Speler van het Jaar | 2015

Reactiescore
372
Ik heb dit op W39 gedaan, dat beviel goed en zorgde voor veel leuk leesvoer. Een verschil is dat ik hem dit jaar ga bijhouden met een soort puntentelling. Het zou leuk zijn als zoveel mogelijk spelers een lijstje maken :)

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Wie was de beste verdediger van 2015?
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Wie was de beste leider van 2015?
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Wie was dé flopspeler van 2015?
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Welke stam was aanvallend het beste?
Welke stam was defensief het beste?
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Welke stam was dé vijand van 2015?
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?

PHP:
[SIZE=3][B]SPELERS[/B][/SIZE]
[B]Wie was de beste speler van 2015?[/B]
[B]Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?[/B]
[B]Wie was de beste aanvaller van 2015?[/B]
[B]Wie was de beste verdediger van 2015?[/B]
[B]Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?[/B]
[B]Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?[/B]
[B]Wie was je favoriete forumposter dit jaar?[/B]
[B]Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?[/B]
[B]Wie was de beste leider van 2015?[/B]
[B]Welke speler gaf je de meeste motivatie?[/B]
[B]Wie was dé flopspeler van 2015?[/B]
[B]Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?[/B]
[B]Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?[/B]

[SIZE=3][B]Stammen[/B][/SIZE]
[B]Wat was dé topstam van 2015?[/B]
[B]Welke stam werkte volgens jou het beste samen?[/B]
[B]Welke stam was aanvallend het beste?[/B]
[B]Welke stam was defensief het beste?[/B]
[B]Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?[/B]
[B]Welke stam is dé flopstam van 2015?[/B]
[B]Welke stam was dé vijand van 2015?[/B]
[B]Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? [/B]

Daarnaast ga ik een puntentelling bijhouden voor spelers. Let op, als je wil dat iemand opgenomen wordt in de score, zorg er dan voor dat je ook zijn accountnaam erbij vermeldt, indien je denkt dat ik deze niet weet.

- Je mag jezelf vermelden in de awards, maar dan tel ik je niet mee voor de puntentelling.
- Je mag meerdere personen vermelden in de awards, maar alleen de eerste tel ik mee voor de puntentelling.

Beste stamspeler - 3 punten
Beste verdediger - 3 punten
Beste speler - 2 punten
Beste leider - 2 punten
Beste P&P'er - 2 punten
Beste aanvaller - 1 punt
Meest tactische speler/leider - 1 punt
Favoriete forumposter - 1 punt
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Kuttopic, iedereen weet dat Sjeinen de beste speler is.
 

DeletedUser75798

Guest
Ik maak eentje dit weekend, tof initiatief Maick!
 

DeletedUser9529

Guest
Als ik de tijd vind ga ik er ook eentje in elkaar steken. Lijkt me toffe thread :)
 

DeletedUser73082

Guest
Ik ga hier meerdere mensen noemen bij awards, puur omdat ik er anders mensen tekort bij gaan doen.

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Jessey & Jan allround beesten met een aanvallend + verdedigend inzicht waar de hele stam Finity veel van geprofiteerd heeft. Bovendien zou ik heel weinig spelers kennen hier die het tegen ze zouden kunnen opnemen, zowel in defensief als in offensief opzicht. Graag hier wel uitzondering maken van de regel.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Maick, absoluut. Samen met hem Finity lang geleid en het inzicht op niveau stam + personenkennis is zeer sterk.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Jessey, al iets over gezegd bij beste speler, maar ik vrees voor het lot van zijn volgende slachtoffer.
Wie was de beste verdediger van 2015? Wat te doen met een moeilijk account? Stap 1: Kijk of actief genoeg is, zo niet, zet Laurens erop, en het account verliest geen dorp meer.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Jeremy, kwam bij SjeiNeN binnen als redelijk nieuw, en had niet veel over hem gehoord. Heeft me zeer erg verbaast en heeft zich enorm sterk ontwikkeld.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Jessey, 10 vv's op hetzelfde moment doen yolo.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Maick, komt ook niet echt iemand in de buurt imo.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Maick, ""
Wie was de beste leider van 2015? Zie beste tactische leider, Maick dus.
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Eigenlijk heel veel figuren binnen Finity, als ik 1 specifiek persoon moet aanwijzen gaat dat Maick worden. Zelden met iemand zo goed op 1 lijn gezeten.
Wie was dé flopspeler van 2015? Calvin.B, Lords of Shadow. Beide spelers die het wel even gingen maken tegen Finity. Incomings en weg waren ze. Ook zou ik hier graag Cabbie en TeamRisico willen neerzetten. Enorm egocentrische spelers enkel denkend aan hun eigen account met het inzicht van een drol.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Thomas (blond), erg jammer dat die gestopt is.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Moeilijk te zeggen, ik denk dat de meeste gewoon hun lijn gaan doorzetten.


Dit vind ik in deze fase een beetje irrelevant maar ok, ik ga namelijk gewoon alle awards geven aan mijn eigen stam.
Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Finity
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Finity, sinds de oprichting vaak even stabiel geweest. Genoeg mensen die voor elkaar door het vuur gaan.
Welke stam was aanvallend het beste? Finity, verreweg meeste spelers geklaard.
Welke stam was defensief het beste? Finity, enorm veel massa's geweerd.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? BBK, samenwerking verloopt prima.
Welke stam is dé flopstam van 2015? Cruise, was altijd een bende PP abusers en noobs. Leken even een klein kansje te hebben tot uiteindelijk relatief snel het vuur daar wel doofde
Welke stam was dé vijand van 2015? BaBe, de tijd dat de stabbers daar speelde en Twan gequit was heerste er toch wel echt vijandigheid tussen BaBe en Finity.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Daap, Finity kan niet echt meer iets doen behalve zijn niveau vasthouden. Daap gaat zich even moeten bewijzen.
 
Reactiescore
853
Zijn vooral Finitynominaties, dit zou natuurlijk kunnen zijn omdat ik niet objectief ben, denk echter niet dat dit het geval was. Heb niet alles meegekregen binnen Daap/Babe dus is lastig om mensen daar credits te geven voor hun werk.


SPELERS


Wie was de beste speler van 2015? Sjondeertrekker: Denk dat dit het account is dat afgelopen jaar het meest heeft gepresteerd en toch ook de zaakjes redelijk op orde heeft.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Denk dat dit een moeilijke award zal zijn aangezien er solo vrijwel geen beslissingen gemaakt zijn (binnen finity). Denk echter dat als je over tactiek praat je bij Maick (globalized pandopoly) moet zijn.

Wie was de beste aanvaller van 2015? Sjondeertrekker / Ithy > hebben samen toch heerlijke winsten gemaakt en delen daarom deze award. Verdeel de punten maar ;)

Wie was de beste verdediger van 2015? Nomineer ik mijn eigen account (Sjeinen), na de eerste massa die voor ons matig verliep zijn er weinig tot geen winsten behaald in hierop volgende massa's.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Weer een lastige, ik zou willen zeggen NK maar in negatieve zin (geef maar minpunten oid). Positief heeft eigenlijk niemand me verrast.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Jessey, geen uitleg nodig, is binnen Finity wel bekend.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Perfect Hatred en voor de stab meneer BlueKnifez, vond zijn posts toen wel leuk echter vind ik de posts de afgelopen dagen lichtelijk irritant.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Perfect Hatred

Wie was de beste leider van 2015? Jannepan (sjondeer)

Welke speler gaf je de meeste motivatie? PurrPurrfect, werd vooral gemotiveerd door aanvallen en van dit account kreeg ik toch de meeste aanvallen (met enig niveau)

Wie was dé flopspeler van 2015? Calvin.B LOLOLOLOL, wat een prutsers daar :eek:

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Gilles zou van mij best terug mogen komen, vond het over het algemeen wel leuk om mee te praten.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Ithy, denk dat dit account het meeste potentie heeft.

Stammen

Wat was dé topstam van 2015? Finity

Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Finity

Welke stam was aanvallend het beste? Finity

Welke stam was defensief het beste? Finity

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? -

Welke stam is dé flopstam van 2015? Babe

Welke stam was dé vijand van 2015? Babe

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Finity
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Accounts die goede winsten hebben geboekt? Geen idee, als speler? Jessey, een beest in alles wat die deed. Al had ik nooit een erg hoge pet van Jessey op bewees die op deze wereld toch mooi het tegenovergestelde. Via Deathwing ontiegelijk veel winst geboekt op Calvin enz. Verdient het imo zeker.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Jan was een goede leider.
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Jessey.
Wie was de beste verdediger van 2015?
Goh, wat kan ik zeggen? Heeft er iemand dit jaar meer massa's moeten deffen dan account Sjeinen? Ik nomineer hierbij dus niet mezelf maar de co waar ik het niet zonder kon doen op Sjeinen: Jeremy. Eerste keer dat ik hem echt leerde kennen en tot nu toe valt het niet tegen. Hadden een superactieve bezetting met hij&ik alleen en Matthias in de ochtend vaak. En beesten maar. Alhoewel ik hem nog steeds dat ene dorp aan Psycho niet vergeef:mad:.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Jeremy en Jessey.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Jessey, elke vv mocht altijd naar hem, maar dat wist ik al van hem.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Het valt te zien, ik vond Manu's posts zeker niet slecht al verzwakken die de laatste tijd wat. Maick post ook wel goed, soms iets te emotioneel wat natuurlijk normaal is.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
^
Wie was de beste leider van 2015?
Zie tactische.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Spelers die mij aanvallen en massa's hebben gestuurd.
Wie was dé flopspeler van 2015?
Flopspeler? Kan niet zo zeer Calvin zeggen, Steff werd gekikt (onterecht) en het account werd massaal hard geownd. Dus ik nomineer Willem, uitleg nodig? Check het AF eens zou ik zeggen.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
-
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Ik verwacht immens veel van Purrpurfect, mede doordat Twan daar nu zit. Ik hoop dat je wat kan klaarspelen tegen ons Twan! :D


Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Finity.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Finity
Welke stam was aanvallend het beste? Finity
Welke stam was defensief het beste? Finity
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? BBK
Welke stam is dé flopstam van 2015? Cruise.
Welke stam was dé vijand van 2015? BaBe?
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Daap.
 

DeletedUser69389

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Tsja een lastige, want wat is beste? Je kunt klein zijn en toch voor jouw doen en grootte een mooie prestatie leveren echter vind ik dat hier meerderen voor in aanmerking kunnen komen en dat zijn Sjeinen, DBTD, Ithy en Sjondeer. Accounts en spelers die continue ervoor zorgen dat de vijand gedemoraliseerd worden doormiddel van hun positieve handelen. Wekken bij hun tegenstanders frustraties op over hoe ze hen dienen te bestrijden en dat zegt toch wel genoeg of niet?
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Zonder twijfel Maick als ik alles moet geloven van voor mijn tijd en hoe ik hem zelf heb ervaren.
Wie was de beste aanvaller van 2015? San Holo, Ithy en Sjondeer. Blazen tegenstanders omver.
Wie was de beste verdediger van 2015? Zonder twijfel team Sjeinen. Afgezien van de afslachtiging in September is het voor de rest uitmuntend gegaan en ook de laatste massa waarbij ik zelf ook mee mocht deffen. Zoals wij dat als team hebben afgehandeld chapeau. Al hebben Manu en Jessey ook vaak goed gedefft.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Jeremy. Ik kende Jeremy niet voordat ik begon met 43 en hoorde wisselende verhalen over hem vanwege 37, maar hoe hij zich profileert hier en op 42 en 44 subliem.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Jessey
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Maick en Manu. Maick weet waar die het over heeft en schrijft prettig. Met dank aan Manu zijn doortastendheid en posts is de stab geopenbaard. Hij verdiend niet alle credits ervoor, want anderen hebben uiteindelijk geluld, maar dat kwam wel door de posts van Manu hier op het AF.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Maick en TheManwith
Wie was de beste leider van 2015? Jan laat Finity goed draaien en ook in tijden dat het de laatste tijd minder goed ging. Ook goed ondersteund daarin door Jeremy als leider en Manu als adviseur/leider?
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Manu door het hele gebeuren en team Sjeinen.:cool: Lekker ouwehoeren in die chat. Hoevaak we het bijvoorbeeld al niet over Laurens zijn vriendin hebben gehad hahahaha. Pure gezelligheid wat je motiveert om te blijven spelen.
Wie was dé flopspeler van 2015? Teveel om op te noemen. Calvin, LoS, Freddy etc. Maar .Pablo Escobar is toch wel het toppunt. Wist dat de kans zeer groot was dat wij als Sjeinen op hem zouden klappen en ik verwachtte dat het wel moeilijk zou gaan, maar dat is/was verre van zo. Gisterochtend was die onn. Vraagt te laat stacks aan en trekt deff. Ik stuur hem nog geen 2 uur later een pm en is pas vanavond geopend. Er is niets gedefft voor de rest. En we zitten al aan 38 dorpen in nog geen 36 uur edelen. Als je het dan vergelijkt met hoe stoer die een 2 a 3 maanden geleden deed toen die een paar dorpen won van Sjeinen en laatst nog tegen BBK, omdat ze Freddy gingen edelen en dus front met hem kregen en dan nu zo snel al vermoedelijk met de staart tussen de benen vertrekken. Dan ben je voor mij wel de grootste flopspeler van het jaar. Naast grootste stabber van het jaar samen met dat groepje van 5.

Welke gestopte spelers zou jij terug willen? Ruben, Gilles (NK), Daan (DBTD).
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Strange Subject, Useless One en San Holo.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Finity.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? BBK, vormt een eenheid. Zelfs zo´n eenheid dat ik denk dat zij daarin verder zijn dan Finity.
Welke stam was aanvallend het beste? Finity, kijk naar aantal verslagen accounts
Welke stam was defensief het beste? Finity
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? BBK
Welke stam is dé flopstam van 2015? Babe. Veel praat, maar weinig daden.
Welke stam was dé vijand van 2015? Tsja wat moet je zeggen. Het was Babe, maar daarmee heb je ook alles gezegd. Vijand onwaardig met hun gedrag.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? BBK en Finity.
 
Reactiescore
660
Bedankt Martijn.

BBK draait heel goed, maar zes accounts is ook gewoon veeeel gemakkelijker.
 

DeletedUser63354

Guest
Bedankt voor de nominaties. Logisch trouwens dat er veel Finity tussen staat.

Ik zit trouwens nog niet op Purr, Laurens :)
 
Reactiescore
372
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Zijn er echt een stuk of vier die in aanmerking komen. Als we naar de statistieken kijken dan bestaat de top 3 waarschijnlijk uit Ithyphallophobia, Sjondeertrekker en San Holo. In het begin heeft Ithy een enorme voorsprong gehad. Ook nu nog presteert het account echt enorm goed. Hetzelfde geldt voor de andere twee natuurlijk. San Holo had het op het begin enorm lastig maar heeft zich toen al weten te herpakken, nu hij boekt bij iedere massa winsten. Het is lastig om er één te kiezen maar voor mij is het Ithyphallophobia, vanwege de winsten aan zijn fronten, clustervorming op het begin, voorsprong, ... Ik kan nog wel even doorgaan, maar het is duidelijk lijkt me. Door 2015 heen heeft dit account zich op alle mogelijke punten bewezen. Het is in mijn ogen dan ook het beste all round account dat deze wereld heeft.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Echt een enorm lastige award eigenlijk. De meeste spelers die ik ken weten wel wat tactiek is. Hoe dan ook is er niet echt eentje die er nou enorm bovenuit springt. Behalve ikzelf dan. Misschien is het mijn ego, misschien ook niet. Maar ik ben vanaf het oprichten van Finity diplomatisch erg sterk geweest en we hebben daardoor enorme aanwinsten binnengehaald, maar ook stammen en spelers uitgeschakeld, in een aantal gevallen met weinig moeite. Hoewel onze vijanden het nooit toegeven, heeft de propaganda daar ook mee te maken gehad.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
San Holoooooo! Echt een genot om hetzelfde front als hij te hebben :) Heeft waarschijnlijk niet veel toelichting nodig, kijk een keer naar de statistieken. Boekt altijd winst en verliest amper. Zulke spelers wil je aan je fronten hebben, en gelukkig heeft Finity die nogal wat.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Weer een lastige omdat er twee kanshebbers zijn... Sjeinen kreeg eerst enorm veel klappen maar heeft zich goed herpakt. Dat is zeker wat complimenten waard. Maar aan de andere kant is er natuurlijk ook Deceived by the Devil. Ook dat account heeft dorpen verloren, ook al weten we allemaal hoe. Echter vind ik dat Sjeinen het toch net iets beter gedaan heeft dan Deceived.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Ik denk Mikey/Squirtle, van het kneusje in Klepto, naar een straatvechter in de ghetto. Op het algemeen forum kwam en komt hij over als een mongool, maar in de stam heeft hij zich enorm goed ingezet. Net zoals op zijn eigen account eigenlijk. Ik ben van mening dat hij ook één van de grotere aanwinsten is die we hebben, ook al zit hij niet meer in de chat, wat wel jammer is.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
In het begin deed Jim enorm veel, maar ja motivatie gaat uiteindelijk ook meespelen. De laatste weken is Jessey echt een baasje aan het worden. Nog een keer Ithyphallophobia dus.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
W43 heeft altijd al een relatief laag niveau gehad jammer genoeg, maar ik denk dat dat Manu is geweest. De spelers van Sjondeertrekker waren ook altijd hilarisch, maar helaas posten ze niet zoveel meer.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Ik, geen discussie nodig

Wie was de beste leider van 2015?
Manu en ik. Ik wil alweer zeggen dat er geen discussie nodig is, maar ach. Laat ik onszelf even ophemelen. Vanaf het begin waren we een enorm sterk team en ik betwijfel of er betere leidersteams zijn geweest op tw.nl. We hebben alles op een slimme, tactische, maar bovenal eervolle wijze opgelost en kijk eens waar we zijn. Zomaar het stokje van een absolute topstam in de handen kunnen duwen van Jeremy en Jan :D kusjes! :D

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Ik wil eigenlijk zeggen Manu maar toen bedacht ik me opeens iemand... Iedereen kan zich de discussies wel herinneren. De man die iedereen constant voorloog, manipuleerde, stabbers toeliet, enzovoorts. Gaat er al een belletje rinkelen? Het gaat om Roboro natuurlijk. Door hem kreeg ik echt zin in deze wereld, en wilde ik er ook enorm veel tijd in steken. Nadat hij weg was is mijn motivatie steeds wat verder gaan zakken.

Wie was dé flopspeler van 2015?
Calvin.b, eerst ons katapulteren en constant een grote mond hebben, doen alsof hij het wel even zou gaan fixen voor Cruise/BaBe... Hij stelde echt geen kloot voor en is een lachwekkende speler. Jammer dat ik er bij het wegspelen niet meer bij was, ook al heb ik wel meegedaan aan de eerste massa waarbij we ook al redelijk wat wisten te veroveren.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Op het begin hadden we Auke/Karsten/Jeroen in de stam, die mogen van mij best terugkomen. En Thomas (Blond) van San Holo, dat was ook een baasje.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Geen idee, ik denk dat Defying Gravity nog wel wat leuks kan gaan uithalen. Na al deze tijd zijn er eigenlijk nog maar weinig spelers die je niet correct kan inschatten. Je weet van iedereen wel ongeveer wat hij kan en wat niet.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Finity... Oudste stam, meest presterende, wat hebben we niet? Zo'n beetje iedere stam is ondertussen bezweken, ik zou echt niet weten wie ik hier anders neer zou moeten zetten.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Ze zijn er niet lang geweest maar ik was wel onder de indruk van Cracy. Zo'n klein stammetje wat grotendeels bestond uit noobs, maar toch wisten ze af en toe flinke klappen uit te delen. Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat er in de topstammen beter samen gewerkt werd, maar daar viel het echt op vanwege het lage niveau van individuele spelers.

Welke stam was aanvallend het beste?
Finity.

Welke stam was defensief het beste?
Eerst vond ik BaBe het wel redelijk doen... Maar het is gebleken dat het hack/stabgroepje van een aantal massa's op de hoogte was. Dan is het niet moeilijk om succesvol te deffen. Vandaar gewoon weer Finity.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
BBK hehe. We hebben geen andere bondgenoten gehad op BaBe na, maar tot effectief samenwerken en aanvallen coordineren kwam het niet echt. En de samenwerking tussen BaBe en Cruise was volgens mij ook niet bepaald om over naar huis te schrijven.

Welke stam is dé flopstam van 2015?
MTG... Hebben enorm lang bovenaan kunnen staan, maar viel uiteindelijk als een kaartenhuis ineen. De spelers waren eigenlijk puur edelvoer, en het enige wat ze deden was barbarendorpen edelen.

Welke stam was dé vijand van 2015?
E. was wel een leuke vijand. De oorlog was interessant en uitdagend, ook al was het vanaf het wel duidelijk dat ze niet echt een kans maakten, ook al bleef Roboro beweren van wel :D We hebben nog MTG, BaBe, Cruise en dergelijke als vijanden gehad, maar die maken totaal geen kans op deze award. BaBe was een stam die het voor iedereen wilde verkloten, Cruise kon er niet zoveel van en katapulteerde alleen maar, en MTG was edelvoer. Maar tegen E., dat was plezier hebben :)

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Finity, want 2016 is het jaar dat we de wereld winnen.
 

DeletedUser63840

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Meerdere. Ik blijf erbij dat Sjondeer de echte beste was en samen in duo met Ithy (die heel kort een dipje had) gewoon niet te stoppen waren. Verder wil ik Sjeinen ook in de schijnwerpers zetten. (wel toen het nieuwe team erop kwam) Deffde de vele massa's prima. Aanvallend minder kunnen doen, omdat ze tegen super stacks stonden. Ook DF kwam er sterker uit dan ik had verwacht en maakte het finity nogal moeilijk. Vf als laatste was ook een sterk account. (Als ik serieus kijk zonder die stab, was het account ook gewoon sterk)
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Willem was erg sterk. Ja wij hebben gestabt uiteindelijk ja. Maar zonder hem was babe al gevallen en cruise al veel eerder. Dat is iets wat veel babe spelers zijn vergeten. Finity leiding van toen finity en vanity nog apart waren ook. Die fusie hebben ze ook heel slim gedaan. Slimme en goede zet.
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Ithy en sjondeer in combinatie. Die waren gewoon niet te stoppen. Als zij dorpen wilden die dag, dan kregen ze die ook door slim aan te vallen.
Wie was de beste verdediger van 2015?
Sjeinen by far, lijkt mij ook duidelijk voor zichzelf. Denk ook wel NK, die hadden nooit echt alles uit de kast hoeven halen (helaas)
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Ik denk bij deze wijzelf van VF. Denk dat niet veel mensen zagen aankomen dat wij zo gingen stabben :p Gilles ook, ook in negatieve zin. Hij had altijd grote praatjes, maar net als w42, was die hier ook snel weg toen het lastig begon te worden. Verder niet echt gevallen waarvan ik verrast was.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Laurens wil ik hier sowieso noemen. Weet dat die een hoop heeft gedaan binnen finity toen het niet lekker liep. Willem heeft veel gedaan voor de stam (later dan ook wel verwoest, bon) dat is een aparte vermelding :p
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Daan in het begin en nu Twan met zijn ene echte blauwe mes.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Finity heel duidelijk, wij waren er niet super mee bezig.
Wie was de beste leider van 2015?
Babe leiding heeft een hoop goede beslissingen genomen en vond dat de stam goed bij elkaar werd gehouden, maar moet toch gaan voor finity. Jullie hebben na al die tegenslagen toch de stam overeind weten te houden. Goed gedaan!
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Willem, Laurens, maick en manu.
Wie was dé flopspeler van 2015?
Gilles, heb je niets aan.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
NK spelers. Was een leuk en goed team. Deze zouden wel voor verandering kunnen zorgen. Is toch een gemis nu.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Ik denk dat Sjonnie samen met Ithy er voor gaan zorgen dat Finity gaat winnen.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Finity.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Laat ik bewust leeg. Finity heeft ook zo hun momenten gehad dat het absoluut niet goed samenwerkte. Babe het zelfde en BBK amper weet van.
Welke stam was aanvallend het beste?
De rechterkant van finity (sjon,ithy,san) en vf nk df bij Babe. Overall toch finity.
Welke stam was defensief het beste?
Laat ik ook leeg. Maar cruise staat onderaan.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
-
Welke stam is dé flopstam van 2015?
ODM/E.
Welke stam was dé vijand van 2015?
Finity
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Ene kant benieuwd wat BBK doet, maar als ze bg blijven met finity zou het niets uitmaken. Denk dat daap niets gaat klaarstomen. Van finity verwacht ik een hoop.

Dit is voor mij gewoon een eerlijk lijstje naar mijn gevoel.
 
Reactiescore
372
Iemand die er problemen mee heeft dat ik de lijstjes van de stabbers niet mee reken in de puntentelling? Ik vind niet dat ze invloed mogen hebben aangezien zij deze wereld voor anderen wilden verneuken.
 

DeletedUser63840

Guest
Iemand die er problemen mee heeft dat ik de lijstjes van de stabbers niet mee reken in de puntentelling? Ik vind niet dat ze invloed mogen hebben aangezien zij deze wereld voor anderen wilden verneuken.

Mag je helemaal zelf weten. Heb hem wel gewoon serieus gemaakt..
Had namelijk niet eens gelezen dat je een punten systeem erbij had gedaan.
 
Bovenaan