moeten kunnen werken, iedereen is betrokken, je vv kring is kleiner evenals je slagkracht en middelen. Wao dus. Overigens ben ik wel van mening dat Seau deze nominatie eerder verdient dan Vitae, dit omdat de Seau'ers meer verbonden zijn, met een overactieve whap groep maken we het regelmatig gezellig, weliswaar niet echt tw gerelateerd.. maar het schept een band, een band waardoor je ingame ook door vuur voor elkaar zou gaan.

Welke stam was aanvallend het beste?
Seau doet het goed tegen WAO, Vitae tegen Rush. Niet echt te vergelijken.. Ik nomineer geen enkele stam.

Welke stam was defensief het beste?
Ik denk dat we dat dit binnen nu en twee maanden wel besloten gaat worden.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
-

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Vestri

Welke stam was dé vijand van 2015?
WAO het langst natuurlijk. Vitae de leukste.

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Vitae, eens zien in hoeverre het haar 'principes' gaat naleven. Of ze door Seau gaan breken, en wanneer Vitae op diplomatiek vlak iets nieuws gaat bekend maken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser62889

Guest
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Hier moet ik een smeerlap nomineren die niet roald97 heet, moeilijke. Ik nomineer mijn grote vriend Essential Fluences of iets, Pepijn iig. Immers is posts lezen en posten met één oog dicht ook een irritant kunstje.
Blijft grappig dat je zogenaamd mijn AF-naam niet weet, is wel een vaker terugkerend fenomeen van mensen die zich net even wat beter voor willen doen. Geef niet hoor, vind het zelf wel wat grappigs hebben. Dat laatste, tja, zal wel aan jezelf liggen maar ik reageer overal op wat mij aanstaat.

Alleszins, bedankt voor de eervolle vermelding :).
 

DeletedUser76434

Guest
Roald97 zei:
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Van Jasey (FU), hij is de laatste tijd zo gedreven, gemotiveerd en actief dat ik hem tot veel in staat acht. Als hij het kan vasthouden, samen met zijn splinternieuwe co spelers, dan zal ik er een hele goede aan hebben als buurman.

Jasey dit wordt hem niet voor jou hoor in 2016 :D :D :D
 

DeletedUser

Guest
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Steven van DOI, deze gekke man haalt nachtjes door om aanvallen te doen en te stoppen voor zijn stamgenoten, ongeacht zijn drukke leven is zijn activiteit stabiel en is daarmee een speler waar je op kunt bouwen. Verder zal Jannes ook wel een stamfanaat zijn. Ook wil ik Michael, Mnim, even noemen. Michael speelt pas enkele weken, en niet echt op een account met ranking waar hij normaal op speelt, toch weet hij zich in no-time enorm te motiveren en is hij er niet vies van om allerlei taakjes in stambelang te gaan doen, als hij zo doorgaat staat hij volgend jaar geheid bovenaan.


Hoppa en dat me eerste week! Thanks voor deze pluim.. Klusjes zal de handyman nooit uit de weg gaan! ^^ :p
Nachtjes door zullen er zeker weer aankomen zodra de kou weer voorbij is.
 

DeletedUser69389

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Skeramjiaar. Gezellige spelers met daden zowel op acc als via vv. Rollen al een poos vijanden op en staan zo hoog ondanks dat ze farmen.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Jordi (Vayne), dat Vitae draait zoals het nu draai heeft hij de basis voor gelegd. Daarnaast heeft de recent georganiseerde massa nogmaals bewezen waartoe hij instaat is.;)
Wie was de beste aanvaller van 2015? Ik zeg het niet graag maar Grommende Tijgers. Meerdere accounts weggeblazen.
Wie was de beste verdediger van 2015?
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Om het begin te benoemen vind ik tsja onnodig en van de tussen periode heb ik te weinig meegemaakt dus echt hierover oordelen vind ik moeilijk, maar dan kies ik toch voor Nicky van .Esta. Een redelijk nieuwe speler, maar hij leert zo ontzettend snel, werkelijk waar niet te geloven. Een ruwe diamant die alleen nog mooi gepolijst dient te worden.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Stammoeder Clueless Clowns. Als ik de verhalen zo heb gehoord is de reden dat Vitae nog bestaat mede aan haar te danken afgelopen zomer. Daarnaast verdienen Skeramjiaar credits. Doen zoveel voor de stam.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Ik vind Tom (McAwesome) en Boxem altijd wel fijn posten. Ichronic post doorgaans ook nog wel redelijk objectief.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Phenomenal en Global Knowledge.
Wie was de beste leider van 2015? Steven van DoI heeft er een eenheid van weten te smeden en daarnaast doet Sven het gewoon consequent en al lang goed. Jannes benoem ik niet, omdat ikzelf als leider een aantal andere keuzes had gemaakt over het te nemen beleid en zijn aanpak bij sommige gebeurtenissen/zaken.
Welke speler gaf je de meeste motivatie? In Wind mijn eigen medespelers en hier in Vitae de kern die dagelijks gezellig lopen te spammen.
Wie was dé flopspeler van 2015? Amen
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Tom van Seau, Jasper KP, mijn co´s die ik had en Glenn (Tompeter).
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Van velen die zich nu kunnen bewijzen aan het front voor wat ze waard zijn.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Seau en Vitae.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? WAO, althans de mensen die wel meedoen. Niet de rotte appels die nu weg zijn en precies zoals wat Roald al beschreef denk ik dat deze stam het beste samenwerkt.
Welke stam was aanvallend het beste? Seau. Kijk naar WAO en het antwoord is gegeven.
Welke stam was defensief het beste? Vitae.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Tsja geen enkele stam ben ik bang. Seau Wind misschien, maar dat was zo kort.... Seau Vitae was geen BG te noemen en eerder een wapenstilstand en Seau NoP moeten we nog maar zien.
Welke stam is dé flopstam van 2015? Swat. Wat een pannenkoeken zitten/zaten daar. Met hun door elkaar heen edelen beleid.
Welke stam was dé vijand van 2015? Ik denk uiteindelijk toch Seau.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Seau en Vitae. NoP en Rush zullen als stervende zwanen ten onder gaan en van WAO valt te zien hoe die zich gaan herpakken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan