We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Maak zelf een lijstje voordat je commentaar levert pipo
IPV commentaar te leveren op iemand die commentaar geeft kan je beter een lijstje maken. Verder mag je prima meedelen waarom je niet eens bent op bepaalde punten dat maakt jouw post ook een slechte post.
In plaats van commentaar te leveren op iemand die commentaar levert op jouw eigen commentaar, zou je beter zelf een lijstje maken.
IPV commentaar te leveren op iemand die commentaar geeft kan je beter een lijstje maken. Verder mag je prima meedelen waarom je niet eens bent op bepaalde punten dat maakt jouw post ook een slechte post.
Jongens, trek je er niks van aan. Hij is net een weekje 18.
Beter een weekje 18 dan 21 met het gedrag van een puber.![]()
Ik heb inderdaad medelijden met de mensen om jou heen..
Beter een weekje 18 dan 21 met het gedrag van een puber.![]()
als je dat al erg vind kun je wel na gaan hoe de mensen om jou heen zich voelen..
De meeste mensen zien me graag, dus dat valt mee.![]()
SPELERS
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? De kleine stam die op een gegeven moment tussen Pathos, Ceno en .Esta lag. Hun spel niveau was niet bijster hoog maar zodra er ook maar iets moest gebeuren stond iedereen klaar voor elkaar en werd er ook goed samen gewerkt. Gezien de stam vrij klein was was dit het gene wat ze zolang overeind gehouden heeft. Stom dat ik nu niet op de naam kan komen.![]()
De meeste mensen zien me graag, dus dat valt mee.![]()
Ja en iemand heel hypocriet die eerst een melige post in een ander topic plaatst over de feestdagen en hier dan komt zeuren.. Bovendien ook iemand met een extreem belachelijke handtekening en foto van haar hond op het AF. Zo, dat was mijn eigen mening.oogjes open en altijd goed lezen dan zie je ook dat vele mensen je niet mogen en je ronduit vervelend vinden op het AF ( zachtjes uitgedrukt )
en wie ben ik ....... nou gewoon een noobmet een eigen mening
mvg. dame calypso