Speler van het Jaar | 2015

DeletedUser72922

Guest
De samenwerking tussen ons is er pas 1 maand

Ik zei het al, het is irrelevant hoe lang die samenwerking er al is.

Dan wel verkregen door het edelen van een kleine speler in onze cluster, dan wel verkregen door het edelen van iemand waar je mee samenwerkt die dat dorp dmv barbfucken heeft verkregen.
Allebei smerig clusterfucken.

+ niemand is naar mij toegekomen dat die het niet leuk vond anders viel er natuurlijk wat te bespreken.

Bij deze dan.
Zou persoonlijk graag de clusterfuck en de dorpen die dmv desbetreffende clusterfuck zijn verkregen terug naar deceived zien gaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het eerder gaat om de noobs die barbs edelen in finity clusters en die dan later worden overgenomen. Je mist volledig het punt (denk ik). En kom niet af dat ze de barbs maar hadden moeten edelen.

Dit dus.

Ik ga niet in op het punt wat betreft die clusterfuck. Ik mis het punt niet, ik weet echter niet genoeg van de situatie af om erover te oordelen, en het zou me ook erg dwaas lijken om dan een standpunt te gaan verdedigen.

Wat ik dus wel bedoel met mijn post is, dat de spelers waarmee Daap samenwerkt altijd afgeschilderd worden als noobs, terwijl ze vervolgens wel succes boeken op hun tegenstanders uit Finity. Dat toont arrogantie en daar ben ik niet over te spreken :)

Degenen die dorpen verliezen aan die noobs zeggen niet dat het noobs zijn en zijn dus niet arrogant. De spelers die de connecties van DAAP wel noobs noemen verliezen er ook geen dorpen aan. Dat kan je arrogant noemen, maar daar ben ik het niet mee eens. Als ik aan de lopende band dorpen verlies (op een fatsoenlijke manier, stabs daargelaten ofc) en dan mijn tegenstanders noobs noem, dan is dat arrogant en dom ja. Als ik geen dorpen verlies en mn tegenstanders noob wil noemen, is dat dan arrogant? Ik vind van niet, want schijnbaar is het waar. Anders hadden ze wel dorpen gepakt toch? :)
 

DeletedUser63354

Guest
Dit dus.



Degenen die dorpen verliezen aan die noobs zeggen niet dat het noobs zijn en zijn dus niet arrogant. De spelers die de connecties van DAAP wel noobs noemen verliezen er ook geen dorpen aan. Dat kan je arrogant noemen, maar daar ben ik het niet mee eens. Als ik aan de lopende band dorpen verlies (op een fatsoenlijke manier, stabs daargelaten ofc) en dan mijn tegenstanders noobs noem, dan is dat arrogant en dom ja. Als ik geen dorpen verlies en mn tegenstanders noob wil noemen, is dat dan arrogant? Ik vind van niet, want schijnbaar is het waar. Anders hadden ze wel dorpen gepakt toch? :)

Ja maar ik zie de opmerking van een Finity-speler, en niet vanuit een speler die het schijnbaar vanuit individueel perspectief bekijkt.
 

DeletedUser

Guest
Ja maar ik zie de opmerking van een Finity-speler, en niet vanuit een speler die het schijnbaar vanuit individueel perspectief bekijkt.

Dat is dan het verschil :) Ik spreek hier bijna altijd namens mezelf, behalve als ik er expliciet bijzet dat het namens de stam is, wat ik volgens mij nog nooit gedaan heb :p
 

DeletedUser63354

Guest
Dat kan, en daar reken ik je ook niet op af, integendeel. Echter vond ik het dan wel ironisch dat je de tegenstander van je stamgenootje als noob afschildert :p
 
Reactiescore
117

DeletedUser63354

Guest
Je zal me even moeten helpen met de posts waar je reactie op wil dan.

+ Zeggen dat je niet meer op het punt ingaat omdat het allemaal onzin is, is geen geldige reactie in mijn ogen.
 
Reactiescore
117
Je zal me even moeten helpen met de posts waar je reactie op wil dan.

+ Zeggen dat je niet meer op het punt ingaat omdat het allemaal onzin is, is geen geldige reactie in mijn ogen.

Dat gedeelte met dat ik zou stabben volgens jou mbt tot Debitum...

Dat heb ik niet gezegd ofwel?
 

DeletedUser

Guest
Ik zei het al, het is irrelevant hoe lang die samenwerking er al is.





Bij deze dan.
Zou persoonlijk graag de clusterfuck en de dorpen die dmv desbetreffende clusterfuck zijn verkregen terug naar deceived zien gaan.
Beetje laat he:) ik wil je best die "CF" teruggeven de (2dorpjes) die ik vanuit de "CF" heb gepakt daarin tegen hadden jullie maar eerder moeten komen.

Moet wel finity hun cf's bij ca inleveren.
Oja en als ik doelbewust CF had ik wel de uitgebouwde barbaren gepakt boven sjeinen:rolleyes:
 
Reactiescore
117

DeletedUser63354

Guest
Geen idee, je kwam met beschuldigingen, dat is ontkracht en dat is het dan?

In de logjes werd duidelijk dat je Eviction naar Finity wilde krijgen, en dan Debitum als intern wilde meenemen eventueel. Ik ging naar het AF met de vraag om duidelijkheid. Ik vind het vrij logisch dat ik dit gedaan heb. Achteraf weet ik nog steeds niet helemaal hoe het zit, wilde het maar gewoon 'laten', omdat ik een beetje klaar was met dat gezeik & omdat ik dacht dat er iets niet klopte over de manier waarop de screens naar mij waren gestuurd. (Alsin, Marco die zei dat jij het wel ff zou fixen -> Terwijl jij beweerde dat je Marco helemaal niet gesproken had).
 

DeletedUser71655

Guest
Beetje laat he:) ik wil je best die "CF" teruggeven de (2dorpjes) die ik vanuit de "CF" heb gepakt daarin tegen hadden jullie maar eerder moeten komen.

Moet wel finity hun cf's bij ca inleveren.
Oja en als ik doelbewust CF had ik wel de uitgebouwde barbaren gepakt boven sjeinen:rolleyes:

Wat een bullshit is dat nou weer, je hebt met dat ene dorp die andere 2 gepakt, dus dan zou je ze alle 3 moeten afgeven, en hoe je er bij komt dat je dan een wel wilt afgeven, is mij echt een raadsel.
 
Bovenaan