Speler van het Jaar | 2015

Deleted User - 487776907

Guest
Waar ben ik in de uitslag. Purr had ook puntjes :p

Overigens. Stuurde ik dit ook naar Jer. Jammer dat je enkel context plaatst wat voordelig is voor jullie.

Bonaya | PurrPurrfect - 29-12-2015 22:13
> Hahaha maar neehoor heb gewoon gevraagd om lijstjes

In de daap chat was het duidelijk als grap bedoeld en heb dus gewoon gevraagd om lijstjes. Niemand aangespoord tot expres foutieve lijsten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
" spelers van het jaar" toevallig dat al deze account's geband zijn en dan durven ze te beschuldigen van vuil spel:p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Heerlijk als een random idioot reageert alsof hij er iets van weet :D
 

DeletedUser

Guest
Sjeinen dw dtbd ithy sjon Lion defying en 8 is nog onbekend;S

Ten eerste is er nog 0 bewijs dat op er deze account daadwerkelijk gebot is oid, want als je een support opent sluiten ze die gewoon weer omdat zelfs iemand zonder benen meer poten heeft om op te staan. En daarnaast staan een groot deel van deze vermeldingen compleet los van bots/scripts of niet. Tis niet alsof je een betere aanvaller/deffer/stamspeler/leider/forumposter bent als je een farmbot hebt. Maar voor imbecielen die alleen op komen duiken om hier leuk te komen doen is dat natuurlijk niet zo simpel te begrijpen.
 

DeletedUser16768

Guest
Lees dit even door voor wie nog informatie wilt.;)

klik

Mocht je nog iets willen weten, stuur mij of een ander even een PM.
 

DeletedUser72576

Guest
Ten eerste is er nog 0 bewijs dat op er deze account daadwerkelijk gebot is oid, want als je een support opent sluiten ze die gewoon weer omdat zelfs iemand zonder benen meer poten heeft om op te staan. En daarnaast staan een groot deel van deze vermeldingen compleet los van bots/scripts of niet. Tis niet alsof je een betere aanvaller/deffer/stamspeler/leider/forumposter bent als je een farmbot hebt. Maar voor imbecielen die alleen op komen duiken om hier leuk te komen doen is dat natuurlijk niet zo simpel te begrijpen.

Lmnt12 vraagt wie er banned zijn, paranoid reageert -> en dan deze reactie
 

DeletedUser

Guest
Lmnt12 vraagt wie er banned zijn, paranoid reageert -> en dan deze reactie

Had zn vorige post moeten quoten, foutje.

Als je iets minder selectief had gelezen of langer dan 0.3 sec had nagedacht had je ook wel gesnapt dat het om deze post moest gaan toch?:rolleyes:

" spelers van het jaar" toevallig dat al deze account's geband zijn en dan durven ze te beschuldigen van vuil spel:p
 

DeletedUser75798

Guest
Jammer zo'n reactie te zien, maar als je het AF niet volgt & de situatie niet genoeg kan inschatten wel een stelling die kan gemaakt worden.
 

DeletedUser72576

Guest
Had zn vorige post moeten quoten, foutje.

Als je iets minder selectief had gelezen of langer dan 0.3 sec had nagedacht had je ook wel gesnapt dat het om deze post moest gaan toch?:rolleyes:

Sorry dat ik jouw fout niet doorhad en dat ik niet inging op wat jij bedoelde terwijl je wat anders typte.
 
Bovenaan