Speler | TribalWars.nl Team

Reactiescore
524
Beste forumlezers,

Door middel van dit topic wil ik graag de toekomstige speler TribalWars.nl Team aan de schandpaal nagelen wegens openlijk niet optreden tegen de nog nader te bepalen (boostende) spelers die aan dezelfde schandpaal worden tentoongesteld.

Ter mogelijkheid om een weerwoord te geven zal ik de speler middels Wereld 73 laten weten dat het eigen topic heeft gekregen (zoals dit in de regelgeving gesteld is die gehandhaafd dient te worden op dit subforum).

Hierbij geef ik nogmaals aan dat er geen moderator persoonlijk wordt genoemd maar dat het om het achterliggende account gaat die zal komen te verschijnen op de nog te openen wereld.
 
Reactiescore
524
Deze timing is idd ruk.
Dit topic was gemaakt bij aankondiging van de versoepeling van de regels, echter moeten de mods toestemming geven op dit deelforum voor een topic online komt te staan (net zoals het scriptforum).

Dus don't blame me :(
 
Reactiescore
2.490
Deze timing is idd ruk.
Dit topic was gemaakt bij aankondiging van de versoepeling van de regels, echter moeten de mods toestemming geven op dit deelforum voor een topic online komt te staan (net zoals het scriptforum).

Dus don't blame me :(

topics hier moeten niet eerst goedgekeurd worden hoor
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
524
topics hier moeten niet eerst goedgekeurd worden hoor
Op het moment dat dit subforum onder een ander subforum zit (wereld 74) die niet zichtbaar is voor de normale gebruiker is dit wel het geval. Ik heb er helaas geen screens van maar wel bevestiging van enkele spelers dat dit topic niet zichtbaar was in tegenstelling tot het andere topic.

Tis een kak lid. Die liegen wel vaker
Eens een dikke hater altijd een dikke hater zullen we maar zeggen.
 
Reactiescore
1.226
Op het moment dat dit subforum onder een ander subforum zit (wereld 74) die niet zichtbaar is voor de normale gebruiker is dit wel het geval. Ik heb er helaas geen screens van maar wel bevestiging van enkele spelers dat dit topic niet zichtbaar was in tegenstelling tot het andere topic.

Dit kan ik bevestigen, het subforum is een tijdje niet zichtbaar geweest.
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan