Speler van het jaar | 2015

Reactiescore
239
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Grommende Tijgers
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Grommende Tijgers
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Definition of Insanity (cool)
Wie was de beste verdediger van 2015?
Deathstroke
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
De mods
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Steven
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Al die gifs posten en aanbidden
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
- lees die shit niet
Wie was de beste leider van 2015?
Steven <3
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
-
Wie was dé flopspeler van 2015?
EternalDarkness


Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Seau.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Valk.
Welke stam was aanvallend het beste?
Seau.
Welke stam was defensief het beste?
-
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Saig.
Welke stam is dé flopstam van 2015?
SWAT
Welke stam was dé vijand van 2015?
WAO
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Vitea
 

DeletedUser51467

Guest
Een korter lijstje kan niet zeker? De objectiviteit is ver te zoeken. Ben nog altijd aan het denken hoe positief te zijn over dat lijstje, maar laten we zeggen dat je toch moeite hebt gedaan om een lijstje te maken. Als Krepox het lijstje van Serenity al lachwekkend vond, vraag ik me af wat hij hier van vindt :D
 

DeletedUser73696

Guest
Eindelijk is iemand die objectief kan oordelen, mooi lijstje. :D
 
Reactiescore
7.939
Mijn lijstje is uiteraard deels subjectief, dus geen gezeur, ik ga er niet op in.

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Bij het kijken naar beste speler neem ik meerdere aspecten in acht, het defensieve, aanvallende, diplomatieke, inzichtelijke en sociale vermogen. Voor mij is deze keuze vrij moeilijk om te maken gezien er redelijk wat spelers in Seau. zitten die deze kwaliteiten goed bezitten. Om toch tot een keuze te komen gaat mijn stem hier uit naar Il Burattinaio. Deze spelers hebben zich geweldig ingezet binnen Seau. en zijn gewoonweg geweldige gozers. Meer dan terecht dat hun dit plekje bemachtigen.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Hier kies ik voor de leiding van Vitae, het lijkt soms alsof ik alleen maar haat maar dat is niet helemaal waar. Hun keuzes zijn voor het grootste deel goed uitgepakt. Doch vind ik de façade die ze er aan vastknopen niet van stijl betuigen en heb ik een beetje een hekel aan het moraalridder gedoe terwijl dit niet zo is. Enfin, deze nominatie is wel voor jullie. Gefeliciteerd!

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Hmm lastige keuze. Er zijn redelijk wat leuke offensieven geweest door de de hele wereld heen. Ik kies hier voor .Deathstroke gezien ik de offensieve kwaliteiten van Benji en co zeer goed vind en ze goed hebben gepresteerd op |WAO|. Dit puntje is natuurlijk vrij subjectief gezien ik de aanvallen van dichtbij heb meegemaakt. En andere aanvallen van andere stammen dus niet. Dit zelfde geld overigens voor Grommende Tijgers. Wij hebben ook bakken ODA overigens.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Heb nog niet echt verdedigende acties gezien op deze wereld die ik wil benoemen. Uiteraard zijn er massa’s gedeffed maar wel in acht neming dat de oorlog pas net is begonnen. En op dit front de grootste massa’s gaan plaatsvinden. Er zijn wel veel accounts geweest die voor een langere tijd hebben moeten deffen, maar waar dit ook gepaard ging met groots dorpenverlies. Als ik dan toch een goede deffen moet noemen, en deze is zeer subjectief. Dan kies ik voor Fremas, een SWAT speler. Waarom? Nou we weten allemaal dat SWAT niet zozeer een goede stam is en we deze stam snel beschouwen als een bende noobs. Doch werden wij zeer verrast door de doorzettingsvermogen van deze speler. Snipes, recaps en zeer leuk in de omgang. Het constant alles er aan doen voor elk dorp, en de leuke pm wisselingen doen mij besluiten om hem de nominatie te geven.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
This Noob Is On Fire,en dat heeft alles te maken met Pepijn. Hij kwam pas later op w42, dan ons. Wij zijn namelijk op w42 gestart met een groep w33 spelers, immers was w33 verloren door de stab van DRIVE en zochten we een nieuwe uitdaging, dat velen voor w42 hebben gekozen was wel toevallig. Maar zoals zo vaak lopen dingen niet zoals ze zouden moeten gaan, vele w33 spelers werden weggespeeld en wij waren nog als enige over, er is dan altijd wel een competitiestrijd onderling wie het hoogste zou komen te staan. En op den duur waren van het groepje, Pepijn en ons team nog over. Wat mij verraste is hoe hij met zijn team zo snel omhoog kon komen met het account en ik/wij dat stiekum niet zo leuk vonden gezien we onze rang niet wouden afstaan. Dus van daar deze nominatie aan hun en met name Pepijn, die helaas niet meer speelt.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Roald van Il Burattinaio. Uitleg erbij ga ik niet geven, maar men kan van mij aannemen dat het werk wat hij heeft verricht binnen de stam fenomenaal is. Waarvoor dank en nogmaals deze welverdiende nominatie.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Weinig eigenlijk, ben me de laatste tijd steeds meer gaan ergeren aan personen en niet meer zoveel tijd in het AF gaan steken als ik eerst deed (lees, voorgaande jaren). Ik heb niet echt een specifieke voorkeur qua forumposters. Nou dat is niet geheel waar, mijn medespeler Floris, Flonaldo de gifjes spammer. Zijn posts laten me altijd weer grinniken, en vooral de mensen die er serieus op ingaan hoe kinderachtig ze het vinden. Dan denk ik bij mezelf, je speelt een spelletje met speer en zwaard vechters, komop zeg. Van dat soort momenten geniet ik oprecht. Dus Floris, onze feestende zuipbelg, jij verdient deze nominatie.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Niemand, vele lange teksten gezien en gelezen maar, met mij velen, nergens van onder de indruk zijn. Veel op papier zetten is één ding, maar daarbij een goede boodschap met het nodige effect overbrengen is een tweede. Teveel tegenspraak, teveel hypocriet gedoe en teveel alfa mannetjesgedrag en teveel tryhards, dat is wat ik heb gezien in vele posten. Noem me subjectief maar ik vind Roald vaak wel de nagel op de kop slaan. Het is deels ook wel logisch dat ik hem hier kies en niet iemand van Vitae, gezien ik de P&P van onze kant vrijwel altijd als waarheid acht en dat van de wederpartij niet, dat zal bij elke stam anders zijn en zo hoort het ook.

Wie was de beste leider van 2015?
Geen idee om eerlijk te zijn, en ik vind deze vraag ook veel op vraag nummer 2 lijken. Ik heb dus maar gedaan dat vraag 2 vooral het tactische aspect beziet en bij deze vraag het complete leiderpakket meeneem. Ik ben ik veel stammen geweest in mijn tw geschiedenis en heb vele vv’s gedraaid in vele stammen hier om w42 en kan niet zeggen dat ik er iemand bovenuit vond springen. Gewoon goed en normaal, deze laat ik daarom ook open.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Henry, Matthijs, Floris en Bram. Mijn medespelers op deze wereld en de reden waarom ik dit spel überhaupt nog speel. W42 zal de laatste TW wereld voor mij worden, dit had na w33 al het geval moeten zijn maar toen kwam deze kans naar voren. Voor hun speel ik dit spelletje nog, en het gaat lekker. We ontmoeten elkaar een paar keer per jaar en hebben een goede sfeer op het account. De gesprekken met Henry en Matthijs, mijn ragequits en de rage van Matthijs als iemand hem kickt bij het farmen. Al met al zou ik dit account niet willen inruilen met welk account dan ook en zal door het vuur gaan om het te behouden. Definition of Insanity zelf dus

Wie was dé flopspeler van 2015?
Sorry Wietse, maar deze is voor jou. Voordegenen die hier later pas zijn gekomen was dit het account Rawberry. Ik vond je een aangename kerel maar ergerde me te vaak op Skype. Teveel praat over eerdere accounts en dergelijke, heel mooi maar ik had er niks mee. Ook da manier van vertrek, het in de steek laten en weggaan zonder ook maar iets te zeggen. Ik vond het maar niks en vind deze nominatie meer dan terecht.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Pepijn, hij heeft spijt van zijn acties op w43 en heeft een grote fout gemaakt. Ik keur zijn actie zeker niet goed, maar vanuit mijn perspectief bekeken denk ik aan Pepijn als de jongen waarmee ik een biertje dronk op het terras bij de [.R!.] stammeeting. En niet als de stabber op w43. Dat is natuurlijk persoonlijk, iedereen mag hier van vinden wat hij wilt uiteraard, toch zou ik heb graag terug willen, puur om de persoon die hij is.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Om eerlijk te zijn, geen idee. Er zijn nog rete veel edels binnen Seau. beschikbaar dus dat gaat in 2016 echt massaal knallen worden op vele fronten. Geen idee wie er boven uit gaat springen, stiekem hoop ik ons eigen account natuurlijk. We gaan het zien, deze laat ik open.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Ik nomineer hier mijn eigen stam, Seau., de sfeer, de prestaties, kortom algehele collectieve inbreng van elk account is gewoonweg goed geweest. In teamverband is goed gewerkt en de resultaten mogen er daarom ook zeker zijn. Ik denk niet echt dat dit puntje veel uitleg nodig heeft, dus hier wil ik het ook bij laten.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Ook Seau., klink misschien een beetje egoïstisch maar er is vaak altijd wel een vv’er beschikbaar die zich wil opofferen. De samenwerking tussen accounts bij massa’s en bij het ontvangen van massa’s is gewoon goed. Ook de sfeer binnen de stam, wat ik als één van de belangrijkste componenten vind voor een goed draaiende stam, heeft ervoor gezorgd dat mensen veel sneller en meer bereid zijn tot hulp aan elkaar. En dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Needles to say dat ik best wel trots ben op de geleverde prestaties. Maar ook dit is subjectief uiteraard.

Welke stam was aanvallend het beste?
Beetje eentonig, maar dat zal na dit puntje ander worden. Houd het nog even vol daarom. Seau. op papier zijn gewoonweg de meeste massa’s geslaagd. En vrijwel elk account heeft zich over moeten geven. Nu komen de grote oorlogen eraan, dus ik be benieuwd hoe het gaat vorderen in 2016.

Welke stam was defensief het beste?
Vitae, de grootste incommings verwerker van het begin/mid stadium tot nu toe. Collectieve aanvallen van Rush/stuff/vestri. Hierbij ook meerdere accounts verloren maar toch als stam goed staande blijven houden. Deze nominatie is daarom voor jullie als collectief.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Geen idee, de BG met Vitae was pruts. Alleen maar geven en niks krijgen. Pure bagger, vanuit ons perspectief. Daarom geen nominatie. Haters gonna hate, maar zo is het.

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Dit riedeltje kent iedereen wel, ga ik geen aandacht meer aan besteden.

Welke stam was dé vijand van 2015?
Nouja met Vitae zijn we pas sinds kort vijand, met |WAO| al een stuk langer. Op de tijdlijn bekeken heeft de meeste actie, en ook weerstand, dus ook aan het |WAO| front plaatsgevonden. Dus deze nominatie is voor hun.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.939
[16:41:43] Global Knowledge: De tekst die je invoerde is te lang (10012 tekens). Verkort de tekst tot maximaal 10000 tekens.
[16:41:45] Global Knowledge: godsamme

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Guerrilla, deze gaan ons allen opedelen.

Alstublieft.
 

DeletedUser3435

Guest
Een korter lijstje kan niet zeker? De objectiviteit is ver te zoeken. Ben nog altijd aan het denken hoe positief te zijn over dat lijstje, maar laten we zeggen dat je toch moeite hebt gedaan om een lijstje te maken. Als Krepox het lijstje van Serenity al lachwekkend vond, vraag ik me af wat hij hier van vindt :D
Allesbehalve objectief, al zijn hier nog meer logische nominaties dan in die van Serenity. :D
 
Bovenaan