Speler van het jaar | 2015

DeletedUser73696

Guest
SPELERS

Wie was de beste speler van 2015?

Ik ga hier toch voor een speler die ik nog in geen één lijstje bent tegengekomen. Deze speler is een speler die toch redelijke winsten heeft geboekt op Vitae. En om eerlijk te zijn, wij hebben allemaal grote mannen achter ons of hebben zelf een naam. De spelers van Hangover had ik nog nooit van gehoord, maar toch weten ze met hun stam leuke winsten te boeken. Ze liggen misschien niet tegen de beste spelers van Vitae aan, maar hebben ook niet de stam met de meeste kwaliteiten. Ik heb toch respect voor deze spelers! Eigenlijk kan je Rush en |WAO| wel vergelijken op deze wereld. Beide stammen weten diep van binnen dat ze de wereld niet gaan winnen, maar roeien met de capaciteiten die ze hebben. Waar Jannes heeft gekozen voor de ingraaf techniek en 80% deff te gaan spelen, kiest Rush voor de aanvallende techniek. Hangover voor mij ben jij speler van 2015 geworden!

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?

Ik kan niet echt kijken buiten mijn eigen stam om, aangezien ik niet zie wat de tactiek is achter de aanvallen van andere stammen. De beste tactische speler die ik ken is Deathstroke. Zijn grote activiteit wisselt die af met tactisch spel inzicht, waardoor |WAO| eigenlijk door iedereen al wordt afgeschreven. Deathstroke. is één van de belangrijke schakelpunten in het verhaal van de oorlog.

Wie was de beste aanvaller van 2015?

Deze gaat ook naar Deathstroke. voor mij. Dat heeft meerdere redenen, aangezien hij mij altijd heeft ondersteund met aanvallen. Deathstroke is misschien wel de speler met de meeste edels van de wereld, maar toch koos hij eieren voor zijn geld en helpt hij Grommende Tijgers constant om het tactische plan door te laten lopen. Mede door de aanvallende kwaliteiten van Deathstroke is Amen gevallen en Casimodo uit de top verdwenen.

Wie was de beste verdediger van 2015?

Voor mij zijn de twee personen van de vijand, wie anders, Boris & Luuk. Luuk van Amen was een persoon die kort aanwezig was op het account, maar wat een deffer. Dankzij hem bestond het account nog wat langer na de eerste massa. Luuk was met vlag en wimpel de beste speler op het account, waar ik wel respect voor had. Hij was ook erg sociaal in de omgang en had regelmatig PM contact met hem. Verder was Boris ook altijd wel een goede deffer. Kreeg veel kata's op zijn dak met een groot front, waardoor hij het erg moeilijk had. Vind het wel jammer dat het account nu beetje stil ligt en niet veel meer waard is.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?

Defenition of Insanity, dit heeft niet te maken met hun IG kwaliteiten maar de rand activiteit. Het zijn stuk voor stuk aardige jongens met een grote dosis humor. Buiten de foto's van hun lichaamsdelen vol haar, zijn het aardige jongens. Steven heeft grote leiders capaciteiten en samen met zijn co's veel ervaringen. Dit wordt uitgewerkt op de spelers die minder ervaring hebben en heeft een goed effect.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Dit vind ik altijd de moeilijkste vraag, aangezien je dit uit verschillende perspectieven kunt bekijken. Ik weet nog dat de massa van Vitae kwam en dat er nog net niet gevochten werd om de VV van de accounts. Iedereen in de stam wilde graag deffen of offensief dingen klaar spelen. Ik wil ook graag even de rim accounts van Seau een compliment geven. Alle accounts zijn niet even actief als de front accounts, maar doen altijd ALLES wat van hun gevraagd wordt. Als er deff nodig is, wordt er binnen 2 uur gereageerd en is het onderweg. Als er een massa gepland wordt, sturen hun braaf alle clears en fakes. Voor deze personen heb ik echt veel respect al, want dat wordt vaak vergeten. Verder zijn er ook jongens die altijd iets extra's doen in de stam, zoals Steven, Niek, Maks, en jongens die altijd wat meer VV draaien als andere, zoals Roald. Voor mij is er dus geen één beste stamspeler, heel Seau is een stamspeler en dat is het mooie aan de stam Seau.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?

Ik heb nooit één favoriet gehad, omdat je dit niet kan oordelen. Als ik kijk naar verschillende stijlen is Jasey zijn stijl qua posten toch wel mijn favoriet. Het leest heerlijk weg en is altijd aanvallend en nooit saai. Als ik kijk naar politiek correct posten is Jasper (Gouwe Rakker) mijn ultieme favoriet, waar zeker Roald ook één van de sterkste is. Ik heb het niet zo met deze poststijlen, omdat ik dat geslijm zo irritant vind. Je zit hier toch niet om online vriendjes te maken, iedereen speelt gewoon een spelletje voor zijn plezier. Als laatste toch maar even Flonaldo erbij, wat toch ook mijn favoriet blijft. Hij is langer gebannd geweest in 2015, dan dat hij mocht posten. Hij heeft overal schijt aan en blijft maar strooien met gifs, heerlijk!

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?

Qua P&P vind ik W42 wel één van de betere werelden. Je ziet ook veel spelers van andere werelden, die hier komen posten om mee te doen. Ik denk dat je dit niet objectief kan beoordelen, want ik zal altijd Seau zeggen en Vitae altijd Vitae. Verder ben ik TCOMC nog vergeten bij me vorige onderdeel, dus daarom zet ik hem nog even hier neer. TCOMC en ik zijn het eigenlijk nooit eens met elkaar, maar ik vind het wel een goede poster. Ik vind hem nog altijd niet 100% objectief en hij kiest vaak de Vitae kant, maar dat buiten wegen gelaten.

Wie was de beste leider van 2015?

Dit vind ik ook weer zo'n dom onderwerp waar je niet objectief over kan oordelen. Uiteindelijk kunnen we hier lang of kort over oordelen maar mijn oordeel gaat toch naar Ichronic & Defenition of Insanity. Ik zat al vrijwel vanaf het begin in Seau. en heb Seau. van een kleine stam de nummer 1 positie zien bereiken. Toen ik de stam joinde stonden we rond de 7/8e plek denk ik en was er nog veel concurrentie. Mede door wat slimme invites en een paar belangrijke spelers die het hef in handen namen, werden er grote winsten geboekt. Langzaam zijn we gaan groeien en staan nu toch al maanden op de #1 positie. Ik weet niet of je er veel waarde aan moet hechte, want de echte oorlog moet nog beginnen, maar het is een mooie prestatie.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?

Noel, Grommende Tijgers, zonder Noel was ik allang gestopt. Ik heb altijd tegen Noel gezegd, als jij stopt, stop ik ook. Noel en ik vullen elkaar gewoon goed aan & het loopt prima. We vinden het allebei altijd wel prima en zien het wel. Voorlopig staan we vrij stabiel en heeft nog niemand ons aan het wankelen gebracht.

Wie was dé flopspeler van 2015?

Hier nomineer ik twee spelers, Rawberry en Jorn. Beide spelers waren altijd zo vol van zichzelf en dat Grommende Tijgers het niet zou lukken om hun weg te spelen. We hebben eigenlijk met geen enkele speler problemen gekend. We hebben nooit overmatig aantal edels gehad of dergelijke dingen! Beide spelers verkondigde op het Algemeen Forum alsof ze God waren, maar werden aan de kant gezet als zwervers.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?

Ik mis Vito zijn propaganda wel een beetje.. Verder zou ik graag Jasper & Anton terug willen op de wereld. Verder de oude speler van Finalking was ook altijd wel een goede jongen, weet eigenlijk niet meer hoe die heet..

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?

TheUltimateFighter, aangezien hij nog steeds verkondigd de wereld te gaan winnen. Ben ik heel erg benieuwd naar zijn technieken en trucjes om de wereld te gaan winnen! Het moet waarschijnlijk wel een toptalentje zijn die Jannes, want ik zie de mogelijkheden niet! Succes Jannes.
 

DeletedUser73696

Guest
Stammen

Wat was dé topstam van 2015?

Uiteindelijk is dit toch gewoon Seau. als we naar de ranking kijken? Als de verhoudingen dusdanig uit elkaar zouden liggen, zou ik hier niet voor Seau. gaan. Alleen Seau. is niet net als |WAO| groot geworden door constant te internen en de makkelijke weg op te zoeken. Seau. en Vitae liggen gewoon niet ver uit elkaar qua kwaliteiten, waardoor ik naar de ranking ga, Seau dus.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

Iedereen vult hier |WAO| in, maar waarom? In |WAO| is maar één persoon die alles doet en dat is Jannes. Als ze het altijd over die chat hebben, zie ik maar 5 namen constant voorbij komen. Ik zie hier de samenwerkingen allemaal niet zo goed van in. In Rush is er ook niet veel samenwerking, want tijdens een Massa had Hangover iets van 6 VV's in zijn handen. Ik kan niet binnen Vitae kijken, dus daardoor ga ik weer voor Seau.. Zoals ik al eerder in mijn post zei, als er nog net niet wordt gevochten om de VV's loopt een stam goed.

Welke stam was aanvallend het beste?

Tjaa, wat moet ik hier nou invullen. Rush boekt winsten op Vitae, Vitae boekt winsten op Rush. Seau boekt winsten op SWAT & |WAO|. Dan gaan we dus naar de ranking kijken en was Vitae dit jaar aanvallend de beste stam. Ik vond hun massa nu super, was ook niet goed in elkaar gezet. Alleen misschien is de toekomst leuker qua massa's en kunnen er meer winsten gemaakt worden door beide partijen.

Welke stam was defensief het beste?

Seau. in iedergeval niet, die hebben echt niks te doen gehad. Ik zou eigenlijk zeggen Jolientje, maar dat is dus Vitae. Vitae was in 2015 ook de beste qua defensief vlak, maar dit belooft niks voor de toekomst jongens. Maarja hoe konden jullie deze award niet ontvangen, terwijl jullie gewoon DE Laurens in Vitae hebben zitten.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?

Het enige wat wij deden was geven aan ons bondgenoten, we zijn nooit genomen. Naja, figuurlijk zijn we dus wel genomen door onze bondgenoten. Ik heb hier eigenlijk niet echt veel te vertellen. De BG met Vitae was nog minder waard dan de tandpasta op mijn tandenborstel, dus wat heb ik hier te vertellen.

Welke stam is dé flopstam van 2015?

Voor mij was Stuff toch wel de flopstam van 2015. Hun dachten echt mee te kunnen draaien in de wereldwinst, wat totaal niet is gelukt. Stuff viel al vrij snel en bestond gewoon uit eilandjes van spelers. Het was nog of geen geheel, waardoor het vrij eenvoudig was spelers weg te spelen. De grootste spelers waren grote renners en de rest stelde ook niet echt veel voor..

Welke stam was dé vijand van 2015?

Voor mij persoonlijk was dat |WAO| natuurlijk. De oorlog is nu een tijdje aan de gang en de statistieken spreken dik in ons voordeel. Ik ben benieuwd wat hun in 2016 gaan doen!

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?

Ik verwacht het meeste van Vitae.
 
Reactiescore
151
Stuk neutraler dan ik had verwacht Mike, props!
 

DeletedUser

Guest

Wie was de beste verdediger van 2015?

Voor mij zijn de twee personen van de vijand, wie anders, Boris & Luuk. Luuk van Amen was een persoon die kort aanwezig was op het account, maar wat een deffer. Dankzij hem bestond het account nog wat langer na de eerste massa. Luuk was met vlag en wimpel de beste speler op het account, waar ik wel respect voor had. Hij was ook erg sociaal in de omgang en had regelmatig PM contact met hem. Verder was Boris ook altijd wel een goede deffer. Kreeg veel kata's op zijn dak met een groot front, waardoor hij het erg moeilijk had. Vind het wel jammer dat het account nu beetje stil ligt en niet veel meer waard is.


Respect voor de Luuk nominatie. Die gast is goud waard voor een stam en een meerwaarde voor elk account.
 

DeletedUser68252

Guest
Rawberry was zeer bescheiden nadat z'n account flopte, zo bescheiden dat we hem niet eens te horen kregen! :eek:

Rawberry was toen allang gestopt. :p Hebben in Vitae later een sollicitatie gehad van een van zijn medespelers die beaamde dat Wietse al ruim 3 weken voor de aanvallen gestopt was.
 

DeletedUser76272

Guest
Rawberry was toen allang gestopt. :p Hebben in Vitae later een sollicitatie gehad van een van zijn medespelers die beaamde dat Wietse al ruim 3 weken voor de aanvallen gestopt was.

Hij speelde alleen met vito, of bedoel je 'vver gezocht' aka tristan?
 

DeletedUser69813

Guest
ik had Rawberry toch graag zien blijven spelen, of iig zie ik hem graag terugkomen
 

DeletedUser44415

Guest
Snap ik, maar als MB'tje weet je ook niet beter!

Juist wel :rolleyes:. Wietse was een gewaardeerde forumposter, jij kon het enkel niet verdragen en verdraai je de gehele situatie.

Rawberry was zeer bescheiden nadat z'n account flopte, zo bescheiden dat we hem niet eens te horen kregen! :eek:

Toen rawberry onder aanval lag, stond die onder vv omdat oorspronkelijke spelers gestopt waren. Jouw verhaal klopt niet echt.
 
Reactiescore
3.582


Wie was dé flopspeler van 2015?

Hier nomineer ik twee spelers, Rawberry en Jorn. Beide spelers waren altijd zo vol van zichzelf en dat Grommende Tijgers het niet zou lukken om hun weg te spelen. We hebben eigenlijk met geen enkele speler problemen gekend. We hebben nooit overmatig aantal edels gehad of dergelijke dingen! Beide spelers verkondigde op het Algemeen Forum alsof ze God waren, maar werden aan de kant gezet als zwervers.


Jorn is in tegenstelling tot hij hier beweerd wel echt een uitstekende TW speler en dat wel in alle aspecten van het spel. Jorn zou in Seau ook een grote meerwaarde zijn ook in andere stammen op w42. Betwijfel zelfs of er 3 spelers in Seau zijn die beter zijn als Jorn. Hij is dan ook niet geflopt maar had het RL gewoon ontzettend druk. En nee Mike als jij het ontzettend druk hebt kan je ook niet veel prestaties leveren op je account.

Rawberry mocht ik ook maar de nominatie voor hem kan ik wel begrijpen aangezien hij als DE leider in Stuff iedereen maar rap rap heeft achter gelaten en dat is niet wat een goede leider hoort te doen.



Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?

TheUltimateFighter, aangezien hij nog steeds verkondigd de wereld te gaan winnen. Ben ik heel erg benieuwd naar zijn technieken en trucjes om de wereld te gaan winnen! Het moet waarschijnlijk wel een toptalentje zijn die Jannes, want ik zie de mogelijkheden niet! Succes Jannes.


Normaal toch? Als je als leider niet voor winst gaat kan je bij voorbaat je stam op del gaan zetten. Ook in dikke underdog positie zijn er altijd mogelijkheden de wereld alsnog naar je hand te draaien. Ik kan wel 50 mogelijkheden bedenken op welke manier wij w42 nog kunnen winnen. Kwestie van positief denken en er in te geloven er is altijd een mogelijkheid :rolleyes: Ik geloof er dan ook nog altijd hard in en ben er van overtuigd dat WAO elke stam nog een pak slaag kan uitdelen als we dat willen en het ons goed uitkomt :eek:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan