Speler en stam van het jaar 2021.

DeletedUser69389

Guest
Beste mede gestoorde TW spelers


het jaar nadert zijn einde. Nog precies 2 weken en het is kerst, nu zijn het de donkere dagen daarvoor. Ik vind het altijd leuk om terug te blikken op het afgelopen jaar en dit is wat mij betreft het ideale moment. Juist ook om misschien wat meer positiviteit te brengen naar W80, omdat het soms er fel aan toe gaat, soms zelfs iets te fel. Het spreekt voor zich denk ik, maar voor wie het niet weet. Probeer antwoord te geven op onderstaande vragen en het liefste ook met onderbouwing. Je kunt tot maximaal 3 antwoorden per vraag geven,

Veel succes en ikzelf zal binnenkort ook met een lijst komen.


SPELERS

Wie was de beste speler van 2021
Wie was de meest tactische speler/leider van 2021?
Wie was de beste aanvaller van 2021?
Wie was de beste verdediger van 2021?
Welke speler heeft jou in 2021 het meest verrast?
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
Meest veelbelovende speler van 2021 - Met welke speler moeten in 2022 serieus rekening mee houden?
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2021?
Wie was de AF wannabe van het jaar?
Wie was de beste leider van 2021?
Wie was de slechtste leider van 2021?
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Wie was dé flopspeler van 2021?
Welke gestopte spelers zou jij terug willen?
Wat was het moment van 2021? Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?



Stammen

Wat was dé topstam van 2021?
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Welke stam was aanvallend het beste?
Welke stam was defensief het beste?
Welke stam is dé flopstam van 2021?







 
Reactiescore
903
Wat was het moment van 2021? Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
EOS die een moestuintje kweekt in de safe van GWAMM
 
Reactiescore
469
Welke speler heeft jou in 2021 het meest verrast?
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?


De spelers die hebben gefront met EOS.
 
Reactiescore
524
volgensmij kennen hier alleen spelerkes van eos reageren
 
Reactiescore
903
Reactiescore
2.062
Zelf betwijfel ik of EOS het account Champ kan overtreffen

#polletjekapen


Ik zal morgen een serieus lijstje maken leuk initiatief martijn
 
Reactiescore
241
Wie was de beste speler van 2021
Hoe arrogant, dom en vol van zichzelf ze ook zijn soms. Exploration of space heeft meermaals bewezen dat ze zowel defensief als offensief hun plan kunnen trekken. Velen zeggen dat ze enkel 'blitzen', dat is nu eenmaal onderdeel van het spel.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2021?
Team schedel, voornamelijk: Warre. Meestal rustig en kan veel relativeren. Probeert altijd toch een goede oplossing te komen, ALS er een goede oplossing mogelijk is.

Wie was de beste aanvaller van 2021?

Exploration of space nogmaals.

Wie was de beste verdediger van 2021?

Do Not Eat Yellow Snow.

Welke speler heeft jou in 2021 het meest verrast?
Chaos.
In alle chaos hebben ze zich toch "relatief" goed kunnen herpakken. Ze hebben mooie fronten momenteel en staan toch sterker dan GWAMM.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?

idk, Champ is wel altijd een stumper geweest. Maar is toch nog geen 100 dorpen kwijt zoals eerder gedacht.

Meest veelbelovende speler van 2021 - Met welke speler moeten in 2022 serieus rekening mee houden?

.Da vinci
Schedel
Magmador

Dit zijn spelers die er wel eens voor kunnen zorgen dat de wereld keert.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Schedel --Looney
Disguised Turtle --Gwamm

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?

Rene had wel een prachtig topic gemaakt vorige week.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2021?
--

Wie was de AF wannabe van het jaar?
--
Wie was de beste leider van 2021?

Warre, zoals al aangegeven.Kan alles goed relativeren en heeft het beste voor met Looney.

Wie was de slechtste leider van 2021?

Bas, twitch. Je moet harder zijn. Soms heb je een zweep nodig om andere mensen aan te moedigen.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
.Machiavelli. Goed contact met deze jongens. Halen het beste (en het slechtste) in ons naar boven, waardoor we telkens kunnen verdergaan!

Wie was dé flopspeler van 2021?
--
Welke gestopte spelers zou jij terug willen?


Karel op Twitch. Jammer dat Bas hem na het goed zetten van zijn account zomaar eraf gooit. Stank voor dank.
Leuke speler wel.
Wat was het moment van 2021? Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?

Eos die cf's neemt in het achterland van GWAMM en GWAMM die dan aantoont dat het al lang geen MB was. (mooi op tijd aangegeven)


Stammen

Wat was dé topstam van 2021?

Chaos. ondanks de chaos. telkens wel overeind gebleven.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Looney.
Ik heb zelf in Chaos gezeten en samenwerking kan er wel een serieus pak beter, maar ik veronderstel dat er de afgelopen weken/maanden hard aan gewerkt is. Alsnog is Looney wel 1 groot collectief blok dat goed samenwerkt.

Welke stam was aanvallend het beste?
Gaat eigenlijk mooi, gelijkaardig op.
Looney verliest dorpen. GWamm verliest dorpen. Chaos verlies dorpen.
en de volgende keren dan omgekeer.

Welke stam was defensief het beste?

Chaos komt hier uit de bus. tada.

Welke stam is dé flopstam van 2021?

Niet echt een voorkeur.
Maar GWAMM heeft toch wel de meeste flops begaan elke keer. (cf's, bans --> ook in looney btw, en vooral het mierenneuken over bepaalde zaken)


Aan iedereen die dit leest alvast prettige feestdagen toegewenst.
en @Bas/twitch, de kerstman komt niet bij jou dit jaar. Komt ervan als je Karel eraf smijt voor niets.

xx
 
Reactiescore
167
Beetje vertekend beeld om mij aan te stippelen als 'leider' terwijl ik een brandend schip probeerde te redden. Stank voor dank voor het initiatief nemen toen niemand dit deed! Een ECHTE kapitein gaat met zijn schip ten onder. Sommigen die rennen naar de vijand wanneer het te heet wordt onder de voeten (little tease), zeker het nieuwe merk Nike A

En wij als InnoSmurf hadden 0 invloed over jouw persoonlijke kick Kale Karel, ik vond je een topper om er bij te hebben! Je was gewoon een liability in de tijd dat er veel gespioneerd werd door Looney en jij was degene die (onder andere) met hun praatte, en kijk wie nu bij de vijand (plotseling) tevoorschijn komt! Ik moest je kicken, sorry for that babe x

Afterall Karel, dat je me bent verloren als een bondgenoot, betekent niet dat je een vijand erbij hebt. Still love you xx
 
Reactiescore
241
Van Looney kende ik bepaalde spelers (van andere werelden), maar nooi echt mee gepraat op w80.
Dus die beweringen dat er juist gespioneerd werd toen ik er was, zijn incorrect.


Bovendien hebben Lukas en de andere spelers van LLM mij gerekruut juist nadat ik van het account was verdwenen op Twitch. Nooit daarvoor.
:(

Sad story Bas
 
Reactiescore
1.542
Wie was de beste speler van 2021
Hoe arrogant, dom en vol van zichzelf ze ook zijn soms. Exploration of space heeft meermaals bewezen dat ze zowel defensief als offensief hun plan kunnen trekken. Velen zeggen dat ze enkel 'blitzen', dat is nu eenmaal onderdeel van het spel.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2021?
Team schedel, voornamelijk: Warre. Meestal rustig en kan veel relativeren. Probeert altijd toch een goede oplossing te komen, ALS er een goede oplossing mogelijk is.

Wie was de beste aanvaller van 2021?
Exploration of space nogmaals.

Wie was de beste verdediger van 2021?
Do Not Eat Yellow Snow.

Welke speler heeft jou in 2021 het meest verrast?
Chaos.
In alle chaos hebben ze zich toch "relatief" goed kunnen herpakken. Ze hebben mooie fronten momenteel en staan toch sterker dan GWAMM.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
idk, Champ is wel altijd een stumper geweest. Maar is toch nog geen 100 dorpen kwijt zoals eerder gedacht.

Meest veelbelovende speler van 2021 - Met welke speler moeten in 2022 serieus rekening mee houden?
.Da vinci
Schedel
Magmador

Dit zijn spelers die er wel eens voor kunnen zorgen dat de wereld keert.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Schedel --Looney
Disguised Turtle --Gwamm

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Rene had wel een prachtig topic gemaakt vorige week.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2021?
--

Wie was de AF wannabe van het jaar?
--
Wie was de beste leider van 2021?

Warre, zoals al aangegeven.Kan alles goed relativeren en heeft het beste voor met Looney.

Wie was de slechtste leider van 2021?
Bas, twitch. Je moet harder zijn. Soms heb je een zweep nodig om andere mensen aan te moedigen.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
.Machiavelli. Goed contact met deze jongens. Halen het beste (en het slechtste) in ons naar boven, waardoor we telkens kunnen verdergaan!

Wie was dé flopspeler van 2021?
--
Welke gestopte spelers zou jij terug willen?


Karel op Twitch. Jammer dat Bas hem na het goed zetten van zijn account zomaar eraf gooit. Stank voor dank.
Leuke speler wel.
Wat was het moment van 2021? Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
Eos die cf's neemt in het achterland van GWAMM en GWAMM die dan aantoont dat het al lang geen MB was. (mooi op tijd aangegeven)


Stammen

Wat was dé topstam van 2021?

Chaos. ondanks de chaos. telkens wel overeind gebleven.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Looney.
Ik heb zelf in Chaos gezeten en samenwerking kan er wel een serieus pak beter, maar ik veronderstel dat er de afgelopen weken/maanden hard aan gewerkt is. Alsnog is Looney wel 1 groot collectief blok dat goed samenwerkt.

Welke stam was aanvallend het beste?
Gaat eigenlijk mooi, gelijkaardig op.
Looney verliest dorpen. GWamm verliest dorpen. Chaos verlies dorpen.
en de volgende keren dan omgekeer.

Welke stam was defensief het beste?
Chaos komt hier uit de bus. tada.

Welke stam is dé flopstam van 2021?
Niet echt een voorkeur.
Maar GWAMM heeft toch wel de meeste flops begaan elke keer. (cf's, bans --> ook in looney btw, en vooral het mierenneuken over bepaalde zaken)


Aan iedereen die dit leest alvast prettige feestdagen toegewenst.
en @Bas/twitch, de kerstman komt niet bij jou dit jaar. Komt ervan als je Karel eraf smijt voor niets.

xx

Mooi lijstje getypt door een Looney bril ;)
Zal eens zien dat ik er ook eentje ga maken.

In hoeverre heeft EOS ooit een massa gedeffed dan? Kan me er vrijwel geen herinneren xD
 
Bovenaan